ID: 247814
Utracimy pozycję lidera w międzynarodowym transporcie drogowym?
ID: 247814
ID: 247814
Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. To kolejna wersja regulacji – po wcześniejszych propozycjach Komisji Europejskiej, Rady UE oraz Parlamentu.
Historia pokazuje, że jeśli zostanie osiągnięte porozumienie w tak zwanym trilogu, to Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej do tej pory nie zgłaszały poprawek. To kolejna wersja regulacji – po wcześniejszych propozycjach Komisji Europejskiej, Rady UE oraz Parlamentu.
~etransport.pl
Posty (284)
~3000zl | Przestań bredzić i bredzić. Otwieraj kanał na yt. Zarabiaj. Jestem za. A reszta do roboty ! Uważajcie na ukraincow. Ostatnio pobili kilku szoferów z pl. podobno za to ze jeżdżą taniej od ua. Psujecie rynek nawet Ukraińcom ! | -3 | ||
~Rocki | ~bizo0000 jak zazdrościsz załóż swój kanał. Jak będzie dobry będziesz miał zapewnione finansowanie swoich wywrotowych idei. | |||
~3000zl | I nie ma chlania w weekendy! Szofer ma być trzeźwy ! Za chlanie wywalam nie wypłacam kasy ! Wszystko zgodne z prawem! Sam dopłacisz ! Przyniesiesz kasę z zębach ochleju. Do roboty ! Nie macie prawa stać! Prawo może jedynie szofera karać. Karać za wszystko. Szofer ma robić. Tak ma cel. Spłaca mandaty. Musi robić więcej. A ze robi wszystko źle prawo znów karze szofera. Tak w kółko ! Robić robić! Za stanie nie płacą szoferowi. A jeszcze jedno. MILCZ! twoje zdanie nic nie znaczy. Jesteś od roboty. Nie od myślenia. | -3 | ||
~3000zl | Dawać mendy zasrane minusy raz! Przynajmniej wyróżniacie moje piękne wypowiedzi. Świecą się na czerwono. ! Dotrą do większej liczby szoferów ! | -2 | ||
~Rocki | No ej no jak to? To pracodawcy nie zależy na dobru jego pracowników? No przecież jak zabraknie mu ludzi to pracodawcy na chleb może nie starczyć nawet jak sam zacznie pracować. | |||
~3000zl | Firmy bankrutują, zwalniają szoferów. Szoferów jak pcheł w Kórniku. Sami tego chcieli. Wiec mają. | -2 | ||
~3000zl | Dzisiaj szofer błaga o prace. Bo ma kredyt bo alimenty bo komornik... błaga o robotę. Czasy się zmieniły. Forumowe czuby. Już po was. | -3 | ||
~3000zl | Błagajcie pana o akt łaski. Moe wywalając cię z roboty nie kopnie nie tak mocno w d. | -2 | ||
~Rocki | Ale dlaczego bankrutują? Samozatrudnienie nie jest szczytem wolności czekam do którego się dąży. A jak się ma już tę wolność to się człowiek nią delektuje 24/7/365 dni w roku poza świętami? | |||
~Rocki | Ja byłem świadkiem chyba w 2012 jak koleś z walca (5 miesięcy miał bidajrze uprawnienia) na kolanach błagał majstra żeby go nie zwalniał (w sumie tego samego co go wkręcił w te robotę). Mówił że ma kredyt, żonę, dzieci, dom w budowie. No nie pomogło. Pewnie dał sobie radę w innej branży. | |||
~Gucio | Przejdź się po parkingu w weekend Polaka znajdziesz może w co 3 aucie na blachach PL, reszta to UA. Już w wielu firmach np: Wielkopolska 80% kierowców UA. W wielu firmach Polscy kierowcy są tylko potrzebni, żeby robić trasy na UK, mało tego mają gorsze auta i słabsze wynagrodzenie. Dlatego nie dziwię się, że chcą kraje UE zachodniej wprowadzenia tego PM, bo Polak nie zrozumie jak nie dostanie po kieszeni, albo po gębie. I nie bonie Naszych firm, bo sami na to pracowali latami i sami ten burdel stworzyli. | 2 | ||
~Sancho Pancho | Kiedy przeniosą te swoje firemki BOSSAKI ma zachód. Tak obiecywali, nie przyjazne podatki itd. A coraz więcej firm powstało z zachodu u nas. Czyżby więcej było niewolników w Polsce niż na zachodzie :) | |||
kiero82
| Kuźwa mać. 3 tałzeny dostał wolne w godzinach porannych, i znowu bredzi. Ależ mu ta psychikę rodzice skrzywdzili za młodego. Tragedia. | 1 | ||
~Gucio | Literówka miało być "bronie". | |||
~3000zl | Do roboty! Ne dyskutować! | -2 | ||
~Wielki Szu | Ukraina zacznie się do niemca przenosić to polskim dziadom rura zmięknie. W tym roku rekordowa ilość szoferow niemieckich idzie na emeryturę. | 1 | ||
~Nikodem | 3000 ale gosciu masz zryty beret poza glowa reszta spoko ja nie mam problema z kierowcami bo tylko takich zatrudniam | 1 | ||
kiero82
| Gucio Na kraju zarobisz 5-6 tys, więc chętnych na trasy po UE coraz mniej. Te rejony przejęła ekipa z UA. | 1 | ||
~3000zl | W kolejnym roku pełno Polskich firm zbankrutuje. Nie będzie gdzie wracać jak was Ukraina w d zastąpi. Polskiemu czubowi rura zmięknie. | -2 | ||
kiero82
| Pewnie ze zbankrutują. Ty będziesz w pierwszej dziesiątce tych bankrutow. | 1 | ||
~Gucio | 2019-12-14 10:47:39 No tak kraju już też można zarobić dobre pieniądze, jeszcze zależy od regionu. Co przenoszenia firm z PL na zachód, to nie opłacalne, bo tam nie zapłacisz kierowcy z km, % i wszystko musi być na papierze, to tam firmą z PL nie po drodze. A jeśli chodzi o firmy ze wschodu, to według danych GUS w tym roku otworzyło się w PL 295 firm o profilu transport drogowy towarów są to firmy z UA i BY. | 1 | ||
~Gucio | Przepraszam za brak składu wypowiedzi, coś mi ucina tekst. | |||
laki81
| Odnosząc się do tego wątku podsumowałbym to tak " Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę ". | |||
~Jokko oszi | "W tym roku rekordowa ilość szoferow niemieckich idzie na emeryturę. " To się dowiemy ile mają tej emerytury miliony Polaków pracujących u Niemca. Poza tym z tego powodu stawki dla imigrantów jakoś pójdą w górę? Czy to coś zmienia? | |||
~Jokko oszi | Od transferu dewiz w euro, funt do ZUS. ZUS powinien złapać oddech wiec powinno być lepiej; ) | |||
~Jokko oszi | Poza tym jaki szanujący się drajwer przechodzi na emeryturę? Robi się to co się robiło całe życie, aż zdrowia zabraknie to jest pasją. Człowiek jak traci pasje wnet choruje i umiera. | |||
~Bastek | Czy polska "potega" transportowa nie wywodzi się z jednego czynnika którym jest tania siła robocza? Kierowca z polski zarobi 2 tys euro, Holender 3. 5 tys euro. Mam pytanie czy firma ma 1. 5 euro zysku na czysto z auta? Wątpię, a to znaczy ze polska firma jeździ poniżej kosztów firm z cywilizowanej części Europy zachodniej. Teraz jest dziwota ze ktoś chce z tym walczyć. PS. Panowie, jeśli koledzy z UA przejdą do D, to na ich miejsce przybędą tu kierowcy z Kazachstanu, Gruzji, a nawet z Filipin. Mój Szef dostał propozycję od agencji pracy na dostarczenie 300 kierowców z Filipin w ciagu 3 miesięcy. | |||
laki81
| Co do zapotrzebowania na kierowców w D, to jest w porównaniu do PL masę ofert. Wiadomo, że w tym okresie wszystko trochę "spowalnia", ale straszenie kierowców tekstami typu "jak padną polskie dziadtransy" to gdzie Wy pójdziecie " jest w żaden sposób niemiarodajne do sytuacji na rynku pracy w D i to nie tylko transport, ale wiele innych branż i zawodów. Pracy jest dla każdego. | |||
~Jokko oszi | ~laki81 tak jest co roku od lat. Najciekawszy wysyp ofert będzie od marca, kwietnia. | |||
laki81
| 2019-12-14 12:54:54 To ciekawe co piszesz, bo akurat Rząd Filipin zabronił relokacji swoich kierowców do takich krajów jak PL, po głośnej aferze wykorzystywania tych ludzi przez firmę PL-DK. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.