Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Więcej szkody niż pożytku - wyniki badań wpływu przepisów Pakietu Mobilności

ID: 257631


W trakcie przyjmowania PM, Komisja złożyła deklarację dotyczącą jego dwóch aspektów. Po pierwsze – wymogu obowiązkowego powrotu pojazdu do państwa członkowskiego siedziby co osiem tygodni. Po drugie – stosowania ograniczeń kabotażowych na wykonywanie międzynarodowego kombinowanego transportu.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (23)

~Gucio
Jakoś tylko obiekcje mają co do PM firmy z PL, RO, BG, LT, śmietanka transportowa, co to jest zjazd auta na bazę raz na 8 tygodni, tak samo solą w oku przewoźników jest zakaz 45h w budzie bo przyzwyczaili się do niewolnictwa. Mam nadzieję że nic nie zwojujecie tymi skargami.

1

~Dawali to siewzino,
Dawali lisingi to brali +parch z UA sam przyjechal za 50 EUR, rabotac, trans dziada jest 60 %na polskim rynku, za Rok wchodzi druga edycia pakietu Mobilności Płacisz dziad jak na zachodzie albo cię dojado,

1

~//~
Jak szybko niektóre, nawet nie certując, zapomnieli jak ich państwo i rząd publicznie podburzał do rewolucji u sąsiada i nadal tamtym "grzeszy", zapominając ogólną historię, dla otrzymania i wykorzystania taniej siły roboczej, rynków zbytu, dla nabycia przedsiębiorstw, ziemi i t. d.
Co za mentalność...
Jak widać, łotrowska treść niektórych nie zna granic.
~nowy11
dobrze niech wprowadzaj pakiety plakac i placic jak sie chce miec firme. a nie za pol darmo po 4 tyg na zachodzie, pol firm padnie frachty pojda w gore to beda placic pienadze bo beda mieli z czego. Pakiet Moblinosci -Tak. INTELIGENTE TACHO -TAK. pozdrawiam.

1

~//~
Pseudo "pracodawcom / przewoźnikom" nie pasowali (stałe narzekali) niby to wielkie ale nie opodatkowywane zagraniczne diety z ryczałtami za noclegi (63-98 e/doba, zależy od kraju docelowego podróży służbowej) przy niskiej minimalnej podstawie (2800 zł. brutto, czyli 18, 3 zł/h (4 e/h) brutto), no to teraz (po wejściu całego Pakietu Mobilności) będą "cieszyć się" z większej prawie w 3 razy opodatkowywanej pogodzinnej płacy zgodnie z krajem UE (D - 9. 5 e/h brutto, F - 10. 39 e/h brutto, B - 10-15 e/h brutto, NL - 9. 72 e/h brutto, DK - 164. 96 dkk/h (22. 18 e/h) brutto, A - 10. 09 e/h brutto, I - 10. 12 e/h brutto i t. d. ; źródło: s://csk. pl/placa-minimalna/) i "przymykanie oczy" państwa polskiego na zaniżenie diet (śmieciowe Umowy o pracy, sprzeczne sądowe decyzji wyroków) im ani jak nie pomoże, bo jeśli ogólne wypłaty dla pracowników będą niższe niż u sąsiada to oni utracą konkurencyjność na rynku pracy UE (pracownicy po prostu pójdą pracować do sąsiada). Pętla na szyi co raz mocniej zaciąga się...
~Didi37
Śmierć polskim dziadom. BRAWO unia. Wkoncu przestana dokładać do interesu. Skończy się ich męka.

1

barracuda
Jakoś moja firma nie ma problemów z PM. Natomiast ostatni którzy powinni się martwić orzeczony pakiet, to te kraje, które NIE SĄ w UE. Pytanie, czemu swoim trollom każą jątrzyć? Niby to taki troll jest przyjazny kierowcom, a tak naprawdę, chodzi o skłócanie pracownika z pracodawcą i gdzie można-tam wsysanie jadu, a to fałszującego historię, a to wybielającego obecnych i dawnych ruskich satrapów. Czy z trolla jest pożytek? Tak. Mądry człowiek wykorzysta niektóre wiadomości i podawane przez trolla, akty prawne. Tylko czasem troll podaje inne ich interpretacje.

1

g-a
To ile rubli dziś trzeba dać za dolara? Opłaca się ta bełkotliwa pisanina?
~bywalec
Typowy obraz polskiego buractwa się tu ujawnia - zabierzcie sąsiadowi bo ma za dużo a jo ni mom. Z tego co wiem, to w Polsce nie ma przymusu być kierowcą ani pracować u "dziada". Nie trzeba siedzieć tygodniami na zachodzi itd itd.

Najlepszą metodą jest pójście na swoje. Zachęcam wszystkich ambitnych znawców parkingowych aby pobrali auta i przestali dorabiać "dziadów".
Tylko jedna moja rada - zróbcie sobie rozdzielność majątkową i przepiszcie wszystko na żony jak im ufacie, tak abyście nie pociągnęli rodziny na dno ze sobą.
Wypłacajcie sobie pensje nawet 20tys/miesiąc. pracujcie pon-czwartek, ładujcie tylko z rampy, stawajcie tylko na płatnych parkingach z obiadem w cenie. Dużo by tu jeszcze wymieniać typowych roszczeń. Wtedy zobaczycie jaki to miód.
O tym, że jak trochę firm popada to frachty wzrosną? To już jest wałkowane od 20 lat - rynek mniejszych przejmą molochy i u nich będziecie robić na ich warunkach i nawet nie podskoczycie.
Dziękuję - teraz możecie wylewać swoje żale i pomyje, ale rzeczywistości nie zmienicie.

1

~Kris
Białoruski kołchozniku napisz ile zarabia się na Białorusi i dlaczego mniej niz w DE?
~Kris
Gucio przeciez oczywiste jest że PM dotyczy firm z naszego regionu. Co w tym dziwnego. Wg ciebie szwajcaria powinna uczesniczyć w ustalaniu limitów połowu na oceanie spokojnym?
~Gucio
Najbardziej właśnie ten PM jest sola w oku dla : PL, RO, BG, LT, dla tych co swoją konkurencyjność zdobyli dzięki niewolniczym systemom pracy swoich kierowców i dużo niższych wynagrodzeń za pracę. Widział ktoś kierowce z D, F, NL, co siedzi w budzie 2, 3, 4, tygodnie (o miesiącach nie mówię UA w firmach z PL ) . Teraz zasłaniają się ekologią, a najbardziej boli przewoźników zakaz 45h w budzie. Czasy samowolki się skończyły, każdy mam być równy i działać na tych samych zasadach.
~Www
Gucio czubie przejdz się po parkingu w sobotę i zobaczysz niewolników z polskim paszportem na niemieckich blachach, a sory to nie niewolik bo u niemca róbi i dobrowolnie a u polaka to już nie. Pajacu jeden

1

~Www
Ccc, Gucio i inni-znajdz sobie firmę co będziesz pracować 5 dni a 25 w domu za ile teraz krzyczycie 12, 15 tyś i auto pod domem. Nikt Cię marny kierowczyno nie trzyma na sile miesiąc w budzie

1

~Www
Jesteście pomiotami bo prawdziwy szofer jedzie i nie dyskutuje. Wie na co się pisał wy pedaly

2

~Www
Burak jeden z drugim wie za ile jedzie i jak na długo a tu żale jakieś śmieszne. A won do marketu na magazyn gówniarze
~Www
A pesyjka będzie max 3500 zł.
~Całe Życie Bezpartyjny
Nie Znam się na strukturach procesów legislacyjnych UE, ale odnoszę wrażenie że ktoś tu próbuje kopać studnię, bo Stodoła się prawie cała spaliła..
Albo poprostu to są działania pro/forma, żeby uzasadnić potrzebę utrzymania się na stołkach.. ?
~El Ordynatores.
Www czochraj frędzla!
~Ordynator oryginał!
Na jakich stołkach, ony tam fotele majom
~Ordynator oryginał!
Te podróba wypad dziadu
~Kris
Gucio mylisz się. A wynika to z tego ze patrzysz na to tylko z perspektywy kierowcy a nie polityki czy ekonomii. Niestety w całym PM nie chodzi o kierowce i jego byt.

1

~El Ordynatores.
To jest akurat normalne.
Podobnie było z członkowskiem w HOJNII.
Liczył się tylko zysk i rynek zbytu.
A że jednostkom lepiej się żyło?
To jakby stało się po drodze.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.223.0.53

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels