ID: 247664
Pełna mobilizacja francuskich przewoźników. Blokady kilkunastu dróg
ID: 247664
ID: 247664
Dzisiejsze działania są kontynuacją tych z 28 listopada br., kiedy to francuskie stowarzyszenia transportowe OTRE i FNTR, chcąc wywrzeć nacisk na francuski rząd, który przyjął pakiet działań obejmujących m. in. wzrost ceny oleju napędowego, zapowiedziały strajki.
Dzisiejsze działania są kontynuacją tych z 28 listopada br., kiedy to francuskie stowarzyszenia transportowe OTRE i FNTR, chcąc wywrzeć nacisk na francuski rząd, który przyjął pakiet działań obejmujących m. in. wzrost ceny oleju napędowego, zapowiedziały strajki.
~etransport.pl
Posty (5)
~Gucio | Tu się tylko piszę o wzroście cen paliw i reformie emerytalnej, a we francuskich mediach związki transportowe protestują przeciwko całej konkurencyjności, bronią swoich miejsc pracy, bo nie mogą konkurować z przewoźnikami z Europy wschodniej, gdzie przewoźnicy z tych krajów kupują paliwo po znacznie niższych cenach i ich kierowcy siedzą tygodniami w autach, wożą ładunki po znacznie niższych stawkach i niszczą ich rodzimy transport, a wynagrodzenia tych kierowców w stosunku do tego co Oni muszą płacić swoim kierowcą, są o wiele niższe. Dlatego też tak chcą wprowadzenia tego PM. | 1 | ||
~dobry kolega | gucio paliwo w pl ksztuje moze o 5 centow taniej niz w de | |||
~Sesek | Kupa Na Pace Rozumiem, że spedycja ma to na uwadze i zostawia skrawek miejsca ładunkowego ku potrzebom kierowcy. Tak na marginesie Gupek jesteś a domniemujesz iżes Amerykę odkrył :) | |||
~kierowca | do Sesek masz racje a do gucio młody jesteś! ej guciu jak jestem w tranzycie (nie robimy kabotażu) po francyji:) to dlaczego mam razem z nimi protestować!!! | |||
ninobzik
| Coś w tym jest.. W Szwecji stałym i częstym zjawiskiem, jest tankowanie aut, z chłodni wypełnionej mauzerami. Dodam że, chłodnia jak i koń, są zarejestrowani w jednym z krajów Pribaltyki, tak jak auta czekające za kolejną porcję, życiodajnego płynu. Zatem te 5 centów, tydzień w tydzień, miesiąc w miesiąc itd., przy 24 tonach jednorazowej dostawy. Dają ogromne oszczędności, które pozwalają na zaniżanie frahtów. I gdzie tutaj mowa, o uczciwej konkurencji?? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.