Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

500zł dniówki dla kierowcy C+E !

ID: 249920


W dobie tak wielu zagrożeń nie ma co ryzykować i być kierowcą za mniej niż 500zł dniówki! U nas w firmie kierowcy odmówili wyjazdów i zażądali 500 dniówki i szef nie miał wyjście - dał.

~Prawdziwy Szofer
*.icpnet.pl

Posty (1875)

~Kolega Pozdrawiam
Łysy- ja tylko przykład podałem w miarę konkretny i myślę kasowo uśredniony.
Osobiście pracowałem w systemie głównym firmy 3/1 przez 14 lat. Teraz od roku pracuję 2/1. Jakieś myślę 30 procent załogi teraz tak pracuje. Nikt mnie nie przekona, że robota zjazd co weekend jest lepsza. Gdy się mieszka w blokowisku to się ma ciut inny punkt widzenia, a gdy się w swoim domu mieszka w spokojnej okolicy to ten tydzień wolnego ciurkiem jest lepszy. Jeśli do reki wziąść kalendarz i kalkulator to można sobie łatwo policzyć że przy robocie 3/1 a 2/1 różnica roczna w kasie to przy 2/1 jedna wypłata mniej w stosunku do 3/1. Dlatego pisze zawsze, że trzeba przeliczyć stosunek wykonanej pracy do otrzymanych pieniędzy. Najlepiej rocznie... To tylko takie tam moje przemyślenia i liczenia...
~Kolega Pozdrawiam
Zresztą niech każdy sobie orze jak może. Każdy jest dorosły i niech sobie wybiera, przelicza i robi jak chce.
jacek-kuba
pradziod nie słyszał o systemach 12/24 lub 24/48 godzin o godzinach teraz mówię. 24/48 h pracują np Strażacy jeżdżący do akcji. Mają łóżka, kuchnię, łazienki. Ćwiczenia, szkolenia, trochę sportu i wyro czas wolny- w razie W akcja. Powtarzam 24h w pracy 48 h w domu-wiele takich zawodów jest. Czasami wypadają święta i wychodzi 240h pracy w miesiącu, więc za święta są dodatki lub wybicia -podobnie jak za nadgodziny 150 pr, dodatkowo pensji. Ale w małych wioskach nie łapią o czym piszę. Małorolni nie mieli norm w polu i w fabrykach. Małorolny sypiał na polach bawełny i tam powróci ciul. Skoro gnida nie przyjęła do dzisiaj normalnych systemów. Skoro jego bliscy pracowali w polu bez systemów od wieków-to jak mam ch/ujo/wi dzisiaj tłumaczyć o godzinach? Bat kurka i lać i patrzeć czy równo puchnie. Dziad bezwzględnie musi czuć silną rękę Pana inaczej dziczeje i głupieje z każdym dniem. Na pohybel z dziadem.

Tomek dżesi pozdrów i biustynkę.

-1

~kierowca
Łysek, deklu. Nie schlebiają sobie. Nikt z tobą nie zamierza dyskutować. Po prostu po raz kolejny udowadniam, że jesteś idiotą.

2

~leży z drutem pod premium
Proszę nie śmiać się z łyska
to poważny psiefoźnik, od 30 lat transport trenuje
dziwne trochę, że teraz premium pod płot odstawił, ale pewnie tak ma być, ja tam się nie znam

1

DZIAD-TRANS
Gonić gonić i jeszcze raz gonić!. Powinniście robić za 30-35e !. Tyle
~Kolega Pozdrawiam
Jeszcze jedna ważna i istotna sprawa. Zresztą duże firmy z Zachodu Europy już dawno to wiedzą. Wszystko od prawej strony Wisły na wschód to zagłębie potencjalnego pracownika. Od Wisły " na lewo" to duża część kierowców bazuje na Niemiecki Contact i dlatego deficyt.
Łysy- do Ciebie jechać osobówką przykładowo 100 km w jedna stronę to wychodzi 800 km na miesiąc, a paliwo kosztuje. Zachodnie Kołchozy wożą praktycznie pod dom.
Pakiety ubezpieczeń całkiem przyzwoitych to też duży plus.
To w dużych firmach norma,
też trzeba o tym pamiętać i dodać na plus.
jacek-kuba
Jestem przekonany, że pradziod wykorzystywał kierowców do skórowania szczurów w weekendy-jak sam jechał na łowy.

-1

DZIAD-TRANS
Jeszcze wam przywilejów mało??. Co nie dajo?!. Tak sie nauczyliście!
jacek-kuba
Mao to wszystko mao zdecydowanie, nie dajo więcej i mao płacą. 50 tys zł dla kierowcy to minimum i 2 tys zł dla dziada a dla pradziada 1000 styknie. Ale już więcej dajo, tylko powoli.

-1

jacek-kuba
Kontroler lotów zarabia średnio 33 tys zł miesięcznie za 160 h pracy. Teraz proponują im 80 tys zł miesięcznie-słownie -osiemdziesiąt tysięcy złotych. I będą strajkować bo MAO zdecydowanie MAO. Ma być więcej. A jakiś tępy pradziad walczy na forum o wypłatę kilka tys zł za 720 h. Na pohybel dziadom. Dobrze, że dziadostwo likwidują.

-1

jacek-kuba
Jest MAO bo za MAO dajo -stylistycznie, tak będzie poprawnie.

-1

~John
Jakieś informacje na temat firmy Andersen Branicki ktoś coś podpowie pozdrawiam
~Kierowca
To przez te 30 lat faktycznie karierę zrobił dziad jeden
~Kierowca
A mało tego to Mielczarka chciał pouczać
DZIAD-TRANS
Właśnie. Dobrze prawi Jacek. Wy fatałachy mało i mało?. Zagonić pod bramke i do roboty. I to za pare euro!!!
~kieo
kto chce może zostać kontrolerem BŁAZNY bez szkoły i rozumu.
Kasa czeka.
WON Z KABIN I SIADAĆ NA KONTROLERA LOTU!
A jak wam dalej mao to won na kosmonautę !
~kieo
Jak widzicie płaci sile za umiejętności nie za samo bycie w pracy i kręcenie setek godzin w miesiącu.
Przecież może składać papiery na kontrolera.
Czemu tego nie robisz?
A, wolisz narzekać mao i nic więcej.
Zmień coś, zweryfikuj swoją rzeczywistą wartość.
Tylko żeby nie wyszło że jako kierowca zarabiasz najwięcej :)
~Naczelny ordynator et!
Maonalone!
jacek-kuba
Przecież kieo dzięciole, taki kontroler nie ma nawet C a gdzie E? Mój znajomy był kontrolerem biletów w PKP i ledwo szóstkę wychodził. Teraz kontroluje w WPK -autobusy czerwone.

-1

Ł ysy
Nie ma lepszych specjalistów w dziedzinie transportu od forumowych szoferzyn. Szkoda pary na tych świrów.
~Naczelny ordynator et!
Glaca był pozwol kwiczeć?
~Naczelny ordynator et!
Nie było.
To dlaczego kwiczy?
jacek-kuba
To głupie, to ma taki system porozumiewania się -kwik.

-1

~kieo
UWAGA!
Kosmonauci zarabiają w milionach USD rocznie.
Za pobyt na stacji kosmicznej można zarobić tyle ile kiero przez całe życie nie zarobi.
Nic takiego nie trzeba umieć.
Wsiadasz do rakiety, lecisz sobie na auto-pilocie do iss, tam posiedzisz kilka tygodni i wracasz sputnikiem do bazy.
Każdy posiadacz CE ogarnie.
Kurczę jak zepniesz naczepę i cofniesz pod rampę to w kosmos tez polecisz.
Wysyłajcie podania do space-x. Na pewno potrzebują. Zaznacz że jeździłeś u dziada premiumką.
Elon Musk sam oddzwoni, a ty go weźmiesz pod włos i zagniesz, że latać to możesz ale weekendy w domu!
Tak żeby dziada Elona do pionu postawić. A jak niech się Elon przekona o wyższości polskiego kierowcy nad lotami kosmicznymi.
Nie takie rzeczy polski łącznik potrafi.
MAO !
~leży z drutem pod premium
Podobno łysy na kontrolera idzie
Przez te 30 lat to chłop cłlą Europe zjechał, żaden język mu nie trudny, z wszystkimi sie dogada
Masaże rzucił w *ziets, babcie 65 plus nawet nie dzwoniły
Koniec z wystawianiem pułapek na szczury i tym całym transportem
glatze teraz będzie zarobiony w choooj

2

~Siofer
Panowie Siofery Cenimy Się. Biznesmenów Stać Dać Podwyzke. Najwyżej Wybuduje Szefo Jeden Dom A Nie Trzy ; ) ; ) ; )
~sid
lysy na kontrolera ale do MZK idzie
kiero82
To w smardzewicach komunikacja miejska funkcjonuje?

1

~sid
nie, ale do miasta rowerem bedzie dojerzdzal
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.138.135.4

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels