~tago
| Więcej wyższych mandatów i kar na kierowców - to jedyny sposób na przyciągnięcie nowych. | 1 | | |
~Malan
| Ciekawe kiedy z zawodu wyprą nas maszyny | | | |
~Ex niemiec
| Pilne czekają daj z siebie wszystko liczymy na ciebie powinieneś zdążyć a po 15 h pracy telefon bo pisać już nie wypada musisz to rozładować /załadować na bazie dużo spalił i drga płatna a tu mogłeś tedy pojechać na firmie toaleta defekt u lekarza no wie pan ubezpieczenia pan nie ma. W zusie ma pan doraźna pomoc na wypadek zagrożenia zycia, leczenie w schronisku dla psów no może się jakoś wylizesz ot całe przyjazne srodowisko | 1 | | |
~zcx
| A może to wina jakości pracy spedytorów, że tylu kierowców jest potrzebne?
wpły w na coraz większą liczbę ludiz potrzebnych w wykonaniu jednej czynności w transporcie są te durne przepisy pod nazwą 561/2006 i ich nowelizacje. | | | |
~vnbvn2222
| dowalić mandatów i przepisów jakby kierowca był pilotem samolotu ahahha do tego szef niech okrada i przybędzie chetnych na 100% hahaha kto głupi dzisiaj idzie pracować za 14 zł bo tak po przeliczeniu mniej wiecej wychodzi bo kierowca pracuje 24h na dobe | | | |
~Ex niemiec
| Ciapate od 7 lat rzucają w nas kamieniami a pan policjant jeden kontroluje a drugi kopię po lampach, no coś musi robić, dbają o bezpieczenstwo | 1 | | |
~Sancho Pancho
| Łysy przepowiedzial, zajrzał w kule i zobaczył że nikogo nie brakuje.
Ja mi wierzę, a nie jakimś pismakom | | | |
~Ngine
| Coraz mniej głupich do tego "zawodu". Coraz więcej zorientowanych, którzy wiedzą z czym to się je, albo raczej czym to śmierdzi. | 1 | | |
~Z telefonu
| Smierdzacy zawód. Siedzi się w swoich bąkach bo trzeba jechać | 1 | | |
~Pan Ordynator
| To nie jest robota dla cieniasów. | | | |
~x-man
| 1. traktowanie kierowcy jak przestepcy prze wsyzstkie sluzby,
2. na zaladunkach i rozladunkiach nie lepiej,
3 place takie sobie
4. rozlaka z Domen
5. brak poczucia bezpieczenstwa, napady i kradzieze
6. ogolnie niska ocena zawodu - bo komu jest kierowca potrzebny itd.
7. przepisy ktore sie zmieniaja i sa nie zycuiowe ale jak moga byc skoro banda de*ili sie dostaje do Parlamentu ale inni na nich glosuja wiec jest jak jest. | 1 | | |
~x-man
| 8. koszt uprawnien w DE prawie 8 tys Eur za wszystko w PL swierzak musi ok 12 tys wylozyc, zarobki nie sa warte tego nakladu
9. wymagania dla keirowcy jak na pilota samolotu
tych punktow jest wiecej ale to sa glowne. Lepiej nie bedzie w DE faktycznie brakuje kierowcow. Stara gwardia odchodzi na emy a mlodych niemcow jako kierowcow nie widzialem jeszcze. ciapatego na kierowce nikt nie wiezmie za duze ryzyko i do tego sie nie nadaja do pacy. | 1 | | |
~x-man
| jak sie warunki nie poprawia to bedzie gorzej i tylko gorzej. nie oszukumy sie Transport to jest krwiobieg gospodarki jak tu cos walnie to mamy zawal murowany | 1 | | |
~Beralciyk
| X-men Już się nie bój "Transport to jest krwiobieg gospodarki jak tu cos walnie to mamy zawal murowany" Nie walnie, chętnych do tego zawodu nie brakuje. Transport to dobrze naoliwiona (ciałami) maszyna.
Czekam aż za mojej kadencji za kółkiem zostaną wprowadzone, chociaż pół autonomiczne ciężarówki, żebym sobie mógł odpalić autopilota na autobhanie i kręcić pauzę (wątpię czy w ogólę dożyję tych zmian), albo w europejskich kabinach będą montowane toalety chemiczne. | 1 | | |
~Pan Ordynator
| Gadałeś z Elvisem? | | | |
~kierowca
| x-man nie słyszałem jeszcze o pilocie z zawodowym bez angielskiego.
Problem leży w tym, że po prostu ciężarówek jest za dużo. UE ogranicza przerzuty.
Nie da się ażeby wszyscy jeździli z UE-Pl. Większość firm padnie, zwalniając kierowców. A ci zwolnieni skopią rynek pracy tak jak firmy skopały rynek transportowy. | 3 | | |