ID: 259032
Przewoźnicy znajdą sposób na pakiet mobilności
ID: 259032
ID: 259032
Wywiad z Michałem Bielawą, współwłaścicielem firmy spedycyjnej SentiGo.
Wywiad z Michałem Bielawą, współwłaścicielem firmy spedycyjnej SentiGo.
~etransport.pl
Posty (135)
~K. | 1-10 autek nie ma racji bytu U nas z takiego zakładu co wyjeżdża dziennie ok 50 ładunków wy*e wszystkie spedycje i Mali przewoźnicy Zostawili tylko firmy z własnym taborem powyżej 30 autek i aneks do umowy zakaz odsprzedaży ładunków podwykonawcom | |||
g-a
| Powtórzę za Łysym - o Waberersie nie słyszałeś? Padł jak kawka na mrozie. | |||
~zcx | ~zcx 2021-05-02 15:20:08 PaPa ~z cx 2021-05-02 15:23:27 Razem przetrzymamy wszystko, chłodna zimę i upalne lato, trzymajcie się won je?pa?ny wieloryjowy trollu | |||
~zcx | Stary daf i nowa naczepa, a wszystko to stoi pod suwnica i ładuje stał haha przecież to sentiGo to jakiś dziad na swoim. Wywiad przeprowadzony z dziadem przy załadunku. Etransportowy autorytet. | |||
~zcx | 2021-05-02 15:30:13 Powtórzę za Łysym - o Waberersie nie słyszałeś? Padł jak kawka na mrozie. padłeś to ty na swój pusty łeb | |||
~zcx | zcx 2021-05-02 15:32:58 Stary daf i nowa naczepa, a wszystko to stoi pod suwnica i ładuje stał haha przecież to sentiGo to jakiś dziad na swoim. Wywiad przeprowadzony z dziadem przy załadunku. Etransportowy autorytet. won je?pa?ny wieloryjowy trollu | |||
~Smierdzocy Knur | K, skond masz takie info? Piłeś wino z Gienkiem i ci opowiedzial? Ty powielasz bo nie masz swojego Rozumu! | |||
~Rafał | Kierowcy zawsze będzie mało. | |||
~Smierdzocy Knur | K,? I dla tego zostań kierowco, a jak chcesz być dawco (czyli dziad transem) to od razu biez 10 aut! Ziemię musisz zastawić bo nie dadzo ci tyle | |||
~Smierdzocy Knur | Rafał, to nie chodzi tylko o kierowcę, każdemu człowiekowi zawsze będzie mało, znasz przysłowia? Dasz palec będzie chciał Rekie, dasz 15 tys wypłaty, będzie chciał 20 tys Itd | |||
~Gucio | Jakie to polskie jeszcze nie wszystkie przepisy PM weszły w życie, a Nasi już kombinują jak to można obejść i się dziwić że na zachodzie nie mogą na Nas i tą całą wschodnią UE patrzeć. | |||
dziadkierowca
| To prawda człowiek zawsze będzie miał mało ale pytanie czego? Czy po osiągnięciu satysfakcji finansowej, będziemy chcieli więcej pieniędzy??? Nie koniecznie, nie zawsze i nie każdy :-) Przyjemność jest jak narkotyk zawsze chcemy więcej... Poprawna a*aliza zachowania, motywacji i potrzeb konkretnej jednostki jest bardzo trudna... Już nie wspominając o tym że trzeba mieć ogromną wiedzę i doświadczenie... Pozdrawiam wszystkich :) | |||
~Kris | K moze tak jest w tym jednym przypadku. generalnie im wieksza firma tym wiecej małych firm sie tam kręci bo jak klient wysyła po 200 aut dziennie to jak sie wysypie jedna duza firma to klient jest w doopie. Pamietam jak w 2008 roku RICO sie wyłozyło to w Arcelorze w eisenhuttenstadt płacili podwójnie przez 2 miesiace bo magazyny pekały. Od tamtej pory juz nie chcą słyszec o jednej czy dwóch duzych firmach. | |||
~Kris | Kiedys to moze i miało wytłumaczenie ze klient nie chciał sie bawic z wieloma firmami przewozowymi. Teraz w dobie automatyzacji procesów jedyny wysiłek to wprowadzenie firmy do systemu a reszta sie dzieje sama. Wiec bez znaczenia czy klient ma systemie 2 firmy po 1000 aut czy 200 firm po 10 aut | |||
~K. | Są firmy z min 30 autek reszta jest odsunięta Nie zlecają spedycją i małym przewoźnikom | |||
~Smierdzocy Knur | K, w * od razu dajsz? Cy trzeba cię bić? | |||
~Smierdzocy Knur | K lubię śmieci lac i gwalcic, od*ych od, zeczywistosc, | |||
~K. | Płacą mają taki kaprys i nikt nie zmieni tego Znajomi pracują i wykonują polecenia korporacji | |||
~zcx | Ciekawe co ta za firma która wysyła ze swoim towarem 50 aut dziennie:) Orlen, Amazon, a może Raben albo inne DPD. K. ty dzbanie ale masz fantazję. I dlaczego 30, a nie 40 albo 100 aut. | |||
~K. | Przeczytaj de*ilu przemysl co jest napisane i się wypowiedz Tylko firmy powyżej 30 autek i brak możliwości odsprzedaży podwykonawcom Jeżeli podstawisz auto z innej firmy i podbije de*il kierowca cmr swoją pieczątka wylatujesz z ich systemu i masz po robocie | |||
~K. | W celu potwierdzenia ilośći autek musisz podać im nr teczki przewoźnika z Gitd | |||
~K. | Zapytaj o rekrutacji w grupie Azoty np Zero odsprzedaży po giełdach | |||
~zcx | Polski transport o dzisiaj dzielimy na 3 kategorie: 1. Dziadtrans na swoim 1-2 auta to zwykły handlarz ziemia odziedziczona po przodkach który dokłada do transportu i dorabia wszystkich dookoła. 2. Dziadtrans od 2 do 30 aut to człowiek który żeruje na nieszczęściu kierowców i okrada ich z kasy żeby przetrwać. 3. Firmy transportowe - 30 aut i więcej to firmy z którymi wszyscy chcą współpracować bez względu na cenę. | |||
~K. | Eliminacja z runku spedycje typ biurko w kuchni z laptopem na raty A to głównie tam pracują dziady z kilkoma autami staje się faktem Ale cóż nie każdy to rozumie Ze ten ma rację co płaci Każdy ma swoją politykę i swoje pomysły | |||
~zcx | K. W grupie azoty za 3 zł z km tylko idioci jeżdżą. Dziękuję wiem już wszystko. Pa pa | |||
~zcx | ~zcx 2021-05-02 17:52:31 Ciekawe co ta za firma która wysyła ze swoim towarem 50 aut dziennie:) Orlen, Amazon, a może Raben albo inne DPD. K. ty dzbanie ale masz fantazję. I dlaczego 30, a nie 40 albo 100 aut. ~zcx 2021-05-02 18:08:24 Polski transport o dzisiaj dzielimy na 3 kategorie: 1. Dziadtrans na swoim 1-2 auta to zwykły handlarz ziemia odziedziczona po przodkach który dokłada do transportu i dorabia wszystkich dookoła. 2. Dziadtrans od 2 do 30 aut to człowiek który żeruje na nieszczęściu kierowców i okrada ich z kasy żeby przetrwać. 3. Firmy transportowe - 30 aut i więcej to firmy z którymi wszyscy chcą współpracować bez względu na cenę. ~zcx 2021-05-02 18:16:15 K. W grupie azoty za 3 zł z km tylko idioci jeżdżą. Dziękuję wiem już wszystko. Pa pa WON zj/eb/any wieloryjowy trollu | |||
~Kris | K masz bardzo wąskie horyzonty. Jeden klient to nie cały rynek transportowy. Akurat w tej sobie wymyslili próg 30 aut a w innej 100 a w kolejnej nikogo nie interesuje ile masz aut. Wprowadzaja cie do systemu dostajesz zlecenie i jedziesz. jak nie pojedziesz raz czy drugi to najpierw dostaniesz karę finansowa a potem wypadasz. Chcesz sie pochwalic ze pracujesz w firmie co ma 30 aut? Chłopie taką hutę w dabrowie górniczej to nie obsłuży nawet firma co ma 1000 aut bo tam tyle roboty jest. | |||
~Frut | Rozwiazanie jest takie: Podpisujesz Pan to co mam w lewej rece, albo dostajesz Pan to co mam w prawej rece. i nagle okaze sie ze z 52000 dostepnych miedzynarodowych kerowcow tir zostalo 29000 (sami Limenciarze, dwukartowcy kilometrowcy). a pozostale 23000 albo przejdzie na meryture, albo zmieni branze (ci co nie chca miec dlugow z blanka) i podniesie sie rumor ALE JAK TO dlaczego nie ma nowych kerowcow, no bo kto by chcial po 13 h w pracy byc i spac w kabinie bez prysznica upocony po skakaniu na plandece? | |||
~K. | Mi chodzi o to że małe firmy są Eliminowani z rynku przez brak dostępu do współpracy oraz przez przepisy które zmieniają rzeczywistość Kierowcy twierdzą że będzie lepiej A chyba jest odwrotnie W ogłoszeniach coraz więcej autek widnieje ze słowem likwidacja firmy Ale cóż trudno to zrozumieć niektórym | |||
~K. | Obejdz pakiet Obejdz wynagrodzenia Obejdz kary Dziś będziesz miał rysę na oponie i masz szansę na karę 2000 zł W imię czego podejmować ryzyko? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.