ID: 252580
Gazowe nadal nie objęte mautem
ID: 252580
ID: 252580
Niemiecka Rada Federalna (Bundesrat) podjęła decyzję o przedłużeniu do 31 grudnia 2023 r. zwolnienia z opłat za przejazdy autostradami (maut) samochodów ciężarowych o DMC powyżej 7, 5 tony, zasilanych sprężonym i skroplonym gazem ziemnym (CNG/LNG). Iveco z zadowoleniem przyjęło tę decyzję — korzystną dla użytkowników pojazdów Natural Power.
Niemiecka Rada Federalna (Bundesrat) podjęła decyzję o przedłużeniu do 31 grudnia 2023 r. zwolnienia z opłat za przejazdy autostradami (maut) samochodów ciężarowych o DMC powyżej 7, 5 tony, zasilanych sprężonym i skroplonym gazem ziemnym (CNG/LNG). Iveco z zadowoleniem przyjęło tę decyzję — korzystną dla użytkowników pojazdów Natural Power.
~etransport.pl
Posty (8)
~Marek | Iveco to ogromne gufno ze musza sie reklamowac na e trnsporcie | |||
~Marek | Nikt nornalny niejezdzi iveciem na gaz. Nawet siofer ku ku na muniu to potwierdzi. I Puchatek tez | 1 | ||
~Adam | Marek zapomniales dodac ze ku ku to dzban. | 1 | ||
~Marcin | Faktycznie pojazdy gazowe i elektryczne, na które nie stać większości dziadów z Polski, nie stać na godziwą zapłatę dla kierowcy, czy chociaż umowę o pracę przecierz istnieje najkorzystniejsze, najmodniejsze Samozatrudnienie. Dlatego tylko bieda zachodnia inwestuje w gazownik o elektryki. Faktu nie da się ukryć. Marku przyjacielu zwyrola | |||
~Marcin | Problem polega na braku dostępu do uzupełnienia środka napędowego. Jak się prowadzi i bazuje transport z chlewu czy obory to trudno trzeba czekać, kiedyś i do wieśniaków dotrą najnowoczniejsze rozwiązania techniczne. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Zawsze jako jedni z pierwszych możemy testować nowe ciągniki prawie wszystkich marek, w zakupie nie ma również problemu. Ale mimo na te napędzane gazemjeszcze za wwcześni. Zbyt mało stacji z tym paliwem wciąż. | |||
~Skrzynia7 | Komentarze na tym portalu są na poziomie rynsztoku! To wiele mówi o poziomie intelektualnym kierowców. | |||
~Gazrura | Witam. Jeżdżę tym cudem techniki na CNG. Zasięg z lekkim ładunkiem [ do 10t] 400km. Z pełnym ok. 340km. Nie planujesz roboty. Planujesz tankowania [2-3 dziennie]. Tankowanie tylko na autohofach. Podjazdy tylko dla osobówek [ niemcy patrzą jak na de*ila gdy na siłę pikujesz pod dystrybutory dla osobowych]. Musisz tankować przy połowie stanu gazu bo potem możesz nie trafić na autohof z CNG. No i to jest Iveco... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.