ID: 245014
3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac
ID: 245014
ID: 245014
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
~prosta matematyka? *.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (619)
~Pan Ordynator | O tym właśnie kiero piszę. | |||
~Tadek | Ordynator to co z tym pismem do PIP. Piszesz o potrzebie przeciwstawienia się patologii, a gdy trzeba coś zrobić chowasz łeb do piasku. | |||
~Tadek | Kiero82 może ty wiesz jak napisać taki pismo do Pi pi? Co należy napisać i jak uzasadnienić, co dołączyć? | |||
~Tadek | Napiszcie wspólnie jako wzór takiego gotowca dla innych. Potem każdy kierowca wstawi tylko swoje dane i właściwy adres i sprawy rusza z miejsca. | |||
~Pan Ordynator | Tadek wygoogluj sobie. Rusz łeb i doopsko. | |||
~Tadek | Pomyślcie. Będzie takich pism tysiące, a dziady będą mieć pełno w galotach. | |||
~Tadek | Zróbcie wreszcie coś wspólnie jako kierowcy. | |||
~Tadek | Przecież to nic nie kosztuje. | |||
~Pan Ordynator | Myślałem Tadek żeś ty mądrzejszy. A już z tymi "dziesiątkami"zatryb iłem, że głąb pospolity jesteś. | |||
kiero82
| ~Tadek 2019-08-09 20:59:17 Kiero82 może ty wiesz jak napisać taki pismo do Pi pi? Co należy napisać i jak uzasadnienić, co dołączyć? Idź do prawnika, to Ci ładnie wszystko ładnie napisze. Ja u dziada nie pracuję, także narzekać nie mogę. | |||
~Pan Ordynator | Ale Tadek dopytuje, bo nie wie. A rozporek wiesz jak zapiąć Tadeusz? Czy trzeba to wytłumaczyć? | |||
~Tadek | Nie ma zgrania wśród kierowców. Jeden drugiemu nie pomoże, a o wspólnej inicjatywie nie można nawet pomarzyć. | |||
~dobry kolega | taadaam mam info prosto z wp spory artykul ze zdjeciem morawieckiego ___ za 5 lat polska gospodarka wyprzedzi szwajcarie______ no to gratulacje coz moge powiedziec | |||
PavelSPM
| 2019-08-09 17:22:49 "To że wpisze w koszty niecałe 90 euro diety i ryczałtu, a kierowcy da 60 to wcale nie oznacza że zarabia na tym 30 euro. " No, no. A co to wcale oznacza? Nie to że oddam jak za czasów feudalizmu - tyle ile zachce się dać? Czystej wody pasożytowanie na przysługujących wypłatach kierowcy. Jeszcze nie tak dawno tu niektóre twierdzili że ryczałty za noclegi kierowcom nie przysługują się. Coś raptem nagle zamilknęły i już nie wspominają o tym. Napierają teraz na możliwość zmniejszenia stawek, ale z podpisaniem w dokumentach standardowych stawek, i opowiadają bajki że to jest korzystne dla wszystkich ze stron. | |||
~Tadek | Ale głupie teksty bez sensu to wielu potrafi. | |||
~Tadek | Pavel a tak coś bardziej z sensem umiesz napisać? | |||
PavelSPM
| Każdy w stanie policzyć lie, co najmniej, ma być i na ile jest okradziony, tamtym czy innym sposobem. Podstawa minimalna - 2250 zł. brutto (około 1634 zł. netto) za jeden etat (19-23 dni pracujących, 152-184 godzin pracy ("jazda" + "młotki"), zależy od miesiąca) co daje minimalną stawkę godzinową - 14. 8-12. 2 zł/h brutto (średnio około 10 zł/h netto). Dodatek za 1 godzine pracy w porze nocnej - 20% minimalnej stawki godzinowej (2. 5 zł. netto). Jedna godzina dyżuru/dyspozycji ("koperta") - 30%-60%-100% minimalnej stawki godzinowej (3. 3-10 zł. netto, zależy od warunków) lub rekompensata jako czas wolny. Jedna nadgodzina pracy - 10 zł. plus 50% co daje około 15 zł. netto lub rekompensata jako czas wolny. Jedna nadgodzina pracy w porze nocnej, niedzielę, święto - 10 zł. plus 100% co daje okolo 20 zł. netto lub rekompensata jako czas wolny. Jedna godzina pracy za kabotaż, Milog, Loi Makron - minimalna stawka godzinowa odpowiedniego kraju (Milog - 9. 19 eur/h brutto, Lie Makron - 10. 03 eur/h brutto). Dobowa krajowa dieta - 75 zł. (30 zł. dieta plus 45 zł. ryczałt za nocleg w razie nieprzedłożenia rachunków za noclegi) zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS od 01. 03. 2013 r. Dobowa zagraniczna dieta - około 63-98 euro (270-420 zł. ) , zależnie od kraju docelowego (okolo 38-52 euro (160-220 zł. ) dieta plus około 25-50 euro (110-215 zł. ) ryczałt za nocleg (25% od limitu na nocleg) w razie nieprzedłożenia rachunków za nocleg) zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS od 01. 03. 2013 r. | |||
~Tadek | No i co dalej z tym Pavel? | |||
~Janusz | Rolnik szuka zony | |||
~Janusz | Na czechach jest taniej | |||
PavelSPM
| "No i co dalej z tym... " Wystarczy poprosić potencjalnego pracodawcy dla zapoznania się o wzorzec (kopię) Umowy o pracy i inne dokumenty które trzeba będzie podpisać w razie zgody zawrzeć umowę - i odrazu widać kim jest. Jeśli traci raptem żadne zainteresowanie i nagle znika jak "majtki z plotu" - no to na pewno nie zza certowania a z powodu bojaźni ujawnienia rzeczywistości pasożytowania. | |||
Dawid87
| "Tadek 2019-08-09 21:04:29Zróbcie wreszcie coś wspólnie jako kierowcy. " Masz chyba na myśli zrzute na procenty, wtedy wyobraźnia ruszy i będzie wzór donosu, jak narazie słabo z wyobraźnią, ku-ku doradza anonimowe nagranie, | |||
~3000zl | Paweł coś tam coś... Na ukrainie czy białurusi na pewno tak płacą! Wracaj do swoich, trawisz na obiecana raj. A jeżeli tak nie jest to ciesz się, że POLACY mają na tyle kultury żeby z tobą dyskutować | |||
Dawid87
| Pawełek, do płacy minimalnej w DE czy F wlicza się wszystkie pieniądze które dostaje kierowców, nie pisz głupot że dieta +płaca minimalna, poza tym nie jesteś pracownikiem strefy budżetowej, wiec kraj 30 zł, poza krajem około 8 euro. | |||
~3000zl | W Polsce masz być tanim emigrantem zarobkowym. tylko wtedy ma to sens, pojmij to upośledzony ROSJANINIE ! URODZIŁEŚ SIĘ W ROSJI I W NIEJ UMRZESZ ! Z tym też musisz się pogodzić! Jak widzisz nic nie możesz, nic nie zrobisz... jedynie sam sobie zaszkodzisz. W sumie dziękuję takim jak ty! Dzięki tobie wiem jak traktować robotników ze wschodu. Może kiedyś sami ci podziękują, roszczeniowy tani emigrant. COŚ TU NIE PASUJE ! | |||
~Transportowski | ku ku na muniu swoje nagrania może opublikują w tv Trwam, a donosy w prasie katolickiej. Powodzenia. | |||
~3000zl | Pawełku powiedz w której agencji pracy pracujesz? Co opowiadasz swoim kolegom ROSJANOM? tak ROSJA to wieki kraj, resztę się domyśl pajacyku. | |||
~3000zl | Chciałbym, żebyś pawełku wiedział, że w internecie nie jesteś anonimowy, Prawdopodobnie w niedalekiej przyszłości, agencja w której pracujesz będzie wciągnięta na czarną listę, do której nie macie wy ROSJANIE dostępu. Tak sobie polepszyłeś... Nie masz pojęcia, kto czyta forum :) pajacyku. | |||
~3000zl | Aby się przebić, będziesz oferował jeszcze tańszego pracownika. TAK pomogłeś ROSJANOM. SUPER. Więcej takich jak ty, może zejdę z 4500 za cały miesiąc ROSJANINA w kabinie do 3000zł. Dziękuję pavlo czy jakoś tam... a kogo to obchodzi :) Bedzie taniej, a do NIEMIEC i tak nie pojedziecie, TANIE robole | |||
~dobry kolega | czesc 3000zl zaciekawiles mnie kto czyta te forum |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.