ID: 247231
Zadają szyku, poprawiają aerodynamikę
ID: 247231
ID: 247231
Na targach pojazdów użytkowych NACV w Atlancie północnoamerykański oddział Volvo Trucks zaprezentował zestaw pokryw na koła i owiewek o nazwie FlowBelow Tractor AeroKit. System poprawiający aerodynamikę będzie oferowany w ramach wyposażenia opcjonalnego modeli VNL i VNR w drugim kwartale 2020 r.
Na targach pojazdów użytkowych NACV w Atlancie północnoamerykański oddział Volvo Trucks zaprezentował zestaw pokryw na koła i owiewek o nazwie FlowBelow Tractor AeroKit. System poprawiający aerodynamikę będzie oferowany w ramach wyposażenia opcjonalnego modeli VNL i VNR w drugim kwartale 2020 r.
~etransport.pl
Posty (7)
~Prawie bezrobotny | Bynajmniej byłby jakiś pożytek, gdyby tak paru idiotów z tego forum przegumowac | -1 | ||
~Kiero Łomża | Szkoda ze w pl takimi nie wolno jeździć. A na pewno te volvo jest bezpieczniejsze niż europejskie ciężarówki | 1 | ||
~kierowiec | ~Kiero Łomża, zasadniczo, wolno. Kilka przeróbek i truck gotowy. Problem jest z naczepą: musiałbyś mieć krótką, żeby długość składu nie przekroczyła 16, 50 m. | |||
Twardy72
| Kiedy durnie politycy pozwolą w Europie jeździć takimi pojazdami? | |||
~kierowiec | Twardy, i co do tego? Flatdeck 53'? :) Europa jest za "ciasna", a ruch zdecydowanie za duży na amerykańskie trucki. | |||
~koneser jabola | jakoś podczepienie wózka widłowego do naczepy nie przeszkadza w ciasnej europie, ale przedłużenie kabiny o 10 cm, o to, to jest problem! | |||
~kierowiec | Koneser, rzecz w tym, jak się taki zestaw "łamie". A poza tym wspomniane przez Ciebie "pociągi" jeżdżą tylko na wyznaczonych odcinkach, a kierowcy muszą spełniać extra wymagania, tak jak kierowcy "Long Vehicle Combination" w Ameryce Płn. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz