ID: 248178
6400 zł na rękę dla kierowcy ciągnika siodłowego z naczepą
ID: 248178
ID: 248178
Tyle wynosi mediana zarobków polskiego truckera. Wynika to z raportu przygotowanego przez Polski Instytut Transportu Drogowego - "Rynek pracy branży TSL. Wynagrodzenia i sytuacja kierowców zawodowych w Polsce".
Tyle wynosi mediana zarobków polskiego truckera. Wynika to z raportu przygotowanego przez Polski Instytut Transportu Drogowego - "Rynek pracy branży TSL. Wynagrodzenia i sytuacja kierowców zawodowych w Polsce".
~etransport.pl
Posty (169)
jacek-kuba
| Dlatego większość nie odśnieża. | 1 | ||
leon
| Ten tego no 27685? | -1 | ||
~cap | Wiec jak dziady chcecie miec kierowce, to zapier dal ać do zusu i zgłosić ze pan wiesiu bedzie zarabiał 10000zl, a wy w zębach co miesiąc ładnie te pieniążki bedziecie wpłacać na konto do tej instytucji. No i zebym zgrzytu nie słyszał... | 1 | ||
~Rtc | Nie zgłaszać tylko w ogłoszeniu podać kwotę brutto która jest jednakowa bez względu na systemy plus kwota do zależna od ilości diet i inne dodatki które są zmienne. | 1 | ||
~Rtc | Kto nie pracował nigdy tym bardziej w transporcie koty zawsze mają najgorzej ten nie wie jakie są składniki kwoty powiedzmy 5000 zł i z czym to się je. | 1 | ||
~cap | Diety to możecie sobie w dooope wsadzić. | 1 | ||
Ł ysy
| cap. Nie wszyscy muszą mieszkać w domach. Są bloki, czworaki, czynszówki. Z tego co mi wiadomo na mesiora najwyższej klasy też nie dostaniesz kredytu. Czy musisz go mieć? Możesz się zadowolić Tipo. | 1 | ||
~Rtc | Cap to w takim razie własna działalność i jesteś pan na włościach. | 1 | ||
Ł ysy
| Cap. Nie pomyślałeś o jeszcze jednym wariancie. Nikt takiego capa za pieniądze wyśnione przez capa nie zatrudni. cap posiedzi kilka miesięcy w domu, pała zmiękknie i będzie dymał za 4500-5000zł. To tyle z mojej strony. | |||
~cap | pożyjemy zobaczymy... | 1 | ||
dycha
| Zarabiam (zarabiałem !!!) 6000-6500 podstawa+diety i inne *ły na międzynarodówce. Miałem wypadek w pracy na naczepie bo wielki prezes=dziad pier... miał tak zajechane naczepy że dach pchając dźwigiem nawet się nie chciał otworzyć. i stało się wypadek w pracy. Złamane kolano, operacja, wstawione druty i śruby w rzepce a wszystko w Niemczech. Powiem tak. kocham jeździć i swój zawód taka pasja. A TERAZ GNIJE W DOMU CZEKAJĄC NA KOLEJNA OPERACJE ZA 1500 ZŁ Z ZUS !!! a najlepsze jest to ze wielki bos=dziad pier... dopiero zaległą wypłatę dał po ponad 2 miesiącach ściemniając że przelewu nie mógł zrobić hahahaa. rzeczy osobistych po 4 miesiącach dalej nie mogę odzyskać !!! | 2 | ||
~cap | nikt u dziada nie bedzie dymał za 2200zł. | 1 | ||
~cap | dycha. No widzisz o tym przed chwilą pisałem... | 1 | ||
dycha
| cap@ tego właśnie chcą kierowcy że jak coś się stanie chcą godnie żyć a nie gnić. wszystkie te dziady pseudo biznesmeni nie rozumieją a potem szukają kolejnego jelenia | 2 | ||
~Breaker Breaker | Dycha, twój głos, to wolanie w puszczy. Szefowie firm maja cię, jak i każdego zresztą, w doopie. Firma ma przynosić zysk. Uswiadom to sobie, wtedy sam zmienisz do nich podejście | 1 | ||
~Breaker Breaker | Nawet, jak dasz coś od siebie i przejedziesz przysłowiową mile extra, nie będzie to miało większego znaczenia, bo nie jesteś podmiotem, a narzędziem. Taka refleksja po lekturze i uczestniczeniu w forum kierowców i przewoźników | 1 | ||
dycha
| ~Breaker Breaker wiem że to co piszę to jak grochem o ścianie bo prezesi=dziady jeb... nigdy tego nie zrozumieją dlatego jak tylko się wyleczę to uciekam do Niemca pracować bo tam nawet jak * mnie zaboli i pójdę na zwolnienie to będę mieć godną wypłatę. Życzę wszystkim biznesmena żeby im Ukraince i inny uciekli na zachód to możne pomyślą o polskim pracowniku (nie wierze w to) | 1 | ||
~cap | Dziady>10. 000zł w zęby i do zusu. Amen | 1 | ||
dycha
| Pracownik nie jest winien swemu pracodawcy służalczości i posłuszeństwa. Jest mu jedynie winien usługę, za którą otrzymuje zapłatę, będąca nie łaską, lecz zasłużonym wynagrodzeniem. ile to razy kierowca zrobi coś co nie powinien bo szef prosi i co z tego ma? ? | 1 | ||
~Kris | Dycha piszesz ze robisz usługę za którą jest wypłata. Umówiłem się na kwotę to czyja wina ze się źle umówiłes? A co do wypadku mogłeś sobie wykupić dodatkowe ubezpieczenie za parę złotych ale było Ci szkoda kasy i teraz wieszasz psy na szefa. | 1 | ||
~Anty-prykator | a to jak się mieszka w domu i pracuje na miejscu to się nie je i nie trzeba odliczać jedzenia z wypłaty? ? | 1 | ||
~dycha | ~Kris mam wykupione ubezpieczenie 120 zł miesięcznie w pzu ale poczytaj jak one działają. Ubezpieczenie nie płaci co miesiąc. Umówione zarobki już pisałem że mi odpowiadały i nie narzekałem ale podaj mi jakiegoś biznesmena który chociaż 5000 tyś opłaci składki zus itp | 1 | ||
~Ł ysy | Dycha. Zawsze sam możesz sobie do ZUSu dopłacić. W czym problem. Przecież wszyscy zarabiacie zajebiste pieniądze. Nie stać was na doubezpieczenie się? Komuna się skończyła 30 lat temu, a ty dalej nawijasz jak pokomunistyczny przykurcz. | 1 | ||
~Bum | Najprostsze tłumaczenie dla niezorientowanych. Jeżeli pracując w hotelu jako kucharz zarabiasz 3000zł co miesiąc i nagle po dwóch latach dyrektor wysyła cię na tygodniowe szkolenie na drugi koniec Polski przez co musiał zwrócić ci koszty podróży i zakwaterowania, np. 1200zł, to oznacza, że nagle zacząłeś zarabiać 4200zł, czy ciągle zarabiasz 3000zł? Proste chyba, że ciągle zarabiasz tyle samo, 3000. Z kierowcami jest tak samo. Czemu ciągle poniesione koszty, diety są uznawane za super zarobek kierowcy? Bo sami się oszukujemy, tą słynną "szóstką z przodu". | 1 | ||
~toja | Diety są uznawane za zarobek w ogłoszeniach o pracę albo urzędach bo inaczej zabrakłoby chętnych do pracy dłużej niż 1/2 dnia drogi od domu. Dzięki dietom, dietkom, dietuniom kierowca jest niewolnikiem. Podobnie zresztą jak przy kilometrówce, procencie od frachtu też niewolnictwo - akordowe. Wolny człowiek nie spędza całego życia zawodowego, a nawet prywatnego w kieracie. Kto w wolnym czasie śpi w miejscu pracy? Jaki urzednik jaki kolwiek śpi codziennie pod stołem, na piecu, na maszynie a tylko weekendy w łóżku w domu i to nie każde. Co weekend w domu 45h przy dobrych wiatrach:) | 1 | ||
~toja | Dzięki dietom jest też łatwiejszy próg wejścia w transport. Nie trzeba rozpoczynać jednodniowej działalności i taki piekarz, hydraulik, ślusarz, rolnik może wsiąść w auto i działać dla kogoś pomagając mu spłacać kredyty. | 1 | ||
~toja | Może nie tyle pomagając co umożliwiając spłacać różne zobowiązania kredytowe. | 1 | ||
~toja | Generalnie kierowca w porównaniu z szefem mającym lisingi, umowy i inne ważne dla swojej hipoteki zeczy ma wolną głowę. Jak chce to jedzie a jak nie bo jest chory, boli go coś, ma gorączkę, lub jest na kacu nie jedzie. Kierowca może odejść z firmy, ba! Może zmienić branże w ciągu kilku dni, a szef może mu conajwyżej naskoczyć. Mądry kierowca nie ładuje się w kredyty tylko ma wszystko za gotówkę. | 1 | ||
ninobzik
| Łysy pajacu, ja mam sobie do ZUS dopłacać?? Płać złodzieju należne składki, według tego co jest zapisane w tehografie. Wasz ryczałt, o którym tak piejecie, nie pokrywa nadgodzin z tygodnia, nie mówiąc o porach nocnych jak i pracy w niedzielę i święta. Masz złodzieju ustawowy obowiązek, odprowadzenia składek od rzeczywistego czasu przepracowanego przez pracowników. Według zapisu w tahu. Zatem skończ bredzić, bo okradasz państwo i pracowników. Śmieciu wiesz, że za takie numery czeka cię odpowiedzialność karna ścigana z urzędu?? Czy muszę dodawać, że prywatny pozew i odsetki też wchodzą w rachubę?? Dlatego szukacie głupich kiermanow, a każdemu kto reprezentuje jakiś poziom i wytyka wam złodziejskie praktyki, rzucacie kłody pod nogi. Na pohybel smieciom i złodziejskiej bandzie w gumniakach!! | 1 | ||
~kris | Jak zwykle pier. dolenie. Czy jak pracownik jedzie do roboty i stoi w korku to domaga sie rekompensaty bo oprócz pracy spedza poza domem 3 godziny? Chcesz byc w domu to wez sie za robotę chałupniczą i składaj długopisy. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.