~Rudy pit
| Achtung achtung... ten okręt tonie powoli... | | | |
~Janusz
| A kto teraz rządzi w HSF był Paweł Stosik i ten cały śmieszny Cezary? ?? | | | |
~kierowca
| Po co piszecie kmioty bzdury i złe
wyrażacie na parkingach o Damianie. Do pięt temu gosciowi żaden z was nie dorasta!Po co te gadki za plecami. Gdyby nie Gerard i Damian to by tej firmy nie było taka jest prawda. Szacunek kmioty i trochę oglady a jak komuś nie pasuje może iść gdzie indziej. Dzis nie jest czas zeby pockakiwac robi się niestety paskudnie na rynku. | | | |
~robert
| Fakt jest niezaprzeczalny thebile na pauzach robią rozładunki, żrą dopiero na koniec szychty żeby tylko głębiej w d. upe wejść planiście, jeszcze chlają do odcięcia. Żebyście wiedzieli co tak naprawdę myśli góra o tych typach. Holender jak przegina tacho to ma konkretną kasę i extra dietę za sam wjazd do de. | | | |
~d. upa
| Co się dzieje z naszym A. dasiem lay bay nożownikiem bo słuch o nim zaginął?Zaszyło się tu pewnie w kiblu na poleyu-ucieczka przez wymiarem sprawiedliwości z nijmegen (balonikiem) w oczekiwaniu na otwarcie sezonu nowej szopy w calais o nazwie Dziupla pod przeterminowana ostrygą. | | | |
~Płock
| Panowie dlaczego nie robi się wpisów manualnych w firmie?Dostalem ostatnio na dk wysoka kare. To jest nie zgodne z prawem. | | | |
~Bubu
| Bo ludzie o ksywce Płock to są cioty i lachociągi.
I dun wie że takich trzeba kasować.
Ty parówo. | | | |
~Bubu
| Idź do biura w Szubinie i spytaj czemu nie..
Ty parówo Płocka | | | |
~Bubu
| what are you doing here | | | |
~Bubu
| Zbyszek siedzi dalej na NK bo ma rodzinę w Szwecji i Danii i ma korzyść knur stary... | | | |
~Bubu
| Siwy ped... al... ja ten z makowarska co sprzedaje dalej ludzi... niebawem wyjdzie na jaw... | | | |
~Bubu
| Wszystko ma swój czas | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Jazda Audi VW tylko na Niemcy. Płacone za kółko. Jak jedzie się do Ingolstadt to przez Czechy. Odgórny zakaz stania w Czechach na długą pauze. Nie masz czasu żeby przejechać knedla to stoisz na Kudowie lub Rozvadowie. Nocki, duuużo nocek. Rozładunki również często w nocy. Wyjazdy różnie, w poniedziałki, soboty, ale najczęściej w niedziele. Dwutygodiowy czas jazdy często przekroczony. Wracasz w sobote i telefon od prezesa. Może byś wjechał ma myjnie bo jest czas. Jedyny plus to własny warsztat i zadbany tabor. Poza tym orka za przeciętne pieniądze | | | |
~Hans
| Jazda Audi VW tylko na Niemcy. Płacone za kółko. Jak jedzie się do Ingolstadt to przez Czechy. Odgórny zakaz stania w Czechach na długą pauze. Nie masz czasu żeby przejechać knedla to stoisz na Kudowie lub Rozvadowie. Nocki, duuużo nocek. Rozładunki również często w nocy. Wyjazdy różnie, w poniedziałki, soboty, ale najczęściej w niedziele. Dwutygodiowy czas jazdy często przekroczony. Wracasz w sobote i telefon od prezesa. Może byś wjechał ma myjnie bo jest czas. Jedyny plus to własny warsztat i zadbany tabor. Poza tym orka za przeciętne pieniądze | | | |
~Hans
| Jazda Audi VW tylko na Niemcy. Płacone za kółko. Jak jedzie się do Ingolstadt to przez Czechy. Odgórny zakaz stania w Czechach na długą pauze. Nie masz czasu żeby przejechać knedla to stoisz na Kudowie lub Rozvadowie. Nocki, duuużo nocek. Rozładunki również często w nocy. Wyjazdy różnie, w poniedziałki, soboty, ale najczęściej w niedziele. Dwutygodiowy czas jazdy często przekroczony. Wracasz w sobote i telefon od prezesa. Może byś wjechał ma myjnie bo jest czas. Jedyny plus to własny warsztat i zadbany tabor. Poza tym orka za przeciętne pieniądze | | | |
~Lun
| I co pomidor pewnie w szoku ze związki zawodowe powstały teraz kolor pomidora zrobi sie fioletowy | | | |
~CNA
| Jakie związki? Już widzę moc | | | |
~Greg
| Trzeba było wcześniej założyć teraz to po ptakach okręt tonie... | | | |
~Greg
| Trzeba było wcześniej założyć teraz to po ptakach okręt tonie... | | | |
~Greg
| Trzeba było wcześniej założyć teraz to po ptakach okręt tonie... | | | |
~Kiero
| Posty jak w amerykańskich wiadomościach
Powta rzane 3 / 4 razy
Albo nadawca pijany albo głup. i.
Ja pracuję tu od 2010 roku
Tak tak zaraz będzie fala hejtu wiem.
Zadam kilka pytań
1. jak tu trafiliście, czy polowali na was?
2. co byście zmienili ujujuj ale ankietę wypełniło tylko 20% z czego 19, 5% chwaliło firmę.
Gdzie reszta załogi?
3. skoro wam tak źle to co tu jeszcze robocie.
Może trzebaby spojrzeć obiektywie i pomóc firmie, mianowicie odejść i strach przed wypowiedzeniem wam minie.
Ja wam powiem jakie jest lekarstwo
Gerard poprostu powinien dokręcić śrubkę, jak prawdziwy prywaciarz.
I już widzę jak odchodzą tłumy!
Tylko gdzie?
Do kibla zwalić gruchę i w drogę licząc że palec Boży nie wytypuje mnie do zwolnienia.
Gdyby sprawdziły się wasz groźby:)
Co zrobicie Gerardowi Damianowi czy Marcinowi
Ty w historii ludzkości nie ma zapisane takich okrucieństw.
Ale na szczęście tych trojga ludzi, jesteście tylko bandą nieudaczników, którym nie HSF uratował życie
Tylko Pan Gerard Rejers.
I taka jest prawda.
A te teksty mam wyje. bane czy okręt tonie czy inne takie
To możecie sobie w buty wsadzić tak samo jak bajki o związkach.
Przysłali wam kmioty ochronę na polleya i s*ali. ście jak żydki przed niemcami.
Ot i cała prawda o was bohaterach z nichmechen. | | | |
~Kiero
| Mało tego tak zwany zarząd, który tak ochoczo przeszedł dr eurofresha teraz kwiczy i bebeczy, że musi jeździć, że ich gnają.
Nosz ku, rwa robota kierowcy polega na jeżdżeniu
Jak chodziliście jeszcze nie tak dawno chwaląc się jaki luksus teraz macie, jak to was firma doceniła że tylko wy się nadawaliście i ect.
A tu bam trzeba jeździć na Europę i płacz ale jak my przecież nie NK
My eurofresh | | | |
~Dddsd
| Tworzycie związek zawodowy a może wypadałoby resztę zapytać zapytać, a nie tylko wybrane osoby :) | | | |
~Jestem
| Kiero dobrze piszesz niech dadzą trasy na Skandynawię i Norwegię lub Finlandię i potem strzał do makaronu przez Szwajcara połowa sra w galoty... a nie wspomnę o Hiszpanii czy Portugali ave Cezar... | | | |
~Jestem
| Kiero dobrze piszesz niech dadzą trasy na Skandynawię i Norwegię lub Finlandię i potem strzał do makaronu przez Szwajcara połowa sra w galoty... a nie wspomnę o Hiszpanii czy Portugali ave Cezar... | | | |