ID: 255605
kierowcy nie chcą usiąść za kierownicą
ID: 255605
ID: 255605
transportoperator. co. uk/2020/11/16/figure s-suggest-licensed-d rivers-still-unwilli ng-take-wheel/
transportoperator. co. uk/2020/11/16/figure s-suggest-licensed-d rivers-still-unwilli ng-take-wheel/
~Pryk*.138.209.106
*.138.209.106
Posty (20)
~Pryk | jak w temacie... | |||
~Pryk | Badania opublikowane w zeszłym miesiącu rzuciły dalsze światło na stan postrzeganego niedoboru kierowców oraz ciągłe niepowodzenia w rekrutacji i, co ważniejsze, zatrzymywaniu licencjonowanych kierowców ciężarówek w branży transportowej. | |||
~Pryk | Grupy pracodawców oszacowały brak kierowców na około 59 000 kierowców. Ale w rzeczywistości jest 425 000 posiadaczy licencji C + E i aktualnej karty kwalifikacji kierowcy (DQC), w porównaniu do około 136 000 ciągników siodłowych zarejestrowanych w Wielkiej Brytanii, a także wiele tysięcy kierowców bez DQC, którzy mogliby uzyskać kwalifikacje po tygodniowym szkoleniu CPC dla kierowców. | 1 | ||
~Pryk | Liczby te znajdują się w najnowszej aktualizacji dotyczącej kryzysu kierowców, opublikowanej przez Kirsten Tisdale, szefową firmy doradczej ds. Transportu Aricia, która ostrzegała w 2016 r., Że `` niedobór '' można przypisać bardziej niedostatkowi dobrych możliwości zatrudnienia w branży niż faktycznemu niedoborowi posiadaczy licencji | 1 | ||
~sid | ja siadam bez marudzenia a nawet ochoczo 13 euro / h netto | 1 | ||
~sid | dzis siadam o 14 stej a wysiadam o 22- giej | 1 | ||
~sid | nie ma lekko ale pod koniec miesiaca jest satysfakcja spoglondajac na konto [ w tym miesiacu bedzie jeszcze 500 euro extra ] | 1 | ||
~Kazik | Tak, tak - niedostatek dobrych możliwości zatrudnienia. To właściwe określenie. | 1 | ||
~Gucio | Nie ma chętnych na zachodzie UE gdzie pracuje się głównie pn-pt, a co się dziwić w jakiś systemach po 3, 4 tygodnie w budzie. Żaden Niemiec, Francuz, Belg itp. nawet nie ma mowy żeby wsiadł na tyle do auta, bo się chłopaki szanują i nie pozwolą sobie na to. W systemach na zachodzie robią tylko emigranci zarobkowi z PL, RO, BG, H, SK, LT, LV itp. | 2 | ||
~Transportowski | Kierowcy zza wschodniej granicy nie wysiadają z auta, jeżdżą i zarabiają na siebie i na szefa. Polskim płaczkom nic się nie opłaca. | -1 | ||
laki81
| Dlatego jestem za tym PM, bo skończy się koczowanie kierowców po parkingach UE po kilka miesięcy nie będzie znaczenia czy UA czy inny. | 1 | ||
~Loki | I tak ma być. | 1 | ||
~Dawid87 | Kierowców narazie jest jak psów w schronisku, zrobi kurs C+E w jest Pan kierowca, tak machał łopatą za 12zł/H na budowie w zimie siedział w domu. Teraz praca lekka I przyjemna wypłaty też wysoka średnio 55euro dzień z podstawą, tylko konkurencja z wschodu duża. | -1 | ||
~Dawid87 | laki w Poniedziałek 16-11 na zagłębiu moje auto miało kontrolę, przez BAG kierowca miał ponad 55 h przerwy karty nie było w tacho, sprawdzili dokumenty tacho, powiedzieli alles gut, jak chcesz być często w domu to idz na kasę do biedronki, nie mierz wszystkich swoją miarą. Jan jak związki zawodowe kierowców założone? | |||
~Dawid87 | Jan a z kulturą nie możesz odpisać? | |||
~Dawid87 | w sumie czego ja od ciebie oczekuje, kolejny cienki bolek. | |||
~Gucio | ~Dawid87 2020-11-25 17:45:09 Znam wiele firm w PL gdzie kierowcy robią tzw. kółka zachód lub południe UE i dziwne bo firmy te mają po 20 -30 lat działalności w transporcie i nie ma tam systemów każdy weekend kierowca w domu, owszem zdarzy się powrót w sobotę, co skutkuje wyjazdem w poniedziałek po południu tak by na piątek być w domu. Co ciekawe nie ma tam za bardzo rotacji kierowców, szefowi się to opłaca -to dziwne bo wielu mówi że taki system pracy jest nieopłacalny, kierowca musi odsiedzieć po 3, 4 tygodnie w budzie na zachodzie to się wtedy opłaca, dziwne nie może dlatego że firmę prowadzi ktoś z głową na karku, ktoś kto przez tyle lat wypracował sobie różne dróżki u klientów i działa i przeżył nie jeden kryzys. | 1 | ||
jacek-kuba
| Gucio postaram się, żebyś to zrozumiał. Wyjazd z PL płacą całkiem dobrze. Potem kabotaże czy jazda po zach. również przyzwoicie. Powrót z giełdy, to już rozpacz. Dlatego dziad trzyma auta jak najdłużej, żeby ogranczyć jazdę za paliwo do domu. Jeżeli firma ma umowy i zapewniony powrót za dobre pieniądze to na koniec tygodnia wraca -po pierwsze dlatego, że musi podstawić w pon znowu auto w PL za dobrą kasę i po 2 żeby nie płacić dniówek za stanie. Natomiast dziad, przedłuża wszystko w nieskończoność bo inaczej nie zarobi. Więc nie porównuj normalnej, zorganizowanej firmy, jeżdżącej za dobre stawki kółka z typowym małorolnym dziad-transem. To 2 różne światy. Dlatego jedni auta sprzedają a inni kupują. | |||
jacek-kuba
| Popatrz dalej-jedni przyjmują do pracy tylko z polecenia i obcokrajowcom dziękują. Za kilka euro różnicy w dniówce, nie powierzą auta i towaru nieznanemu, niepewnemu amatorowi- Po prostu nikt przy zdrowych zmysłach nie podejmie takiego ryzyka-Natomiast typowy dziad, trzymający się brzytwy. Działa odwrotnie -kilka euro na dniówce mniej, żadnych płatnych i może jeden dzień się uda. Tysiące pracodawców z branży, nie wie nawet o tym forum i nie wypisuje poematów na temat szoferskiej hołoty-bo jej nie zna. Typowy dziad natomiast co trasę wymienia załogę, bo każdy to oszust, alkoholik i złodziej. Ale do nich dobry pracownik nie trafia. To cała różnica. Kilku osłów z forum, bawiących się w biznesmenów w onucach nic nie nie zmienia. Ich wściekłość nie ma na nic wpływu i nie zwracaj na głupków uwagi. | |||
~sid | 2020-11-25 17:16:31 od nowego roku jest wolny etat [ kolega idzie na rente ] jak chcesz to cie wkrecic moge |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.