ID: 245014
3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac
ID: 245014
ID: 245014
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
~prosta matematyka? *.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (619)
~Pan Ordynator | Ale czego ja oczekuję. Przecież ty jesteś bucem. | |||
~kompost z łysych | trans galoty, tylko jeżeli mycie auta należy do jego obowiązków gdzie mycie auta jest wyrażnie zaznaczone w umowie o pracę, i gdy pracę tę wykonuje w miejscu do tego przeznaczonym. W przeciwnym wypadku jest to zmuszanie pracownika do łamania prawa | |||
~Transportowski | ku ku na muniu w umówię o prace stosuje taki zapis i żadnego przepisu nie potrzeba podpier dalaczu. | |||
~Transportowski | Dokładnie jak pisze kompost z łysych, chociaż raz się z Tobą zgadzam. | |||
~Prorok | Transportowski jaak chcesz, to ja Ci umyje wszystkie auta! Gdzie tam macie najblizsza myjnie? | 1 | ||
~Pan Ordynator | Kasa transgaloty, kasa za to. A nie szkłem du/pe ucierać yełopie. Widzę że jednak pip boli dziadostwo. | |||
~kompost z łysych | trans galoty, pod*anie to bardzo dobry sposób na prostowanie dziadów. Każdy urząd każda instytucja wyprostuje dziada tylko wtedy jak będzie mieć warsztat do takich działań. Koledzy kierowcy nie bójmy się tego, dziady nie mają żadnych sentymentów i litości wobec nas. Jeden z nich dostanie po kieszeni ale inni po jakimś czasie będą zmuszeni postępować uczciwie. Od tego mamy PiP i inne instytucje żeby dochodzić prawa | |||
~Transportowski | Prorok szczota i do przodu, chyba ze sam płacisz za myjnie. ku ku na muniu - jaka kasa? Za co, za mycie? Ustawiasz tacho na młotki, bierzesz szczotę i zapier dalasz. | |||
~Pan Ordynator | Jepać dziadów! | |||
~Pan Ordynator | Transgaloty sam jesteś młotek. Ciebie nie trzeba nawet ustawiać, trzeba cię deklu przestawić. Albo odstawić do rynsztoku. | |||
~Prorok | Transportowski nie moge operowac reczna szczotka, bo jak robilem prawo jazdy, to mnie tego tam nie uczyli.. | 1 | ||
~Transportowski | A po co wam młotki w tacho lenie? Prorok czasy się zmieniają albo się dostosujesz albo wypad na cieciownię. Człowiek uczy się całe życie. | |||
~Prorok | Transportowski ja osobiscie bardzo ciesze sie czasy sie zmieniaja. A na cieciownie to moge podjechac zeby zobaczyc jak podnosisz szlaban.. | 1 | ||
~dobry kolega | transportowski ma racje przeciez w ramach czasu pracy mozna umyc wlasne auto co w tym zlego? ? w naszej firmie w ch wszyscy sami myja swoje auta poleruja alufelgi kazdy chce miec ladny i czysty pojazd | |||
~Pan Ordynator | Srawgaloty, czasy się zmieniają. Albo sie dostosujecie do Brukseli, albo wypad. Komornik zrobi resztę. Nie fikaj więc druciarzu, bo za "cientki"w pasie jesteś. Kapito matole? | |||
~Prorok | A mlotki w tacho sa po to zeby widziec lzy szefa przy wyplacie.. | 2 | ||
~kompost z łysych | transportowski, cieciówki zarezerwowane są dla was pod warunkiem uzyskania przez was odpowiedniego wykształcenia. W tym środowisku będziecie brylować jak u siebie | |||
~kompost z łysych | wiem, wiem ty znowu o mirabelkach, zmień płytę, a ty dobry uciekaj do polerowania felg w taczkach | 1 | ||
~Transportowski | przy zbiorze szczawiu i mirabelek zbiory tez trzeba umyć, nigdzie nie jest kolorowo koledzy. | |||
~dobry kolega | komposcie albo zaraz zaczniesz grzecznie pracowac albo kryzys wymiecie cie do kopania dolow a twoim autkiem bedzie grzecznie powozil ukrainiec | |||
~Prorok | Transportowski kolegow to sobie szukaj wsrod klientow komornika. | 1 | ||
~Transportowski | dobry kolega tym nierobom się wydaje, ze będą rządzić zza kierownicy w firmach. Sukcesywnie są wypierania przez kierowców ze wschodu, już nikt takiego barachła nie chce zatrudniać. | |||
Dawid87
| Kompost bajki opowiadaj urzędem pracy, ka*alizacje robi sie według projektu, potem jest jej odbiór, jak masz tak zrobione żadnych faktu za wywóz nie potrzebujesz, | |||
~Transportowski | Także miłego popołudnia koledzy. Dalej debatujcie jak być powinno, a jak nie powinno. Tyle waszego co sobie popiszecie. Wasze zdanie i tak każdy szef ma w tylnej czesci ciała. | |||
~kompost z łysych | dobry, baranie wysokogórski felga wypucowana? Do roboty nierobie i obiboku, śwajcar patrzy | |||
~Prorok | Transportowski jak sie Twoje ukry wnerwia, to bedziesz mial w tylnej czesci cos innego... | 1 | ||
~kompost z łysych | tartaczny, jesteś w błędzie. Potrzebujesz. A jak wpuszczasz ten syf w ka*alizację to jest to nielegalne. Założysz się? Jak tak to podaj adres a już Ochrona Srodowiska cię o tym uświadomi | |||
~Prorok | Mozna myc woda bez srodkow chemicznych. Jak chcesz uzywac chemii, to musisz miec separatory i zbiornik osadowy.. | 1 | ||
~kompost z łysych | prorok ale czysta woda czy to zimna czy gorąca również niesie z sobą oleje i smary. | |||
~kompost z łysych | Volvo, największy a przynajmniej najbardziej zapatrzony w siebie samochwała i narcyzek. Nie lubię takich ludzi są fałszywi wredni i tylko patrzeć jak cię w trąbe zrobi. Takim ciągle trzeba patrzeć na ręce. Ale za to jak na plecach będzie czuł bat to lojalny niewolnik z niego jest |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.