ID: 243633
Czy kierowcom - dłużnikom przestanie się opłacać jeździć za kółkiem?
ID: 243633
ID: 243633
Skuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, którzy do tej pory uchylali się od płacenia na utrzymanie dzieci.
Skuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, którzy do tej pory uchylali się od płacenia na utrzymanie dzieci.
~etransport.pl
Posty (23)
~dziad trans | bardzo dobrze pseudo male firmy maja znikać muuusza zostac molochy co beda walczyc o kierowce podnoszac stawki dla nich ekonomia i zabicia dziad transa | 1 | ||
~Milicja | częściowo zgadzam się z wpisem wyżej, nie powinny znikać małe firmy, pomysł z wynagrodzeniem jak w molochu jak najbardziej, mam na myśli firme omega kierowca na działalności kilometry razy 50 groszy brutto, faktura termin płatności 60 dni, wtedy mamy większość problemów z głowy, | 1 | ||
~Marcin z Łodzi | Do dziad trans Tobie to ten se*s a*alny doszedł do mózgu, tylko takie skutki uboczne są możliwe u Ciebie pustaku. Szkoda tylko czasu dla Ciebie i życzę Ci dalszego pakowania Cie w du. e | 1 | ||
~Warszawa | na gruszkę czyli betonomieszarkę tam pod stołem tam będą rabotać | 1 | ||
~FART | Solidny Kierowca Sądzi się Każdorazowo do Skutku... z Patologii Branży... | 2 | ||
Twardy72
| Jest coraz mniej naiwnych kierowców jeżdżących na działalności. Powoli ludzie rozumieją że to patologia, służąca unikaniu opodatkowania. A te wszystkie firmy szukające kierowców tylko na działalności, wiecznie wiszą na ogłoszeniach i żebrzą o pracowników. | -1 | ||
~kierowca | Bardzo dobrze już dzidkierowcy przestaną być chronieni przez dziadtransów. | 1 | ||
~Ali | Artykuł dla idiotów. Byle księgowa zna przepis który mówi o tym, że kierowca ma najpierw rozliczyć się z zaliczek z firmą, a dopiero potem można naliczać komornika | 1 | ||
~fryc | Ali dawaj tu ten przepis. Będą wszyscy wiedzieć. Albo śmiać się z ciebie | 1 | ||
~fryc | Bo ja już jebl em ze śmiechu... | 1 | ||
~Piotr | Czyli co lepiej nie drażnić dłużników bo się zwolnią. Co za patologia ten transport. | 1 | ||
~jojo | Wczesniej napisali sobie art. 12 w kodeksie pracy - pracodawca moze obnizyc wysokosc diety zagranicznej ale nie nizej niz krajowa tj. 30 pln, no to sobie zabiora 15 pln zamiast np. za jazde po niemczech 49 eur - 50% = 24, 50 eur, ale tak to oni walczyli w solidarnosci ze w brukseli maja po 360 eur diety a robotnik w polsce wyjezdzajac w delegacje ma 9 eur tj 30 pln. hanba | 1 | ||
barracuda
| Czyżby okazało się, że tylko kierowcy nie płacą alimentów na swoje dzieci? Do tej pory, myślałem, że to nie kwestia zawodu, a podejścia do zobowiązań. | -1 | ||
~Max | Zatrudnią się zagranicą i problem rozwiązany. Stracą na tym polskie firmy już i tak wykastrowane z kierowców. Z drugiej strony nie ma chętnych do wykonywania tego zawodu atrakcyjny nawet nie jest zarobek. Sam mam C+E i doświadczenie, ale musiała by mnie wielka bieda przycisnąć, żeby się tak upodlić. | |||
~Ł ysy | Żeby nie dac się upodlić to trzeba umieć coś w życiu więcej jak trzymanie kierownicy w łapach. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Glaca o czym ty piszesz?Przecież wyuczony zawód cię wypluł, jak wielbłąd flegmę. | 1 | ||
~Sesek | ~Pan Ordynator Ty pisz bardziej zrozumiałe i wyrozumiale; ) Osobnicy "specjalnej troski" mogą Cito ; ) mieć za złe. | |||
~Sesek | "~Ł ysy 2019-06-27 18:00:01 Żeby nie dac się upodlić to trzeba umieć coś w życiu więcej jak trzymanie kierownicy w łapach. Spróbój obrócić ładunek na powrót po odprawie celnej z powodu" rysy" na tarczy chamulcowej gdy celnicy szwajcarscy to zoczyli; ) Do tego obstawa niemieckiej policji i telefon od szefa by "urwij się Pan" bo mamy lepszy serwis : ( Dokumenty były w posiadaniu Polizej; ) No nie? Trzeba być synem szefa lub nim samym:) | |||
~Rafał | Dziwne dieta nie jest dochodem w myśl prawa tylko środkiem na utrzymanie. Dlatego nie jest opodatkowana zus. A tu nagle jest dochodem. Interpretacja wygodna w niektórych sytuacjach. Więc wyjaśnij ie mi o co chodzi? Oczywiśle w świetle prawa bo nie kumam. | 1 | ||
~fryc | Rafal Napisałeś, że dieta jest na utrzymanie. A czym są alimenty? To też jest takie świadczenie na utrzymanie.. Dlatego właśnie część diet może być zajęta i przekazywana. | 1 | ||
~Kierowca | Kierowcy głównie bazują na dietach, bo na podstawę nie ma co liczyć, bo z niej nie przeżyjesz. Takie są fakty | 1 | ||
~przewoznik | Rafał jak narobiłes dzieci to płac zamiast żrec kabanosy i szynke to jedz parówki i pasztetową dzieci sie nie prosiły na ten swiat | 1 | ||
~Stary bywalec | ~przewoznik 2019-06 -28 12:04:22 Rafał jak narobiłes dzieci to płac zamiast żrec kabanosy i szynke to jedz parówki i pasztetową dzieci sie nie prosiły na ten swiat Wypadałoby zadać pytanie dlaczego alimenty są ciągnięte z diet? Z samej podstawy najniższej krajowej wychodzi, że alimenciarz będzie miał zabierane około 980 zł (60%). Ile trzeba mieć tych alimentów, żeby trzeba było wchodzić na diety? Czy 980 zł nie wystarcza na pokrycie alimentów bieżących? Dlaczego w obecnej sytuacji prawnej kierowca ma dokładać do podróży służbowej? | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz