ID: 246977
Scania S520 2019r. bierze olej
ID: 246977
ID: 246977
Witam, mam dla Was hit. Legendarny, kultowy silnik Scanii bierze olej. Auto kupione przez nas w lipcu br. po 8tys. km kierowca pojechał na 1 dolewkę, myślałem sobie - ok dociera się (chociaż niby nowe są już dotarte). Później była druga, trzecia i czwarta dolewka... Auto idzie w najbliższym czasie na serwis, mają szukać. Słyszałem, że mój przypadek nie jest odosobniony, czy ktoś zmaga się z tym problem w nowej serii V8?
Witam, mam dla Was hit. Legendarny, kultowy silnik Scanii bierze olej. Auto kupione przez nas w lipcu br. po 8tys. km kierowca pojechał na 1 dolewkę, myślałem sobie - ok dociera się (chociaż niby nowe są już dotarte). Później była druga, trzecia i czwarta dolewka... Auto idzie w najbliższym czasie na serwis, mają szukać. Słyszałem, że mój przypadek nie jest odosobniony, czy ktoś zmaga się z tym problem w nowej serii V8?
~Rychu*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (340)
~zcx | tylko po co wymyślać bzdury o pierścieniach 2+1 | |||
Grzegorz6
| Bo taki uklad jest najczęściej stosowany. | |||
~zcx | jest 1+1+1 a nie żadne 2 +1 | |||
Grzegorz6
| Widzę kolego, ze masz problem z logicznym mysleniem. | |||
tomaszv670
| No i Grzegorz6 wszystko w temacie wyjasnił... Ja osobiscie obstawiam rzeźnika nie sternika... Teksty typu "trzeba dawać w d.. ę żeby nie zamulić od nowości" to standard większości "kink of de rołdów", nie prawidłowa obsługa i katowanie "zimnego silnika"... W firmie której pracuję mamy 5 szt nowej generacji i ubywa ale nieznacznie co jest następstwem "układania" się silnika (ok 4 lit od/do wymiany). Będąc na serwisie SCANII byłem świadkiem sytuacji gdzie do jednej 500ki dolewali olej co chwila, a nazbierało się tego ok 20 litrów od/do wymiany. Co do w/w S500 uważam że jezdzi nią idiota nie kierowca ot co ale jak to stwierdził właściciel "trzeba pracować z tymi którzy są". | |||
~zcx | 2019-11-11 09:39:01 w układzie 2+1 nie ma logiki i jej nigdy nie będize. | |||
~Jam | Dwa uszczelniajace jeden smarujacy | |||
~zcx | aleś wymyśli. | |||
~maly | nie smarujacy a zgarniajacy | |||
~kierowca | Opel na gaz też bierze olej, a teraz te silniki o pojemności kosiarek potrafią tak brać olej, że praktycznie wymiana nie potrzebna, ekologia, dpf, cuda. Motoryzacja to teraz plastic fantastic i już dochodzi do tego, że zwykły Pan Miecio w normalnym warsztacie co najwyżej może podnieść maskę i popatrzeć, bez serwisu, odpowiedniego oprogramowania nic się nie zrobi. A wszystko po to by doić bez końca klienta. | |||
~Jam | Maly masz racje, pomylilem sie | |||
~Jam | Wiec zcx, jesli ktos jest choc troche inteligentny to jakas logike zauwazy | |||
~zcx | logika nadal zerowa. | |||
realia
| zcx- Idiotą to ty jesteś i to wielkim!!! Podaję u jakiego silnika występują jeszcze więcej niż 3 pierścienie. Jeżeli nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to się nie pogrążaj. Ja w przeciwieństwie do ciebie, rzadko wypowiadam się na forum. Ty natomiast próbujesz byś znawcą od wszystkiego, a jesteś głupi jak but. Żal mi takich ludzi jak ty i nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu. | -1 | ||
~300D | realia- zniżyłeś sie do poziomu Łysego i uwierz mi, niżej juz nie będzie tak łatwo. | 1 | ||
~zcx | realia 2019-11-11 16:30:35 podałe m idioto dwa takie silniki a jest ich wcale nie mało, nie mówiąc o rzadkości. | |||
~Jam | zcx co chwile jestes gaszony na tym forum, a nadal udajesz najmadrzejszego | |||
~Ordynator Panteras. | Musi brać to bierze a dziad płaci i kwicze | |||
~zcx | Jam idioto Zgaszony to ty jesteś. | |||
~gregory | Moja S500 ma przejechane 230 000 km. Bierze olej. Nie wożę ciężkich ładunków, ale po 30 000 km stan oleju schodzi na min i trzeba dolać 4 litry. W serwisie twierdzą, że wszystko jest w porządku. | |||
gigi
| to taka normalna przypadłość scanii że po jakimś przebiegu bierze więcej oleju, wymieniać częściej olej | |||
~Rychu | Były pytania więc odpowiadam (nawet na te głupie). Dolewam na serwisie, ponieważ tak jak ktoś już napisał, również moje auto ma założoną kartę olejową. Zużycie oleju wynosi ok 0, 8l/1000km, czyli bardzo dużo. Od Scanii dowiedziałem się tyle, że w grudniu będą sprawdzać właśnie tłoki i pierścienie... | |||
~driver | kazda v8 scanii bierze olej i to nie jest nic dziwnego 2012 2015 2019 kazda tyle samo wciąga od wymiany do wymiany a mamy ich 15 | |||
bartek1774
| Nasz przypadek bardzo podobny co w temacie problemu. Scania zakupiona w zeszłym roku na jesień (październik 2019 rok) w firmie Hołowińscy -Scanserwis z Włocławka. Auto pod zabudowę, 3 osiowe w pełnym wyposażeniu z silnikiem V8 - 520 po wprowadzonych ulepszeniach i zmianach. Na dziś auto ma przebieg 18 000 km (transport na potrzeby własne, robimy rocznie około 70 000 KM) Natomiast zużycie oleju na poziomie 0, 8 litara do 0, 9 litra na 1000 km. Oczywiście karta olejowa została założona po zgłoszeniu problemów w serwisie. W serwisie zaznaczono nam, iż Scania Polska problemu z wyższym zużyciem oleju na ten czas nie widzi. Nie zaproponowano na ten czas innego rozwiązania. Problem pojawi się w momencie gdy pierwsze usterki w silniku pojawią się po upływie gwarancji. Proszę o kontakt osoby które mają podobny problem z w/w silnikiem. Należy niezwłocznie zająć stanowisko prawne w/w sprawie, aby Scania Polska zrozumiała, że nie jest to tylko problem klienta który rozpoczął użytkowanie nowego pojazdu Scania z ulepszonym silnikiem V8 - 520. | |||
~zcx | w Polsce serwisy to nigdy problemu nie widzą a jakiejkolwiek akcjach serwisowych można pomarzyć. i nie ma znaczenia na markę model i kategorią aut. | |||
~Cyprian | Panowie. Musicie natychmiast coś z tym zrobić, bo jak się Grecia dowie o spalaniu oleju, to się jej woda w piź... dzie zagotuje. | |||
~Da_las | bartek1774, slyszales o problemach silnikow TSI?? Wiesz jakie stanowisko w Europie bylo centrali??? Slyszales o oszukiwaniu w silnikach TDI ze spalinami??? Slyszales jakie bylo stanowisko w Europie centrali??? Tak dziala cala grupa VAG, a Scania do niej nalezy. Obnizyli opory wewnetrzne silnika poprzez zmniejszenie tarcia, zeby obnizyc spalanie i mamy efekty. I do tego olej LDF-4. Zanim zaczna sie problemy z motorem, spodziewaj sie problemow z ukladem oczyszczania spalin. | |||
~Gucio | W samo sedno kolego, są to wady konstrukcyjne, ale nikt się nie przyzna, coś kosztem czegoś. | |||
~Da_las | I tak powaznie, to trzeba byc albo bardzo bogaty albo bardzo otumaniony bajerka handlowcow ze Scanii, zeby za jedno z najbardziej awaryjnych aut zaplacic 10 - 15 tys Euro wiecej od konkurencji. | |||
tomco23
| to nie jest jakis odosobniony przypadek, bo juz od wiecej ludzi slyszalem ze nowa Scania ciagnie olej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz