ID: 247814
Utracimy pozycję lidera w międzynarodowym transporcie drogowym?
ID: 247814
ID: 247814
Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. To kolejna wersja regulacji – po wcześniejszych propozycjach Komisji Europejskiej, Rady UE oraz Parlamentu.
Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. To kolejna wersja regulacji – po wcześniejszych propozycjach Komisji Europejskiej, Rady UE oraz Parlamentu.
~etransport.pl
Posty (284)
~3000zl | Przestań bredzić i bredzić. Otwieraj kanał na yt. Zarabiaj. Jestem za. A reszta do roboty ! Uważajcie na ukraincow. Ostatnio pobili kilku szoferów z pl. podobno za to ze jeżdżą taniej od ua. Psujecie rynek nawet Ukraińcom ! | -3 | ||
~Rocki | ~bizo0000 jak zazdrościsz załóż swój kanał. Jak będzie dobry będziesz miał zapewnione finansowanie swoich wywrotowych idei. | |||
~3000zl | I nie ma chlania w weekendy! Szofer ma być trzeźwy ! Za chlanie wywalam nie wypłacam kasy ! Wszystko zgodne z prawem! Sam dopłacisz ! Przyniesiesz kasę z zębach ochleju. Do roboty ! Nie macie prawa stać! Prawo może jedynie szofera karać. Karać za wszystko. Szofer ma robić. Tak ma cel. Spłaca mandaty. Musi robić więcej. A ze robi wszystko źle prawo znów karze szofera. Tak w kółko ! Robić robić! Za stanie nie płacą szoferowi. A jeszcze jedno. MILCZ! twoje zdanie nic nie znaczy. Jesteś od roboty. Nie od myślenia. | -3 | ||
~3000zl | Dawać mendy zasrane minusy raz! Przynajmniej wyróżniacie moje piękne wypowiedzi. Świecą się na czerwono. ! Dotrą do większej liczby szoferów ! | -2 | ||
~Rocki | No ej no jak to? To pracodawcy nie zależy na dobru jego pracowników? No przecież jak zabraknie mu ludzi to pracodawcy na chleb może nie starczyć nawet jak sam zacznie pracować. | |||
~3000zl | Firmy bankrutują, zwalniają szoferów. Szoferów jak pcheł w Kórniku. Sami tego chcieli. Wiec mają. | -2 | ||
~3000zl | Dzisiaj szofer błaga o prace. Bo ma kredyt bo alimenty bo komornik... błaga o robotę. Czasy się zmieniły. Forumowe czuby. Już po was. | -3 | ||
~3000zl | Błagajcie pana o akt łaski. Moe wywalając cię z roboty nie kopnie nie tak mocno w d. | -2 | ||
~Rocki | Ale dlaczego bankrutują? Samozatrudnienie nie jest szczytem wolności czekam do którego się dąży. A jak się ma już tę wolność to się człowiek nią delektuje 24/7/365 dni w roku poza świętami? | |||
~Rocki | Ja byłem świadkiem chyba w 2012 jak koleś z walca (5 miesięcy miał bidajrze uprawnienia) na kolanach błagał majstra żeby go nie zwalniał (w sumie tego samego co go wkręcił w te robotę). Mówił że ma kredyt, żonę, dzieci, dom w budowie. No nie pomogło. Pewnie dał sobie radę w innej branży. | |||
~Gucio | Przejdź się po parkingu w weekend Polaka znajdziesz może w co 3 aucie na blachach PL, reszta to UA. Już w wielu firmach np: Wielkopolska 80% kierowców UA. W wielu firmach Polscy kierowcy są tylko potrzebni, żeby robić trasy na UK, mało tego mają gorsze auta i słabsze wynagrodzenie. Dlatego nie dziwię się, że chcą kraje UE zachodniej wprowadzenia tego PM, bo Polak nie zrozumie jak nie dostanie po kieszeni, albo po gębie. I nie bonie Naszych firm, bo sami na to pracowali latami i sami ten burdel stworzyli. | 2 | ||
~Sancho Pancho | Kiedy przeniosą te swoje firemki BOSSAKI ma zachód. Tak obiecywali, nie przyjazne podatki itd. A coraz więcej firm powstało z zachodu u nas. Czyżby więcej było niewolników w Polsce niż na zachodzie :) | |||
kiero82
| Kuźwa mać. 3 tałzeny dostał wolne w godzinach porannych, i znowu bredzi. Ależ mu ta psychikę rodzice skrzywdzili za młodego. Tragedia. | 1 | ||
~Gucio | Literówka miało być "bronie". | |||
~3000zl | Do roboty! Ne dyskutować! | -2 | ||
~Wielki Szu | Ukraina zacznie się do niemca przenosić to polskim dziadom rura zmięknie. W tym roku rekordowa ilość szoferow niemieckich idzie na emeryturę. | 1 | ||
~Nikodem | 3000 ale gosciu masz zryty beret poza glowa reszta spoko ja nie mam problema z kierowcami bo tylko takich zatrudniam | 1 | ||
kiero82
| Gucio Na kraju zarobisz 5-6 tys, więc chętnych na trasy po UE coraz mniej. Te rejony przejęła ekipa z UA. | 1 | ||
~3000zl | W kolejnym roku pełno Polskich firm zbankrutuje. Nie będzie gdzie wracać jak was Ukraina w d zastąpi. Polskiemu czubowi rura zmięknie. | -2 | ||
kiero82
| Pewnie ze zbankrutują. Ty będziesz w pierwszej dziesiątce tych bankrutow. | 1 | ||
~Gucio | 2019-12-14 10:47:39 No tak kraju już też można zarobić dobre pieniądze, jeszcze zależy od regionu. Co przenoszenia firm z PL na zachód, to nie opłacalne, bo tam nie zapłacisz kierowcy z km, % i wszystko musi być na papierze, to tam firmą z PL nie po drodze. A jeśli chodzi o firmy ze wschodu, to według danych GUS w tym roku otworzyło się w PL 295 firm o profilu transport drogowy towarów są to firmy z UA i BY. | 1 | ||
~Gucio | Przepraszam za brak składu wypowiedzi, coś mi ucina tekst. | |||
laki81
| Odnosząc się do tego wątku podsumowałbym to tak " Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę ". | |||
~Jokko oszi | "W tym roku rekordowa ilość szoferow niemieckich idzie na emeryturę. " To się dowiemy ile mają tej emerytury miliony Polaków pracujących u Niemca. Poza tym z tego powodu stawki dla imigrantów jakoś pójdą w górę? Czy to coś zmienia? | |||
~Jokko oszi | Od transferu dewiz w euro, funt do ZUS. ZUS powinien złapać oddech wiec powinno być lepiej; ) | |||
~Jokko oszi | Poza tym jaki szanujący się drajwer przechodzi na emeryturę? Robi się to co się robiło całe życie, aż zdrowia zabraknie to jest pasją. Człowiek jak traci pasje wnet choruje i umiera. | |||
~Bastek | Czy polska "potega" transportowa nie wywodzi się z jednego czynnika którym jest tania siła robocza? Kierowca z polski zarobi 2 tys euro, Holender 3. 5 tys euro. Mam pytanie czy firma ma 1. 5 euro zysku na czysto z auta? Wątpię, a to znaczy ze polska firma jeździ poniżej kosztów firm z cywilizowanej części Europy zachodniej. Teraz jest dziwota ze ktoś chce z tym walczyć. PS. Panowie, jeśli koledzy z UA przejdą do D, to na ich miejsce przybędą tu kierowcy z Kazachstanu, Gruzji, a nawet z Filipin. Mój Szef dostał propozycję od agencji pracy na dostarczenie 300 kierowców z Filipin w ciagu 3 miesięcy. | |||
laki81
| Co do zapotrzebowania na kierowców w D, to jest w porównaniu do PL masę ofert. Wiadomo, że w tym okresie wszystko trochę "spowalnia", ale straszenie kierowców tekstami typu "jak padną polskie dziadtransy" to gdzie Wy pójdziecie " jest w żaden sposób niemiarodajne do sytuacji na rynku pracy w D i to nie tylko transport, ale wiele innych branż i zawodów. Pracy jest dla każdego. | |||
~Jokko oszi | ~laki81 tak jest co roku od lat. Najciekawszy wysyp ofert będzie od marca, kwietnia. | |||
laki81
| 2019-12-14 12:54:54 To ciekawe co piszesz, bo akurat Rząd Filipin zabronił relokacji swoich kierowców do takich krajów jak PL, po głośnej aferze wykorzystywania tych ludzi przez firmę PL-DK. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz