ID: 249050
Kierowcy uwierzyli w bańke podobną jak w 2009 r
ID: 249050
ID: 249050
witam, czy nie macie wrażenia że tak naprawdę presja inflacyjna wywindowała zarobki kierowców do poziomów nonsensu, jesli porównamy to jakielkolwiek bańki spekulacyjnej, to można znaleźć sokoro podobieństw w 2009 roku tez wszyscy wierzyli że taniej nie może być że ceny mieszkań dosiegna cen w Hiszpani itp, i każda bańka tworzy się podobnie. studiując bańke w transporcie można wyłapać kilka momantów, mianowicie jak ktoś przesledzi wskażniki w DE i EU, szczyt koniunkuty przypadł na 2017 a wzrosty mocne byly w 2016, idac dalej w 2016 roku mielismy najtansze paliwo i była równowaga na rynku bid /ask kierowców i duże zapotrzebowanie na transport, wtedy tez wprowadzono dość popularne w nastepnych latach wynajmy długoterminowe, cechowały się one tym że przewoxnik mial zapeniony świety spokoj nie musiał inwestowac dużego kapitału, i nie wiązał się mocno ze sprzetem, co napedzało ten rynek tak że firmy w krótkim okesie zwiekszały tabor nawet i kilkunastokronit e potęzna presja na rynku niemieckim doprowadziła do tego że niemcy którzy wcześniej dosć wysoko trzymali poprzeczke wymagań co do kierowców obniżyli ją prawie do zera, czyli każdy kto trzymał kierownice nawet jak nie znał słowa po niemiecku miał szanse na prace w DE w lepszej lub gorszej firmie, wiadomo to spowodowało odpływ kierowców do DE, a firmy w PL musiały uzupełniac braki kierowcami z UA. dlaczego w innych zawodach nie wytworzyła się bańka na zarobkach, to proste kierowca mieszka na aucie jedzenie zabiera z domu widomo do lekarza idzie w PL to samo inne usługi, w innych zawodach gdzie ludzie musza zapłacic za mieszkanie i inne opłaty bazowe, po prostu nie ma az takiej roznicy żeby sklaniało to duża ilość osób do pozostawienia dzieci i wyjazd na klika miesiecy za granice, dlatego tez wypłaty kierowców zbliżyły sie do wypłat za granicą, każdy kierowca porównuje zarobki w DE, ale popatrzcie na inne kraje np kasa w PL w praktyce zrownala się z kasa kierowco na IT oni tam zarabiaja 1, 8 -2, 2 E za miesiac za cały miesiac a nie za 3/1, i teraz w mojej ocenie w chwili obecnej nastapi korekta ale nie za duża, bo cały czas nie ma nadwyżki kierowców nad liczba miejsc, ale po prostu te zarobki zatrzymaja się na kilka lat a inflacja zrobi swoje
witam, czy nie macie wrażenia że tak naprawdę presja inflacyjna wywindowała zarobki kierowców do poziomów nonsensu, jesli porównamy to jakielkolwiek bańki spekulacyjnej, to można znaleźć sokoro podobieństw w 2009 roku tez wszyscy wierzyli że taniej nie może być że ceny mieszkań dosiegna cen w Hiszpani itp, i każda bańka tworzy się podobnie. studiując bańke w transporcie można wyłapać kilka momantów, mianowicie jak ktoś przesledzi wskażniki w DE i EU, szczyt koniunkuty przypadł na 2017 a wzrosty mocne byly w 2016, idac dalej w 2016 roku mielismy najtansze paliwo i była równowaga na rynku bid /ask kierowców i duże zapotrzebowanie na transport, wtedy tez wprowadzono dość popularne w nastepnych latach wynajmy długoterminowe, cechowały się one tym że przewoxnik mial zapeniony świety spokoj nie musiał inwestowac dużego kapitału, i nie wiązał się mocno ze sprzetem, co napedzało ten rynek tak że firmy w krótkim okesie zwiekszały tabor nawet i kilkunastokronit e potęzna presja na rynku niemieckim doprowadziła do tego że niemcy którzy wcześniej dosć wysoko trzymali poprzeczke wymagań co do kierowców obniżyli ją prawie do zera, czyli każdy kto trzymał kierownice nawet jak nie znał słowa po niemiecku miał szanse na prace w DE w lepszej lub gorszej firmie, wiadomo to spowodowało odpływ kierowców do DE, a firmy w PL musiały uzupełniac braki kierowcami z UA. dlaczego w innych zawodach nie wytworzyła się bańka na zarobkach, to proste kierowca mieszka na aucie jedzenie zabiera z domu widomo do lekarza idzie w PL to samo inne usługi, w innych zawodach gdzie ludzie musza zapłacic za mieszkanie i inne opłaty bazowe, po prostu nie ma az takiej roznicy żeby sklaniało to duża ilość osób do pozostawienia dzieci i wyjazd na klika miesiecy za granice, dlatego tez wypłaty kierowców zbliżyły sie do wypłat za granicą, każdy kierowca porównuje zarobki w DE, ale popatrzcie na inne kraje np kasa w PL w praktyce zrownala się z kasa kierowco na IT oni tam zarabiaja 1, 8 -2, 2 E za miesiac za cały miesiac a nie za 3/1, i teraz w mojej ocenie w chwili obecnej nastapi korekta ale nie za duża, bo cały czas nie ma nadwyżki kierowców nad liczba miejsc, ale po prostu te zarobki zatrzymaja się na kilka lat a inflacja zrobi swoje
Posty (920)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.