ID: 261686
Czy wiesz co czeka branżę transportową?
ID: 261686
ID: 261686
Czy festiwal niepewności wygrywa nasz rodzimy Polski Ład czy może zagraniczny Pakiet Mobilności? Boimy się bardziej kontroli we Włoszech czy może w kraju sera, wina i bagietki, czyli naszych zachodnich sąsiadów, Francuzów?
Czy festiwal niepewności wygrywa nasz rodzimy Polski Ład czy może zagraniczny Pakiet Mobilności? Boimy się bardziej kontroli we Włoszech czy może w kraju sera, wina i bagietki, czyli naszych zachodnich sąsiadów, Francuzów?
~etransport.pl
Posty (257)
~Kris 4 lat temu | Nie no bądź poważny. Kierowcy z wyzszym wykształceniem? Moze jeszcze kardiochirurg tam był? No chyba że mowimy o korespondencyjnych studiach gotowania na gazie w pułtusku. To fakt sam bym się nie przyznawał do takiego wykształcenia | |||
~Kris 4 lat temu | Poza tym napisz mi co taki szczesliwy posiadacz dyplomu szkoły w pułtusku bedzie robił skoro do tej pory był zmuszony do jazdy autem. Tylko błagam nie pisz ze jezdził bo to jego pasja była albo z powodu zarobków. Chociaz akurat w tym wypadku to rzeczywiscie wybór był oczywisty. Z takim dyplomem to albo cieciówka albo fajera. Za fajera jednak lepsza kasa. | |||
~driver 4 lat temu | I co lepiej jadą ci wyksztalceni? Są jakieś plusy czy same minusy? Jedynie chyba to ze lepsza praktyka w chlaniu wodki bo w akademiku to zawsze był czas się nauczyć pic | |||
~henio 4 lat temu | k. ur. wa ludzie, teraz pełno kiero ma wykształcenie wyższe, i nic w tym dziwnego, wy dalej w prlu tkwicie gdzie kierowca był samej podstawówce albo zawodówce, teraz takie wykształcenie to ma jakiś mały promil nowych kierowców to, że ma wyższe nie znaczy, że bęzie miał dobra robotę, znam ludzi którzy po prawie siedzą w marketach, magazynach itp itd i znam ich kolegów którzy mają świetnie płatne ciepłe posadki, oczywiśćie po znajomościach, dzis tylko znajomości i układy sie liczą, w transporcie tak samo, jeden się dogada z firma i będzie dla nich woził za dobre stawki, drugi dziad będzie brał z giełdy za grosze, wszędzie tak samo, | |||
~Kris 4 lat temu | Henio tylko łazjy co maja lewe ręce twierdzą że inni mają robotę po znajomości. Ci z wyzszym wykształceniem to albo lewusy albo mają choojowe dyplomy i dlatego jedyne dostępne dla nich zajęcie to cofanie pod rampę | |||
~Jest wesoło 4 lat temu | To mój ostatni wpis. -Kris... do k... y nędzy czy Ty nie jesteś w stanie zrozumieć prostego tekstu. Podałem wiadomość jaka ukazała się na pierwszej stronie Etransportu i co? Nie rozumiesz jej? Z tego co piszesz to chyba nie... -driver... jak to ładnie brzmi... niestety o lepszej lub gorszej jeździe owych kierowców nic nie pisali. A co do akademików to tam już przed przyjściem trzeba było umieć pić. Nie byłeś, nie widziałeś więc nie rób z siebie... | |||
Puchacz1
4 lat temu | ~Jest wesoło 2021-09-26 18:16:45 "-Kris.. . kto zatrudnia matołów? Jak mówi przysłowie "swój ciągnie do swojego". Zapewniam Ciebie że wielu pracujących z jakichś tam powodów jako kierowcy ma solidne wyższe wykształcenie (czego jawnie nie deklaruje) nie mówiąc o maturze w dobrej szkole. Nie chcąc być gołosłownym to przypominam sobie artykuł na ET w którym kilka lat temu opisywano firmę Direx z jej pierwszymi dwoma transportami z Chin gdzie czterech kierowców miało wyższe wykształcenie i w sumie znali cztery języki oprócz naszego. " Czterech kierowców w sumie znało cztery języki obce? To trochę słabo statystycznie. Wypada po jednym języku obcym "na twarz". Do znajomości przez Kierowcę dwóch obcych języków nie trzeba wyższego wykształcenia. Wystarczy średnie techniczne, bo takie były kiedyś wymogi by dostać zatrudnienie w przewozach międzynarodowych. O takich głupotach jak np znajomość dokumentów celnych nawet nie wspomnę. | |||
~driver 4 lat temu | Mnie wali wykształcenie Jedynie obchodzą mnie norma spalania kilometry i dbanie o sprzęt Może być po podstawowej szkole czy również doktorem Jakbym miał wybierać to prosiłbym o niemowę i chętnie z grupą inwalidzka żeby nie płacić pefronu | |||
~Kris 4 lat temu | To skoro czytujesz jakis artykuł to napisz jakie uczelnie i jakie kierunki konczyli ci miszczowie kierofnicy | |||
~Kris 4 lat temu | Nie wiem czy dobrze rozumiem tok myslenia. Kierowcy jak sie skonczy robota w transporcie to pojdą do biur projektów bo to inzynierowie po politechnikach i im PM nie straszny. A niektórzy to zostaną tłumaczami przysiegłymi bo znają jezyki obce. | |||
~Kris 4 lat temu | A ci bez dypolomów pojdą do warsztatów samochodowych albo do budowlanki. Ale chwila dlaczego oni do tej pory tam nie pracowali? Albo za fajera lepiej płacą wiec o co ten lament albo za fajarą płaca kiepsko ale ci ludzie do niczego sie nie nadają tylko do cofania pod rampę. A moze ktos zna inna możliwosc? Chetnie przeczytam | |||
~henio 4 lat temu | ~Kris 2021-09-26 18:59:48 Henio tylko łazjy co maja lewe ręce twierdzą że inni mają robotę po znajomości. Ci z wyzszym wykształceniem to albo lewusy albo mają choojowe dyplomy i dlatego jedyne dostępne dla nich zajęcie to cofanie pod rampę Słabo jeszcze życie znasz, poważnie myślisz, że dostaniesz dobrą robotę w Polsce bez znajomości? ?? tłumacze cie, niektórzy po tych samych szkołał jedni na ciepłych posadkach od lat, drugi pracuje na magazynie albo jako trzymacz, jeśli nie wierzysz to od jutra zacznij szukać roboty, nie w transporcie, tak z ogłoszenia zobaczymy co znajdziesz bez garba. | |||
Puchacz1
4 lat temu | ~driver 2021-09-26 19:06:33 Mnie wali wykształcenie Jedynie obchodzą mnie norma spalania kilometry i dbanie o sprzęt Może być po podstawowej szkole czy również doktorem Jakbym miał wybierać to prosiłbym o niemowę i chętnie z grupą inwalidzka żeby nie płacić pefronu To sobie teściową własną zatrudnij. "Stranierri" ze Wschodu już nie wystarczają? Kilka tygodni temu pisałeś o nich jako zbawcach twej firmy. | |||
~Kris 4 lat temu | Henio ty wiesz swoje ja wiem swoje. Mam 46 lat kilka robót w życiu miałem. Mam znajomych co tez zmieniali roboty. I mamy inne doświadczenia. | |||
~driver 4 lat temu | Ja pisze i ideale niemowa i z pefronem bo mi liczą prawie 100tys rocznie że nie zatrudniam inwalidów | |||
~Rico 4 lat temu | Kris, a jeśli część transportowców będzie musiała zwinąć interes, to według ciebie co się stanie z towarami które trzeba będzie nadal wozić? Twoim zdaniem firmy produkcyjne też zwiną interes? Kierowca zmieni pracodawcę i kółko nadal będzie się zamykać. O szukaniu nowego zajęcia możesz pisać do dziadów którzy zaliczą plecy, bo to oni nie będą potrzebni na rynku transportowym. Kierowca będzie miał pracę ZAWSZE! Jeśli trzeba będzie to chłopaki pójdą jeździć do dużego molocha, gdzie i tak będzie im lepiej niż u lokalnego gumofilca. Szparagi, budowy i handel kapciami na bazarku to raczej przyszłość gumofilca. Kierowca nawet najgłupszy- zawsze znajdzie pracę w zawodzie. | |||
Puchacz1
4 lat temu | ~driver 2021-09-26 19:23:17 Ja pisze i ideale niemowa i z pefronem bo mi liczą prawie 100tys rocznie że nie zatrudniam inwalidów To skończ z transportem i otwórz sobie sklep z bronią albo S. exsshop. | |||
~Rico 4 lat temu | Najpierw niech on skończy szkołę.. | |||
~driver 4 lat temu | To moja sprawa co mam robić Ale w sumie w seksie byłby potencjał lepszym niż transport Znajomy miał dziewczyny w Trójmieście i w Krakowie To parę baniek rocznie mu wpadało | |||
~Kris 4 lat temu | Rico a co w tym dziwnego ze cześć firm produkcyjnych moze tez upaść albo zmniejszyc produkcję. Masz jakies rozeznanie w branzy produkcyjnej? Błednie zakładasz tak jak reszta ze tylko firmy transportowe upadną a reszta gospodarki dalej bedzie się kreciła. | |||
Puchacz1
4 lat temu | ~driver 2021-09-26 19:32:25 To moja sprawa co mam robić Ale w sumie w seksie byłby potencjał lepszym niż transport Znajomy miał dziewczyny w Trójmieście i w Krakowie To parę baniek rocznie mu wpadało To powodzenia! Transpo rt zostaw tym, co traktują go poważnie, z niego żyją i poważnie traktują swych pracowników. | |||
~Rico 4 lat temu | Kris, jedyne co może upaść wraz z gumkami to fabryka drutu i opasek zaciskowych. Oczywiście na ryj padnie też część tych "poprowadzę 13, 6 po europie" co mnie bardzo cieszy. | |||
~Kris 4 lat temu | Skoro tak piszesz rico to pewnie się znasz | |||
~Rico 4 lat temu | Kris. Może się nie znam.. Napisz proszę jakie firmy produkcyjne upadną i dlaczego, to wtedy już będę się znał. | |||
~driver 4 lat temu | Spokojnie już nie długo 1. 01. 22 pożyjemy zobaczymy Narazie to najgorszy wrzesień od 2008 roku | |||
~driver 4 lat temu | Narazie stoi cały automotiv w Europie to mało? | |||
~Rico 4 lat temu | driver, a automotiv stoi przez to że w przysym roku wejdzie PM?? Brawo! | |||
~driver 4 lat temu | Spokojnie spokojnie doczekacie się zmian | |||
Ł ysy
4 lat temu | Rico jest na poziomie pięciolatka. Facet myśli życzeniowo. Tak ma być jak on chce, jak jemu się wydaje. Z horyzontami myślowymi sięgającymi do pobliskich krzaków nie ogarnia złożonych tematów. Pozwól Rico wypunktuje twoje najgłupsze tezy. 1. Niby dlaczego po upadku firm, przewoźnicy nazywanymi przez ciebie gumofilcami nie mieliby pójść drogą Panuff Kieroffcuff i poskramiać 40tonowe smoki? Nie dorównują wykształceniem, prostymi umiejętnościami Panom Kieroffcom? Co takiego szczególnego jest w sztuce powożenia? Przecież to zajebiście proste. 2. Rico uważa, że jak padną gumofilce Pan Kieroffca zmieni firmę i dalej będzie smigał. Teza godna idioty. Wszyscy wiedzą, jest nadpodaż jednostek transportowych na poziomie 15-20%. Mówiąc prosto /tak aby Rico zrozumiał/, co piąta, szósta ciężarówka trafia do huty, a rynek nie zauważy braku w/w pojazdów. Co z co piątym, szóstym kierowcą? Pytanie retoryczne, ale chyba nie dla wszystkich. 3. Przy wysokich kosztach pracy /Nowy Ład, PM / wielu przewoźników wykorzysta do maximum możliwości przewozowe jednostki transportowej. Przewoźnicy przestaną podstawiać fury zleceniodawcom mającym awizacje w 4 literach. To samo z firmami robiącymi sobie magazyny z naczep. Co się okaże? Dwa auta zrobią robotę, którą wcześniej robiły 3 pojazdy. Firmy wyeliminują głupków i nierobów. Te talenty staną się nieprzydatne. Rico, dalej twierdzisz, że jeb niesz kluczykami i natychmiast znajdziesz drugą robotę? Kiedyś napisałem : "Rico jesteś idiotą ". Dalej tak twierdzę. | |||
~Olo 4 lat temu | Jak to co czeka eldorado będzie rzepa się będzie kleić aż miło i dalej wiśta wio na zachód albo na wschód lub polodnie i północ |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.