ID: 243215
Kierowca to zawód starzejący się - kto zatem będzie jeździł w Europie za dziesięć lat?
ID: 243215
ID: 243215
Według Międzynarodowej Unii Transportu Drogowego deficyt kierowców może sięgnąć nawet 40 proc., a 21 proc. stanowisk pracy w Europie jest nieobsadzonych. Problem ten potwierdzają także wyniki najnowszego badania Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców.
Według Międzynarodowej Unii Transportu Drogowego deficyt kierowców może sięgnąć nawet 40 proc., a 21 proc. stanowisk pracy w Europie jest nieobsadzonych. Problem ten potwierdzają także wyniki najnowszego badania Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców.
~etransport.pl
Posty (187)
~3000zl | Dobry wystarczy spojżeć na bebzon szofera, przeważnie wyglada jak wielka piłka. Coś takiego nie wyrasta normalnym ludziom! Masz zawodnika jak nic... | |||
barracuda
| Forumowy głupek już od rana, pisze sam ze sobą. Kto zgadnie dlaczego ktoś po 60-tce, znajduje przyjemność w wieloletnim zeszmacaniu forum? Ja stawiam na brak miłości kobiety. Nieudacznicy, którzy nie zaznali nigdy miłości kobiety, tak mają. | 1 | ||
~Motylek. | "Szofer zaczyna prawidłowo oceniać sytuacje. " Jak zachoruje, ale wtedy ma do wyboru w zależności od choroby. A. Jeździć do śmierci i ewentualnie zabić się w przypadku utraty przytomności. Najbardziej komfortowa opcja B. Być na garnuszku rodziny przez jakiś czas, do końca. C. Wziaść kredyt (oczywiście nie mówiąc o chorobie) i umrzeć nagle nie spłacając go do końca. Jaki zawód takie sposoby. Jak z*cie sprawę i wygadacie się jak dzueci chorując na choroby przewlekle, albo poważne to tracicie źródło dochodu do innej pracy nikt was nie przyjmę, chorobowego tyle co kot napłakał, rodziny brak, daleko od domu, szpitala, cywilizacji... Kto ma łeb na karku ten kombinuje. Nawet się idzie siedzieć żeby niezdechnać na ulicy i mieć leczenie. | |||
~... | i po zawodzie marzeniach hobby pasji | |||
~Tom. | Szkoda że autor tego tekstu nic nie wspomina o tym że prawie wszyscy kierowcy pracują za najniższą krajową czyli 2250zl. Dieta nie jest wynagrodzeniem każdy to wie A nic o tym nie wspominają. Tylko w każdym ich artykule piszą ile to kierowcy nie zarabiają | |||
~... | PAN ekspert Wolański niech sam popracuje w tym zawodzie, zobaczymy czy tydzień wytrzyma | |||
~Kamikadze | 3000zl bardzo dobrze wszystko opisał. | |||
~zcx | Polska to taki kraj, że dodatek jest większy jak część zasadnicza. Ale czemu się dziwić skoro tym krajem rządzą obecnie przestępcy. tylko nie piszcie że inne rządy też nic z tym nie robiły, bo wyjdzie z was buraczane rozumowanie. | |||
~Kamikadze | Jak się nie podoba, pracy przy widłach bądź łopacie w sezonie jest dużo. Tylko co może zdziałać zapasiony dziadyga z wielkim bębnem? Oferma losu nie da rady nigdzie, prócz siedzenia na tyłku i kręcenia kołem. Do tego wiecznie narzeka jaki to jest przepracowany, a pieniędzy mało. Będzie coraz mniej. | |||
~3000zl | W obecnej sytuacji firmy które płacą 6tys zbankrutują. Nie ma sensu płacić aż tyle. Szoferów jak mrówek. Zawsze ktoś się znajdzie. Ukraina jeździ za 4. 5. Oczywiście ze łatwiej znaleść szofera za 10 niż za 4. 5. Jednak ty tez kupujesz produkt najbardziej opłacalny. Z reszta nie zapominajcie w jakim celu zakłada się firmę. Firma to nie czerwony krzyż. Pracownik nigdy nie zostanie milionerem. Szczególnie szofer. Zawód dla najprostszych ludzi. I nie zaprzeczacie ze tak nie jest. Zaklinanie rzeczywistości niczego nie zmieni. | |||
AgaGora
| Dieta nie jest wynagrodzeniem za pracę już nawet dziecko i kazdy szofer wie. To czym jest ta dieta? | |||
~Kamikadze | Szkoda, że do pustych i niedouczonych głów to nie dociera. Myślą, że bez nich nie damy rady. Grubo się mylą, likwidacja taboru do opłacalności załatwi sprawę, a szoferzyny na bruk. | |||
~zcx | 2019-06-08 09:57:31 nie ma to jak udawać idiotę. A może wcale nie potrzeba udawać. | 1 | ||
~Kamikadze | Przygłupie zcx, pierwsze miejsce w tej dziedzinie od dawna zajmujesz ty. | |||
~zcx | i co wieloryjcu idioto wniosłeś do tematu oprócz sowjego bełkoty | |||
~iiiii9 | ja bylem zakochany w ciezarówkach myslalem ze ten zawód bedzie dla mnie dobrym rozwiazaniem... wszyscy dookoła mowili idz do policji wojska masz predyspozycje przyjmą cie bez problemu.. wybrałem ciezarowki przyjałem sie do firmy na kraj jazda wypłaty 3500zł przyszedł miesiac ze bylo mało jazdy i sie okazało ze złodziej kazał mi zwrocic te marne 1000 zł ktore sie przelewało na konto a reszta byla pod stołem... bandzior i złodziej nawet podstawy nie płacił a firma jedna z wiekszych w moim województwie, ten bandzior i złodziej ktory ma 100 ciezarówek i dokupuje nowe chciał to smieszne 1000 zł haha az mi sie go żal zrobiło... olałem ten zawód tak szybko jak sie w nim zakochałem a te prezesiki niech dalej płaczą ze nie ma kto jezdzic i sciagaja ukrainców | |||
AgaGora
| ~zcx 2019-06-08 09:51:41Polska to taki kraj, że dodatek jest większy jak część zasadnicza. Ale czemu się dziwić skoro tym krajem rządzą obecnie przestępcy. Wysokość dodatków została ustalona w rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi | 1 | ||
~3000zl | W ogóle jakość materiałów, publikacji wskazuje na masowa manipulacje. Skoro według Międzynarodowej Unii Transportu Drogowego deficyt kierowców może sięgnąć nawet 40 proc. A problem ten potwierdzają także wyniki najnowszego badania Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców. To niech ktoś mi wytłumaczy jak to jest ze ceny frachtów osiągnęły dno? Logicznie myśląc brak kierowców to brak dostępnych środków transportu. Brak dostępnych ciężarówek to wysokie ceny za transport. A jest dokładnie odwrotnie. Te 40 % procent nie jest nikomu potrzebne. Ba dostępnych pojazdów jest za dużo ! Wraz z tym szoferów. | |||
AgaGora
| Zcx to te rozporządzenie też wydał przestępca? | 1 | ||
~3000zl | Tłucze się o braku szoferów tylko dla klikalności. Reklamodawcy zapłacą więcej... Reszta to bajki. A wy żyjecie w tym świecie. Nakarmieni fikcją. Później rozczarowanie. | |||
~Bagarahys | Gówno brakuje. Widać jak traktowany jest kierowcą na załadunkach w 3/4 firm. Albo ostatni tekst jaki słyszałem od wózkowego "przecież możesz pauze kręcić podczas załadunku" że *a co mogę kręcić podczas załadunku? Społec zeństwo nie toleruje kierowców nie znajac specyfiki tego zawodu. | |||
AgaGora
| Gdzie wy jezdzicie, że wiecznie macie takie problemy na roz/zaladunkach? | 1 | ||
~zaciekawiony | ~iiiii9 2019-06-08 10:16:49 ja bylem zakochany w ciezarówkach myslalem ze ten zawód bedzie dla mnie dobrym rozwiazaniem... wszyscy dookoła mowili idz do policji wojska masz predyspozycje przyjmą cie bez problemu.. " - jakie predyspozycje do policji wojska żeby być przyjętym bez problemu? | |||
~Jerzy Turban | Aga mi się podoba. Rzeczowa i konkretna. | |||
~Kamikadze | Bo dziad szofer nie poradzi sobie nigdzie. Dostanie nowe auto i będzie źle, dostanie dobra wypłatę, też będzie źle, dostanie paleciaka do ręki, jest dramat, nie zejdzie do domku w piątek bo był korek, czy problem na załadunku, jest wielki płacz. Dawniej co mężczyźni byli normalni, potrafili poradzić sobie w różnych sytuacjach. Nie było płaczu że trzeba koło wymienić, że na granicy stało się po dwa dni, a teraz co mamy? | |||
~Jerzy Turban | Każda świnia kwiczy na widok szpikulca. A n a l o g i c z n i e jest w tej chwili z dziadtransami. | |||
~dobry kolega | Kamikaze wlasnie tak to wyglada w ch jak piszesz miedzy operatorami szwajcarskich cystern chemicznych a nieroby ze wschodu zyja w innym swiecie | |||
~3000zl | Wszystkie dostępne wątki pozakładały szofery. Wylewają w nich swoje żale. Prezentują nieudolność. Nieudolność, która podąża z nimi przez całe życie. Oczywiste, że nikt sobie nie pozwoli na opluwanie przez odrealnionego prymitywa. Zastanów się turbanie mocniej. Kto jest dziadem, kto piszczy i narzeka. Swoją postawa szofery tracą jakikolwiek wizerunek. Później narzekanie ze każdy szofera krótko trzyma. | |||
~Pan Ordynator | Siema 3 tałzeny goło/dupcu. | 1 | ||
~Piorun bond | Wszedlem na forum by zobaczyc jakie efekty i co pisza po moim poscie. I co dostrzegam ze najtrudniej zmienia sie mentalnosc. Ciężka sprawa. Widac ze nie wiele sie zmienilo i zmieni. Polscy przedsiebiorcy w transporcie i nie tylko sa mistrzami w podcieraniu tyłka szkłem ci ludzie nie rozumieją ze wiecej długofalowo zalezy od stworzenia środowiska pracy od organizacji pracy i tym samym zdobycia szacunku klientow z czego sa nowe kontrakty, niż od cięcia kosztów i znalezienia pracowników którzy orzą ile się da gdzie normalny człowiek jest dziwowiskiem najczesciej mu sie podziekuje za pracę bo jest 'nie efektywny', nie jest w stanie sie dopasowac a jeszcze gorzej gdy jest mądry kulturalny inteligentny to po nim. Dlatego tylu ludzi pracuje za granicą. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.