Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dlaczego najgłośniejsi na forum i najmądrzejsi pracodawca w pewnych kwestiach MILCZĄ?

ID: 248384


Najgłośniejsi i najbardziej aktywni pracodawcy na forum.
Transportowski, Łysy, 3000 i inni.
Wypowiadają się na różne tematy i bardzo chętnie. Jednak kiedy pada rzeczowe pytanie, na wszelki wypadek wolą nie widzieć.
Pierwszy raz przekonałem się o tym pisząc wątek : "Cyprian szuka pracy"
Było za mądrze?
Więc mam do nich kilka pytań.

Dlaczego żaden w umowie o pracę nie zawrze pkt odwołującego się do art. 777 kc?
Każdy z nas ma taki punkt w umowie kredytowej. Jest to dobrowolne oddanie się egzekucji komorniczej.
Normalnie jeśli Cyprian pożyczy pieniądze od Iksińskiego i nie chce oddać, to Iksiński musi iść z umową do sądu i dopiero sąd orzeka o egzekucji komorniczej.
Artykuł 777 mówi o tym, że z umową zgłaszamy się prosto do komornika i on na podstawie tej umowy przystępuje do egzekucji.
Więc jeśli w umowie o pracę jest że pracodawca ma zapłacić do 10 każdego miesiąca, to już po 7 dniach pracownik idzie do komornika i on samodzielnie zabiera pieniądze z konta pracodawcy i przelewa na konto pracownika. Oczywiście dolicza sobie 20%.
Dlaczego w żadnej umowie o pracę tego nie ma??

Kolejnym punktem niech będzie KARA UMOWNA. Kara, na którą obie strony się zgadzają i niech ta kara będzie odstraszająco wysoka dla człowieka zamożnego, czyli pracodawcy. Dla faceta, który ma kilkanaście, lub kilkadziesiąt samochodów o wartości 320 000zł każdy, nie będzie żadną przestrogą kara w wysokości 500zł.
Ba! Dla niego 5000zł nie będzie problemem. Dlatego niech taka kara wyniesie od 250 000 do 450 000 zł. Cena średniej klasy ciężarówki z naczepą. Ma ich ponad 20, więc nie upadnie, ale odczuje.
I niech będzie w umowie taki punkt. Pracodawca który w jakikolwiek sposób będzie naciskał na pracownika, żeby ten złamał prawo, dobrowolnie podda się karze umownej w wysokości 250 000zł i zapłaci wskazaną kwotę na konto pracownika w terminie do 3 dni roboczych. Oczywiście wpłata tej kary umownej też podciągnięta by była pod punkt mówiący o dobrowolnym poddaniu się egzekucji komorniczej. Gdyby umowa o pracę była tak skonstruowana, żaden nie odważyłby się wspomnieć o magnesie, jeździe z wyjętą kartą, czy o skróceniu pauzy.
I właściwie nie wiem dlaczego. Przecież obojętne czy taka kara wynosiłaby 2zł, czy 2 mln zł, to osoby uczciwej by ona nie dotyczyła. Jeśli ktoś boi się czegoś takiego podpisać, to znaczy że ma zamiar to robić i obawia się konsekwencji.

a*alogicznie ma się sprawa do włamań. Co nas obchodzi czy włamywacz za włam trafi za kratki na 2, czy na 15 lat. Z naszego punktu widzenia, czym cięższa będzie kara, tym lepiej. No bo przecież kiedy siedzi w więzieniu, to nas nie okradnie. Czy ktoś z was boi się zwiększenia kar za włamania, rozboje, kradzieże i gwałty?? Ja się nie boję, bo tego nie robię. Jednak ktoś kto właśnie zgwałcił, ukradł lub zamierza to zrobić, ze strachu dostanie klekotów serca.
I teraz co mam myśleć o pracodawcy, który BOI SIĘ coś takiego podpisać?
Nie chce się poddać dobrowolnej egzekucji komorniczej, to znaczy już z góry zakłada, że nie będzie mi płacił na czas, będzie zmuszał do jazdy bez karty i na magnesie i będę tygodniami czekał na wypłatę lub będzie mi ją obcinał za wyimaginowane przewinienia.

I teraz na sam koniec trzeci temat.
Kierowca załatwi coś pozytywnego dla firmy.
Przyjeżdżam za późno na załadunek i jest już po awizacji. Spóźniam się, ponieważ ITD zatrzymała mnie do kontroli która trwała 40 minut.
W magazynie nie chcą ładować, bo... nie zdążą / za późno / nie chce nam się zaczynać itp.
Szef dzwoni, staje na głowie i nic nie uzyskuje. Kierowca idzie i powiedzmy że udaje mu się załatwić załadunek. Udało mi się to kilka razy (obiecując pieniądze, obiecując pomoc przy załadunku, czy błagając). Zawsze kosztowało mnie to zdwojony wysiłek fizyczny, a czasem nawet pieniądze. Jednak nigdy nie dostałem od pracodawcy za takie działanie gratyfikacji finansowej i od roku 2015 tego nie robię. Mam w nosie. NIe chcą ładować, to niech nie ładują. Wyjmuje laptop i idę grać.

Przecież nawet gdybym sam zapieprzał z paleciakiem, zapłacił za pracę magazyniera po godzinach, czy go ubłagał, to szef powie mi że pracuję za mało (jak to na tym forum padło? "Zarabiać chcą tyle co lekarze, a pracować krócej niż nauczyciele"? nie przekręciłem?) i zarabiam za dużo. NIe wiem ile pieniędzy oszczędzam dla dziada, jeśli pozałatwiam wszystko pozytywnie, ale on mi tego nie powie. Ba. Mało tego. On powie że to moja wina że przyjechałem za późno i nic go nie obchodzi, że ITD wyłapało mnie z autostrady, bo wypatrzyło poklejoną plandekę, łyse opony i pęknięty klosz od światła w ciągniku. O tych wadach i usterkach mu mówiłem, ale światło w ciągniku jest mi nie potrzebne bo mam naczepę, plandeka może być sklejona, a opony jeszcze dobre. I to z powodu jego dziadowskich oszczędności, spędziłem 40 minut na parkingu ITD. A później ja mam biegać i mu załatwiać? Za darmo?
Za małolata to robiłem, a starzy kierowcy pukali się w czoło. Dzisiaj już wiem że się myliłem.

~Cyprian
*.internetia.net.pl

Posty (96)

jacek-kuba
Jeszcze 1 kwestia-jakim matołem trzeba być, żeby jeździć pod zewnętrzną spedycją??? może nawet nie matołem ale a*alfabetą.? ?? Można mieć nawet jedno auto i własną spedycję w kilku -. Szkoda mojego gadania z rolnikami, którzy na forum innych oceniają -kierowcy waszego pokroju- dla mnie to profesor rolnik przewoźnik dorywczo,

-1

~x-man
ja mam inna propozycje zeby panowie kierofcy zabrali sie za to do czego zostali zatrudnieni czyli zaprowadzenie auta ciezarowych i wsyzstkie czynnosci z tym zwiazane to jest wasza praca nie pasuje zmien ja wez kredyt kup sobie zloma i dawaj pokaz swiatu jeden z drugim jak sie zostaje rekinem biznesu. przyklad macie na YT jak dwoch udarowcow udowadnia prawdy objawione z GArbsena tylko chyba one w rzeczywistosci nie dzialaja
~ostrowiec
@Kris - nie wyśmiewam kierowców bo nie wyśmiewam ludzi, którzy ciężko i uczciwie pracują i mam do nich bardzo duży szacunek i myślę, że nigdy nie napisałem nic obraźliwego o uczciwie zarabiających. Nie tyle co wyśmiewam co śmiać mi się chcę i to jest dla mnie zabawne jak trzymacz kierownicy uważa, że wszystko mu się należy i wszystko wie najlepiej (jest taki mprawdziwym doradcą życiowym).
Co do przepisów powiedz gdzie coś źle napisałem i wskaż o ile zrobiłem błąd jak powinno być dobrze. Generalnie nie jedną "formułkę prawną" w życiu stosowałem i będę musiał stosować :)
~Ł ysy
Panowie, dlaczego Wy się unosicie?
Trzeba uświadomić sobie jedno. Mamy kierowców i kieroffcuff. Ci drudzy wyrabiają złą opinię tym pierwszym. Forumowych krzykaczy trzeba traktować z przymrużeniem oka. Teksty Cypriana to jeden wielki odjazd.
Jego występy na etransport trzeba traktować jako literackie próby grafomańskiej ręki.
Zero logiki, zero treści.
To tyle.
~Ł ysy
Kumidan. Ciekawe, jaką ma siłę ciągu? Europejskie odkurzacze /te mają ustawowo ograniczoną moc/ kładzie na łopatki.
Chyba?
~Pan teraz O!
Siema glaca.
W przyszłym tygodniu "lecę"tranzytem przez Pribałty.
Gotowy jesteś na "inspekcyje"?
~Ł ysy
Przygłupie ku ku
Możesz mnie w du pę pocałować. Wcześniej wymyj zęby i twarz.
~zcx
Łysy zatrudnia samych fachowców i dlatego jego personel rotuje na poziomie 70%.

1

~Pan teraz O!
W du/pe to cię mogę kopnąć wiejski przygłupie.
~zcx
w tym roku łysy przygotował się solidnie, bo już od początku roku w firnie zaczęła się rotacja personelu.
~Ł ysy
Przygłupie ku ku. Jaki jest sens pisania bzdur takich jak twoje?
Szukasz zaczepki, słyszysz spier da laj.
Szukasz pocieszenia, lekarstwa na ego, pod innym adresem.
Kogo interesuje, gdzie ty jedziesz?
Cały czas twierdzę, nie ma w polsce tak głupich przewoźników, aby przygłup twojego kali ru znalazł pracę.
Skoro uważasz, że jedziesz, jedź.
Pomyśl przygłupie przed napisaniem kolejnego głupawego postu.
~Ł ysy
Pojawił się kolejny śmieć.
zcx. Wyhamuj cwoku, zawiść, zazdrość, mściwość zabija.
Oddaj długi, przeżyj to, co nie możesz przeżyć, będziesz szczęśliwszy.
Z mojej strony, spier da laj. Nie dla psa kiełbasa.
~Pan teraz O!
Glaca o co tobie biega?
Będę na Pribałtach to sprawdzę po ile są tam parkingi, i dam znać.
Będziesz wiedział na ile cię dymają.
Bo że robią z ciebie ciula, jest pewne.
~zcx
Ł ysy
2020-01-10 10:05:09


całoro czna rotacja pracowników to zapewne priorytet działalności twojej firmy.

w tym roku wziąłeś to na poważnie bo zacząłeś z wysokiego C czyli od początku roku.

I ty szmato śmiesz się naśmiewać z innych co się często ogłaszają w poszukiwaniu pracowników czy twoich kolegów po fachu z tomaszowa i okolic.

1

~Cyprian
Ostrowiec. Szefowie naskoczyli na mnie i tak właściwie to nie rozumiem dlaczego. Przecież osobie uczciwej powinno równo zwisać i powiewać czy kara za nieterminowe płacenie wynosi 200zł, zy 30 mln. Jeśli płaci uczciwie i terminowo to jego to nie dotyczy.

To trochę tak, jakby pracodawca zapisał w umowie, że przyłapany na kradzieży paliwa kierowca będzie przez 5 lat pracował za darmo. Ja bym śmiało coś takiego podpisał, ponieważ nie kradnę i mnie taki punkt nie dotyczy. Jeśli któryś by się bał podpisać, to znaczyłoby że nawet nie rozważa rezygnacji z kradzieży paliwa i obawia sie konsekwencji.

Zatrudniłbyś kogoś takiego? Kogoś kto na dzień dobry zakłada że będzie kradł i nie jest w stanie przestać?
~Ł ysy
Cyprian. Tego grafomańskiego bełkotu nie idzie czytać. Wrzuć na luz.
~Pan teraz O!
Dzisiaj 10 ty.
Wielu dziadów na czele z glacą, pewnie od rana siedzi na kiblu.
Oby się tylko gumowce nie odwodniły.
~zcx
waliaj atcjuda Smardzewicka szmato.
~Pan teraz O!
Glaca chcesz podobać się dziewczynom, smaruj rowa wazeliną!
~Ł ysy
zcx. Prawa dialektyczne mówią wprost :ilość zmienia się w jakość.
Z bandy szoferskich hołociarzy trzeba wybrać osobę, która mentalnie nie wpisuje się we wzorzec hołociarza. Na rozmowie kwalifikacyjnej każdy kieroffczyna jest wysokiej klasy specjalistą. Dopiero czas weryfikuje pana kieroffcę
Wtedy pozostaje powiedzieć, pan zostaje lub panu mówimy spier da laj.
Ludziom o mentalności ludzkiej świni /takim jak ty / trudno to zrozumieć.
Pisz co chcesz, ludzie na poziomie w jednoznaczny sposób odbierają twoje wypociny.
Odczucia hołoty nikogo nie interesują.
~Cyprian
przewoźnik..
Jeżeli brakuje pracy dla kierowców, to znaczy że brakuje też pracy dla przewoźników. Co za różnica czy samochód stoi pod płotem, bo nie ma kierowcy, czy stoi bo nie ma dla niego pracy?
Jeśli na rynku jest więcej aut w firmach niż pracy dla nich, to zaraz zacznie się walka o frachty i zaniżanie stawek. I znów będziecie jeździć na granicy opłacalności. Kurka wodna.
Odkąd zrobiłem w 1997 roku prawo jazdy na ciężarówki, zawsze slyszę tylko że wszystkie dziady funkcjonują na granicy opłacalności i zaraz upadną. Straszenie zwalnianiem pracowników i upadłością już się nawet urzędnikom skarbówki znudziło.
Rok 2001
Była jazda na oleju opałowym, bo inaczej się nie opłaca. Jak zabronią tego to firmy upadną. Służby zrobiły z tym porządek i jakoś się opłacało i jakoś nikt nie upadł.
Rok 2003
Był krzyk, że jak wejdą przepisy o czasie pracy kierowców i nie będzie można już eksploatować pracownika do granicy śmierci z wyczerpania organizmu, to wszyscy przewoźnicy upadną, bo się nie opłaca. I znów prawo weszło w życie, służby nakładały kary bez litości i bez żartów, ale jakoś nikt nie upadł od tego.
Rok 2004-2005
Kierowcy zaczęli masowo uciekać z polskich firm do UK i był lament że trzeba więcej płacić. ZNowu się nie opłaca i znowu firmy upadną. Okazało się że podnieśli wynagrodzenia, nauczyli sie że trzeba przestrzegać czasów pracy kierowców i znów nie poupadali.

Czego nas uczą te wszystkie wydarzenia.
Że polski pracodawca musi MUSIEĆ. Że sam z wlasnej nieprzymuszonej woli nie odczuje nad pracownikiem cienia litości i będzie gdyby tylko mógł to będzie go eksploatował do granic wytrzymałości psychicznej i fizycznej. Choć nierzadko sam niedawno był kierowcą.
To jest właśnie polska mentalność pańszczyźnianego chłopa.
Pańszczyźniany wie, że jest niesprawiedliwie i że jedni są przeznaczeni do bankietu, a inni do gnojówki, ale niesprawiedliwość w oczach pańszczyźnianego nie polega na tym, że taki podział w ogóle istnieje. W jego oczach niesprawiedliwość polega na tym, że ON znalazł się po złej stronie barykady. Wyzyskiwany pańszczyźniany chłop będzie na swojego pryncypała psioczył i złorzeczył, ale jeśli przypadkiem uda mu się przeskoczyć tę niewidzialną granicę i stanie się panem, natychmiast zacznie robić te same rzeczy, za które jeszcze nie dawno tak swojego pana nienawidził. To nie jest hipokryzja. To jest naśladowanie jedynych znanych wzorców, a w dodatku naśladowanie z przesadą.
I kiedy okazuje się że ktoś powoli tę granicę likwiduje i chce aby wyzysk się skończył, to pańszczyźniany który niedawno stał się panem, odbiera to jako niesprawiedliwość i ma poczucie krzywdy.

Ten opis doskonale opisuje mechanizm działania, jaki towarzyszy przeskoczeniu ze stanowiska kierowcy w buty szefa firmy transportowej. Wielu rzeczywiście się to udało, ale zaraz po tym, zaczęli robić wszystkie te rzeczy, których tak nienawidzili u swoich pracodawców.
I to nie ich wina. To wina 50 lat komunizmu.

I teraz się cieszą, że nie ma za wiele roboty na ciężarówki i kierowców bezrobocie zmusi do pracy za głodowe stawki. Jeszcze nazywają to normalnością. A za jakie stawki wy wtedy będziecie jeździć?

Problem jest taki, że kierowca nie w tym to w innym kraju, ale zawsze prace znajdzie. Jemu bez róznicy, czy będzie jeździł małym czy dużym, w Polsce czy w Niemczech, za 8 000 czy 7 000. Nawet za 5000 da radę. Kierowca w razie upadku, wstanie i otrzepie spodnie na kolanach
Szef firmy nauczył już swoją zoneczkę do pewnego poziomu i jego sytuacja jest gorsza, Ma kredyty, hipotekę na domu i cały jego majątek jest jeszcze własnością banków. WIęc on w razie upadku, leci na kark i go łamie. Wielu już się nie podniesie.
Na waszym miejscu modliłbym się o jak najwięcej frachtów, nawet jeśli wiązałoby się to z podwyżkami dla kierowców.
A zresztą początek roku zawsze był taki. Pogadamy przed wielkanocą, jak znów ilość ogłoszeń DAM PRACĘ przeskoczy dwukrotnie ilość SZUKAJĄCYCH.
~zcx
Ł ysy
2020-01-10 10:53:19


Przed 3 dekady nie potrafiłeś dorobić się stałego zaufanego personelu dla tych kilku swoich klamotów a bełkoczesz coś o zmianach idących w jakość.

Ubaw po pachy.
~Ł ysy
Nawiązując do postów przygłupa ku ku.
Naczelnym szoferskim przygłupom z etransport z całego serca życzę wyśnionych dych, dwunastek.
Będzie to wasz wkład w uzdrowienie transportu. Nikt lepiej od was nie roz pier da la firm.
Najwyższy czas, aby głupawi przewoźnicy zatrudniający hołotę polegli.
Wszystkim wyjdzie na korzyść.
Puchacz1
2020-01-09 17:57:51 PavelSPM.
Houston mamy problem.

"Wystarcza takich po prostu nie trzymać ale kto wtedy będzie pracować u niby to "przewoźników"? No... , kto???"

To problem "Paździocha" i leni obiboków.
Jak to nazywa "Łysy"?
Naturalna selekcja?

Wiedzia łem Łysy, że na Ciebie można liczyć.

-1

~Pan teraz O!
Glaca i po co ten kwik?
~zcx
Ł ysy
2020-01-10 10:58:37

Najwyższ y czas, aby głupawi przewoźnicy zatrudniający hołotę polegli.
Wszystkim wyjdzie na korzyść.

Czyli opisałeś siebie, ba jak sam przyznałeś zatrudniasz hołotę którą non stop zwalniasz.
~Kris
Ostrowiec po pierwsze umowa o pracę podlega pod kodeks pracy a nie kodeks cywilny. Po drugie nawet jak sobie w umowie cywilnej coś napiszesz to nie idziesz z tym do komornika tylko do sądu bo komornik nie ocenia czy zaszły przesłanki z umowy tylko egzekwuje wyrok sądu. Po trzecie kara umowna nie musi być adekwatna do szkody. Adekwatne musi być odszkodowanie. A kara umowna jak nazwa wskazuje jest umowna obie strony mogą się umówić nawet na trylion.
~Ł ysy
zcx. Mam się bardzo dobrze. Właśnie to cię boli. Dobrze płacę, dużo wymagam. W każdej chwili jakiemuś przez przypadek zatrudnionemu przygłupowi mogę powiedzieć spier da laj. Mam ten komfort w przeciwieństwie do zadłużonych po uszy "prężnie "rozwijającym się przewoźników.
Nie możesz przeżyć?
Nie dla psa kiełbasa.
Oddaj długi.
~zcx
Łysy

Ty jesteś idiotą od urodzenia czy z zamiłowania?
~mt.
Cyprian chyba zauważyłeś, że już nikt nie odpowiada na twoje posty. Tego nie da się przeczytać bez strat intelektualnych. Piszesz z takim samym polotem z jakim uprawiasz sztukę myślenia. To słaby prognostyk dla twoich pracodawców. To już ten Ukrainiec Pavel z tym swoim kopiuj-wklej przepisów, których nie rozumie jest bardziej komunikatywny
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.222.164.11

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels