ID: 257723
Neutralizacja dokumentów
ID: 257723
ID: 257723
Witam
Mam dokonać neutralizacji dokumentów.
Spedycja wymaga abym sam wpisał cmr.
Jak to wygląda? Pierwszy raz sie z tym spotkałem. Jak mam wypisać cmr?
Witam
Mam dokonać neutralizacji dokumentów.
Spedycja wymaga abym sam wpisał cmr.
Jak to wygląda? Pierwszy raz sie z tym spotkałem. Jak mam wypisać cmr?
~Bartek*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (370)
~kiero | Baćka chce dać kolchoznikom nowe święto w dniu 17 września. Kto zgadnie z jakiej okazji? | |||
~//~ | Dawid, wśród swoich "tylno-napędzonych" tobie o tym (kto komu daje w "tyłek") podobno lepiej wiadomo. Ja nie znam i nie słyszałem... :-) | |||
~//~ | O, skrzywdzony szoszonami (zawoalowany pseudo KIEROwnik) odezwał się. Też amator po wymaganiu spedycji dawać wszystkim w swój "tyłek". Wielbiciele w "tyłek" zjednoczają się i co raz agresywniej zachowują się... :-) | |||
~//~ | 2021-03-04 13:23:45 "... obowiązki... prawidłowe sporządzanie dokumentacji" No właśnie, tak i działam jak i innym radzę tak czynić, czyli jeśli dostaje (faksem, mialem, banderolą, kurierem i t. d. ) od spedycji (lub pracodawcy) nową CMR gdzie zgadza się po fakcie adresy załadunku / rozładunku i zobowiązująca reszta, to jedzie dalej z nową CMR, jak nie, no to edzie dalej z tą CMR co ma. :-) | |||
~kiero | Tak mają dziadtransy zatrudniające tępaków, ktorym trzeba cmr faksem wysyłać, bo tępak sam wypisać nie potrafi. | |||
~driver | szkoda dyskusji z hołotą Oni mają duzo do powiedzenia a mało do roboty Nie pasuje wykonywanie poleceń to za brame dyskusje | |||
~//~ | Dla kierowców. Po otrzymaniu nowej CMR obowiązkowo nie zapominajcie w rubryce 16 wpisać datę, godzinę, miejsce otrzymania CMR i podpis (to uratuje w przyszłości was od wielu problemów). | |||
~driver | i napisac pododanie o rozwiazanie umowy o prace | |||
~//~ | 2021-03-04 14:33:20 "... sam wypisać nie potrafi. " Każdy kierowca potrafi wypisać CMR, ale w tym przypadku niby to tak zwanej neutralizacji dokumentów, jeśli oczywiście ma rozum, tego nie czyni. :-) | |||
jacek-kuba
| No i co zrobić? trociniak dopatruje się niewykonania polecenia? Przy takim szefie dzwonię do niego, uprzedzam, że rozmowę nagrywam i ma mi to powiedzieć jasno i wyraźnie-to samo co tu pisze na forum. Przy wtopie, firma ma nowego szefa i wszystko w temacie. Rolnikowi nie wytłumaczysz nic-rolnik wie swoje, bo jest rolnikiem. Rolnik wie najlepiej. Rolnik nawet z wysianych buraków prostych zbiera buraki powykrzywiane i trójkątne. Vestas zakończyłeś pauzę? to dawaj, wyjaśnij wszystkim. Przypominam, że temat dotyczy podrabiania dokumentu CMR, więc proszę nie teoretyzować. | |||
~//~ | Dla kierowców poprawka (2021-03-04 14:55:49) "... w rubryce 18 (zastrzeżenia i uwagi) wpisać... " | |||
~Milicja | ~driver 2021-03-04 15:02:42 jakie podanie? za nie wykonanie polecenia służbowego zwolnienie dyscyplinarne, kopa z kabiny wysyłam nowego kierowcę po auto a mat/oł zamiast ostatniej wypłaty dostaje notę obciążeniową, i oczywiście z parkingu na którym dostał kopa wraca na własną rękę. Jacku w czy widzisz że właściciel firmy domaga stosować się do przepisów? jeszcze bankrut straszy nagraniem rozmowy, proszę bardzo nagrywaj, | |||
~Milicja | w rubryce 18 możesz sobie napisać że tyłek cię boli, | |||
~kiero | CMR może wystawić kazda ze stron umowy o przewoz, więc może to równie dobrze zrobić przewoźnik, a w jego imieniu robi to kierowca. Prawo tego nie zabrania. Nie ma również obowiazku kończenia przewozu w miejscu przeznaczenia wpisanym w rubryce 3. W dowolnym momencie transportu można zawrzeć nową umowę i sporządzic nowy cmr. Może go wypisać kierowca, nie musi to być nadawca. | |||
~kiero | Tak jak ktoś wspomniał, jeśli kierowca nie umie bądź nie chce tego zrobić to nie wywiązuje się ze swoich obowiązków służbowych. | |||
~kiero | To do wywalenia. | |||
~kiero | Ale widzisz kolega, tutejsze znawcy twierdzą że tak nie można. | |||
~Milicja | skg dk przy neutralizacji dokumentów firmy chcą zachować anonimowość, chcą chronić miejsca gdzie kupują i sprzedają, a tu byle łączik chce ujawnić tajemnice handlowe. | |||
~Milicja | ~skg dk 2021-03-04 17:36:25 tym oto wpisem uświadomiłeś użytkowników tego forum dlaczego Jacek dwa razy prowadził działalność i dwa razy zaliczył plajta, to nierób i przygłup | |||
jacek-kuba
| Nadal ośle brniesz. Odmaluj szlaban, tylko nie spieprz tego. | |||
jacek-kuba
| Albo załóż wątek odrębny. Wymiana doświadczeń z dk którego pokonała rura od cysterny. | |||
jacek-kuba
| Sprzedałeś już Dacie RS bi-turbo 6? | |||
~//~ | Tak nikt, a mianowicie z "pracodawców" / "przewoźników", adekwatnie i nie odpowiedział niby po co kierowca ma neutralizować dokumenty na wymagania spedycji, szukając na swoją głowę "przygod" (problemów) oprócz ba*alnego "bla, bla, bla... " bo kierowca niby to musi w ramach tego że pracodawca" wydaje mu takie polecenie służbowe zgodnie z podpisanym nim niby to gdzieś w umowie obowiązku prawidłowego sporządzania dokumentacją, o tym bo za bramę, rozwiązanie umowy o pracy, do wywalenia i t. d. nawet i nie wspominam. Czyli "pracodawcy" / "przewoźnicy" tym "bla, bla, bla... " nie inaczej jak tylko potwierdzili że są w zmowie z takimi "spedycjami" i jak wiadomo nie za darmo. Wspominając jak i ile płacą, no to trzeba kierowcy być na całą głowe stukniętym żeby brać udział w tej niby to neutralizacji dokumentów. :-) | |||
~kiero | Szoszon idioto Wg twojego rozumowania to kierowca nie powinien wogole wyjeżdżać z bazy, bo po co ma dziada dorabiać i siebie samego narażać na kontrole, mandaty i wypadki. | |||
~kiero | Podaj choć jeden powód, że kierowca nie ma prawa wypisać dokumentu cmr | |||
~kiero | Neutralizacja dokumentów to wyrażenie potoczne. W rzeczywistości nic takiego nie ma miejsca. Po prostu jest zawarta nowa umowa przewozu, stara zostaje uznana za zrealizowaną. | |||
~//~ | Skrzywdzony szoszonami, kierowca ma prawa i może wypisać CMR ale nie musi i nikt go do tego nie może ani jak zmusić. Zrozumiałeś to? Odczułeś niuans? Jeśli nie, no to trudno... :-) | |||
~kiero | Idiota | |||
jacek-kuba
| kiero nadal nie rozumiesz podstawowej kwestii. Ja mogę wypisać dokumenty i tego nie podważam. Ale CMR musi mieć choćby podpis załadowcy-inaczej podrabiam dokumenty. Jeszcze inaczej -oczywiście, że zleceniodawca i odbiorca może być różny, ale o tym ma wiedzieć załadowca i ma to podpisać czy podbić. Reasumując jeżeli policja sprawdzi u załadowcy czy ja się tam ładowałem, kiedy, gdzie jadę i z czym -to ma się to zgadzać. Nie mylcie pojęć bo nie o tym rozmawiamy. Kończąc jeżeli sam wystawię dokumenty i dam do podpisu-to powinienem zostawić kopię. Jeżeli nawet nikt nie chce na załadunku CMR bo wykonuję transport kabotażowy i wystarczy list przewozowy, to wypełniona przeze mnie CMR ma być identyczna. Nie umiem już jaśniej. Nie zwracaj proszę uwagi na trociniaka bo on nie ma bladego pojęcia o czym pisze. Jako laik zaciska zęby i pieprzy o niewykonaniu polecenia. My natomiast nie rozmawiamy o poleceniach tylko o oszustwie i poświadczeniu własnym podpisem, kłamstwa. | |||
jacek-kuba
| Jednym słowy podpisujesz własnym nazwiskiem kombinacje spedycji z 7 piętra wieżowca w M1 bez windy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.