~zcx
| Ł ysy
2020-04-30 14:34:13
Nie słyszałem, aby komukolwiek posypała się Asina w c5.
czyli tak naprawdę goowno słyszałeś. | | | |
~to proste!
| Nie odplynolem sam sprawdz sobie w danych technicznych to żadna tajemnica. Sam jezdzilem C5 limuzyna 2, 0 hdi manual o masie własne 1760 kg. Calkowitaj nie pamiętam. A to przecież zwykla 4 cylindrowka a grze tam 3 litrowe V6. A najcięższe c6 wazy 1840 kg i 500 kg na pasazerow i bagaż proste | | | |
~to proste!
| wiem ze jak przyjechałem na przegląd diagnosta nie chciał uwierzyć ze to C5 może ciagnac przyczepy o DmC 1800 kg. Przeliczyl gdzies tam dzwonil i okazało ze C5 140 konne hdi może takie ciagac | | | |
~zcx
| sprawdziłem i wychodzi że się mylisz pisząc że max masa c5 jest większa od c6. | | | |
~Ł ysy
| to proste. Koleś nie szastaj danymi, bo tak się złożyło, że rozmawiasz z posiadaczem dwóch kombiaków c5 w wersji exclusive z motorami 2. 2 hdi, pierwszej i trzeciej generacji. Posiadam również c6 w wersji prezydenckiej.
Panowie nie szastajcie danymi z netu, o o rzeczywistej eksploatacji tych pojazdów gówno wiecie. C6 w porównaniu z c5 to krowa.
Z coekawości spojrzałem w dowody
1. c5 l masa własna 1590kg
2. c5lll masa własna 1765kg
3. c6 3. 0 hdi masa własna. 1873.
To tyle. | | | |
~zcx
| I ten ostatni jeździ jak benzyna turbo 1. 4, taki ma wspaniały motor i skrzynię. | | | |
~to proste!
| czyli praktycznie potwierdziales to co napisałem. samo V6 jest dużo cięższe od 2. 0/2. 2. A weź pod uwagę ze ktos może mieć 3. 0 V6 w C5 tourer z automatem, panoramicznym dachem dużych 18 calowych kolach, skórzanej tapicerce, desce rozdzieczej obszytej w skorze innymi ciężkimi bajerami | | | |
~to proste!
| tzn ze ci C6 muli, a wcale nie jest powiedziane ze tak powinien jezdzic | | | |
~Ł ysy
| to proste. Nie rozwodziłbym się nad c5 3. 0 hdi, bo tych aut wypuszczono niewiele. praktycznie szczątkową ilość. Ten, kto pisze o " muleniu " c6 ma mierne pojęcie o motoryzacji.
zcx jest życiowym idiotą, internetowym znaffcą. Na wszystkim się zna, ale gówno wie. Jego brednie powalają najbardziej tolerancyjne umysły. | | | |
~to proste!
| szczatkowa ilość -czyli praktycznie tyle ile wszystkich C6 | | | |
~zcx
| Ł ysy
2020-04-30 16:11:59
czy to nie ty wypisywałeś że w c5 jest max 370Nm?
i co kolejny raz okazało się że pie///rdo////lisz głupoty.
Czy trochę poniżej 10 sekund do 100km/h to żwawe auto? | | | |
~Ł ysy
| Czy, któryś z was jeździł lub chociaż siedział w omawianych pojazdach. Odnoszę wrażenie, że znacie je ze zdjęć zamieszczanych w necie. | | | |
~to proste!
| sam napisales ze c6 v6 to krowa w porównaniu z c5 2. 2. wiec stad wynika ze muli | | | |
~to proste!
| przecież pisałem ze jezdzilem i czasami jezdze C5 2, 0 hdi manual przewin sobie komentarze | | | |
~Ł ysy
| zcx. Oczywiście. Nie biorę pod uwagę motorów spotykanych bardzo rzadko, wręcz wcale.
coś jeszcze przygłupie? | | | |
~to proste!
| c5 III kulam się 8 lat | | | |
~zcx
| Ł ysy
2020-04-30 16:26:01
to po jakiego grzyba wypisujesz że czegoś niema a rzeczywiście nie bierzesz tego pod uwagę.
aventadorów jest zapewne mniej niż c5 3. 0 hdi to też mamy uważać że ich nie ma. | | | |
~Ł ysy
| to proste. " krowa " w sensie rozmiarów. W tym pojeździe przymulony może być tylko kierowca. | | | |
~zcx
| Km i Nm to papierkowe dane o ich wykorzystaniu decyduje coś takiego jak skrzynia biegów a ta omawiana do bystrych nie należ. | | | |
~to proste!
| skoro stwierdziliśmy ze C5 i C6 sa podobnych gabarytow to jak o jenym można pisać kowa a o 2 już niby nie | | | |
~zcx
| po co wypisywać że 100 czy 200kg różnicy w wadze to prawie to samo.
to nie ciężarówka że taka różnica jest nie odczuwalna.
dodatkowe 200kg to wcale nie mała różnica na przyspieszaniu | | | |
~To proste!
| Zcx jeśli weźmiesz C5 v6 i C6 v6 to dojdziesz do wniosku że waza tyle samo a C5 v6 może być nawet cięższe od C6 v6. a 80 kg jest różnicy między C5 2. 0/2. 2 a C6 v6. CZY TO TAK TRUDNO ZROZUMIEC !!! JA POROWNUJE C5 I C6 Z TYM SAMYM SILNIKIEM A NIE C5 1, 6 THP Z C6 3. 0 V6 HDI | | | |
~zcx
| To proste!
2020-04-30 18:24:39
nie waży tyle samo o czym mówią dane techniczne a tym bardziej C5 nie jest cięższa od c6 z takim samym silnikiem.
co wcale nie trudno sprawdzić w danych tych pojazdów.
No chyba że ci chodzi o załadowaną po dach c5.
a odnośnie przyczepy i c5 to te 1800 kg to żaden wyczyn przy podanej przez ciebie wadze.
210 przy wadze 1730kg przyczepa 2100kg. | | | |
~zcx
| skoro te kg to żadna różnica, silniki te same skrzynie też przyspieszenie prawie o sekundę różne. | | | |
~To proste!
| Z jakiem silnikiem? W 210? | | | |
~zcx
| om606 | | | |
~Ł ysy
| Przygłup zcx jak zwykle czepia się wręcz abstracyjnych sytuacji. Znajdz c5 z silnikiem 3. 0 hdi.
Tak właśnie wygląda dyskusja z internetowym przygłupem. Przygłup na poparcie swoich bezsensownych tez podaje przykłady rodem z netu, które praktycznie w rzeczywistości nie występują.
Dla rozświetlenia czerepa przygłupa zcx podaję :spotkasz w c5 silnik v6 2, 7 hdi. Tego jest trochę.
3, 0 hdi to biały kruk. Od prawie 30 lat jeżdzę hydrowozami. Zawsze bawiły mnie opinie pajacyków, którzy nawet w tych autach nie siedzieli.
Onanizuj się dalej przygłupie zcx. | | | |
~zcx
| A z om602 tym 2. 9 przy wadze 1465 przyczepa 1900 kg | | | |
~zcx
| Łysy idioto
Znalazłem bez problemu.
I nie są to żadne białe kruki. | | | |
~zcx
| Łysy
Idioto specjalniw dla ciebie przejrzałem ogłoszenia na jednym z portali
44 oferty c5 3. 0hdi
I 26 ofert c5 2. 7hdi.
Biały kruk to wydłubał ci tą galaretę co miałeś zamiast mózgu. | | | |