ID: 246977
Scania S520 2019r. bierze olej
ID: 246977
ID: 246977
Witam, mam dla Was hit. Legendarny, kultowy silnik Scanii bierze olej. Auto kupione przez nas w lipcu br. po 8tys. km kierowca pojechał na 1 dolewkę, myślałem sobie - ok dociera się (chociaż niby nowe są już dotarte). Później była druga, trzecia i czwarta dolewka... Auto idzie w najbliższym czasie na serwis, mają szukać. Słyszałem, że mój przypadek nie jest odosobniony, czy ktoś zmaga się z tym problem w nowej serii V8?
Witam, mam dla Was hit. Legendarny, kultowy silnik Scanii bierze olej. Auto kupione przez nas w lipcu br. po 8tys. km kierowca pojechał na 1 dolewkę, myślałem sobie - ok dociera się (chociaż niby nowe są już dotarte). Później była druga, trzecia i czwarta dolewka... Auto idzie w najbliższym czasie na serwis, mają szukać. Słyszałem, że mój przypadek nie jest odosobniony, czy ktoś zmaga się z tym problem w nowej serii V8?
~Rychu*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (340)
~zcx | tylko po co wymyślać bzdury o pierścieniach 2+1 | |||
Grzegorz6
| Bo taki uklad jest najczęściej stosowany. | |||
~zcx | jest 1+1+1 a nie żadne 2 +1 | |||
Grzegorz6
| Widzę kolego, ze masz problem z logicznym mysleniem. | |||
tomaszv670
| No i Grzegorz6 wszystko w temacie wyjasnił... Ja osobiscie obstawiam rzeźnika nie sternika... Teksty typu "trzeba dawać w d.. ę żeby nie zamulić od nowości" to standard większości "kink of de rołdów", nie prawidłowa obsługa i katowanie "zimnego silnika"... W firmie której pracuję mamy 5 szt nowej generacji i ubywa ale nieznacznie co jest następstwem "układania" się silnika (ok 4 lit od/do wymiany). Będąc na serwisie SCANII byłem świadkiem sytuacji gdzie do jednej 500ki dolewali olej co chwila, a nazbierało się tego ok 20 litrów od/do wymiany. Co do w/w S500 uważam że jezdzi nią idiota nie kierowca ot co ale jak to stwierdził właściciel "trzeba pracować z tymi którzy są". | |||
~zcx | 2019-11-11 09:39:01 w układzie 2+1 nie ma logiki i jej nigdy nie będize. | |||
~Jam | Dwa uszczelniajace jeden smarujacy | |||
~zcx | aleś wymyśli. | |||
~maly | nie smarujacy a zgarniajacy | |||
~kierowca | Opel na gaz też bierze olej, a teraz te silniki o pojemności kosiarek potrafią tak brać olej, że praktycznie wymiana nie potrzebna, ekologia, dpf, cuda. Motoryzacja to teraz plastic fantastic i już dochodzi do tego, że zwykły Pan Miecio w normalnym warsztacie co najwyżej może podnieść maskę i popatrzeć, bez serwisu, odpowiedniego oprogramowania nic się nie zrobi. A wszystko po to by doić bez końca klienta. | |||
~Jam | Maly masz racje, pomylilem sie | |||
~Jam | Wiec zcx, jesli ktos jest choc troche inteligentny to jakas logike zauwazy | |||
~zcx | logika nadal zerowa. | |||
realia
| zcx- Idiotą to ty jesteś i to wielkim!!! Podaję u jakiego silnika występują jeszcze więcej niż 3 pierścienie. Jeżeli nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to się nie pogrążaj. Ja w przeciwieństwie do ciebie, rzadko wypowiadam się na forum. Ty natomiast próbujesz byś znawcą od wszystkiego, a jesteś głupi jak but. Żal mi takich ludzi jak ty i nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu. | -1 | ||
~300D | realia- zniżyłeś sie do poziomu Łysego i uwierz mi, niżej juz nie będzie tak łatwo. | 1 | ||
~zcx | realia 2019-11-11 16:30:35 podałe m idioto dwa takie silniki a jest ich wcale nie mało, nie mówiąc o rzadkości. | |||
~Jam | zcx co chwile jestes gaszony na tym forum, a nadal udajesz najmadrzejszego | |||
~Ordynator Panteras. | Musi brać to bierze a dziad płaci i kwicze | |||
~zcx | Jam idioto Zgaszony to ty jesteś. | |||
~gregory | Moja S500 ma przejechane 230 000 km. Bierze olej. Nie wożę ciężkich ładunków, ale po 30 000 km stan oleju schodzi na min i trzeba dolać 4 litry. W serwisie twierdzą, że wszystko jest w porządku. | |||
gigi
| to taka normalna przypadłość scanii że po jakimś przebiegu bierze więcej oleju, wymieniać częściej olej | |||
~Rychu | Były pytania więc odpowiadam (nawet na te głupie). Dolewam na serwisie, ponieważ tak jak ktoś już napisał, również moje auto ma założoną kartę olejową. Zużycie oleju wynosi ok 0, 8l/1000km, czyli bardzo dużo. Od Scanii dowiedziałem się tyle, że w grudniu będą sprawdzać właśnie tłoki i pierścienie... | |||
~driver | kazda v8 scanii bierze olej i to nie jest nic dziwnego 2012 2015 2019 kazda tyle samo wciąga od wymiany do wymiany a mamy ich 15 | |||
bartek1774
| Nasz przypadek bardzo podobny co w temacie problemu. Scania zakupiona w zeszłym roku na jesień (październik 2019 rok) w firmie Hołowińscy -Scanserwis z Włocławka. Auto pod zabudowę, 3 osiowe w pełnym wyposażeniu z silnikiem V8 - 520 po wprowadzonych ulepszeniach i zmianach. Na dziś auto ma przebieg 18 000 km (transport na potrzeby własne, robimy rocznie około 70 000 KM) Natomiast zużycie oleju na poziomie 0, 8 litara do 0, 9 litra na 1000 km. Oczywiście karta olejowa została założona po zgłoszeniu problemów w serwisie. W serwisie zaznaczono nam, iż Scania Polska problemu z wyższym zużyciem oleju na ten czas nie widzi. Nie zaproponowano na ten czas innego rozwiązania. Problem pojawi się w momencie gdy pierwsze usterki w silniku pojawią się po upływie gwarancji. Proszę o kontakt osoby które mają podobny problem z w/w silnikiem. Należy niezwłocznie zająć stanowisko prawne w/w sprawie, aby Scania Polska zrozumiała, że nie jest to tylko problem klienta który rozpoczął użytkowanie nowego pojazdu Scania z ulepszonym silnikiem V8 - 520. | |||
~zcx | w Polsce serwisy to nigdy problemu nie widzą a jakiejkolwiek akcjach serwisowych można pomarzyć. i nie ma znaczenia na markę model i kategorią aut. | |||
~Cyprian | Panowie. Musicie natychmiast coś z tym zrobić, bo jak się Grecia dowie o spalaniu oleju, to się jej woda w piź... dzie zagotuje. | |||
~Da_las | bartek1774, slyszales o problemach silnikow TSI?? Wiesz jakie stanowisko w Europie bylo centrali??? Slyszales o oszukiwaniu w silnikach TDI ze spalinami??? Slyszales jakie bylo stanowisko w Europie centrali??? Tak dziala cala grupa VAG, a Scania do niej nalezy. Obnizyli opory wewnetrzne silnika poprzez zmniejszenie tarcia, zeby obnizyc spalanie i mamy efekty. I do tego olej LDF-4. Zanim zaczna sie problemy z motorem, spodziewaj sie problemow z ukladem oczyszczania spalin. | |||
~Gucio | W samo sedno kolego, są to wady konstrukcyjne, ale nikt się nie przyzna, coś kosztem czegoś. | |||
~Da_las | I tak powaznie, to trzeba byc albo bardzo bogaty albo bardzo otumaniony bajerka handlowcow ze Scanii, zeby za jedno z najbardziej awaryjnych aut zaplacic 10 - 15 tys Euro wiecej od konkurencji. | |||
tomco23
| to nie jest jakis odosobniony przypadek, bo juz od wiecej ludzi slyszalem ze nowa Scania ciagnie olej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.