ID: 258668
Wystartowały bezpłatne szkolenia dla kierowców ciężarówek
ID: 258668
ID: 258668
Już po raz szósty kierowcy ciężarówek mają szansę doskonalić swoje umiejętności, korzystając z doświadczenia i wiedzy instruktorów ze Szkoły Doskonalenia Jazdy Volvo Trucks Polska.
Już po raz szósty kierowcy ciężarówek mają szansę doskonalić swoje umiejętności, korzystając z doświadczenia i wiedzy instruktorów ze Szkoły Doskonalenia Jazdy Volvo Trucks Polska.
~etransport.pl
Posty (78)
~kiero | 2 tygodnie to 90 godzin jazdy i 120 godzin pracy, tu trzeba myśleć, aby jak najlepiej to wykorzystać, paliwo jest mniej istotne. | |||
Puchacz1
| Dość śmiała teoria o tym paliwie. Może się wypowie jakiś właściciel floty pojazdów, takiej ze 100 zestawow? | |||
~zcx | Pinokio 2021-04-15 01:49:43 skor o ci przeszkadzają "Kopyta na desce żel na łeb łokular słoneczny dwie nawigacje + trzy telefony+ laptop" to nie musisz z tych wymienionych przez siebie rzeczy korzystać, po co się zmuszasz skoro cię to męczy i przeszkadza. | |||
~zcx | Ci co byli najdalej 50km od dealera volva będą uczyć jak jeździć po europie i nie tylko. | |||
~kierowca | Byłem na tym szkoleniu 3 lata temu. Wtedy jeszcze nie było wymogu, że nie może brać udziału kierowca zatrudniony na etacie. Generalnie z profesjonalizmem nie ma to wiele wspólnego. Bo czego można się nauczyć w ciągu 2 dni? Jeden dzień to przejażdżka z instruktorem - tu rzeczywiście można coś podpatrzeć, posłuchać, potem pokaz na placu - rozpiąć zestaw, spiąć, rozsunąć firankę. I tyle. Drugi dzień to czysta teoria. Trochę o ładunkach, trochę o bezpieczeństwie. I dostajemy certyfikat profesjonalnego kierowcy :) Nie powinno tak się tego nazywać, bo uwłacza to trochę nazwie "profesjonalny". Ze mną na tym szkoleniu było trzech emerytowanych mundurowych (w tym jedna dziewczyna), którzy dopiero co zrobili kwity i nigdy nie pracowali zawodowo w transporcie. Jaki to profesjonalny kierowca? | |||
~zcx | kierowca 2021-04-15 11:55:38 Czyli to raczej zapoznanie się ze sprzętem dla tych co nigdy poza kursem na pj nigdy nie jeździli i to bardzo ogólnikowy. Za to nazwa profesjonalne szkolenie brzmi dumnie. | |||
barracuda
| Przesłanie zostało prawidłowo odczytane. Wiedziałem doskonale, kto się odezwie. :-) Ale że Wybitny Specjalista Transportowy stwierdzi iż "paliwo jest mniej istotne"? Tego nawet nie warto komentować. :-) | |||
barracuda
| I że "paliwo jest dzisiaj tanie". :-) | |||
~kiero | Barracuda ty widocznie jako pracownik wciąż jesteś tańszy niż paliwo do auta, którym powozisz. Ja nie, pracodawca na mnie wydaje więcej niż paliwo. | |||
~kiero | Cudaku przypomnij sobie cenę paliwa w 2012 roku i koszty pracownika w tamtym czasie. Wskaż różnice. | |||
barracuda
| Miałem już nie pisać, ale... chylę czoła przed Wybitnym Specjalistą i to tak dobrze zarabiającym. W ubiegły m miesiącu, zatankowałem za 18301. 70 zł. Wybitny Specjalista napisał, że szef wydaje na niego więcej niż na paliwo. :-) Ze wstydem przyznaję, że nie zarabiam tyle brutto, za ile tankuję. A średnie zużycie paliwa było ok. 27 l/100. :-) | |||
Puchacz1
| Paliwo to pikuś:) :) :) Co za różnica czy auto pali np 28l/100km czy 32l? Przy miesięcznym przebiegu np 12tys km to różnica na którą nawet właściciel nie popatrzy:) :) I razy np 100 zestawów to też pikuś:) :) | |||
barracuda
| Puchacz1, to przecież oczywista oczywistość. :-) | |||
~Pozdrawiam | Byłem na takim szkoleniu w pewnej firmie jakieś 8lat temu. Jadąc myślałem, że instruktorem będzie jakiś mądry inżynier kuty na cztery kopyta i coś naprawdę extra się dowiem. Nie dowiedziałem się nic czego wcześniej bym nie wiedział. Instruktorem był facet ubrany w firmowe ciuchy i po zaocznej maturze. Nie potrafił odpowiadać na. trudne pytania techniczne. Słabe!!! | |||
~Pozdrawiam | Co do paliwa... To jest główny koszt prowadzenia działalności i w firmach dużych zmniejszenie spalania poprzez polepszenie techniki jazdy kierowcy jest cholernie istotne i przekłada się na grubą zaoszczędzona kase | |||
~kiero | Puchacz jak dzięki szkoleniu zejdziesz na średnim spalaniu z 32 na 28 to będziesz mistrzem świata. | |||
~kiero | Przypuszczam, że na twoich trasach nie różnica przed szkoleniem i po szkoleniu nie będzie wieksza niz 0. 5 litra lub wogole będzie niezauważona. | |||
~kiero | Gruba kasa zaoszczędzona- ha ha ha | |||
~Prorok | 28 l na 100 km jest realne 24 t na trasie Warszawa- Hanower | |||
~Prorok | Zrób normę 28 w Pirenejach albo w Hiszpanii | |||
~kiero | Pytanie do fachowcuf po szkoleniu | |||
~kiero | Zjazd 1500 metrów o nachyleniu 2 procent Należy wyrzucić na luz czy wystarczy zdjąć nogę z gazu i zjeżdżać z włączonym biegiem? | |||
~Kierowca | Na luz bo wtedy oszczędności są i można je sprzedać po 4 zł | |||
Puchacz1
| ~kiero 2021-04-15 17:18:41 Zjazd 1500 metrów o nachyleniu 2 procent Należy wyrzucić na luz czy wystarczy zdjąć nogę z gazu i zjeżdżać z włączonym biegiem? Z Twego wpisu wynika, że Volvo widziałeś tylko na obrazku i nie byłeś na żadnym szkoleniu. Zdejmując nogę z gazu powodujesz sam tzw "luz" i auto się toczy. Przy osiągnięciu (zależy od programu) max 90 km/h automatycznie wrzuci bieg i hamulec "górski". Trza "umić" wykorzystać technikę i program. Piszę o "ałtomacie" Volvo oczywiście, bo "ałtomat" w tej marce to standard. | |||
Puchacz1
| ~Prorok 2021-04-15 15:04:27 Zrób normę 28 w Pirenejach albo w Hiszpanii A do Pirenejów, żeby je przejechać to się z Polski teleportujesz i zaczynasz jazdę w Perpignan? Górkę przejeżdżasz i po Pirenejach. | |||
~Pozdrawiam | kiero-nie rób z siebie pajaca większego jak jesteś. W firmach gdzie są setki aut, zrobienia spalania niżej poprzez szkolenia o 0. 5litra na 100km, powoduje oszczędności rzędu 500 000euro miesięcznie. Okrągła sumka... | |||
~kiero | Puchacz Pytanie było do wszystkich użytkowników, zasady dynamiki i mechaniki są takie same dla wszystkich marek. | |||
~kiero | Pozdrawiam A jakie powoduje straty w czasie? Potrafisz dać odpowiedź? | |||
~kiero | A stare przysłowie mówi wyraźnie, Że czas to pieniądz | |||
~kiero | A puchacz slabiutko znasz wolwo Bardzo slabiutko |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.