ID: 255605
kierowcy nie chcą usiąść za kierownicą
ID: 255605
ID: 255605
transportoperator. co. uk/2020/11/16/figure s-suggest-licensed-d rivers-still-unwilli ng-take-wheel/
transportoperator. co. uk/2020/11/16/figure s-suggest-licensed-d rivers-still-unwilli ng-take-wheel/
~Pryk*.138.209.106
*.138.209.106
Posty (20)
~Pryk | jak w temacie... | |||
~Pryk | Badania opublikowane w zeszłym miesiącu rzuciły dalsze światło na stan postrzeganego niedoboru kierowców oraz ciągłe niepowodzenia w rekrutacji i, co ważniejsze, zatrzymywaniu licencjonowanych kierowców ciężarówek w branży transportowej. | |||
~Pryk | Grupy pracodawców oszacowały brak kierowców na około 59 000 kierowców. Ale w rzeczywistości jest 425 000 posiadaczy licencji C + E i aktualnej karty kwalifikacji kierowcy (DQC), w porównaniu do około 136 000 ciągników siodłowych zarejestrowanych w Wielkiej Brytanii, a także wiele tysięcy kierowców bez DQC, którzy mogliby uzyskać kwalifikacje po tygodniowym szkoleniu CPC dla kierowców. | 1 | ||
~Pryk | Liczby te znajdują się w najnowszej aktualizacji dotyczącej kryzysu kierowców, opublikowanej przez Kirsten Tisdale, szefową firmy doradczej ds. Transportu Aricia, która ostrzegała w 2016 r., Że `` niedobór '' można przypisać bardziej niedostatkowi dobrych możliwości zatrudnienia w branży niż faktycznemu niedoborowi posiadaczy licencji | 1 | ||
~sid | ja siadam bez marudzenia a nawet ochoczo 13 euro / h netto | 1 | ||
~sid | dzis siadam o 14 stej a wysiadam o 22- giej | 1 | ||
~sid | nie ma lekko ale pod koniec miesiaca jest satysfakcja spoglondajac na konto [ w tym miesiacu bedzie jeszcze 500 euro extra ] | 1 | ||
~Kazik | Tak, tak - niedostatek dobrych możliwości zatrudnienia. To właściwe określenie. | 1 | ||
~Gucio | Nie ma chętnych na zachodzie UE gdzie pracuje się głównie pn-pt, a co się dziwić w jakiś systemach po 3, 4 tygodnie w budzie. Żaden Niemiec, Francuz, Belg itp. nawet nie ma mowy żeby wsiadł na tyle do auta, bo się chłopaki szanują i nie pozwolą sobie na to. W systemach na zachodzie robią tylko emigranci zarobkowi z PL, RO, BG, H, SK, LT, LV itp. | 2 | ||
~Transportowski | Kierowcy zza wschodniej granicy nie wysiadają z auta, jeżdżą i zarabiają na siebie i na szefa. Polskim płaczkom nic się nie opłaca. | -1 | ||
laki81
| Dlatego jestem za tym PM, bo skończy się koczowanie kierowców po parkingach UE po kilka miesięcy nie będzie znaczenia czy UA czy inny. | 1 | ||
~Loki | I tak ma być. | 1 | ||
~Dawid87 | Kierowców narazie jest jak psów w schronisku, zrobi kurs C+E w jest Pan kierowca, tak machał łopatą za 12zł/H na budowie w zimie siedział w domu. Teraz praca lekka I przyjemna wypłaty też wysoka średnio 55euro dzień z podstawą, tylko konkurencja z wschodu duża. | -1 | ||
~Dawid87 | laki w Poniedziałek 16-11 na zagłębiu moje auto miało kontrolę, przez BAG kierowca miał ponad 55 h przerwy karty nie było w tacho, sprawdzili dokumenty tacho, powiedzieli alles gut, jak chcesz być często w domu to idz na kasę do biedronki, nie mierz wszystkich swoją miarą. Jan jak związki zawodowe kierowców założone? | |||
~Dawid87 | Jan a z kulturą nie możesz odpisać? | |||
~Dawid87 | w sumie czego ja od ciebie oczekuje, kolejny cienki bolek. | |||
~Gucio | ~Dawid87 2020-11-25 17:45:09 Znam wiele firm w PL gdzie kierowcy robią tzw. kółka zachód lub południe UE i dziwne bo firmy te mają po 20 -30 lat działalności w transporcie i nie ma tam systemów każdy weekend kierowca w domu, owszem zdarzy się powrót w sobotę, co skutkuje wyjazdem w poniedziałek po południu tak by na piątek być w domu. Co ciekawe nie ma tam za bardzo rotacji kierowców, szefowi się to opłaca -to dziwne bo wielu mówi że taki system pracy jest nieopłacalny, kierowca musi odsiedzieć po 3, 4 tygodnie w budzie na zachodzie to się wtedy opłaca, dziwne nie może dlatego że firmę prowadzi ktoś z głową na karku, ktoś kto przez tyle lat wypracował sobie różne dróżki u klientów i działa i przeżył nie jeden kryzys. | 1 | ||
jacek-kuba
| Gucio postaram się, żebyś to zrozumiał. Wyjazd z PL płacą całkiem dobrze. Potem kabotaże czy jazda po zach. również przyzwoicie. Powrót z giełdy, to już rozpacz. Dlatego dziad trzyma auta jak najdłużej, żeby ogranczyć jazdę za paliwo do domu. Jeżeli firma ma umowy i zapewniony powrót za dobre pieniądze to na koniec tygodnia wraca -po pierwsze dlatego, że musi podstawić w pon znowu auto w PL za dobrą kasę i po 2 żeby nie płacić dniówek za stanie. Natomiast dziad, przedłuża wszystko w nieskończoność bo inaczej nie zarobi. Więc nie porównuj normalnej, zorganizowanej firmy, jeżdżącej za dobre stawki kółka z typowym małorolnym dziad-transem. To 2 różne światy. Dlatego jedni auta sprzedają a inni kupują. | |||
jacek-kuba
| Popatrz dalej-jedni przyjmują do pracy tylko z polecenia i obcokrajowcom dziękują. Za kilka euro różnicy w dniówce, nie powierzą auta i towaru nieznanemu, niepewnemu amatorowi- Po prostu nikt przy zdrowych zmysłach nie podejmie takiego ryzyka-Natomiast typowy dziad, trzymający się brzytwy. Działa odwrotnie -kilka euro na dniówce mniej, żadnych płatnych i może jeden dzień się uda. Tysiące pracodawców z branży, nie wie nawet o tym forum i nie wypisuje poematów na temat szoferskiej hołoty-bo jej nie zna. Typowy dziad natomiast co trasę wymienia załogę, bo każdy to oszust, alkoholik i złodziej. Ale do nich dobry pracownik nie trafia. To cała różnica. Kilku osłów z forum, bawiących się w biznesmenów w onucach nic nie nie zmienia. Ich wściekłość nie ma na nic wpływu i nie zwracaj na głupków uwagi. | |||
~sid | 2020-11-25 17:16:31 od nowego roku jest wolny etat [ kolega idzie na rente ] jak chcesz to cie wkrecic moge |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz