Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Kierowcy uwierzyli w bańke podobną jak w 2009 r

ID: 249050


witam, czy nie macie wrażenia że tak naprawdę presja inflacyjna wywindowała zarobki kierowców do poziomów nonsensu, jesli porównamy to jakielkolwiek bańki spekulacyjnej, to można znaleźć sokoro podobieństw w 2009 roku tez wszyscy wierzyli że taniej nie może być że ceny mieszkań dosiegna cen w Hiszpani itp, i każda bańka tworzy się podobnie. studiując bańke w transporcie można wyłapać kilka momantów, mianowicie jak ktoś przesledzi wskażniki w DE i EU, szczyt koniunkuty przypadł na 2017 a wzrosty mocne byly w 2016, idac dalej w 2016 roku mielismy najtansze paliwo i była równowaga na rynku bid /ask kierowców i duże zapotrzebowanie na transport, wtedy tez wprowadzono dość popularne w nastepnych latach wynajmy długoterminowe, cechowały się one tym że przewoxnik mial zapeniony świety spokoj nie musiał inwestowac dużego kapitału, i nie wiązał się mocno ze sprzetem, co napedzało ten rynek tak że firmy w krótkim okesie zwiekszały tabor nawet i kilkunastokronit e potęzna presja na rynku niemieckim doprowadziła do tego że niemcy którzy wcześniej dosć wysoko trzymali poprzeczke wymagań co do kierowców obniżyli ją prawie do zera, czyli każdy kto trzymał kierownice nawet jak nie znał słowa po niemiecku miał szanse na prace w DE w lepszej lub gorszej firmie, wiadomo to spowodowało odpływ kierowców do DE, a firmy w PL musiały uzupełniac braki kierowcami z UA. dlaczego w innych zawodach nie wytworzyła się bańka na zarobkach, to proste kierowca mieszka na aucie jedzenie zabiera z domu widomo do lekarza idzie w PL to samo inne usługi, w innych zawodach gdzie ludzie musza zapłacic za mieszkanie i inne opłaty bazowe, po prostu nie ma az takiej roznicy żeby sklaniało to duża ilość osób do pozostawienia dzieci i wyjazd na klika miesiecy za granice, dlatego tez wypłaty kierowców zbliżyły sie do wypłat za granicą, każdy kierowca porównuje zarobki w DE, ale popatrzcie na inne kraje np kasa w PL w praktyce zrownala się z kasa kierowco na IT oni tam zarabiaja 1, 8 -2, 2 E za miesiac za cały miesiac a nie za 3/1, i teraz w mojej ocenie w chwili obecnej nastapi korekta ale nie za duża, bo cały czas nie ma nadwyżki kierowców nad liczba miejsc, ale po prostu te zarobki zatrzymaja się na kilka lat a inflacja zrobi swoje

Posty (920)

~driver
defekacje również?
~x-man
chce widziec tyhc asow z mlotkami co tak dumnie tu krzycza czy tez tacy madrzy sa jak trzeba zjechac do domu, tez tak mlotki uzywaja. kij ma dwa konce
~Jego Kierowniczość Pan O!
robert, ale piertolisz.

1

ninobzik
Ku-ku, co to za nowe barwy, na mundurku twym galowym? ; )
~Jego Kierowniczość Pan O!
x-man, organizacja pracy się kłania.
~Jego Kierowniczość Pan O!
Siema nino.
Mus, bo podróbka mnie prześladowała.
~robert2
Nie pitole tylko pisze co i jak nie twierdze ze nie mozna ustawic innej pracy tylko ze w niektorych przypadkach jest to niepotrzebne i tyle
~driver
x pewnie wtedy lepią rzepa lub inne udziwnienia staosuja i wrazie wpadki mowią ze szef im każe
~driver
u mnie jeden z polskich młotkowych kieroffców za młoteczki zapłacil we francji 1800e ponieważ nie wykonał odpoczynku w czasie 6h pracy tylko stał jak ciota na mloteczkach 8h i niestety cały miesiąc dymał na francuza za free kij Panowie ma dwa konce zawsze
ninobzik
Ku-ku, cza go może koniami rozciągnąć, bo nabijanie na pal odpada, z wiadomych przyczyn. ; )
ninobzik
Driver, zatrudniasz tanich gamoni i pazernych, zatem jest jak jest.
Nie muszę przypominać, że jeśli zatrudniony gamoń wszedł między wrony ( twoje towarzystwo) , zaczął krakac tak jak one !! ; ) ; )
Bida i glupota, mają to do siebie, że chadzają parami ; ) ; )
~driver
mi krzywdy nie zrobił francuz ma 1800e a ja mu dniuffke wiec w sumie 1875e w duopie i od tamtej pory widzą kierowcy mandacik z wydrukiem za szybą u pani co prowadzi rozliczenie i ewidencje i młoteczki w maksie są u mnie w firmie do 30min dziennie
~ninobzik
Drifter, nie zakumales sarkazmu?
Znaczy się, że tak samo kumaty jesteś jak osobnik, którego zatrudniles.
A z tym sztrafy, to przebiles szczyt obciachu i głupoty ; )
~ninobzik
Się masz Kidman ; )

Widzę, żeś wesoły przed weekendem.
Jakaś dżampreza w remizie się szykuje? ! ; ) ; )
A przygrywać będzie zespół z Gliwic, ., - " cztery qurwy i ksiądz kibic" !! ; ) ; )
~Jego Kierowniczość Pan O!
Koniec krótkiej, mus ruszać.
Do Irunu 2 h jazdy.
Żeby żreć to cza zapitalać, !
~Mistrz
Za niezrobionie przerwy 1800 euro :-) i co jeszcze powiesz mądrego. Ponoć ukrzyżowanie za 3 błędy w ciągu roku :-D
PavelSPM
Z reguły, za 3 tygodni kierowca wypracowywuje ustaloną miesięczną normę czasu pracy jednego etatu, a 1-miesięczny okres rozliczenia pozwalia w każdym mieciącu mieć jeden tydzień wolny, nie tracąc roczny urlop.
Właśnie z tego tyle szumu i negatywu ze strony pseudo pracodawców z powodu wprowadzenia kierowcami "młotków" i "kopert" do tachografu, co jest obowiązkową czynnością, bo im nie wdaje się zamieścić aktywność i gotowość kierowcy w 8 godzinach na dobę i 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym, i tamtym samym zmniejszyć płacę lub dni wolne za godziny nadliczbowe jako kompensację.

Tylko dozwolone średnie 8 nadgodzin pracy w jednym tygodniu (32 nadgodziny w miesiącu) dają finansowo dodatku około 528 zł. netto (11zł/h+50%). Do tego dyżury/dyspozycji (30%-60% lub nawet 100% wynagrodzenia, zależy od warunków), praca w porze nocnej (+20%; 8 godzin pomiędzy 21. 00 a 07. 00), czasami nadgodziny pracy w porze nocnej, niedzielę czy święto (+100%) co jest specyfiką pracy kierowcy, standardowe (nie zaniżone) stawki kwot związane z podróżami służbowymi na podstawie Roz. MPiPS od 01. 03. 2013 r., za kabotaż (w delegacji), Milog, Loi Makron - stawka godzinowa z dodatkami, opierając się na wewnętrzne przepisy kraju oddelegowania, i wyjdzie nie zły finansowy dodatek do wypłlat. Sprawdzono w praktyce.

Właśnie z tego powodu "pracodawcy" i wymyślają pseudo zarobki, tak zwane, dniuwki, km, %, obroty i t. d., żeby tamtym samym, kosztem kierowców, zmniejszyć swoje "straty" i kompensować przestoje pojazdów.
~kiero
PavelSPM
2020-02-14 14:16:33Z reguły, za 3 tygodni kierowca wypracowywuje ustaloną miesięczną normę czasu pracy jednego etatu,  

Nie ma takiej reguły szoszon.
PavelSPM
~kiero
2020-02-14 14:32:54
"... szoszon. "

Co za pajac...
Widzę że nadal pokazujesz swoją nie zdolność (głupstwo) odróżnić Ukraińca od Polaka z Kresów (z Białorusi). Pragnienie do rewanżu (ba nalna zemsta) za Moje odpory na nieudane twoje "czepiania" do Mnie nie "odpuszcza" i mocno "trzyma" ciebie. ; -)
Wyluzuj opętany.
Mi, dla edukacji, nie ciężko powtórzyć.
"Szo... ? " (po polsku "Co... ? ") - to tak mówią (zapytują jeśli coś nie rozumieją czy przesłyszą się) tylko Ukraińcy (ukraińsko-mowne ludzie). Żyjące w Białorusi białorusko-rusko-mow ne ludzie tak nie mówią.
~Ł ysy
Czy boałoruski, czy polski, nie ma różnicy. I tak kmieć z czworaków w dodatku homosovietikus.
PavelSPM
~Ł ysy
2020-02-14 14:48:54
"... kmieć z czworaków w dodatku homosovietikus. "

To że Mnie stale wyzywasz, obmawiasz, obrażasz, ubliżasz, oczerniasz i przypisujesz swoje chore domyślienia - ciebie to ani jak nie "wybiela" jak i nie czyni lepszym niż jesteś. Chamstwo -oznaka słabości jak i niskiego poziomu wychowania, rozwoju, edukacji i kultyry. Z chamami nie dyskutuje się.
~kiero
Hcooj mnie interesi kto co gada a kto szo. Masz tu ksywe szoszon więc nie gęgaj jak Gąsior
~kiero
Przede wszystkim zaś piertolisz bzdury szoszon
~Kris
I w dodatku nie kuma że koperta to nie jest praca i z tego nadgodzin do wypłaty czy do wybrania nie ma.
Tylko jak to wytłumaczyć komuś kto nie rozumie po polsku i korzysta z translatora
~kiero
Szoszon myśli, że będzie wciskać młotki na tacho wedle swojego uznania.
PavelSPM
Właśnie od tego że niektóre Polacy nie przyznają, nie szanują jak i przygnębiają nawet swoich rodaków i krajanów poprawnie zasługują stosunku i traktowania wszystkimi w całym świecie nie inaczej jak do świń.
I to są współczesne realia polskiej tolerancji wśród rodaków i krajanów, o niby to "tolerancji" do cudzoziemcóm (szowinizm i ksenofobia pod postacią antysemityzmu i rusofobii) nie ma sensu nawet i wspominać.
~kiero
Pisz mądrze, nie pisz głupot to może zasłużyła na szacunek
PavelSPM
2020-02-14 14:55:37
"... koperta to nie jest praca... "

Kierowca znajdujący się w pracy, pod warunkiem że nie odbiera, wymagane przepisami, przerwy lub odpoczynki ("łóżko"), do momentu otrzymania polecenia od pracodawcy, znajduje się w stanie dyspozycji lub dyżuru ("koperta"). Po otrzymaniu polecenia do momentu zaparkowania pojazdu w bezpiecznym miejscu, po wykonaniu polecenia, kierowca wykonuje konkretne czynności pracy ("jazda" i/lub "młotki") z odbieraniem wymaganych przepisami przerw i odpoczynków ("łóżko") a tak samo w odpowiednych przypadkach wykonuje dyżury ("koperta") podczas załog oraz wykonuje dyspozycji ("koperta") w czasie przepraw prom/pociąg (bez dostępu do koji lub do kuszetki), oczekiwań na przejściach granicznych i w związku z ograniczeniami w ruchu drogowym (Uoczpk, Roz. (WE) nr 561/2006. ).
Dyspozycja w okresie zadaniowego czasu pracy przy nie wypracowaniu dobowego wymiaru czasu pracy zalicza się do czasu pracy w wymiarze 8 godzin (100% wynagrodzenia), a ponad do czasu dyżuru. Za czas dyżuru kierowcy przysługuje się czas wolny od pracy a w razie braku możliwości udzielenia czasu wolnego - 60% wynagrodzenia (Uoczpk Art. 9. pkt. 5. Art. 10. pkt. 3. ).
Przerwy i odpoczynki ("łóżko") spełniają swoje warunki tylko wtedy gdy znany jest czas ich trwania.

Prosta zasada - po nie więcej niż 6 kolejnych godzinach aktywnej ("jazda" plus "młotki") i/lub pasywnej ("koperta") czynności kierowcy powinna być przerwa ("łóżko") co najmniej 30 lub 45 minut (Uoczpk Art. 13).
~kiero
Póki co klocisz się tu z każdym choć nie mas z racji więc szacunku nie oczekuj
~kiero
No właśnie
Powielasz wciąż te same wklejki choć nie rozumiesz co jest tam napisane
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.149.234.50

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels