ID: 249050
Kierowcy uwierzyli w bańke podobną jak w 2009 r
ID: 249050
ID: 249050
witam, czy nie macie wrażenia że tak naprawdę presja inflacyjna wywindowała zarobki kierowców do poziomów nonsensu, jesli porównamy to jakielkolwiek bańki spekulacyjnej, to można znaleźć sokoro podobieństw w 2009 roku tez wszyscy wierzyli że taniej nie może być że ceny mieszkań dosiegna cen w Hiszpani itp, i każda bańka tworzy się podobnie. studiując bańke w transporcie można wyłapać kilka momantów, mianowicie jak ktoś przesledzi wskażniki w DE i EU, szczyt koniunkuty przypadł na 2017 a wzrosty mocne byly w 2016, idac dalej w 2016 roku mielismy najtansze paliwo i była równowaga na rynku bid /ask kierowców i duże zapotrzebowanie na transport, wtedy tez wprowadzono dość popularne w nastepnych latach wynajmy długoterminowe, cechowały się one tym że przewoxnik mial zapeniony świety spokoj nie musiał inwestowac dużego kapitału, i nie wiązał się mocno ze sprzetem, co napedzało ten rynek tak że firmy w krótkim okesie zwiekszały tabor nawet i kilkunastokronit e potęzna presja na rynku niemieckim doprowadziła do tego że niemcy którzy wcześniej dosć wysoko trzymali poprzeczke wymagań co do kierowców obniżyli ją prawie do zera, czyli każdy kto trzymał kierownice nawet jak nie znał słowa po niemiecku miał szanse na prace w DE w lepszej lub gorszej firmie, wiadomo to spowodowało odpływ kierowców do DE, a firmy w PL musiały uzupełniac braki kierowcami z UA. dlaczego w innych zawodach nie wytworzyła się bańka na zarobkach, to proste kierowca mieszka na aucie jedzenie zabiera z domu widomo do lekarza idzie w PL to samo inne usługi, w innych zawodach gdzie ludzie musza zapłacic za mieszkanie i inne opłaty bazowe, po prostu nie ma az takiej roznicy żeby sklaniało to duża ilość osób do pozostawienia dzieci i wyjazd na klika miesiecy za granice, dlatego tez wypłaty kierowców zbliżyły sie do wypłat za granicą, każdy kierowca porównuje zarobki w DE, ale popatrzcie na inne kraje np kasa w PL w praktyce zrownala się z kasa kierowco na IT oni tam zarabiaja 1, 8 -2, 2 E za miesiac za cały miesiac a nie za 3/1, i teraz w mojej ocenie w chwili obecnej nastapi korekta ale nie za duża, bo cały czas nie ma nadwyżki kierowców nad liczba miejsc, ale po prostu te zarobki zatrzymaja się na kilka lat a inflacja zrobi swoje
witam, czy nie macie wrażenia że tak naprawdę presja inflacyjna wywindowała zarobki kierowców do poziomów nonsensu, jesli porównamy to jakielkolwiek bańki spekulacyjnej, to można znaleźć sokoro podobieństw w 2009 roku tez wszyscy wierzyli że taniej nie może być że ceny mieszkań dosiegna cen w Hiszpani itp, i każda bańka tworzy się podobnie. studiując bańke w transporcie można wyłapać kilka momantów, mianowicie jak ktoś przesledzi wskażniki w DE i EU, szczyt koniunkuty przypadł na 2017 a wzrosty mocne byly w 2016, idac dalej w 2016 roku mielismy najtansze paliwo i była równowaga na rynku bid /ask kierowców i duże zapotrzebowanie na transport, wtedy tez wprowadzono dość popularne w nastepnych latach wynajmy długoterminowe, cechowały się one tym że przewoxnik mial zapeniony świety spokoj nie musiał inwestowac dużego kapitału, i nie wiązał się mocno ze sprzetem, co napedzało ten rynek tak że firmy w krótkim okesie zwiekszały tabor nawet i kilkunastokronit e potęzna presja na rynku niemieckim doprowadziła do tego że niemcy którzy wcześniej dosć wysoko trzymali poprzeczke wymagań co do kierowców obniżyli ją prawie do zera, czyli każdy kto trzymał kierownice nawet jak nie znał słowa po niemiecku miał szanse na prace w DE w lepszej lub gorszej firmie, wiadomo to spowodowało odpływ kierowców do DE, a firmy w PL musiały uzupełniac braki kierowcami z UA. dlaczego w innych zawodach nie wytworzyła się bańka na zarobkach, to proste kierowca mieszka na aucie jedzenie zabiera z domu widomo do lekarza idzie w PL to samo inne usługi, w innych zawodach gdzie ludzie musza zapłacic za mieszkanie i inne opłaty bazowe, po prostu nie ma az takiej roznicy żeby sklaniało to duża ilość osób do pozostawienia dzieci i wyjazd na klika miesiecy za granice, dlatego tez wypłaty kierowców zbliżyły sie do wypłat za granicą, każdy kierowca porównuje zarobki w DE, ale popatrzcie na inne kraje np kasa w PL w praktyce zrownala się z kasa kierowco na IT oni tam zarabiaja 1, 8 -2, 2 E za miesiac za cały miesiac a nie za 3/1, i teraz w mojej ocenie w chwili obecnej nastapi korekta ale nie za duża, bo cały czas nie ma nadwyżki kierowców nad liczba miejsc, ale po prostu te zarobki zatrzymaja się na kilka lat a inflacja zrobi swoje
Posty (920)
PavelSPM
| ~a h 2020-02-15 23:17:05 "zmień forum na właściwe" A może sam zmień forum jak coś ci denerwuje. ; -) | 1 | ||
~a h | Ty! Jesteś u nas nie kani ciebie! Bedziesz robił jak ci każemy. Nie inaczej. Pamiętaj Białorusie. | 1 | ||
PavelSPM
| ~a h 2020-02-15 23:22:50 "Ty! Jesteś u nas... ' Nie jestem, nie pracuje jak i nie mieszkam w Polsce. Donikąd nie zamierzam wyjeżdżać ani za jakie pierni. Pamiętaj niby to "pan" Polak. Nie jestem u ciebie na podwórku. To społeczny i publiczny forum. Ktoś coś pisze, ktoś coś odpisuje. Komuś coś podoba się a komuś i nie. Takie są reale globalnej sieci. Dociera??? | 1 | ||
~Przewoźnik | Ah UJ. Bzdury piszesz. ja mam samych ukr. Lepiej pracują, znają słowa : dzień dobry, przepraszam itd. jeżdżą po dwa miesiące potem wolne. I śmieją się z troli turystycznych. | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Wstawać rodacy jutro do pracy! Spać będziecie na emeryturze! | 1 | ||
~skg dk | pan o ja bym raczej poczekal az wszystkie nieroby i alkoholicy wytrzezwieja po sobotnich libacjach parkingowych | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Jak nieroby to za co piją? PanYarek sponsoruje? | 1 | ||
~skg dk | no pracuja ale jako nieroby czyli leniwie i pod kijem cos tam zarobia u dziada jako procent i przepijaja | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | No tak. A ja zawsze pisze że u dziada się nie robi. | 1 | ||
~Przewoźnik | Zcx podaj gdzie jest tak wiele oglos, en: praca tylko dla Polaków. U mnie w obrębie całej miejscowości już nikt nie chce słyszeć o turystach, prawie wszyscy mają kierowców z paszportem. Jak zamawiałem ostatnio nowe ciągniki na ten rok to dealer też podsumował które firmy się rozwijają. Panuff kieroffcuw zatrudniają na dzień dzisiejszy dziad firmy a porządni kierowcy nie szukają pracy. Zazwyczaj trole turystyczne. | 1 | ||
~Szefo | Z tymi Ukraińcami to prawda. Miałem 10 ukraincow. Każdemu auto spalało więcej niż Polakowi. Przepali ok 30tys w pół roku. Srednio każdy raz coś rozwalił. Ubezpieczenie w górę. Nie rozumieją po polsku, spedytor z Ukrainy. 25tys za pol roku. Taki sam kombinator jak reszta ukrow. Dodatkowo koszmar z z zezwoleniami na prace. Naprawdę trzeba uważać. Łatwo przeoczyć termin, przy kontroli leżysz. Czyli ktoś musi się tym zając. Jeździć po urzędach. Ogólnie nie ma ekonomicznego sensu trzymać ukrainca. Szczególnie teraz gdy mamy pełno polskich kierowców. Porównania nie ma. Ukr kupuje prawko, nic naprawdę nic nie potrafi! Jedzie tyle! Nie myśli w ogóle ! Koszta większe, z robotaą różnie. Zaczęli się tez robić rozczeniowi. Tak aby się opłacało zatrudnić ukra musiałby pracować za najniższa krajową. I to nie wiem czy nie za dużo. Wielu klientów już nie życzy sobie ukraińskich obsad. Boja się o towar. Myśle ze bańka ukraińska pękła. zachwyt znikł, został smród. Coraz więcej firm żegna się z ukarami. Przyjmuje tylko Polaków. Ukrainiec stracił sens bytu. | 1 | ||
~Szefo | I nie jestem stronniczy, po prostu wszystko podliczyłem. Wiem jak jeżdżą. Nikt minie powie ze to eksperci. Cofnąć nie potrafią. | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | kumimadam dobrze prawisz. Chyba cza ci z rana polać! | |||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Jak będzie małonalone, daj znać. | |||
~Szefo | Pany kierowcy z pl, powodów do radości nie macie za wiele. Na jedno miejsce czeka bije się teraz kilku naraz. Zostaną tylko najlepsi. Reszta do łopaty. | |||
~skg dk | szefo co mi wyglada ze jestes zwyklym kierowca co tylko tak gada na konkurencje z ukrainy do stanowiska pracy bo cos zbyt stronniczy jestes ale jesli chodzi ogolnie o ukraincow to prawda jest to dzicz ze wschodu ktora w polsce dopiero cos zobaczyla oprocz pola ze zgnilymi kartoflami w swoim kolchozie | |||
~skg dk | co do pracy cudzoziemcow w pl to jest najwieksza wada polskiego dretwego systemu ktory jest ogolnie przeciwko obywatelom w pl wszystko sie zalatwia 2 razy dluzej i z oporami kazda sprawa to trzeba isc do urzedasa i blagac o pieczatke a te zezwolenia na prace mimo ze gospodarka na gwalt potrzebuje rak do pracy to kolejna historia polskiego nieudacznictwa czytalem w internecie ze juz drastycznie spada ilosc nowych pozwolen na prace czyli ukraincy zaczynaja zmieniac kierunek wyjazdow do pracy a polska gospodarka bolesnie to odczuje bo jak polski pan kierowca postoi pod magazynem 7 godzin bo nie bedzie go mial kto rozladowac to tez bedzie inaczej spiewal a szef nie bedzie mial kasy na wyplate bo auto w tym czasie nie zarobi ani grosza | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Profesjonalny kierowca zawsze będzie miał odpowiednią pracę. Oczywiście nie u dziada. Mój szeryf zwykł mówić, że kierowca to bezpośredni wizerunek firmy. I ma rację. U niego kierowcy pracują już po kilkanaście lat. Jeśli zachodzą jakieś zmiany w obsadzie, to tylko kosmetyczne. Na przyjęcie potencjalnego kierowcy, zgodę wyrazić musi klient. Tyle w temacie. | 2 | ||
kiero82
| Na przyjęcie potencjalnego kierowcy, zgodę wyrazić musi klient. Tyle w temacie. | 1 | ||
kiero82
| Co to oznacza? Jaja jakieś? Co ma klient do tego, kto pracuje w mojej firmie? | 1 | ||
~skg dk | tak sie czesto zdarza np. przy przemycie narkotykow kierowca musi byc sprawdzony ze nie sypnie i sie zdyga wiec kleint musi go najpierw sprawdzic | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | kiero, żadne jaja. Kiedyś kolega chciał sprowadzić swojego kumpla, z małym doświadczeniem. Klient nie wyraził zgody. Kumpel kolegi poszedł w odstawkę. | 1 | ||
~kiero | Doopa nie szef co się pyta klienta o zgodę. Ale tak to bywa gdy ma robotę z jednej spedycji a ta rzadzi nim jak chce i płaci jak chce. Dziad trans | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Od kiedy to spedycja jest klientem? | 1 | ||
~kiero | Kiedyś jakiś klient przy* się do mnie i straszył mnie że zadzwonią do szefa i dostanę zakaz wjazdu do nich. A szef do nich krotko Odpiertolta się | 1 | ||
~kiero | U dziada robisz co klęska przed klientem | 1 | ||
~kiero | Co klęka przed klientem Doopa nie szef | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | A nie może być tak że klient/nadawca towaru, zażyczy sobie aby jego towar przewoził doświadczony i odpowiedzialny kierowca? | 1 | ||
~kiero | A Ty doopa nie kierowca choćbys miał niewiadomo jaki super nick | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Powtórzę po raz enty. Pustaków nie wożę. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.