ID: 260223
CZERWONY DISEL (GNR) DO AGREGATU CHLODNICZEGO
ID: 260223
ID: 260223
Witam wszystkich. Czy nie jest zabroniony czerwony disel (GNR) do agregatu w Belgii?? ? W necie jest artykul za 2015r ze niby mozna, ale niedawno Niemiecki ZOLL zatrzymali auto kolegi i dali mandat 500 EURO, chociaż mial paragon przy sobie. Może ktoś jest bardziej świadomy tematu?? ?
Witam wszystkich. Czy nie jest zabroniony czerwony disel (GNR) do agregatu w Belgii?? ? W necie jest artykul za 2015r ze niby mozna, ale niedawno Niemiecki ZOLL zatrzymali auto kolegi i dali mandat 500 EURO, chociaż mial paragon przy sobie. Może ktoś jest bardziej świadomy tematu?? ?
Posty (12)
RKtransport
4 lat temu | jak w temacie... | |||
~07 nie zgłosi się 4 lat temu | co za pomysły brak słow co jeszcze PL psiewożnik wymyśli | |||
~Bolek 4 lat temu | Czerwony diesel jest grzewczy nie chłodniczy więc jest zabroniony według unijnego de*ilnego prawa. | |||
~@Klakson Jeremy 4 lat temu | cały wollter koops lata na czerwonce. | |||
~Ekipa Komornika 4 lat temu | Bezbarwny diesel jest na drogi. Czerwony jest do domu, firmy, do łodzi. A mundurowi jak widzą że głupek mandat przyjmie to za wszystko mu dadzą karę | |||
~kiero 3 lat temu | Bolek 2021-07-05 10:37:34 Czerwony diesel jest grzewczy nie chłodniczy więc jest zabroniony według unijnego de*ilnego prawa. A jak jest minus 20 i wieziesz banana to też chłodzisz? | |||
~megadziadtrans 3 lat temu | na; ej tego czerwonego do baku i rura | |||
~abc 3 lat temu | W Hiszpani dystrybutory z czerwonym sa na kazdej wiekszej stacji, zeby tankowac sa potrzebne specjalne karty akcyzowe i chyba mozna. | |||
~Max 3 lat temu | W Uk wszystkie maszyny budowlane /chłodnie idą na czerwonym | |||
~kierowawa 3 lat temu | A jak agregat do prądu podłączony, np. na promie. To jaki prąd potrzebny? | |||
Ł ysy
3 lat temu | "Olej napędowy"- jak to rozumieć? Nie chcę być niekulturalnym, może ktoś za mnie wyjaśni Bolkowi. | |||
~abc 3 lat temu | Bolek - Sprawa jest bardzo prosta, w Hiszpani na duzych stacjach masz specjalny dystrybutor z palwem do agregatów chlodniczych - (czytaj czerwonym). Chcac to paliwo tanowac wystepujesz do hiszpanskiego Urzedu finansoweg o rejestracje, i bedac zarejestrowany mozesz wystapic do firm ktore oferuja karty paliwowe o taka karte. Płatnosci za to paliwo regulujesz tylko z jednego konta bankowego (najlepiej hiszpanskiego) ale załozonego w innym kraju Uni. Na koniec otrzymasz zwrot zapłaconego podatku VAT oraz akcyzy hiszpanskiej. I tyle w temacie. Poniewaz Hiszpania jest w UNI wiec podejrzewam, że przestrzega przepisów unijnych. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.