ID: 250715
Przestrzegam przed pracą na wywrotkach w południowej wielkopolsce.
ID: 250715
ID: 250715
Witam. Wstyd mi się przyznać i zły jestem na siebie że przez prawie dwa lata pracowałem u trzech PARCHTRANSOW w Pd wielkopolsce. Zrezygnowałem z międzynarodówki po wielu latach aby poprawić sobie jakość życia i być częściej w domu tak obiecywano. Finanse nie najgorsze 6tyś co miesiąc +nerwica, depresja zdiagnozowana. Zjazdy do domu codziennie około 19 20godz. Wyjazd pomiędzy 2godz a 4godz. wiele razy za dnia jechałem autem na karcie i po powrocie przesiadka na tarczke i wio. Magnes, pstryk to wyposażenie dodatkowe każdego pojazdu. Załadunki po 37ton chyba że załadowca ładuje tylko do 40ton masy całkowitej ale mało takich jest. Najgorzej jest przy transporcie zboża i jego pochodnych. Wieczny skowyt mało, mało, mało za pużno za wolno za szybko nie opłaci się. Soboty wolne od 13godz bo rozładować trzeba i przejrzeć auto. W niedziele najlepiej pod wieczór jechać. Godziny nocne nie istnieją [nie wiedzą co to jest] listy płac brak o rozliczaniu z tacho godzin nie słyszeli. Wracam spowrotem na międzynarodówke przynajmniej tydzień cały mam dla siebie po powrocie i spokój. Przez te dwa lata w domu nie wiedzieli co się zemną dzieje. żona myślała że ćpam a ja wstydziłem się przyznać do tej *ni w pracy u każdego z tych parchów. Przyjdzie czas że podam ich nazwy.
Prosze każdego jeśli ma podobną sytuacje aby mówił o tym najbliższym i wspólnie podejmować decyzje o zmianie pracy. NIE PRACOWAć u parchtransów szkoda życia rodziny i zdrowia. Ja zawodu już nie zmienie po 25latach ale jakość pracy TAK.
Witam. Wstyd mi się przyznać i zły jestem na siebie że przez prawie dwa lata pracowałem u trzech PARCHTRANSOW w Pd wielkopolsce. Zrezygnowałem z międzynarodówki po wielu latach aby poprawić sobie jakość życia i być częściej w domu tak obiecywano. Finanse nie najgorsze 6tyś co miesiąc +nerwica, depresja zdiagnozowana. Zjazdy do domu codziennie około 19 20godz. Wyjazd pomiędzy 2godz a 4godz. wiele razy za dnia jechałem autem na karcie i po powrocie przesiadka na tarczke i wio. Magnes, pstryk to wyposażenie dodatkowe każdego pojazdu. Załadunki po 37ton chyba że załadowca ładuje tylko do 40ton masy całkowitej ale mało takich jest. Najgorzej jest przy transporcie zboża i jego pochodnych. Wieczny skowyt mało, mało, mało za pużno za wolno za szybko nie opłaci się. Soboty wolne od 13godz bo rozładować trzeba i przejrzeć auto. W niedziele najlepiej pod wieczór jechać. Godziny nocne nie istnieją [nie wiedzą co to jest] listy płac brak o rozliczaniu z tacho godzin nie słyszeli. Wracam spowrotem na międzynarodówke przynajmniej tydzień cały mam dla siebie po powrocie i spokój. Przez te dwa lata w domu nie wiedzieli co się zemną dzieje. żona myślała że ćpam a ja wstydziłem się przyznać do tej *ni w pracy u każdego z tych parchów. Przyjdzie czas że podam ich nazwy.
Prosze każdego jeśli ma podobną sytuacje aby mówił o tym najbliższym i wspólnie podejmować decyzje o zmianie pracy. NIE PRACOWAć u parchtransów szkoda życia rodziny i zdrowia. Ja zawodu już nie zmienie po 25latach ale jakość pracy TAK.
~bezdomny74*.167.213.178.borkow.org
*.167.213.178.borkow.org
Posty (62)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.