ID: 245720
Niemcy: nowe przepisy dotyczące opon zimowych w samochodach ciężarowych i autobusach
ID: 245720
ID: 245720
Jak informuje DEKRA, od 1 lipca 2020 r. ciężarówki i autobusy będą musiały być wyposażone w opony zimowe nie tylko na osiach napędowych, ale także na osiach kierowanych. Nowy wymóg dotyczy autobusów kategorii M2 i M3 oraz ciężarówek kategorii N2 i N3.
Jak informuje DEKRA, od 1 lipca 2020 r. ciężarówki i autobusy będą musiały być wyposażone w opony zimowe nie tylko na osiach napędowych, ale także na osiach kierowanych. Nowy wymóg dotyczy autobusów kategorii M2 i M3 oraz ciężarówek kategorii N2 i N3.
~etransport.pl
Posty (11)
Twardy72
| "W związku ze zbliżającym się sezonem zimowym spedytorzy, właściciele autobusów i operatorzy flot powinni zwrócić uwagę na istotną zmianę w przepisach, która wejdzie w życie w przyszłym roku. " Niech autor się zdecyduje, czy temat dotyczy tego okresu zimowego czy przyszłego? | |||
~Tadek | Dla mnie to bez znaczenia. Wszystkie auta posiadają juz takie opony. | |||
~Kondon | Ale na takich oponach jeździcie cały rok czy na wiosnę wymiana spowrotem na zwykłe?? | |||
~Real | Autor nie ma pojęcia o zużywaniu opon. To opony na osi sterującej szybciej sie zużywają. | |||
~Tadzik | Real Ty masz pojęcie... To całkiem inne konstrukcje | 1 | ||
~bary | Mój Dziad bierze auta na dwa lata max 260 tys. i oddaje na tych samych oponach co wziol. Juz go widzę jak dobrowolnie założy zimowe. A swoją drogą przez dwa lata jeździłem w niemieckiej spedycji gdzie zakładali zimowe opony i przy takich zimach jak obecnie były na "raz". Zimówki mają miękka mieszankę i na śniegu są ok. ale suchy asfalt je wykańcza i to na każdej osi. | 1 | ||
~Tadek | bary proponuje dokladnie obejrzeć te opony, a potem dopiero się wypowiadać. | |||
~Bodzio | Opony o których tuta jest mowa to nie są typowo zimowe opony. To są opony, które można używać latem i zimą. Opony te mialy oznaczenie M+S teraz mają oznaczenie trzech szczytów i płatka śniegu i M+S. Są to opony przetestowane w warunkach zimowych i muszą spełnić określone przepisami kryteria przyczepności na na śniegu i lodzie. Ale to nie są typowe opony zimowe. Te mają dużo miększą mieszankę. Bieżnik też ma inną rzeźbę i ilość lamerek. | |||
~hycel | Ł ysy maił racje żeby do szfaba nie jeździć. Skąd wytrzasnął by zimowe opony chńczyki takich nie produkują | |||
~Eric | Ja p... e co drugi to expert w dziedzinie jednemu się szybciej zużywają na przodzie niż na tyle normalnie profesor teorii porażka | |||
Pan_Ordynator
| Puchaty dziada dorabiasz to masz dziadoskie opony. Mnie przed zimą zawsze nófki zakładają. Glacy by pikawka wysiadla na sam widok. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.