ID: 261686
Czy wiesz co czeka branżę transportową?
ID: 261686
ID: 261686
Czy festiwal niepewności wygrywa nasz rodzimy Polski Ład czy może zagraniczny Pakiet Mobilności? Boimy się bardziej kontroli we Włoszech czy może w kraju sera, wina i bagietki, czyli naszych zachodnich sąsiadów, Francuzów?
Czy festiwal niepewności wygrywa nasz rodzimy Polski Ład czy może zagraniczny Pakiet Mobilności? Boimy się bardziej kontroli we Włoszech czy może w kraju sera, wina i bagietki, czyli naszych zachodnich sąsiadów, Francuzów?
~etransport.pl
Posty (257)
~Spasiony Knur | .. i, żeby była jasność, nie kieruje tego do Łysego bo on na zaistniały stan nie ma wpływu. Dawać kase kapitaliści, także dla Łysego | |||
~Spasiony Knur | utrzymanie stada basatów to nie przelewki | |||
~skg dk | angole to idioci od zawsze a podniesienie wyplat zmusoloby firmy transportow edo egzystencji ponizej kosztow bo wielkie moiochy sprdycyujne nie chca dac wyzszych stawek | |||
~Ordynator orginał! | I kilku kotów. | |||
~Spasiony Knur | To niech te " moiochy sprdycyujne " same siadają za fajery. Brak kierowców zacznie się równać brakowi firm transportowych. Nikt nie będzie dymał " po kosztach ", albo poniżej. Sytuacja wymusi na molochach spedycyjnych zmianę stanowiska, tyle że rynek pewnie to odczuje, dotkliwie. | |||
Puchacz1
| Anglicy to nie idioci. Raczej lenie, od setek lat przyzwyczajeni że u nich prace wykonują niewolnicy siłą zabrani z kolonii lub przybyli na własne życzenie z kontynentu z krajów nowo przyjętych do UE. Ale ci co przybyli na własne życzenie przy pomocy pandemii i brexitu zrobili im "kuku" i oddalili się na kontynent w zdecydowanej większości. Tam za chwilę nie będzie brakowało tylko kierowców. Będzie brakowało wszystkich wykonujących prostą i ciężką pracę, np w rzeźni przy rozbiórce mięsa. | |||
~Spasiony Knur | W pewnym sensie brak organizacji wśród kierowców zawodowych, przypadkowość znalezienia sie w fachu nowych ludzi, jest ze szkodą nie tylko dla kierowców ale też, może nawet głównie, dla reszty społeczeństwa. Po prostu, wtej grze sił wolnego rynku, kiermanów nie ma kto reprezentować, mówić w ich imieniu. Pojedynczemu kiermanowi nie pozostaje nic innego jak tylko znosić istniejący stan albo -odejść. I tak się dzieje, i wszyscy są zaskoczeni. Medycy strajkują, nauczyciele strajkują, policjanci nie pałują, i wszyscy (rządzący/dysydenci ) są świadomi problemu, kiermani odchodzą, i - wszyscy są zaskoczeni. | |||
~Spasiony Knur | " Anglicy to nie idioci. Raczej lenie, " Mylisz sie Puchacz. Jakbyś zobaczył jaka jest dyscyplina pracy, podejście do niej, wśród białych protestanckich anglo-sasów w takiej np. ameryce północnej to zmieniłbyś zdanie | |||
Puchacz1
| ~Spasiony Knur 2021-09-26 11:19:56 "Medycy strajkują, nauczyciele strajkują, policjanci nie pałują, i wszyscy (rządzący/dysydenci ) są świadomi problemu, kiermani odchodzą, i - wszyscy są zaskoczeni. " Akurat ci których wymieniłeś, wynagradzani są i utrzymywani generalnie z budżetu państwa ( w Polsce) wiec mogą o swoje upominać się u "pracodawcy" czyli ministrów lub premiera rządu. Kierowcy, pracujący w tysiącach firm polskich firm transportowych mogą "fikać" tylko do swego pracodawcy. A tutaj jak jest to sami widzimy. Zamiast jedności, jeden "Paździoch" patrzy jak drugiego "Paździocha" utopić w "łyżce wody". | |||
Puchacz1
| ~Spasiony Knur 2021-09-26 11:23:57 " Anglicy to nie idioci. Raczej lenie, " Mylisz sie Puchacz. Jakbyś zobaczył jaka jest dyscyplina pracy, podejście do niej, wśród białych protestanckich anglo-sasów w takiej np. ameryce północnej to zmieniłbyś zdanie Miałem na myśli tylko "Dumny Albion". | |||
~Spasiony Knur | To nie było przypadkiem że angole podbili cały świat. Wykopali w tyłki najpierw portugali, potem hiszpanów, na koncu francuzów. U tych białych anglo/saksońskich protestantów (WASP white, aglo-saxon protestant ) dyscyplina w wojsku, w pracy, w życiu społecznym, stała zawsze na 1wszym miejscu | |||
~Spasiony Knur | to dotyczy też Dumnego Albionu | |||
Puchacz1
| ~Spasiony Knur Skoro mają taka dyscyplinę wrodzoną, to spokojnie powinni dać sobie radę w obecnej sytuacji braku towarów w końcowym "łańcuchu dostaw". | |||
~Spasiony Knur | "Akurat ci których wymieniłeś, wynagradzani są i utrzymywani generalnie z budżetu państwa ( w Polsce) wiec mogą o swoje upominać się u "pracodawcy" czyli ministrów lub premiera rządu. " Możliwe, nie zmienia to jednak faktu że z braku reprezentacji w srodowisku kierowców, nie mozna z tym środowiskiem dilować całościowo, że kierowców jako grupy zawodowej - nie słychać | |||
~Spasiony Knur | stąd, pojedynczym kiermanom, tym nie zadowolonym z warunków, nie pozostaje nic innego jak odejść od zawodu, po cichu i bez fanfar, Żródła ciągłaej rotacji na którą liczyli kapitaliści, też powysychały, bo młodzi mają w poważaniu, i. . katastrofa | |||
Puchacz1
| ~Spasiony Knur I tak będzie cały czas. Do momentu gdy kierowca i przewoźnik (w Polsce) nie zrozumie faktu że "jadą na jednym wózku", zamiast straszyć się wzajemnie "czarną wołgą" i zatrudnianiem "stranierii ze Wschodu lub jeszcze dalszego Wschodu (Nepalu czy Filipin). | |||
~Spasiony Knur | nie wiem. Problem sięga chyba trochę dalej niż kierowcy i przewożnicy. Ci -jadą na jednym wózku, tak naprawdę. | |||
~driver | Nic innego nie czeka jak redukcja taboru Nic nie jest w stanie innego zmienić Jeżeli okaże się że jest niedobór samochodów ceny pójdą w górę zarówno kierowcom i przewoźnikowi A gdy jest sytuacja że na jeden ładunek jest 5 samochodów to z każdej strony lipa Trzeba powiedzieć że stoi automotiv zaraz staną Huty agd i po kolei Pojedzie spożywka i artykuły pierwszej potrzeby jeżeli tylko będzie produkcja | |||
~Spasiony Knur | Podobnie jak, na tym wolnym rynku, nikt nie liczy się z kierowcami, nikt nie liczy się też z drobnymi przewożnikami, których jest w transporcie, podobno 75 % | |||
~Bloo | Knur pokaż cycki dam ci loda | |||
Puchacz1
| "Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców". Chciałbym, by autor tego powiedzenia rozwinął swą myśl. Nagroda czeka. | |||
~driver | Polski ład i Pm zmusza do ograniczenia zatrudnienia Jest jeszcze chwila na wyprzedaż i będzie koniec Bo po 1. 01. 22 będzie tylko gorzej wzrost kosztów pracowniczych i energii powiększy inflację a podniesienie stop procentowych dokończy zagładę w Polsce | |||
~Kris | Spasiony knur masz sposob rozumowania 5 latka. On che wiecej lizaków i nic wiecej go nie interesuje. Nie mysli skąd biorą się lizaki i kto za te lizaki ma zapłacić. Kierowca chce wiecej kasy. No ale jak kierowca bedzie zarabiał 20 tys to ile ma zarabiac inzynier albo nauczyciel? Musiałby zarabiać 40 tys. No ale jak inzynier zarobi 40 tys to ile wtedy bedzie kosztowało auto. No pewnie 200 tys i nadal kierowcy nie bedzie stac na nową skodę. Kiedy wy w koncu zrozumiecie ze jestescie w dooppie i tam zostaniecie na wieki. Niemcy nie po to budują u nas fabryki zeby dac nam zarobic tyle co niemcowi bo by wtedy te fabryki u siebie budowali. macie yebac za grosze na dobrobyc niemca. jakwam nie pasuje to na wasze miejsce sprowadzą do nas filipinczyków, hindusów i innych. Wykupi niemiec całe osiedle a potem bedzie ich woził do fabryki autobusem i bedą tam yebac po 12 godzin. Dostaną 2, 5tys i sie bedą cieszyc bo u nich 600 dolarów to majątek. Nawiozą tu tego ludzkiego odpadu a my będziemy sie z tym męczyć. Juz angole się przekonali do czego to zmierza dlatego wyszli z unii. Za chwilę postawią ogrodzenie na odrze i tyle będziecie mieli z tej europy. Biedę i sąsiada w turbanie. | |||
~driver | Jak upadnie deweloper najwiekszy w Chinach i jakiś bank obok To na Europie zawiśnie kryzys jakiego nie było Sama stal już wskazuję Szyt sezonu a z Huty wyjedzie 1/5 ladunkow | |||
~Mistrz | Łysy i co przecież nie będzie większych podatków, przynajmniej tak tłumaczyłes miesiąc temu | |||
~Gucio | W DE nikt nie płacze nad PM firmy tym się nie przejmują, a w PL i UE wschodniej problem i co chwila jakieś artykuły oraz próby bratania się by jakoś razem coś oprotestować, tylko że to wszystko już musztarda po obiedzie, teraz tylko zostało stosować się do przepisów i tyle. | |||
~kiero | Zamiast bić pianę proponuje wziąć się za uczciwą pracę. Nie widzę żadnego problemu w tym że wejdzie jakiś pakiet mobilności czy inny przepis. Wejdzie, to trzeba będzie się dostosować. Kto na tym zyska, kto straci? Nie mój problem. | |||
~kiero | Jedno jest pewne. Ja nie potrzebuję żadnych pseudo doradców, co mi chcą tłumaczyć przepisy z polskiego na nasz | |||
~Kris | Gucio ty udajesz głupiego czy naprawdę jestes? Jak niemca ma obchodzić PM skoro ich nie dotyczy. | |||
~Gucio | Pakiet Mobilności dotyczy wszystkie Państwa w UE, każdy ma stosować się do zasad takie same dla wszystkich. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.