ID: 245910
Branża w fazie wzrostu, tylko skąd wziąć kierowców?
ID: 245910
ID: 245910
Autorzy raportu o przyszłości polskiej branży transportu drogowego ładunków prognozują, że najbliższe lata przyniosą jej rozwój, chociaż niedobór kierowców będzie się powiększał. Transport czekają duże zmiany związane m. in. z nowymi regulacjami prawnymi na szczeblu UE, cyfryzacją branży oraz rozwojem technicznym pojazdów i napędów alternatywnych.
Autorzy raportu o przyszłości polskiej branży transportu drogowego ładunków prognozują, że najbliższe lata przyniosą jej rozwój, chociaż niedobór kierowców będzie się powiększał. Transport czekają duże zmiany związane m. in. z nowymi regulacjami prawnymi na szczeblu UE, cyfryzacją branży oraz rozwojem technicznym pojazdów i napędów alternatywnych.
~etransport.pl
Posty (165)
~kierowca | Są kierowcy tylko patrząc na ogłoszenia to większość preferuje system z wolnymi weekendami, 2/1, 2/2. Coraz mniej chętnych na 3, 4 tyg w budzie. Do tego coraz mniej zgadza się na wynagrodzenie z akordu km, %. Do tego dochodzi jeszcze podstawa najniższa nie zachęca. Są firmy gdzie te wynagrodzenia i warunki zatrudnienia oscylują do warunków finansowych w D, ale One nigdy się nie ogłaszają, tam kierowcy czekają w kolejce jak przychodzi nowy zestaw, są One w mniejszości jednak są-tam kierowców nigdy nie będzie brakować. | |||
~dobry kolega | Girteka to masowy szajs jak jakis baran na zachodzie robi balagan albo wypadek to na 50% kierowca tego badziewia | |||
~Życzliwy | Oddziały w Polsce, Niemczech, wielkiej Brytanii itd. | |||
~Życzliwy | Taka sobie małą litewska firma. | |||
~dobry kolega | Ruska pralnia kasy | |||
~kierowca | Tak Girteka mała prawie 5tys aut i zatrudnionych około 10tys kierowców (większość podwójne obsady). Do trzech lat firma chce podwoić ten wynik, najstarsze auto we flocie max 2-3lata. | |||
~dobry kolega | Takie brudasy i tumany co jezdza w tej girtece to szkoda slow | |||
~Pan Ordynator | Glaca jak kryza? Dorwałeś sku/rwie/la? | |||
~Xxx | Wczoraj pisali, że Kryzys, dzisiaj że się rozwija. Nie wiem kto to pisze ale dobry towar musi brać, skoro takie bzdury wypisuje. | |||
~egon | jest wielki wzrost ale aut na placach dealerow i placach firm leasingowych | |||
~Pan Ordynator | Kryza kryzą, a u "nas" w firmie podwyżki. Buraków jednak się nie wozi, za czapkę gruszek. | |||
~Bil | "U nas " robota kompletnie staneła. Robota z pierwszej reki, bez posredników. Umowa na wyłaczność. Robie w tej firmie od 3 lat i od tego czasu nigdy sie nie zdażylo żebym mial czwartek i piatek wolny ze wzgledu na brak roboty. Jezdze Pon-Piatek. Chyba cos jest na rzeczy bo stoji ze mna jeszcze 5 aut krajówkowych. | |||
Ł ysy
| Życzliwy. Jakoś nie widzę argumentów przemawiających o przygotowaniu Girteki do "nadchodzących zmian". | |||
~Pan Ordynator | Bo ci glaca pokrzywy zasłaniają widok. | |||
Ł ysy
| Bil. Tak wygląda rzeczywistość. Teksty szoferskich przygłupów o super zleceniach traktujmy jak głosy z psychiatryka. | |||
~Pan Ordynator | Glaca tyle razy ci pisałem yełopie. To że ty masz kryzę, nie oznacza że mają ją inni. Masz, bo jesteś leszczyk transportowy, którego rynek powoli acz systematycznie wypluwa. Wy mnie panimaju? | |||
Ł ysy
| Jedna firma, też bez pośredników wysyłała dwa, trzy samochody w tygodniu na Słowację. Obecnie wysyła dwa w miesiącu. U przygłupa ku ku exporty i importy podwoiły się, a przygłup dostał podwyżkę. Teraz jedną i dostanie jeszcze dwie do końca roku. | |||
~Pan Ordynator | Mierzysz wszystkich swoją miarą kre/tynie. | |||
~Pan Ordynator | We wtorek byłem na bazie. Nie było nawet jednego auta. Taka kryza. | |||
~Pan Ordynator | Sorry w środę. | |||
~Pan Ordynator | Jeszcze do domu nie zajechałem, a już dzwonili z biura pytając kiedy będę gotowy do wyjazdu. Ale u dziada się nie robi. Czaisz glaca czaczę? | |||
Ł ysy
| Jednak "trza"wychowywać szefów. Do przygłupa ku ku dzwonią z biura pytając, kiedy przygłup będzie gotowy do wyjazdu. Jak nie ma ochoty, to nie jedzie. | |||
Ł ysy
| Przygłup ku ku do reszty ześwirował. Bajkopisarstwo ma też swoje granice. | |||
~Pan Ordynator | Pewnie. Mogłem jechać dziś, ale nie pojechałem Tobie takie rzeczy nawet nie mieszczą się, w tej głupiej, łysej łepetynie. | |||
~Wielki Szu | A glacy kryzys trwa. I to tak już zara bedzie ze 30 lat. | |||
~kierowca | Pozwoliłem sobie podzwonić po ogłoszeniach o pracę na kierowcę z jednego z popularnych portali o... x i większość propozycji to najniższa krajowa na papierze, ogólnie 40-50gr/km (często w tym podstawa) celowałem w transport po UE, z rozmów km do zrobienia 10-12tys/miesiąc, to sami policzcie jakie dostaniecie wynagrodzenie za międzynarodówkę, gdzie na kraju średnio do ręki 4500-5tys. To nie są bajki, wymysły tylko fakty, kto nie wierzy niech podzwoni i osobiście się przekona. Żeby nie było od razu napiszę, że dzwoniłem po woj. wschodniej ścianie kraju. Jednak kilka telefonów wykonałem w kierunku zachodnim:dolnośląsk ie, wielkopolskie - i tu już takich stawek nie było raczej podstaw+dieta, często dniówki 280-350/dzień i wysokości podstawy średnio 2500-3200brutto. Tak to ogólnie wygląda. | |||
~Pan Ordynator | "Cza" było do glacy zadzwonić. | |||
~Wielki Szu | Swego czasu dziad podobny Ł ysemu powiedział mi że muszę za swoje pieniądze paliwo mu do zloma kupić. On ma tak wyliczone że do jego klepiska muszę dojechać bo innym wystarcza. | |||
~kierowca | Żeby nie było, że dyskryminuję i dzielę kraj to znalazłem również dniówkę na Podlasiu 250zł za Anglię w kółkach jak ktoś chce mogę dać namiary. | |||
~Wielki Szu | Pakiet mobilności niczym żelazna miotła wymiecie kmioctwo. Odsortuje ziarno od plew. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.