Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

kierowcy nie chcą usiąść za kierownicą

ID: 255605


transportoperator. co. uk/2020/11/16/figure s-suggest-licensed-d rivers-still-unwilli ng-take-wheel/

~Pryk
*.138.209.106

Posty (20)

~Pryk
jak w temacie...
~Pryk
Badania opublikowane w zeszłym miesiącu rzuciły dalsze światło na stan postrzeganego niedoboru kierowców oraz ciągłe niepowodzenia w rekrutacji i, co ważniejsze, zatrzymywaniu licencjonowanych kierowców ciężarówek w branży transportowej.
~Pryk
Grupy pracodawców oszacowały brak kierowców na około 59 000 kierowców.
Ale w rzeczywistości jest 425 000 posiadaczy licencji C + E i aktualnej karty kwalifikacji kierowcy (DQC), w porównaniu do około 136 000 ciągników siodłowych zarejestrowanych w Wielkiej Brytanii, a także wiele tysięcy kierowców bez DQC, którzy mogliby uzyskać kwalifikacje po tygodniowym szkoleniu CPC dla kierowców.

1

~Pryk
Liczby te znajdują się w najnowszej aktualizacji dotyczącej kryzysu kierowców, opublikowanej przez Kirsten Tisdale, szefową firmy doradczej ds. Transportu Aricia, która ostrzegała w 2016 r., Że `` niedobór '' można przypisać bardziej niedostatkowi dobrych możliwości zatrudnienia w branży niż faktycznemu niedoborowi posiadaczy licencji

1

~sid
ja siadam bez marudzenia a nawet ochoczo 13 euro / h netto

1

~sid
dzis siadam o 14 stej a wysiadam o 22- giej

1

~sid
nie ma lekko ale pod koniec miesiaca jest satysfakcja spoglondajac na konto [ w tym miesiacu bedzie jeszcze 500 euro extra ]

1

~Kazik
Tak, tak - niedostatek dobrych możliwości zatrudnienia. To właściwe określenie.

1

~Gucio
Nie ma chętnych na zachodzie UE gdzie pracuje się głównie pn-pt, a co się dziwić w jakiś systemach po 3, 4 tygodnie w budzie. Żaden Niemiec, Francuz, Belg itp. nawet nie ma mowy żeby wsiadł na tyle do auta, bo się chłopaki szanują i nie pozwolą sobie na to. W systemach na zachodzie robią tylko emigranci zarobkowi z PL, RO, BG, H, SK, LT, LV itp.

2

~Transportowski
Kierowcy zza wschodniej granicy nie wysiadają z auta, jeżdżą i zarabiają na siebie i na szefa. Polskim płaczkom nic się nie opłaca.

-1

laki81
Dlatego jestem za tym PM, bo skończy się koczowanie kierowców po parkingach UE po kilka miesięcy nie będzie znaczenia czy UA czy inny.

1

~Loki
I tak ma być.

1

~Dawid87
Kierowców narazie jest jak psów w schronisku, zrobi kurs C+E w jest Pan kierowca, tak machał łopatą za 12zł/H na budowie w zimie siedział w domu. Teraz praca lekka I przyjemna wypłaty też wysoka średnio 55euro dzień z podstawą, tylko konkurencja z wschodu duża.

-1

~Dawid87
laki w Poniedziałek 16-11 na zagłębiu moje auto miało kontrolę, przez BAG kierowca miał ponad 55 h przerwy karty nie było w tacho, sprawdzili dokumenty tacho, powiedzieli alles gut,
jak chcesz być często w domu to idz na kasę do biedronki, nie mierz wszystkich swoją miarą.
Jan jak związki zawodowe kierowców założone?
~Dawid87
Jan a z kulturą nie możesz odpisać?
~Dawid87
w sumie czego ja od ciebie oczekuje, kolejny cienki bolek.
~Gucio
~Dawid87
2020-11-25 17:45:09 Znam wiele firm w PL gdzie kierowcy robią tzw. kółka zachód lub południe UE i dziwne bo firmy te mają po 20 -30 lat działalności w transporcie i nie ma tam systemów każdy weekend kierowca w domu, owszem zdarzy się powrót w sobotę, co skutkuje wyjazdem w poniedziałek po południu tak by na piątek być w domu. Co ciekawe nie ma tam za bardzo rotacji kierowców, szefowi się to opłaca -to dziwne bo wielu mówi że taki system pracy jest nieopłacalny, kierowca musi odsiedzieć po 3, 4 tygodnie w budzie na zachodzie to się wtedy opłaca, dziwne nie może dlatego że firmę prowadzi ktoś z głową na karku, ktoś kto przez tyle lat wypracował sobie różne dróżki u klientów i działa i przeżył nie jeden kryzys.

1

jacek-kuba
Gucio postaram się, żebyś to zrozumiał. Wyjazd z PL płacą całkiem dobrze. Potem kabotaże czy jazda po zach. również przyzwoicie. Powrót z giełdy, to już rozpacz. Dlatego dziad trzyma auta jak najdłużej, żeby ogranczyć jazdę za paliwo do domu. Jeżeli firma ma umowy i zapewniony powrót za dobre pieniądze to na koniec tygodnia wraca -po pierwsze dlatego, że musi podstawić w pon znowu auto w PL za dobrą kasę i po 2 żeby nie płacić dniówek za stanie. Natomiast dziad, przedłuża wszystko w nieskończoność bo inaczej nie zarobi. Więc nie porównuj normalnej, zorganizowanej firmy, jeżdżącej za dobre stawki kółka z typowym małorolnym dziad-transem. To 2 różne światy. Dlatego jedni auta sprzedają a inni kupują.
jacek-kuba
Popatrz dalej-jedni przyjmują do pracy tylko z polecenia i obcokrajowcom dziękują. Za kilka euro różnicy w dniówce, nie powierzą auta i towaru nieznanemu, niepewnemu amatorowi- Po prostu nikt przy zdrowych zmysłach nie podejmie takiego ryzyka-Natomiast typowy dziad, trzymający się brzytwy. Działa odwrotnie -kilka euro na dniówce mniej, żadnych płatnych i może jeden dzień się uda. Tysiące pracodawców z branży, nie wie nawet o tym forum i nie wypisuje poematów na temat szoferskiej hołoty-bo jej nie zna. Typowy dziad natomiast co trasę wymienia załogę, bo każdy to oszust, alkoholik i złodziej. Ale do nich dobry pracownik nie trafia. To cała różnica. Kilku osłów z forum, bawiących się w biznesmenów w onucach nic nie nie zmienia. Ich wściekłość nie ma na nic wpływu i nie zwracaj na głupków uwagi.
~sid
2020-11-25 17:16:31 od nowego roku jest wolny etat [ kolega idzie na rente ] jak chcesz to cie wkrecic moge
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 107.21.176.63

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels