ID: 252806
Polskie firmy transportowe już od sierpnia czeka kosztowna rewolucja
ID: 252806
ID: 252806
Przewoźnicy drogowi mają raptem kilka tygodni na przygotowanie do zmian wprowadzonych pakietem mobilności, bo pierwsze przepisy – dotyczące m. in. odpoczynku kierowców – wejdą w życie już w sierpniu. Krajowa branża transportowa od początku prac nad dokumentem podnosiła, że spowoduje on wzrost kosztów i spadek konkurencyjności przewoźników m. in. z Polski, Bułgarii, Litwy i Łotwy.
Przewoźnicy drogowi mają raptem kilka tygodni na przygotowanie do zmian wprowadzonych pakietem mobilności, bo pierwsze przepisy – dotyczące m. in. odpoczynku kierowców – wejdą w życie już w sierpniu. Krajowa branża transportowa od początku prac nad dokumentem podnosiła, że spowoduje on wzrost kosztów i spadek konkurencyjności przewoźników m. in. z Polski, Bułgarii, Litwy i Łotwy.
~etransport.pl
Posty (355)
~Ordynator w trasie! | Szoszo certuje. Co za kołchożnik. | |||
~Ordynator w trasie! | Idiota zawsze pokazuje jedne i te same odpowiedzi. Prawdziwy kołchożnik. Jeszcze pokazuje moje nicki, tak jak bym ich nie znał. Typowy szoszo. | |||
~Gucio | Po co te wzajemne rozprawki, PM jest rzeczywistością i już wkrótce wszystkie firmy jadą na tym samym wózku jeśli chodzi o przepisy i organizację pracy, a to kto i jak jeździ od kogo ma pracę i za ile to już sprawa każdej firmy z osobna, ilu przetrwa ilu polegnie na polu transportowym to czas pokaże. | |||
~Dawid87 | Białoruski Ma/tole Kwoty Rozporządzenia MPiPS obowiązujące od 01. 03. 2013r. Mołdowa - EUR (waluta) ; 41 (dieta) ; 21. 25 (ryczałt za nocleg) ; 85 (limit na nocleg) Rosja - EUR (waluta) ; 48 (dieta) ; 50 (ryczałt za nocleg) ; 200 (limit na nocleg) Niemcy - EUR (waluta) ; 49 (dieta) ; 37. 5 (ryczałt za nocleg) ; 150 (limit na nocleg) Francja - EUR (waluta) ; 50 (dieta) ; 45 (ryczałt za nocleg) ; 180 (limit na nocleg) i t. d. nie interesują nas przepisy z Białorusi, może wy macie takie stawki wiadomo wasz kraj mlekiem i miodem płynący, ale uświadom sobie że takich stawek w Polsce nie ma. | |||
~Mosiek | Pavel niie czytam twych powieści z cholchozu jaki ty bohater ale idź se z tod, twój naród potrzebuje pomocy a ty co dietii podstawu i wkulko i to samo, idź walcz z Backo bojsz się? Głupi cię czyta i klaszczę, | |||
~Driver | W Kielcach Wrocławiu jest organizowane szkolenie dot pakietu mobilności zatrudnienia rozliczania kierowców przez ekspertów z PIP itd oraz firmę inelo która zaopatruje całą Europe w program do rozliczenia i sprawdzania kierowców 4trans a z pakietem gbox kierowca jest rozlicza ony co do 1minuty i do 1centa | |||
~patryk pogromca dziadow | To idź, szkol sie bo widac, że jesteś de*il. | |||
~Driver | Za 500zl od osoby można się nauczyć jak można kroić ciemnogród na niezła kasę lub za 100 zł od łba robić kilkutysięczne oszczędności na kierowcach | |||
~kiero | Szoszon kto tu się szczycie dziadkiem w Wermachcie? Cos ci się pomylilo | |||
~kiero | Szoszonie nie ma żadnego postu Dawida w którym on by się tym szczycil | |||
~kiero | Znów nie rozumiesz po polsku i obrażasz ludzi tylko | |||
~kiero | Jak przykład, kwota Rozporządzenia MPiPS obowiązująca od 01. 03. 2013r. dla Rumunii - EUR (waluta) ; 38 (dieta) ; 25 (ryczałt za nocleg) ; 100 (limit na nocleg), czyli dieta z ryczałtem za nocleg nawet dla Rumunii = 63 eur. Szoszonie ile razy mam powtarzać że żaden ryczalt ani dieta z tego rozporządzenia ci się nie należy | |||
~kiero | Kiedy to dotrze do Twego pustego łba i przestaniesz kłamać w tym temacie | |||
~kiero | To sa kwoty obowiązkowe dla pracowników sfery budżetowej | |||
~kiero | Szoszon dam ci radę. Czegoś nie rozumiesz to nie komentuj bo na idiotę wychodzisz tylko | |||
~kiero | DE//bil | |||
~Ordynator w trasie! | Szoszo coś często o tyłku pisze. On nie jest przypadkiem cieplutki? | |||
~kiero | w polskim Kodeksie Pracy pisze się że te kwoty obowiązkowe nie tylko dla pracowników sfery budżetowej" (2020-07-14 19:55:08) Tylko nie pęknij z złości. ; -) Kłamiesz idioto. Nie ma tego nigdzie napisane | |||
~kiero | Coś ci się znów po//yebalo we łbie szoszonskim | |||
~Konserwatysta | Spakojno, polscy przewoźnicy są niczym szarańcza karaluchów, nic ich nie wykończy. Tym bardziej, że stara unia jest ku swojej zgubie poprawna politycznie, z dzikimi konwencjonalnymi metodami nie wygra. | |||
~Konserwatysta | Podobnie ma się sprawa z polskimi szoferami karaluchami, są tani a będą tańsi i jeszcze bardziej dzicy. Jaki pan to i taki niewolnik, jedni warci drugich. Europa skażona i bezradna, ten pakiet to krzyk tonącego. Cóż, polak... potrafi. | |||
~kiero | Szo? Szo? | |||
ninobzik
| Co tu się dzieje? ? Ciołek kiero został przy*sem ociężałego umysłowo trociniaka vel Dawid 87? ? W sumie obaj są tak samo tępi, więc nadają na jednej fazie, i chyba jako jedyni, sami swój bełkot rozumieją. Ciekawe, który z nich daje, a który popycha ; ) ; ) | |||
~kiero | Tempa dzida to ty i szoszon. Dwa półgłówki | |||
~Driver | A gdzie jest giktransport tam też można oglądać jego blog kulinarny vel kupa? Po zdjagnozowaniu jego firmy znikł?? | |||
~Driver | Zgiagnozowaniu | |||
~kris | Nie rozumiem radosci kierowców. Nawet jesli PM spowoduje upadek czesci polskich firm to wcale nie oznacza ze kierowcom bedzie lepiej. Teraz zeby niemiec zatrudnił polaka musiałby dac wysoka stawkę zeby byc konkurencyjnym. Po upadku firm kierowcy bedą bezrobotni i niemiec juz nie bedzie sie wysilał tylko da najnizszą bo bezrobotny nie ma wtedy wyboru. PM to przede wszystkim problemy organizacyjne i wzrost kosztów funkcjonowania firmy ale nie ma to zwiazku z wynagrodzeniem kierowcy. Juz teraz kierowcy zarabiają wymagane kwoty tylko inaczej jest to liczone le sumarycznie jest to samo. Wiec jezeli firmy sobie poradzą i przerzucą wzrost kosztów na klienta to dla kierowcy nic to nie zmieni. Cała sprawa rozbija sie tylko o to czy za powrót na pusto zapłaci klient. Na poczatku moze nie i firmy bez zaplecza finansowego padną ale z czasem rynek sie przyzwyczaji i zamiast wyjazd z polski za 0, 8 euro będzie za 1, 5 euro. Kierowca dakej bedzie zarabiał tyle samo. | |||
~Driver | Kris oni nie rozumia ze wypłatę kształtuje rynek czyli podaż popyt tak jak jest teraz z samochodami Scania od 615e i nikt jej nie weźmie bo ma każdy na tyle że nie potrzebuje kolejnych a jak było dobrze szły jak woda po 1570e | |||
~Driver | Z resztą już idą pierwsze maile o tym ze będzie przestoj wakacyjny i firmy znowu pozamykane to będzie 4 miesiąc z 8 które są wyłączone z pracy | |||
~kiero | Driver pana kierowcy to nie interesuje, masz mu dychę zapłacić nieważne czy robi czy leży to jemu się należy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.