ID: 255873
Będą zmiany w systemie wynagrodzenia kierowców?
ID: 255873
ID: 255873
Aż cztery organizacje zrzeszające przewoźników (TLP, ZMPD, OZPTD PIGTSiS), wspólnymi siłami apelują do Ministra Infrastruktury Andrzeja Adamczyka o podjęcie działań mających na celu zmiany w polskim prawie, które dostosują system wynagradzania kierowców do zapisów pakietu mobilności.
Aż cztery organizacje zrzeszające przewoźników (TLP, ZMPD, OZPTD PIGTSiS), wspólnymi siłami apelują do Ministra Infrastruktury Andrzeja Adamczyka o podjęcie działań mających na celu zmiany w polskim prawie, które dostosują system wynagradzania kierowców do zapisów pakietu mobilności.
~etransport.pl
Posty (84)
~zcx | I łysa pało myślisz, że ty w tym przypadku zostaniesz? co za megalomania. | |||
~Ł ysy | zcx. To fachowcy w twoim stylu. W pysku The Beściaki, za kierownicą skończone cipy. | |||
~Piotrek 333 | Lysu i tu masz 100% racji taka jest prawda tylko że żadna ze stron a zagrożona tymi zmianami nigdy się z tym nie pogodzi pozostanie tylko anonimowe ujadanie na tym forum | |||
~zcx | Ł ysy 2020-12-08 14:34:29 zcx. To fachowcy w twoim stylu. W pysku The Beściaki, za kierownicą skończone cipy. to fachowcy podobni do ciebie, bo inaczej byś ich nie zatrudnił. | |||
~Ł ysy | Sęk w tym, że realia kształtują rynek. Megalomani zadłużeni po uszy dymają na magnesach, wylącznikach. Chcąc to robić, muszą znaleźć idiotów, którzy się podłożą. Tym idiotom trzeba zapłacić i koło się zamyka. Jak można konkurować z przewoźniczym motłochem? | 1 | ||
~zcx | no właśnie jaki pan tacy pracownicy. | |||
~Pozdrawiam | Łysy - no to może te wasze stowarzyszenia, a jest ich kilka ruszyły d u p e i wzięły się wszystkimi dostępnymi sposobami, żeby ta megalomanię wytępić w pył. Posiadacie chyba jakieś środki, narzędzia. Zero mocy sprawczej.. ? ? | |||
~Pozdrawiam | Chyba jakieś ścieżki do ustawodawców macie. Odnoszę wrażenie, że od * strony ktoś chce coś zrobić. | |||
~Pozdrawiam | Albo koniecznie komuś zależy żeby wszystko zostało chore. | |||
~zcx | Pozdrawiam ale cię fantazja poniosła, łysy to co najwyżej może pobeczeć się w swoim obejściu. | |||
~Ł ysy | Pozdrawiam. Myślę, że jest to administracyjny bezwład. Prosty przykład, na tym forum opisano bohatera, który na kółku do Grecji zgubił 2000km. Czy firma poniosła konsekwencje? W drugiej firmie przygłupy potrzebują czterech dni na zrobienie kółka do Anglii. Jak myślicie czy inspektorzy ITD są tak głupi, że nie potrafią porównać wykonanych tras z wystawionymi CMR i fakturami za przewóz? Gdzie szukać tolerancji, łagodności inspektorów? Pozdrawiam, już masz odpowiedz na swoje pytanie. | 1 | ||
~Cyprian Kleofas Kozłowicz | Łysy. Nie dość że złodziej i oszust, to jeszcze kłamca. Ty się od hołoty nie trzymasz z dala. Ty się trzymasz z dala od prawdziwych kierowców. Kto normalny szukając pracy, wejdzie do biura firmy jeśli na placu zobaczy paryżany. Żaden szanujący się kierowca tam nie wejdzie. Wejdzie tylko taki, ktory już nie ma innego wyjścia i jemu już wszystko jedno. Nie ważne czy odebrał prawko wczoraj, czy został dyscyplinarnie zwolniony z innej firmy, czy miał prawko zabierane za alkohol kilka razy, czy po prostu jest zapijaczonym menelem. Jak już nigdzie indziej nie ma się szans, idzie się do łysego. Ja u takiego byłem raz w życiu. W roku 1998, kiedy zrobiłem prawko. Jednak już po 3 miesiącach pytałem o pracę w normalnych firmach. Byli tacy, co mówili że zatrudnią, jak będę miał co najmniej pół roku doświadczenia, ale trafił się jeden, co mnie wział z 3 miesięcznym doświadczeniem i przesiadłem się u niego na placu do jego auta, zostawiając auto poprzedniej firmy na pobliskiej stacji paliw. Opuściłem szambo i poszedłem robić w stodole, ale to ciągle nie było to. Po dwóch latach już miałem normalną pracę. Dzisiaj mam 22 lata doświadczenia i już z dziadami nie gadam. Ostatnio jednego z ciekawości zapytalem ile płaci, a ten mi na to : -Pan zostawi w biurze ofertę wraz z CV i rozważymy. Na co usłyszał: -Nie nie.. To ja panu zostawię swój adres email i to pan mi wyślę ofertę pracy, którą to ja w wolnej chwili rozważę. Jeśli będzie interesująca, to odpiszę. Wybałuszył oczy i powiedział żebym zostawił sekretarce adres e-mail. Oczywiście w niecałe 24 h miałem ofertę pracy, ale nie odpisałem. Nie przebił mojej obecnej pensji. | |||
~Ł ysy | Cyprianku. Przygłupie, jeżeli ty uważasz się za normalnego kierowcę i wszyscy normalni funkcjonują tak jaj ty, masz rację. Od takich " normalnych " trzymam się z daleka. | |||
~Ł ysy | Cyprianku. Post wyżej opisałeś sposób myślenia i sposób funkcjonowania szoferskiej hołoty. Taki jak ty, nawet nie ma u nas szans na zatrudnienie. | |||
~zcx | łysy pajacu skoro masz taką ogromną wiedzę o przestępstwach to dlaczego tego nie zgłosisz, tylko użalasz się na ET? a skoro tego nie robisz to zamknij swój parszywy ryj. | |||
~Cyprian Kleofas Kozłowicz | Łysy napisał: "Piotrek333. Nie musi transport stawać na tydzień. Wystarczy aby z rynkiem pożegnali się megalomani po stronie przewoźników i szoferska hołota po stronie kierowców. " W takiej sytuacji o połowę zmniejszy się możliwość wykonywania transportu w PL. Popyt na transport nie zmaleje, podaż zmniejszy się o 50%, a co za tym będzie na chwilę po uszy roboty. Firmy które zostaną na rynku (zakładając że rzeczywiście połowa firm upadnie) będą na gwałt kupować auta, podniosą stawki za frachty (bo będą sobie robotę wybierać i znów zatrudnią szoferską hołotę, a stawki wzrosną o 30%, bo przez moment nie będzie miał kto jeździć nowymi zestawami. W takich warunkach, łysa pało, nie zostałby u ciebie ani jeden kierowca. POMYŚL ZANIM COŚ NAPISZESZ. Przecież popyt na transport nie maleje ani na chwilę. Ludzie już wszystko kupują przez internet i firmy jeżdżące dla firm kurierskich mają takie żniwa, o jakich nie śnili. Oczywiście ty nie skorzystasz na tym, bo kurierka wymaga nowych aut i nikt nie pozwoli do twoich paryżan podpiąć naczepy z logiem firmy kurierskiej. Nawet schenker już na to nie pozwala, a większego dna, od schenkera to już nie ma. | |||
~Ł ysy | zcx. W przeciwieństwie do szoferskiego motłochu brzydzę się podpier da la niem. | |||
~zcx | to zamknij swój parszywy ryj | |||
~Ł ysy | zcx. Niby dlaczego miałbym nie pisać o patologii? | |||
~zcx | Patologię to się zgłasza do odpowiednich służb pajacu. w innym razie zamknij ryj. | |||
~zcx | I chooj cię obchodzi ile kto ma kredytu i za ile jeździ. | |||
gigi
| Łysy daj 12 koła za miecha to pojadę Twoja Premiumką | |||
~Remik | ~Ł ysy 2020-12-08 11:22:38 Warto sobie uświadomić, w cywilizowanym kraju jakim są Niemcy, pracodawca może zwolnić praciwnija podczas zwolnienia. Osobiście uważam, tak powinno być Łysy tu się z Tobą zgodzę że tak powinno być ale jest jeszcze taki aspekt że Niemca jak zwolnią dostanie zasiłek w wysokości około 70 procent z zarobków a w Polsce nie pamietam 700/800 pln? | |||
~Liga | Do wszystkich łysopodobnych zwiazkowcow broniacych ukrainskiego transportu na Polskich tablicach rejestracyjnych. Czemu nie zwrocicie sie do rzadu ukrainy, niech oni wam pomagaja utrzymac ich pracownikow. Won od naszego krajowego budzetu. | |||
~Anty dziadtrans | Liga : szach i mat | |||
~Wielki Szu | Liga - perfekcyjnie, krótko i dosadnie. | |||
~Wielki Szu | O siebie dodam, że takie " firmy " jak ł ysa pała, mają takich szoferów na jakich zasługują. | |||
~kiero | Prawdziwy szofer umie zadbać sam o swoje wynagrodzenie. Hołota tego nie potrafi, stąd jęczenie na forum i oczekiwania że ktoś za nich to załatwi, ( Unia, premier czy żund jak to jeden idiota napisał) | |||
~kiero | Macie zagwarantowane 2600 brutto tak jak każdy inny pracownik. Niezasadnione są żądania, że każdy kierowca musi zarabiać więcej. | |||
~driver | Wracając do tematu będą zmiany w wysokosci bo napeno kierowcy bedą mieli mniejsza kase |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.