ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5367)
~przewoźnik | Wiecie czego nie mogę się doczekać? Aż minie okres odroczonych leasingów i ZUS-u. To sztuczne trzymanie trupa pod respiratorem nie ma żadnego sensu, bo liczba ładunków długo nie wróci do stanu sprzed kryzysu. Im szybciej upadnie ze 30% firm, tym lepiej dla pozostałej reszty. W imię czego podatnicy mają dopłacać do nierentownego syfu, a cała branża jeździć po kosztach? Pozwólmy rynkowi się uregulować samemu. | |||
~Ł ysy | przewoźnik. Mało tego, im większa pi z da z szefa, tym większa dotacja. Pi z dy dostają prezent za swoją nieudolność. | |||
~Driver | Na dzień dobry s://www. money. pl/gospodarka/korona wirus-uderza-w-polsk a-potege-logistyczna -jestesmy-kolosem-na -glinianych-nogach-6 511848574297729a. html wylicz czy jeszcze będziesz pracować | |||
~Ordynator zostań w domu! | Dziady było pozwolenie kwiczeć? | |||
~Seff | kuku ty znowu na obszczanym parkingu domu nie masz | |||
~mgr. inz. Przewoźnik | Faktem jest absolutnym! Im więcej padnie dziad przewoźników tym sytuacja na rynku logistycznym będzie się przeto szybciej odradzała. Dotychczas każdy bez szkół wieśniak sprzedał morgi i kupił stere klamoty wiązane na drutach i wszem ogłaszał, że jest wielkim przewoźnikiem. Logistyka jest dla ludzi w tym Kim kierunku wykształconych. Dla buraków od zawsze są wymyślone widły. | |||
ninobzik
| Nawet w niedzielę nie odpuszczają. Zamiast z rodziną na spacer się wybrać, to jadą od samego ranka i plugawią język ojczysty. Byle se kurna poszczekac. A w południe do kościoła, na kolanach prosić będą o pieniądze, aby Bóg spełnił ich chciwe rządzące. Tffuu !! | |||
~Ordynator zostań w domu! | Gumofilce muszą odejść! | |||
~mgr. inz. Przewoźnik | Aby branza transportowa prawidłowo funkcjonowała to musi natychmiast z polskiego rynku zniknąć 50 procent pseudoburaczanych wieśniaków. Klamoty przetopić na widły by mieli zajęcie i niesiedzieli na Kuroniówce. | |||
~Ordynator zostań w domu! | Rdzy nie idzie przetopić. Żadna huta się tego nie podejmie. | |||
~Maestro | Powiem tak... transport zawsze był i jest moją pasją. Pracuje jako kierowca, to dobry zawód i nie wyobrażam sobie czegoś innego. Próbowałem innych zajęć, ale jak to mówią wilka zawsze ciągnie do lasu. Też podzielam opinie, że Firmy mieszczące się np. w bloku na 10 pietrze których kapitałem jest laptop, Siergiej za kierownicą i parking firmy każdy ma pod swoim kościołem nie powinny istnieć. To powinno być zajęcie dla ludzi z wiedzą, pasją i pomysłem. Niestety jak wspomniano powyżej transport na dzisiaj opiera się na drucie i bylejakości a tak szybko utracicie pozycję w UE. Sami wzajemnie podcinacie sobie gałąź na której siedzicie. Twierdzicie, że kierowcy to dno... bywa że tak jest, ale Wy ludzie wysoce cywilizowani, lepsi nie umiecie się ze sobą komunikować? jeden drugiemu zaniża stawki, wchodzi z buciorami do klienta... zadajcie sobie pytanie... gdzie razem dzisiaj jesteśmy? po mojemu w czarnej du#pie i nawet 1000 szoszonów za fajerą tego nie odmieni. | |||
diggerdestro
| Rdza to utleniona rudą zelaza. Da się przetopić. Można z niej wyprodukować szable na wojnę z Żydami. | |||
ninobzik
| Klamoty powinny stać na podwórkach, rdzewieć i mchem zarastać, aby straszyć i stać się przestrogą, dla kolejnych oderwanych od rzeczywistości, buraczanych pazerniakow w gumofilcach, ., . przed chęcią zakładania biedabiznesa i bazowaniu na taniej sile roboczej. A dla tych co odeszli, robota przy melioracji się znajdzie, Warunek konieczny, to posiadanie szpadla własnego, a w zamian wikt i opierunek. Niechaj poznają dobre serce tych, których okradali ; ) | |||
~Wielki Szu | Polskie dziady zatrzymały się na latach 90 tych. Żyją w swoim śnie wariata. | |||
~patryk pogromca dziadow | Ludzie kładą laske na prace u dziada a dziad ze dziwi ze ludzie za ochlapy po kilka tygodni do budy nie daja sie zamknac | |||
~Driver | Spokojnie 80%firm to małe do 10 samochodów które nie mają zaplecza finansowych więc one pewnie znikną czyli z 700tys osób pracę będzie miało max 140tys i to głównie Ukraincow i Białorus bo Polaki pracują w małych firmach gdzie można dziadowi jak to mówią rogi prostowac I te małe właśnie nie liczą się że stawka Molochy 40-300 potrafią liczyć bo tam odrazu widać rentowności | |||
~Wierny słuchacz R. Maryja | Sluchajcie Radia Maryja. Tylko u nas cała prawda. | |||
~Transportowski | Driver, jak na prawdziwego drivera przystało, znasz się na rzeczy. Zakładaj chodaki i pakuj się do budy. Rentowność i ekonomie zostaw mądrzejszym. | |||
~Transportowski | Wg przygłupów z tego forum padną małe rodzinne firmy, tzw dziadtransy. Zostaną firmy z nowym taborem, godziwie wynagradzającej kierowców i co weekend ściągające auta pod dom pana kierowcy, żeby mógł wyprać swoje kalesony. | |||
~Transportowski | Gratuluje kolorowych wizji, niestety rzeczywistość będzie odmienna. | |||
~Wierny słuchacz R. Maryja | Módlcie się o Zbawienie. Dobra doczesne nie mają żadnego znaczenia dla waszego szczęścia. | |||
~Ordynator zostań w domu! | Transparówa nie kwicz! | |||
diggerdestro
| transportowski z transportem tyle masz do czynienia co sługa z siedzeniem na królewskim tronie. | 1 | ||
~Driver | A widziałeś żeby ktoś jeździł po 0. 6e z dużych firm ja jakoś nie z tych zakładów z których biorę ładunki i działają konkurencyjne firmy co mają po 200 - 300autek nie podstawiaja ani sztuki po obniżkach frachtow a za to sami druciarze przez spedycje z kompem w spiżarni Teraz właśnie dziady myślą że są na fali bo roboty w opór za psie pieniądze tłumaczenia jest jedno tanie paliwo i leasing odroczony to zarobie więcej | |||
~Driver | Koszt nawet swojego zestawu skromnie licząc to 0. 75e na dzis Więc trzeba czekac na wykrwawienue dziadów | |||
~Driver | Transportowski napewno zostaną firmy rentowne które mają wliczone koszty i mające dobra załogę kierowców a to też nie będzie proste i tanie bo jednak ktoś dobry musi kosztować swoje A co za tym idzie firmy rotujace załoga może wyjdą taniej ale czy lepiej i rozwojowo to już jest 50/50 | |||
~Transportowski | Driver co oznacza dobry kierowca? Dla mnie to ten, który sumiennie pracuj, a nie drze ry ja wiecznie o podwyżkę i zjazd na weekend bo trzeba oprac kalesony. Wiec rentowność to ciężka praca, a nie wygoda pracownika. | |||
~patryk pogromca dziadow | Ciezkie czasy dla dziadow i kombinatorow oj psiwoznicze mendy cienko piszcza | |||
~Ordynator zostań w domu! | Dziadom krzyczymy stanowcze nie! | |||
~Transportowski | Ciężkie czasy dla leni, kombinatorów i roszczeniowcow. Teraz nikt się z dziadostwem nie patyczkuje. Rynek pracownika skończył się w momencie wybuchu pandemii. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.