Ciężki okres branży transportowej
ID: 241267

Przedsiębiorców z branży transportowej czeka ciężki okres. Stracili jedną z najważniejszych przewag, którą mieli nad konkurencją z zagranicy – tanie zasoby siły roboczej. Wpłynęło to również na ich płynność finansową, która została znacznie zachwiana.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (129)

~silwio
2019-03-31 17:29:07
SPM tego nie zrozumie, bo na Białorusi te przepisy się nie liczą, przy kontroli liczy siem wielkość "tradycji"..

1

~Pan Ordynator
2019-03-31 17:30:22
Siem... co za qrfa kmiot ze wsi.
~silwio
2019-03-31 17:32:33
O masz... miastowa panienka ku-ku, wypluta przez dziada... swoje żale tu zaczyna wylewać...

1

~Pan Ordynator
2019-03-31 17:35:11
Pewnie że pochodzę z miasta buraczyno.
~silwio
2019-03-31 17:35:58
Nooo, to masz powód do dumy panienko... -:)

1

PavelSPM
2019-03-31 17:36:32
~fryc
"Jest to dla dobra takich kierowców jak szoszon, aby mógł sobie pojechać raz na jakiś czas na tydzień do domu. "

Kłamiesz jak "siwy wałach".
Właśnie 1-miesięczny okres rozliczenia i powalia po 3 tygodniach pracy pojechać na tydzień do domu, odbierając dni wolne za godziny nadliczbowe, nie tracąc roczny urlop.
~fryc
2019-03-31 17:41:12
Pracodawca nie ma obowiązku
organizowania pracy po 10-12 godzin dziennie, aby szoszon mógł sobie jechać na tydzień do domu.
Normalny dzień pracy wynosi 8 godzin.

1

PavelSPM
2019-03-31 18:22:04
~fryc
"Normalny dzień pracy wynosi 8 godzin. "

A to czy nie z tego powodu style "ryku" od ciebie o wprowadzeniu kierowcami "młotków" i "kopert", żeby ci dało się zamieścić aktywność kierowcy w 8 godzinach, przy 13-15 - godzinnych zmianach (szychtach), i zmniejszyć płacę lub dni wolne za godziny nadliczbowe?
Wiadom o na kim "płonie czapka".
~fryc
2019-03-31 18:40:44
Kto ci powiedział, że musisz mieć codziennie 13-15 godzin aktywności.
To są okresu maksymalne, ale nieobowiązkowe.
~fryc
2019-03-31 18:41:41
Można zakończyć pracę po 8 czy 9 godzinach i iść na odpoczynek.
~fryc
2019-03-31 18:42:41
Ale szoszon będzie stał ma mlotkach do 15 godzin i oszukiwał, że pracuje.
silwio
2019-03-31 18:46:47
Nie tylko szoszon tak oszukuje... polskie trzymać za kierownicy podobnie potrafią robić...

1

silwio
2019-03-31 18:47:25
trzymacze kierownicy

1

PavelSPM
2019-03-31 18:59:13
~fryc
"Kto ci powiedział, że musisz mieć codziennie 13-15 godzin aktywności. "

A, to kierowcy chcą mieć po 13-15-godzin zmiany (szychty), to już nie jest specyfiką pracy kierowcy?
Podobno, znowu zgubiłeś się, zmieniając tematy.
PavelSPM
2019-03-31 19:08:06
~fryc

To że mnie obmawiasz, obrażasz i oczerniasz - nie wybiela ciebie.
~fryc
2019-03-31 19:15:53
Szoszon ktoś cie oszukal strasząc, że polskie pany zmuszają do 15 godzin pracy.

1

PavelSPM
2019-03-31 19:50:38
~fryc

Jak zawsze, kiedy nie masz czego powiedzieć i jak zareagować to zaczynasz kręcić, próbujesz obmówić, starasz się oczerniać i idziesz na zniewagi.
Tak usprawiedliwiając się tylko wyśmiewasz się.
Ponad cynizmu, chamstwa i impertynencji wyzywać jako "Szoszon" oponenta jednej narodowości czy chociażby słowiańskiej przynależności.
Prześwieca i śmierdzi nie przykrytym nacjonalizmem i nazizmem.
Wstydź się.
Hańbisz polski naród.
~fryc
2019-03-31 20:17:01
Szoszon sobie wymyślił, że przez 3 tygodnie bez względu na ilość pracy będzie dobijal na mlotkach do 15 godzin dziennie.

1

~dobry kolega
2019-03-31 20:22:12
Pawelpsm ciagle gadasz o teoretycznych przepisach i co sie tobie nalezy otoz przyjmij do wiadomosci ze praktyka jest inna nawet na zachodzie a jak chcesz miec idealna prace to przyjedz do szwajcarii to jedyny kraj w europie gdzie twoje teorie sa praktyka
PavelSPM
2019-03-31 20:30:15
Kierowca w jednej DOBIE może mieć czasu pracy ("jazda" + "młotki") nie więcej niż 12 godzin, a z czasem pracy w porze nocnej tylko 10 godzin, w ramach 13-15-godzinnych pracowniczych zmian (szycht). Zaczynając nową pracowniczą DOBĘ, trzeba zawsze pilnować czasu pracy w poprzedniej nie zakończonej pracowniczej DOBIE, żeby nie przekroczyć ilość dozwolonych godzin pracy w tej poprzedniej DOBIE.
UWAGA !!!
Ograniczenie 10 czy 12 godzin PRACY ("jazda" + "młotki") dotyczy okresu 24 kolejnych godzin, poczynając od godziny, w której kierowca rozpoczyna pracę.
Ograniczenie 9 czy 10 godzin JAZDY dotyczy okresu dziennego czasu prowadzenia pojazdu od zakończenia jednego dziennego okresu odpoczynku do rozpoczęcia następnego dziennego okresu odpoczynku lub pomiędzy dziennym okresem odpoczynku a tygodniowym okresem odpoczynku.
PavelSPM
2019-03-31 20:44:46
Wystarczy wprowadzać "łóżko" do tachografu tylko w miarę potrzeby, wymaganych przepisami, w czasie odebrania przerw (15; 30; 45 minut) czy odpoczynków (9; 11; 24; 45 godzin), a reszta czasu rejestrować, wspierając się na przepisy, "młotkami" i "kopertą" (najkorzystniej - "młotki"), i spokojnie bez problemów da się wypracować w jednym tygodniu (w 5-6-dziennym okresie przy 13-15-godzinnych pracowniczych zmianach (szychtach) maksymalnie dopuszczone 60 godzin pracy ("jazda" + "młotki").
Sprawdzono w praktyce.
~Ł ysy
2019-03-31 20:48:30
Pavel. Twoje brednie skwituje krótko. Jak ci nie pasuje praca w Polsce, u polskiego pracodawcy wy pier da laj. Na co czekasz? Won.

1

silwio
2019-03-31 20:49:57
Pavel nie pracuje w PL... Ale ciągle siem ogłasza że... chce u nas pracować...

1

~Ł ysy
2019-03-31 20:50:34
To samo dotyczy wszystkich szoferskich przygłupów. Won i po rybach. Przestańcie wreszcie pisać o łzach wylewanych przez przewoźników. Łzy są widziane u przewozowych głupków. Przewoźnicy mają się dobrze. Jeszcze lepiej bez szoferskiej hołoty z etransport.
~miro
2019-03-31 20:50:56
Łysy, umowa jest umowa, łamanie umowy przez jedną stronę powoduje odejście drugiej strony od umowy. pazerność? Tak, rynek nie jest z gumy, a Polska jest za cienka w Parlamencie EU i konsekwencje będą opłakane, chyba że jakieś ustępstwa, poddaństwo ze strony pl zatrzyma to.
~Ł ysy
2019-03-31 20:54:06
Pavel. Takich głupiocwanych leszczy jak ty, polskie sądy już wyprostowały. Miłośnicy młotków po przegranych roszczeniowych sprawach mieli sprawy o próbę wyłudzenia.
Wyrastasz na parkingowego guru. Tylko chlystku nie zgrywaj inostrańca.

1

~Pan Ordynator
2019-03-31 20:55:30
Łysek klamoty wyszorowane że się tu udzielasz?
Kierownikciezarowki
2019-03-31 20:59:40
Łysek
A dlaczego nie używać mlotkow w tachografie?
Załadu nek, rozladunek, tankowanie, wymiana koła i tym podobne, w 90% w takich przypadkach ustawialem właśnie na młotki.
Nie ma tutaj żadnego wyłudzenia kasy.
silwio
2019-03-31 21:05:03
Dziada ku-ku... jajka wyszorowane w klozecie?... nie rób wstydu kierowcom, musisz się umyć... -:)

1

PavelSPM
2019-03-31 21:10:49
~Ł ysy
"wy pier da laj. Na co czekasz? Won. "

Mnie to możesz tylko wypędzać po internecie, a ciebie to wreszcie swoje "podejmą na widły", jak nie raz było w historii z takimi jak ty.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.228.38.35

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce