ID: 241862
Przegłosowali tachografy w busach
ID: 241862
ID: 241862
Parlament przyjął zmiany w Rozporządzeniu 561/2006. Jeśli Rada UE przyjemnie pakiet mobilności regulacje dotyczące czasu prowadzenia busów, odbierania odpoczynków i przerw, wcześniej wymagane jedynie dla ciężarówek, będą miały zastosowanie do wszystkich samochodów o DMC powyżej 2, 4 tony wykorzystywanych w międzynarodowym transporcie drogowym.
Parlament przyjął zmiany w Rozporządzeniu 561/2006. Jeśli Rada UE przyjemnie pakiet mobilności regulacje dotyczące czasu prowadzenia busów, odbierania odpoczynków i przerw, wcześniej wymagane jedynie dla ciężarówek, będą miały zastosowanie do wszystkich samochodów o DMC powyżej 2, 4 tony wykorzystywanych w międzynarodowym transporcie drogowym.
~etransport.pl
Posty (69)
~Parobek | Busem jezdzilem jako parobek a pan wlasciciel busa szpanowal bmw i muwił ze będzie władcą na Europę. I dobrze takim gnojom bo nic dobrgo wiesniakowi co mu słoma z butów wyłazi. | |||
~dobry kolega | Muwil??? po jakiemu to??? | |||
~esso | Parobek zamknij się, widły w ręce i do obory gnój przerzucać, | |||
~3000zl | Krótko mówiąc dzieciaki stracą pracę. Bus z tachografem nie ma ekonomicznego sensu. Kolejni kierowcy na bezrobociu. | |||
~Prawdziwe | Koleś czym jeździ szef to nie powinno Ci obchodzić nikt nie zagląda Ci do domu co Ty masz ale takie rozumowanie to kierowca powinien jeździć samochodem za średnio 10 tys i mieszkać w zdezelowanym mieszkaniu. A prawda jest całkiem inna więc nie szczekać na forum tylko rękawy i do roboty robić na swego Pana żeby kupił sobie limuzyne | |||
~to ja Wiesiek | 3000 ładunki musi ktoś przewieźć, jakiś kierowca, ale nie koniecznie polska firma transportowa. Ogłoszeń z całej unii zatrudnię kierowcę nie brakuje. Natomiast nie widzę zatrudnię przewoźnika. | |||
~pepe | ~dobry kolega 2019-04-09 11:12:09 Muwil??? po jakiemu to??? Po twojemu Polsko języczny młotku. dobry kolego, to czym teraz bedziesz powoził?Jak już busy bedą miały tacho. Taczka na polu u niemca pod Freiburgiem, ze zgnilymi truskawkami? | |||
~dobry kolega | Pepe przyglupiasty zazdrosniku idz pilnuj swojej budy a nie sie udzielasz jak pan kierowca sie wypowiada | |||
~3000zl | Wiesiek, życzę ci dużo pracy na busie z ładownością 300kg plus tachograf. Na pewno zarobisz, ba za jazdę z tacho żądaj podwyżki! | |||
~Huli | Brawo. Skończy się Polska-Chiny w 3 godziny i dziadtransy. | |||
~Spedytor | Wszyscy busiarze pójdą na bezrobocie!!! | |||
~Spedytor | Podobno Ukraińcy będą mogli pracować maksymalnie 5 godzin dziennie!!! | |||
~Spedytor | Rozporządzenie 561/2006 przewiduje by każdy pojazd poniżej 3, 5 realizujący transport posiadał przynajmniej 5m sześcienych które mogą być wykorzystywane przez kierowce. | |||
~busik | Może nie wszyscy, ale większość właścicieli busów, kierowców busów i spedytorów: ( | |||
~kierownik | Co z kierowcami z Ukrainy? Przecież nie są w Unii?! | |||
~faqq | podwójna obsada w busie, brzmi intrygująco.. ; ) | |||
~Spedytor | Najnowsze informacje wskazują, że obywatele z poza UE nie będą objęci przepisami. | |||
~Asoiryba | Tak nie będą objęci, tak samo jak nie są objęci teraz obowiązkiem posiadania tachobuch na niemieckiej ziemi. Ich ty spedytor lepiej rowy kopać, zamiast na miny chłopaków wprowadzać. | |||
~Ngine | Dlaczego ludzie zza biurek nie mają pojęcia o rzeczywistosci? Jedyne co dobrze znają to opcję kopiuj-wklej. | |||
~aYmaN^^ | no to teraz ciekawie bedzie jak i busy zaczna zjezdzac na pauze na parking i po kolei ustawiac sie w rajkach :) | |||
~kierowca | To uratują życie, lub od więzienia teraz. Skończy się Lisbona wawa w 19 godzin. Powinniście się cieszyć busiarze. | |||
~kierowca | Ps, zarobki spadną na 2500, Ciekawe jaki de*il pojedzie? | |||
~przyszły bezrobotny | Trzeba mieć ciężkie porażenie mózgowe aby twierdzić, że jazda samochodem do 3, 5 tony, 7, 5 tony solówką np. do 15 ton i dużym 40 tonowym zestawem to taki sam rodzaj pracy; kurierka i długie trasy to również to samo? Zasady będą identyczne dla wszystkich bo służby kontrolujące są za tępe aby rozpatrywać różne rodzaje wykonywanej pracy indywidualnie? rozumiem, że osoba nie pracująca jako kierowca (np. budowlaniec, pracownik fabryki ) po 10-12h zmianie nie będzie miał prawa wrócić swoim samochodem bo chyba również stwarza zagrożenie? tak, jestem busiarzem i uważam, że winni takich głupich przepisów są tylko sami kierowcy, "chwalący" się ile to oni nie przejechali bez odpoczynku bez grama asertywności przy braniu ładunków i "kochani" pseudospedytorzy: "bo gogle pokazują 10h jazdy" - banda de*ili; specyfika jazdy busem jest niestety inna ale co to de*ili w garniturach obchodzi jak oni żyją za nasze pieniądze w innym świecie; | |||
~kierowca | przyszły-nie ukrywasz że na busie to prosta droga do trumny lub kryminału. Sefy zakładają po 400l kotły do busów. Dziad patrzy tylko na zysk. Kiedy jaki wariat z busa dostał premię za trasę lizbona wawa w 19godz, bo 200-300e premia za szybką paczkę?? Pewnie żaden, nigdy. A zdrowie się przypomni ok 50tki. Szanujmy się, zdrowie, i nasze życie przelatujące przez palce. 6. 500zł za 3/1 boli szefów jak kolec w doopie. Na prawdę to godne wynagrodzenie??I jeszcze po kilka załadunków, przez kierowcę??Dlaczego zgadzacie się ładować, rozładować za darmo, i bez ubezpieczenia?Uszkod zisz towar, paleciaka itd ty płacisz. 0 ubezpieczenia jak ci widlakiem zrobi należnik z stopy, rampa utnie nogę, polamiesz się spadając z naczepy bo coś się zablokowało. tys euro kosztuje pobyt w szpitalu w niemczech, austri itd, nfz nie odda kasy. Myśl, szef też nie zapłaci. | |||
~Jorgos | Pany, jeśli to przejdzie, najlepszym wyjściem bedzie bus do 7, 5 tony z dubel kabiną. zawsze można przewiezć więcej, a i podwójna obsada da radę. Ważne by nie dać się na wyjazdy 3/1. tego ja bym nie wytrzymał. Ogólnie w p, du z ich pomysłami | |||
Max4
| Kierowca ta Lizbona-Warszawa w 19 godz to oczywiście żart | |||
~zcx | a są jakieś busy poniżej 2. 4 dmc? | 1 | ||
~Max 4 | W czym problem będziemy robić przeladunki na drodze tyłku spedytory będą mieli więcej roboty | 1 | ||
~przyszły bezrobotny | kierowca - raczej błędnie wyciągnąłeś wnioski - chodzi o to, że mamy wolność, również wyboru i ZAWSZE można odmówić wzięcia ładunku jak wiesz, że nie dasz rady przejechać - zarówno jak jesteś zatrudnionym kierowcą czy też jak ja masz jednoosobową działalność; wrzucając wszystkich do jednego worka to również ja mogę napisać, że każdy kiero z "dużego" jeździ na przysłowiowych magnesach i przeładowanym samochodem bo przecież wszystkich, póki co, nie mogą skontrolować; prawda jest niestety taka, że o tym ile ja mogę pracować na busie decydują ludzie, którzy jedyną trasę samochodem pokonują jeżdżąc do burdelu na dziwki - w resztę miejsc wożą ich "szofery"; tylko zawód kierowcy jest tak kontrolowany i restrykcyjnie obwarowany bo można - w innych zawodach możesz robić ile chcesz i powiedz mi co się stanie jak urzędnik popracuje godzinę dłużej? - dostanie którąś stówkę kary? czy po prostu następnego dnia pracuje godzinę krócej? czy widziałeś pilota samolotu, któremu skończył się czas pracy na gwałt szukał lotniska? czy wszyscy kierowcy jednakowo się męczą? mają jednakowe biorytmy dnia? umiesz zasnąć/odpocząć na rozkaz tachografu? | 2 | ||
~Max 4 | Ludzie przestańcie już płakać i lamentowac | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.