Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

BAG nie odpuszcza i kontynuuje szczegółowe kontrole

ID: 259798


W maju niemiecki Urząd Transportu Towarowego przeprowadził kolejne kontrole tematyczne, których celem było sprawdzenie przestrzegania przepisów dotyczących tygodniowego okresu odpoczynku, kabotażu oraz stanu technicznego pojazdu.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (21)

~Gucio
Na całe Niemcy to trochę mało tych skontrolowanych pojazdów, powinno być dużo więcej kontroli i jak najczęściej wtedy jest większa szansa na wyłapanie wszelkich cwaniaczków i kombinatorów, a tak kasa ucieka.

1

~Jarek
Bardzo dobrze, niech kontrolują, szczególnie stan techniczny jak coś źle to serwis, naprawa a potem hajs za parking, niech dziad płacze i płaci

1

~El Ordynatores.
Ty Guciu to masz posrane w tej głowie
Kierowca_niewolnik
Gucio kasa to ucieka oj ucieka ale po wypłacie.
A niech kontrolują bo byśmy dalej na tyrytytkach i drutach jezdzili tak to przynajmniej trochę naprostowali naszych mistrzów transportu.

1

~Pingu
Ja bym prosił jednak o bardziej szczegółowe informacje dotyczące kontroli. Po pierwsze -czy ilość kontroli przy np. granicy ze Szwajcarią była podobna jak przy granicy z Polską. Po drugie - jak ma się ilość skontrolowanych aut z rejestracją zagraniczną do aut z rejestracją D. Mam w nosie czy zrobią dobrze czy źle "dziadtransowi"natom iast wiem że to jest JAWNA DYSKRYMINACJA!!!To nie są żadne kontrolę tylko "polowanie na polską rejestrację"!dlaczeg o na tej samej drodze zatrzymuje się do kontroli pl a ciężarówki z D czy F nie są kontrolowane?często siedzi w nich właśnie polski kierowca i mówi o tym że ewidentnie widać inne podejście do auta z pl. dlaczego tylko w dyplomacji obowiązuje zasada"równości"?jak wydala się z jakiegoś państwa kogoś to drugie państwo odwzajemnia się tym samym. to może by tak nasze służby wzięły się za kontrolę D a nie tylko ukr? Może rząd i inne podległe mu agendy zechcieli by łaskawie popatrzeć jak ich obywatele są traktowani?miała być wspólna Europa a muszę mieć 15 umów o pracę bo jak przejeżdżam przez jakieś państwo to muszę mieć niby taka samą pensję jak ich pracownicy. Wymyslanie jakichś pracowników delegowanych. ja nie jestem i nie chcę być pracownikiem delegowanym. jak mamy EU to mamy a jak nie to należy zastanawiać się jak odpowiadać takimi samymi zarządzeniami które będą restrykcyjne w stosunku do D. Działania niemieckie to nic innego jak wywalanie polskich firm by kierowcy pracowali w niemieckiej firmie. wtedy będzie ok i kontrolę znikną. jak to jest, że niemieckie firmy ktore szukają kierowców/ nawet na tym portalu/ dają pracę w systemie 3/1 albo dłużej. i co? Wszystkie mają na bazach hotele?proszę pokazać mi te firmy które zajmuja całe piętra hotelowe, ba całe hotele bo pracownik z Polski musi zrobić pauze45h. wiec zamiast robić łapanki na polskie ciężarówki jest prostsze rozwiązanie. niech niemieckie służby skontrolują 85% Swoich firm i spytają gdzie kierowcy robią pauzę!!!

1

~Arek
Jest jak kolega powyżej napisał. Gnoją Polaków Rusków litusow itp a swoich nie zatrzymują. 16 lat jeżdżę to się naogladalem tej patologii

1

~tomiaszek
patologią jest to że kiedy mnie zatrzymali zapytałem o powód kontroli w odpowiedzi "bo masz polskie numery"... bez słowa udowodniłem "Hitlerowskim" ziomkom, że nic nie znajdą i nie znalezli...

-1

~Kierowca
Niemcy ( BAG) czy polizei dyskryminują polskich psiewoznikow bo ci od lat psują rynek pracy europejski.

1

~kiero
Popatrzcie na liczby.
Ile zostało ukaranych a ile pojazdów i kierowców było bez żadnych zastrzeżen
~Anty Łysy
Kierowca niewolnik wyprasza sobie trytytki może nie ale drut i wiązanie elementów samochodu w tym specjalizuje się Pan Łysy który kleji na śline i wiąże drutem. Więc Łysy to tzw druciarz a wiem to z autopsji bo znam tego prywaciarza bo regularnie kupuje u mnie szpule drutu wiązałkowego. Jest też specem uszczelniania na śline.
~Anty Łysy
Pewnie ci skontrolowani z pausami 45h i ukarani to pewnie siedział UA za kierownica oni siedzą miesiącami brawo BAG wy wiecie z kad kase wyrwać nie nadarmo mówi się Bitte Ales Geld.

1

~On77
A po co jeździć po faszystach zabach itp... ? Jak w Polsce można dobrze zarobić. Pfff je... Ich
~Gucio
2021-06-10 18:12:15 A po co ganiać swoich jak obcych jest cała masa. To prawda że auta z D są praktycznie nietykalne, nawet pracując jako kierowca obcokrajowiec -ale blachy z D to już masz praktycznie święty spokój, na rozł/zał też jest inne podejście - jest taka niepisana prawda swojego trzeba zrobić -wywali się na parking obcego i warten. Cóż mimo że i wielu Niemców też nie pała do siebie "miłością" ale jednak jesteś swój jakby nie patrzeć. Reszta jest traktowana jak ludzie 2 kategorii (bez urazy ) , tak samo jest z produktami firmy kategoryzują produkty ich jakość pod konsumentów z danego kraju -czyli Polska jest w tej drugiej grupie i dostaje gorszy produkt jak Niemiec, czy Belg, Francuz, tak jest to urządzone.

1

~Wielki Szu
Dlatego kupuje się tylko to co polskie na pobliskim ryneczku, a nie w galeriach handlowych.
~Wielki Szu
Tylko że elyta jest leniwa i nie będzie chodzić z torba po straganach i płacić gotówką. Wielcy państwo wolą kupić w galerii pięknie opakowane gówno i się nim zachwycać.
~Gucio
Dobrze że takie służby jak BAG, ITD, oraz tym podobne są, bo dopiero by się działa partyzantka w transporcie bez tego typu nadzoru.
~Wielki Szu
Trzeba czesać kasę na 500+ i na kindergeld.
silverway
Pingu ma rację, sam jeżdżę na blachach A, kontroli zero
~Kierowca
Szkoda tylko że głównie sprawdzają obce ciężarówki a nie sprawdzają swojego taboru pracowałem u Niemca i wiem jak wygląda ta ich legalna praca jazdy bez karty bo według szefa to tylko 50 euro kary godziny nocne non stop 15 godzin pracy 5 dni w tygodniu na to Niemcy nie patrzą tylko doją kasę od obcokrajowców
~Kierowca
Gucio tak jest jak piszesz też to przerobiłem kontrol bag tylko kontrolował dokumenty od auta i nic więcej obok mnie auto zatrzymali na polskich blachach i kontrol szczegółowa ale i tak jak Niemcy przyjadą do Polski pod załadunek to są lepiej traktowani jak Polacy i też w pierwszej kolejności są obsługiwani
~Ordynator orginał!
Czesać, czesać, czesać!
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.232.66.188

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels