Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Scania S520 2019r. bierze olej

ID: 246977


Witam, mam dla Was hit. Legendarny, kultowy silnik Scanii bierze olej. Auto kupione przez nas w lipcu br. po 8tys. km kierowca pojechał na 1 dolewkę, myślałem sobie - ok dociera się (chociaż niby nowe są już dotarte). Później była druga, trzecia i czwarta dolewka... Auto idzie w najbliższym czasie na serwis, mają szukać. Słyszałem, że mój przypadek nie jest odosobniony, czy ktoś zmaga się z tym problem w nowej serii V8?

~Rychu
*.centertel.pl

Posty (340)

~zcx
tylko po co wymyślać bzdury o pierścieniach 2+1
Grzegorz6
Bo taki uklad jest najczęściej stosowany.
~zcx
jest 1+1+1

a nie żadne 2 +1
Grzegorz6
Widzę kolego, ze masz problem z logicznym mysleniem.
tomaszv670
No i Grzegorz6 wszystko w temacie wyjasnił... Ja osobiscie obstawiam rzeźnika nie sternika... Teksty typu "trzeba dawać w d.. ę żeby nie zamulić od nowości" to standard większości "kink of de rołdów", nie prawidłowa obsługa i katowanie "zimnego silnika"...
W firmie której pracuję mamy 5 szt nowej generacji i ubywa ale nieznacznie co jest następstwem "układania" się silnika (ok 4 lit od/do wymiany). Będąc na serwisie SCANII byłem świadkiem sytuacji gdzie do jednej 500ki dolewali olej co chwila, a nazbierało się tego ok 20 litrów od/do wymiany.
Co do w/w S500 uważam że jezdzi nią idiota nie kierowca ot co ale jak to stwierdził właściciel "trzeba pracować z tymi którzy są".
~zcx
2019-11-11 09:39:01

w układzie 2+1 nie ma logiki i jej nigdy nie będize.
~Jam
Dwa uszczelniajace jeden smarujacy
~zcx
aleś wymyśli.
~maly
nie smarujacy a zgarniajacy
~kierowca
Opel na gaz też bierze olej, a teraz te silniki o pojemności kosiarek potrafią tak brać olej, że praktycznie wymiana nie potrzebna, ekologia, dpf, cuda. Motoryzacja to teraz plastic fantastic i już dochodzi do tego, że zwykły Pan Miecio w normalnym warsztacie co najwyżej może podnieść maskę i popatrzeć, bez serwisu, odpowiedniego oprogramowania nic się nie zrobi. A wszystko po to by doić bez końca klienta.
~Jam
Maly masz racje, pomylilem sie
~Jam
Wiec zcx, jesli ktos jest choc troche inteligentny to jakas logike zauwazy
~zcx
logika nadal zerowa.
realia
zcx- Idiotą to ty jesteś i to wielkim!!!
Podaję u jakiego silnika występują jeszcze więcej niż 3 pierścienie.
Jeżeli nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to się nie pogrążaj.
Ja w przeciwieństwie do ciebie, rzadko wypowiadam się na forum.
Ty natomiast próbujesz byś znawcą od wszystkiego, a jesteś głupi jak but.
Żal mi takich ludzi jak ty i nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu.

-1

~300D
realia- zniżyłeś sie do poziomu Łysego i uwierz mi, niżej juz nie będzie tak łatwo.

1

~zcx
realia
2019-11-11 16:30:35


podałe m idioto dwa takie silniki a jest ich wcale nie mało, nie mówiąc o rzadkości.
~Jam
zcx co chwile jestes gaszony na tym forum, a nadal udajesz najmadrzejszego
~Ordynator Panteras.
Musi brać to bierze a dziad płaci i kwicze
~zcx
Jam idioto

Zgaszony to ty jesteś.
~gregory
Moja S500 ma przejechane 230 000 km. Bierze olej. Nie wożę ciężkich ładunków, ale po 30 000 km stan oleju schodzi na min i trzeba dolać 4 litry. W serwisie twierdzą, że wszystko jest w porządku.
gigi
to taka normalna przypadłość scanii że po jakimś przebiegu bierze więcej oleju, wymieniać częściej olej
~Rychu
Były pytania więc odpowiadam (nawet na te głupie). Dolewam na serwisie, ponieważ tak jak ktoś już napisał, również moje auto ma założoną kartę olejową.
Zużycie oleju wynosi ok 0, 8l/1000km, czyli bardzo dużo.
Od Scanii dowiedziałem się tyle, że w grudniu będą sprawdzać właśnie tłoki i pierścienie...
~driver
kazda v8 scanii bierze olej i to nie jest nic dziwnego 2012 2015 2019 kazda tyle samo wciąga od wymiany do wymiany a mamy ich 15
bartek1774
Nasz przypadek bardzo podobny co w temacie problemu. Scania zakupiona w zeszłym roku na jesień (październik 2019 rok) w firmie Hołowińscy -Scanserwis z Włocławka. Auto pod zabudowę, 3 osiowe w pełnym wyposażeniu z silnikiem V8 - 520 po wprowadzonych ulepszeniach i zmianach. Na dziś auto ma przebieg 18 000 km (transport na potrzeby własne, robimy rocznie około 70 000 KM) Natomiast zużycie oleju na poziomie 0, 8 litara do 0, 9 litra na 1000 km. Oczywiście karta olejowa została założona po zgłoszeniu problemów w serwisie. W serwisie zaznaczono nam, iż Scania Polska problemu z wyższym zużyciem oleju na ten czas nie widzi. Nie zaproponowano na ten czas innego rozwiązania. Problem pojawi się w momencie gdy pierwsze usterki w silniku pojawią się po upływie gwarancji. Proszę o kontakt osoby które mają podobny problem z w/w silnikiem. Należy niezwłocznie zająć stanowisko prawne w/w sprawie, aby Scania Polska zrozumiała, że nie jest to tylko problem klienta który rozpoczął użytkowanie nowego pojazdu Scania z ulepszonym silnikiem V8 - 520.
~zcx
w Polsce serwisy to nigdy problemu nie widzą a jakiejkolwiek akcjach serwisowych można pomarzyć.

i nie ma znaczenia na markę model i kategorią aut.
~Cyprian
Panowie. Musicie natychmiast coś z tym zrobić, bo jak się Grecia dowie o spalaniu oleju, to się jej woda w piź... dzie zagotuje.
~Da_las
bartek1774, slyszales o problemach silnikow TSI?? Wiesz jakie stanowisko w Europie bylo centrali??? Slyszales o oszukiwaniu w silnikach TDI ze spalinami??? Slyszales jakie bylo stanowisko w Europie centrali??? Tak dziala cala grupa VAG, a Scania do niej nalezy. Obnizyli opory wewnetrzne silnika poprzez zmniejszenie tarcia, zeby obnizyc spalanie i mamy efekty. I do tego olej LDF-4. Zanim zaczna sie problemy z motorem, spodziewaj sie problemow z ukladem oczyszczania spalin.
~Gucio
W samo sedno kolego, są to wady konstrukcyjne, ale nikt się nie przyzna, coś kosztem czegoś.
~Da_las
I tak powaznie, to trzeba byc albo bardzo bogaty albo bardzo otumaniony bajerka handlowcow ze Scanii, zeby za jedno z najbardziej awaryjnych aut zaplacic 10 - 15 tys Euro wiecej od konkurencji.
tomco23
to nie jest jakis odosobniony przypadek, bo juz od wiecej ludzi slyszalem ze nowa Scania ciagnie olej
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.217.140.224

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels