ID: 259798
BAG nie odpuszcza i kontynuuje szczegółowe kontrole
ID: 259798
ID: 259798
W maju niemiecki Urząd Transportu Towarowego przeprowadził kolejne kontrole tematyczne, których celem było sprawdzenie przestrzegania przepisów dotyczących tygodniowego okresu odpoczynku, kabotażu oraz stanu technicznego pojazdu.
W maju niemiecki Urząd Transportu Towarowego przeprowadził kolejne kontrole tematyczne, których celem było sprawdzenie przestrzegania przepisów dotyczących tygodniowego okresu odpoczynku, kabotażu oraz stanu technicznego pojazdu.
~etransport.pl
Posty (21)
~Gucio | Na całe Niemcy to trochę mało tych skontrolowanych pojazdów, powinno być dużo więcej kontroli i jak najczęściej wtedy jest większa szansa na wyłapanie wszelkich cwaniaczków i kombinatorów, a tak kasa ucieka. | 1 | ||
~Jarek | Bardzo dobrze, niech kontrolują, szczególnie stan techniczny jak coś źle to serwis, naprawa a potem hajs za parking, niech dziad płacze i płaci | 1 | ||
~El Ordynatores. | Ty Guciu to masz posrane w tej głowie | |||
Kierowca_niewolnik
| Gucio kasa to ucieka oj ucieka ale po wypłacie. A niech kontrolują bo byśmy dalej na tyrytytkach i drutach jezdzili tak to przynajmniej trochę naprostowali naszych mistrzów transportu. | 1 | ||
~Pingu | Ja bym prosił jednak o bardziej szczegółowe informacje dotyczące kontroli. Po pierwsze -czy ilość kontroli przy np. granicy ze Szwajcarią była podobna jak przy granicy z Polską. Po drugie - jak ma się ilość skontrolowanych aut z rejestracją zagraniczną do aut z rejestracją D. Mam w nosie czy zrobią dobrze czy źle "dziadtransowi"natom iast wiem że to jest JAWNA DYSKRYMINACJA!!!To nie są żadne kontrolę tylko "polowanie na polską rejestrację"!dlaczeg o na tej samej drodze zatrzymuje się do kontroli pl a ciężarówki z D czy F nie są kontrolowane?często siedzi w nich właśnie polski kierowca i mówi o tym że ewidentnie widać inne podejście do auta z pl. dlaczego tylko w dyplomacji obowiązuje zasada"równości"?jak wydala się z jakiegoś państwa kogoś to drugie państwo odwzajemnia się tym samym. to może by tak nasze służby wzięły się za kontrolę D a nie tylko ukr? Może rząd i inne podległe mu agendy zechcieli by łaskawie popatrzeć jak ich obywatele są traktowani?miała być wspólna Europa a muszę mieć 15 umów o pracę bo jak przejeżdżam przez jakieś państwo to muszę mieć niby taka samą pensję jak ich pracownicy. Wymyslanie jakichś pracowników delegowanych. ja nie jestem i nie chcę być pracownikiem delegowanym. jak mamy EU to mamy a jak nie to należy zastanawiać się jak odpowiadać takimi samymi zarządzeniami które będą restrykcyjne w stosunku do D. Działania niemieckie to nic innego jak wywalanie polskich firm by kierowcy pracowali w niemieckiej firmie. wtedy będzie ok i kontrolę znikną. jak to jest, że niemieckie firmy ktore szukają kierowców/ nawet na tym portalu/ dają pracę w systemie 3/1 albo dłużej. i co? Wszystkie mają na bazach hotele?proszę pokazać mi te firmy które zajmuja całe piętra hotelowe, ba całe hotele bo pracownik z Polski musi zrobić pauze45h. wiec zamiast robić łapanki na polskie ciężarówki jest prostsze rozwiązanie. niech niemieckie służby skontrolują 85% Swoich firm i spytają gdzie kierowcy robią pauzę!!! | 1 | ||
~Arek | Jest jak kolega powyżej napisał. Gnoją Polaków Rusków litusow itp a swoich nie zatrzymują. 16 lat jeżdżę to się naogladalem tej patologii | 1 | ||
~tomiaszek | patologią jest to że kiedy mnie zatrzymali zapytałem o powód kontroli w odpowiedzi "bo masz polskie numery"... bez słowa udowodniłem "Hitlerowskim" ziomkom, że nic nie znajdą i nie znalezli... | -1 | ||
~Kierowca | Niemcy ( BAG) czy polizei dyskryminują polskich psiewoznikow bo ci od lat psują rynek pracy europejski. | 1 | ||
~kiero | Popatrzcie na liczby. Ile zostało ukaranych a ile pojazdów i kierowców było bez żadnych zastrzeżen | |||
~Anty Łysy | Kierowca niewolnik wyprasza sobie trytytki może nie ale drut i wiązanie elementów samochodu w tym specjalizuje się Pan Łysy który kleji na śline i wiąże drutem. Więc Łysy to tzw druciarz a wiem to z autopsji bo znam tego prywaciarza bo regularnie kupuje u mnie szpule drutu wiązałkowego. Jest też specem uszczelniania na śline. | |||
~Anty Łysy | Pewnie ci skontrolowani z pausami 45h i ukarani to pewnie siedział UA za kierownica oni siedzą miesiącami brawo BAG wy wiecie z kad kase wyrwać nie nadarmo mówi się Bitte Ales Geld. | 1 | ||
~On77 | A po co jeździć po faszystach zabach itp... ? Jak w Polsce można dobrze zarobić. Pfff je... Ich | |||
~Gucio | 2021-06-10 18:12:15 A po co ganiać swoich jak obcych jest cała masa. To prawda że auta z D są praktycznie nietykalne, nawet pracując jako kierowca obcokrajowiec -ale blachy z D to już masz praktycznie święty spokój, na rozł/zał też jest inne podejście - jest taka niepisana prawda swojego trzeba zrobić -wywali się na parking obcego i warten. Cóż mimo że i wielu Niemców też nie pała do siebie "miłością" ale jednak jesteś swój jakby nie patrzeć. Reszta jest traktowana jak ludzie 2 kategorii (bez urazy ) , tak samo jest z produktami firmy kategoryzują produkty ich jakość pod konsumentów z danego kraju -czyli Polska jest w tej drugiej grupie i dostaje gorszy produkt jak Niemiec, czy Belg, Francuz, tak jest to urządzone. | 1 | ||
~Wielki Szu | Dlatego kupuje się tylko to co polskie na pobliskim ryneczku, a nie w galeriach handlowych. | |||
~Wielki Szu | Tylko że elyta jest leniwa i nie będzie chodzić z torba po straganach i płacić gotówką. Wielcy państwo wolą kupić w galerii pięknie opakowane gówno i się nim zachwycać. | |||
~Gucio | Dobrze że takie służby jak BAG, ITD, oraz tym podobne są, bo dopiero by się działa partyzantka w transporcie bez tego typu nadzoru. | |||
~Wielki Szu | Trzeba czesać kasę na 500+ i na kindergeld. | |||
silverway
| Pingu ma rację, sam jeżdżę na blachach A, kontroli zero | |||
~Kierowca | Szkoda tylko że głównie sprawdzają obce ciężarówki a nie sprawdzają swojego taboru pracowałem u Niemca i wiem jak wygląda ta ich legalna praca jazdy bez karty bo według szefa to tylko 50 euro kary godziny nocne non stop 15 godzin pracy 5 dni w tygodniu na to Niemcy nie patrzą tylko doją kasę od obcokrajowców | |||
~Kierowca | Gucio tak jest jak piszesz też to przerobiłem kontrol bag tylko kontrolował dokumenty od auta i nic więcej obok mnie auto zatrzymali na polskich blachach i kontrol szczegółowa ale i tak jak Niemcy przyjadą do Polski pod załadunek to są lepiej traktowani jak Polacy i też w pierwszej kolejności są obsługiwani | |||
~Ordynator orginał! | Czesać, czesać, czesać! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.