ID: 246611
Ponad 21 tysięcy kary dla białoruskich kierowców
ID: 246611
ID: 246611
12 tysięcy dla polskiego przewoźnika i 3 tysiące dla osoby zarządzającej transportem.
12 tysięcy dla polskiego przewoźnika i 3 tysiące dla osoby zarządzającej transportem.
~etransport.pl
Posty (9)
~kierowca | Brawo czesać na kasę ile wlezie takich bosów i ich kierowców. Szkoda, że obecnie jest limit max kary, bo powinien zapłacić całą sumę za naliczone wykroczenia. Boss by poszedł albo z torbami, albo po rozum do głowy. | 1 | ||
leonek84
| Bzdura te wszystkie wyliczenia wiem to z własnego doświadczenia, gdyż raz jak robiłem wpis manualny i zamiast pauzy weekendowej zaznaczyłem inną pracę to w czasie kontroli system wykazał mi 9 wykroczeń na kwotę blisko 10 tys... Paranoja jakąś... | |||
~Radek 4444 | Pytanie jest jedno czy zwierzęta mają dojechać Całe? ??, w innym wypadku Telewizja i Przyjaciele Zwierząt się zlecą. Nie ma innego rozwiązania w tym typie transportu. Te silne przepisy doprowadzą do Protestów, na pewne sprawy trzeba przymrużyć oko jeśli są Granice. Walić takie kary Walnijcie się w Głowę. | -1 | ||
~kierowca | 2019-10-19 14:01:54 " Nie ma innego rozwiązania w tym typie transportu " jak nie ma rozwiązania, właśnie, że jest. Według Ciebie wioząc zwierzęta najlepiej jakby tachografu nie było?Jakie granice mieli Ci kierowcy, żadnych jazda na wariata. "Rozporządzenie uzależnia także czas transportu od rodzaju zwierząt. W przypadku świń transport może trwać 24h podróży, 24h odpoczynku, krów 14h podróży, 1h odpoczynku, kolejne 14h podróży, koni 24h podróży, 24h odpoczynku. Jeśli przewóz jest długotrwały zwierzęta muszą zostać rozładowane, nakarmione, napojone i pozostawione do odpoczynku przez co najmniej 24 godziny w punktach kontrolnych lub punktach postoju w celu zapewnienie zdrowia i dobrostanu zwierząt podczas tych postojów. " | 1 | ||
~zcx | szpiegostwo przemysłowe w całej okazałości. jeszcze gps niech kierowcą wszczepią. | -1 | ||
~kierowca | Co za szpiegostwo jak komuś nie pasuje praca wg. czasu pracy kierowcy, to może iść na budowę tam tachografu nie ma. Gdyby nie te zasady, to na rowach leżałby skład za składem (szefowie zajeździliby kierowców), na drogę publiczną strach byłoby wyjechać osobówką. Dobrze, że idą czasy gdzie już nie tak łatwo o kombinacje, jeszcze kilka lat i w PL będzie jak w UK gdzie za takie manewry kierowca na drugi dzień byłby wywalony na kopach z firmy z wilczym biletem. Nauczcie się pracować jak ludzie, a nie okradać samych siebie z własnego czasu na odpoczynek. | 1 | ||
~Liga | I czym tu sie podniecac, wystarczy spojrzec na niemieckim parkingu ilu Januszy kreci pauzy 45 godzinne. Dla nich i ich szefow patologia to chleb powszedni. Jedni warci drugich. Mimo tego ukrainski transport na polskich tablicach rejestracyjnych to potega w Europie. Urrrrrrrrrrrrrrra! | |||
~Marek | To koledzy z Garbsena naszego siofera ku ku. | |||
~Transportowski | ku ku na muniu jechał stopem na robotę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.