ID: 245134
Nieważne prawa jazdy kierowców z Ukrainy
ID: 245134
ID: 245134
Ilość kierowców "ze wschodu" zatrudnianych przez polskie firmy transportowe osiągnęła w 2019 roku wartość 50 tysięcy - i ciągle rośnie. Z tego też powodu w toku kontroli drogowych ujawniają się także problemy związane z zatrudnianiem kierowców z zagranicy, w tym kwestie związane z prawem jazdy.
Ilość kierowców "ze wschodu" zatrudnianych przez polskie firmy transportowe osiągnęła w 2019 roku wartość 50 tysięcy - i ciągle rośnie. Z tego też powodu w toku kontroli drogowych ujawniają się także problemy związane z zatrudnianiem kierowców z zagranicy, w tym kwestie związane z prawem jazdy.
~etransport.pl
Posty (326)
~Pan Ordynator | Cycol 87 jak cię to jełopie uszczesliwi to może być 5 kub 7 procent. Miałem do czynienia z ukrami w przeszłości, i wiem co prezentowali. Oczywiście część naszych, też nie była lepsza. | |||
Dawid87
| Ty miałaś do czynienia z nimi? Ja mam na codzień, mam ich zatrudnionych, z uwagi na system więcej ich niz kierowców z Polski, robią dobrą robotę, dbają o sprzęt, nie kombinują z paliwem czy innymi kwitami, do załadunku umieją dojechać towar zabezpieczyć, do rozładunku też trafią, | 2 | ||
Dawid87
| oczywiście nie piszę o wszystkich kierowcach z Ukrainy, opisałem tylko swoje doświadczenia z współpracą z nimi, ja tam zastrzeżeń nie mam. Od jakiegoś czasu świadczę usługi logistyczne, przyjeżdżają kierowcy różnej narodowość, jak na razie tylko Polscy kierowcy robią problemy gdy mają "paleciakiem" podwozić na tył naczepy towar. i odwrotnie podczas załadunku, | |||
~Pan Ordynator | Cycol 87 dlatego użyłem zwrotu, "kwiat transportu". Bez podania narodowości. | |||
~Pan Ordynator | Po co? Kierowca rozładuje, a stary Cycola przytuli za to kasę i po sprawie. | |||
Dawid87
| Puchatek już ci tłumaczę, robiąc wycenę dla klienta, klient oznajmił że towar nie musi być na magazynie bo za drogo taniej na dworze, na pytanie czy do kosztów załadunku rozładunku mam doliczyć pracownika który będzie pomagał, klient powiedział że kierowca ma pomagać. | |||
~Pan Ordynator | Cycol ale pier/dolisz głupoty. | |||
~Tadek | Puchatek taka logistyka w stylu Lidla czy Kauflanda. Zgodnie z umową dostawca towaru ma dostarczyć towar do wyznaczonej strefy w magazynie przyjęć. | |||
~Pan Ordynator | Logistyka, a nie burdel Cycola starego. Bo sam Cycol ma tam hcooja do gadania. | |||
~Tadek | ~Pan Ordynator 2019-08-1 8 10:14:06 Po co? Kierowca rozładuje, a stary Cycola przytuli za to kasę i po sprawie. Kierowca ustawia w tym czasie tacho na młotki i ma za to zapłacone zgodnie z umową o pracę. W tej umowie powinno być to również wpisane do zakresu obowiązków. Masz jeszcze jakiś problem ordynator? | |||
Dawid87
| Puchatek mam też magazyn, ale to zupełnie inna sprawa, w poście wyżej pisałem akurat o rozładunku i załadunku gdzie kierowca pomag, | |||
~Pan Ordynator | Powinno być w umowie, ale pytanie czy jest? A młotek to sam jesteś. | |||
~Tadek | Miałem "starcia" w tych magazynach. Nie muszę mieć do prowadzenia ciężarówki uprawnień na wózki widłowe czy paleciaki elektryczne Na te magazynowe wózki elektryczne nie trzeba uprawnień na widlaka. Wystarczy przeszkolenie przez np pracodawcę | 1 | ||
Dawid87
| Puchatek te usługi o których pisałem wyżej że kierowca pomaga "paleciakiem" robię dla niemieckiej firmy, często błędnym myśleniem kierowców jest, że rozładunek przez kierowcę jest dodatkowo płatny, ale ty pewnie czytałeś umowę między magazynek w Tarnowie Podgórnym oraz pod Wrocławiem Kobierzyce a dostawcami że wiesz takie informacje o dodatkowej kasie za prace jaśnie pana kierowcę | |||
~Pan Ordynator | A kto przeszkoli dziada w tym zakresie? Tadek jesteś kret/nem. I co gorsze, nawet się nie szanujesz. Nawet loda zrobisz dziadowi jak ci da takie polecenie. * i wazelina. | |||
Dawid87
| co do wózka elektrycznego, kiedyś na Lidlu w Gliwicach też kierowca powiedział że nie umie takiego obsługiwać i mają go rozładować, finał był taki że magazynier dał mu ręczny do rozładunku a jak mu nie pasuje to wyjazd z firmy, do załadowcy. kierowca błyskiem nauczył się obsługi elektrycznego wózka. | 1 | ||
~Tadek | Ok puchatek. Więc twój szef czy spedytor popełnił błąd przyjmując zlecenie, którego warunkow nie dotrzymujecie. T | |||
~Tadek | Bo w zleceniu transportowym było napewno to napisane. | |||
Dawid87
| Puchatek ja nie znam wszystkich przypadków, piszę o tym co wiem, u mnie nie ma możliwość żeby kierowca nie pomagał, ja mogę dać kogoś do pomocy nie ma problemu, ale ktoś musi za to zapłacić. | 1 | ||
~zcx | 6h stałem na rozładunku jak odmówiłem ręcznego przerzucania towaru. Próbowali różnych sztuczek by zmusić mnie do rozładunku a finał był tak, że sami rozładowali. | |||
~Pan Ordynator | Tadek pozdrów AgeWsiore. Jełopie. | |||
~zcx | "Usługi logistyczne polegające na rozładunku towaru przez kierowców dostarczających towar. " Oj dawidku tumanie. | |||
~Tadek | Jeśli nie było tego zapisu we frachcie to jest to już problem spedycji i dostawcy towaru. Ale to mało prawdopodobne. | |||
~Pan Ordynator | Tadek twój pan z pewnością ma z biznesu dochody. Po tobie matole i wazelino, pozostają tylko odchody. Jak może być dobrze, skoro takie cipy powożą? | |||
~Tadek | Stali dostawcy i spedycje mają to dobrze obcykane. | |||
~Tadek | Kukuś nie będę dyskutować o twoich fantazjach. | |||
~Parkingowy Socjolog | Dzisiaj wg. normom przewozów towarów, standardem logistycznym jest pomoc w za/rozładunku z udziałem kierowcy. Również sam kierowca w niejednym przypadku ma to wykonać samodzielnie. Za to mają płacone w wyliczonym wynagrodzeniu za pracę. Każdy z was podpisywał to w załącznikach do umowy o pracę. | |||
~Gruby | Ha socjalizm pełna gęba wychodzi z takiego pucha (tka). Bo nie ma szkolenia a wózek to takie skomplikowane urządzenie. Lepiej stac *lic i stawać okoniem niż po prostu od* to mieć z głowy i satysfakcję ze nie ja jestem powodem kryzysu firmy. Zrozumcie ze Polacy (wolni ludzie nie bydło 500 plus) nigdy nie odnajdzie się w socjalizmie. Próbowali sowieci teraz próbują europejsy. To nie przejdzie. Od wieków spłynęliśmy z wolności jednostki i tylko fakt ze wybito nam elitę powoduje ze Tera mamy tajie problemy z bydłem który będzie robił z siebie hrabiego bo on nie ma przeszkolenia. To *a wykaz własna inicjatywę i się sam naucz tym wózkiem jeździć. CEgos się nauczysz. Wszyscy zadowoleni. Jak chcesz za zal/roz extra hajs to negocjuj to przed podjęciem pracy. I tyle. | |||
~Pan Ordynator | Obcykane to ty masz tumanie wchodzenie w du/pe. | |||
Dawid87
| Puchatek zgadzam się, jeżeli tak jest w Umowie pomiędzy nadawcą a odbiorcą, ja pisałem wyżej że dla jednego klienta robiąc wycenę, klient oznajmi że nie chce dodatkowo płacić za pomoc przy rozładunku, a te obowiązki ma zrobić kierowca, więc u mnie byś jechał z powrotem do nadawcy, albo ktoś by zapłacił za pracownika. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz