Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Obraz Polskiego Przewoźnika

ID: 249668


W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.

Posty (5367)

~przewoźnik
Wiecie czego nie mogę się doczekać? Aż minie okres odroczonych leasingów i ZUS-u. To sztuczne trzymanie trupa pod respiratorem nie ma żadnego sensu, bo liczba ładunków długo nie wróci do stanu sprzed kryzysu. Im szybciej upadnie ze 30% firm, tym lepiej dla pozostałej reszty. W imię czego podatnicy mają dopłacać do nierentownego syfu, a cała branża jeździć po kosztach? Pozwólmy rynkowi się uregulować samemu.
~Ł ysy
przewoźnik. Mało tego, im większa pi z da z szefa, tym większa dotacja.
Pi z dy dostają prezent za swoją nieudolność.
~Driver
Na dzień dobry s://www. money. pl/gospodarka/korona wirus-uderza-w-polsk a-potege-logistyczna -jestesmy-kolosem-na -glinianych-nogach-6 511848574297729a. html wylicz czy jeszcze będziesz pracować
~Ordynator zostań w domu!
Dziady było pozwolenie kwiczeć?
~Seff
kuku ty znowu na obszczanym parkingu domu nie masz
~mgr. inz. Przewoźnik
Faktem jest absolutnym!
Im więcej padnie dziad przewoźników tym sytuacja na rynku logistycznym będzie się przeto szybciej odradzała.
Dotychczas każdy bez szkół wieśniak sprzedał morgi i kupił stere klamoty wiązane na drutach i wszem ogłaszał, że jest wielkim przewoźnikiem.
Logistyka jest dla ludzi w tym Kim kierunku wykształconych.
Dla buraków od zawsze są wymyślone widły.
ninobzik
Nawet w niedzielę nie odpuszczają.
Zamiast z rodziną na spacer się wybrać, to jadą od samego ranka i plugawią język ojczysty.
Byle se kurna poszczekac.
A w południe do kościoła, na kolanach prosić będą o pieniądze, aby Bóg spełnił ich chciwe rządzące.
Tffuu !!
~Ordynator zostań w domu!
Gumofilce muszą odejść!
~mgr. inz. Przewoźnik
Aby branza transportowa prawidłowo funkcjonowała to musi natychmiast z polskiego rynku zniknąć 50 procent pseudoburaczanych wieśniaków.
Klamoty przetopić na widły by mieli zajęcie i niesiedzieli na Kuroniówce.
~Ordynator zostań w domu!
Rdzy nie idzie przetopić.
Żadna huta się tego nie podejmie.
~Maestro
Powiem tak... transport zawsze był i jest moją pasją. Pracuje jako kierowca, to dobry zawód i nie wyobrażam sobie czegoś innego. Próbowałem innych zajęć, ale jak to mówią wilka zawsze ciągnie do lasu. Też podzielam opinie, że Firmy mieszczące się np. w bloku na 10 pietrze których kapitałem jest laptop, Siergiej za kierownicą i parking firmy każdy ma pod swoim kościołem nie powinny istnieć. To powinno być zajęcie dla ludzi z wiedzą, pasją i pomysłem. Niestety jak wspomniano powyżej transport na dzisiaj opiera się na drucie i bylejakości a tak szybko utracicie pozycję w UE. Sami wzajemnie podcinacie sobie gałąź na której siedzicie. Twierdzicie, że kierowcy to dno... bywa że tak jest, ale Wy ludzie wysoce cywilizowani, lepsi nie umiecie się ze sobą komunikować? jeden drugiemu zaniża stawki, wchodzi z buciorami do klienta... zadajcie sobie pytanie... gdzie razem dzisiaj jesteśmy? po mojemu w czarnej du#pie i nawet 1000 szoszonów za fajerą tego nie odmieni.
diggerdestro
Rdza to utleniona rudą zelaza.
Da się przetopić.
Można z niej wyprodukować szable na wojnę z Żydami.
ninobzik
Klamoty powinny stać na podwórkach, rdzewieć i mchem zarastać, aby straszyć i stać się przestrogą, dla kolejnych oderwanych od rzeczywistości, buraczanych pazerniakow w gumofilcach, ., . przed chęcią zakładania biedabiznesa i bazowaniu na taniej sile roboczej.

A dla tych co odeszli, robota przy melioracji się znajdzie,
Warunek konieczny, to posiadanie szpadla własnego, a w zamian wikt i opierunek.
Niechaj poznają dobre serce tych, których okradali ; )
~Wielki Szu
Polskie dziady zatrzymały się na latach 90 tych. Żyją w swoim śnie wariata.
~patryk pogromca dziadow
Ludzie kładą laske na prace u dziada a dziad ze dziwi ze ludzie za ochlapy po kilka tygodni do budy nie daja sie zamknac
~Driver
Spokojnie 80%firm to małe do 10 samochodów które nie mają zaplecza finansowych więc one pewnie znikną czyli z 700tys osób pracę będzie miało max 140tys i to głównie Ukraincow i Białorus bo Polaki pracują w małych firmach gdzie można dziadowi jak to mówią rogi prostowac I te małe właśnie nie liczą się że stawka Molochy 40-300 potrafią liczyć bo tam odrazu widać rentowności
~Wierny słuchacz R. Maryja
Sluchajcie Radia Maryja.
Tylko u nas cała prawda.
~Transportowski
Driver, jak na prawdziwego drivera przystało, znasz się na rzeczy. Zakładaj chodaki i pakuj się do budy. Rentowność i ekonomie zostaw mądrzejszym.
~Transportowski
Wg przygłupów z tego forum padną małe rodzinne firmy, tzw dziadtransy. Zostaną firmy z nowym taborem, godziwie wynagradzającej kierowców i co weekend ściągające auta pod dom pana kierowcy, żeby mógł wyprać swoje kalesony.
~Transportowski
Gratuluje kolorowych wizji, niestety rzeczywistość będzie odmienna.
~Wierny słuchacz R. Maryja
Módlcie się o Zbawienie.
Dobra doczesne nie mają żadnego znaczenia dla waszego szczęścia.
~Ordynator zostań w domu!
Transparówa nie kwicz!
diggerdestro
transportowski z transportem tyle masz do czynienia co sługa z siedzeniem na królewskim tronie.

1

~Driver
A widziałeś żeby ktoś jeździł po 0. 6e z dużych firm ja jakoś nie z tych zakładów z których biorę ładunki i działają konkurencyjne firmy co mają po 200 - 300autek nie podstawiaja ani sztuki po obniżkach frachtow a za to sami druciarze przez spedycje z kompem w spiżarni Teraz właśnie dziady myślą że są na fali bo roboty w opór za psie pieniądze tłumaczenia jest jedno tanie paliwo i leasing odroczony to zarobie więcej
~Driver
Koszt nawet swojego zestawu skromnie licząc to 0. 75e na dzis Więc trzeba czekac na wykrwawienue dziadów
~Driver
Transportowski napewno zostaną firmy rentowne które mają wliczone koszty i mające dobra załogę kierowców a to też nie będzie proste i tanie bo jednak ktoś dobry musi kosztować swoje A co za tym idzie firmy rotujace załoga może wyjdą taniej ale czy lepiej i rozwojowo to już jest 50/50
~Transportowski
Driver co oznacza dobry kierowca? Dla mnie to ten, który sumiennie pracuj, a nie drze ry ja wiecznie o podwyżkę i zjazd na weekend bo trzeba oprac kalesony. Wiec rentowność to ciężka praca, a nie wygoda pracownika.
~patryk pogromca dziadow
Ciezkie czasy dla dziadow i kombinatorow oj psiwoznicze mendy cienko piszcza
~Ordynator zostań w domu!
Dziadom krzyczymy stanowcze nie!
~Transportowski
Ciężkie czasy dla leni, kombinatorów i roszczeniowcow. Teraz nikt się z dziadostwem nie patyczkuje. Rynek pracownika skończył się w momencie wybuchu pandemii.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.212

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels