ID: 241267
Ciężki okres branży transportowej
ID: 241267
ID: 241267
Przedsiębiorców z branży transportowej czeka ciężki okres. Stracili jedną z najważniejszych przewag, którą mieli nad konkurencją z zagranicy – tanie zasoby siły roboczej. Wpłynęło to również na ich płynność finansową, która została znacznie zachwiana.
Przedsiębiorców z branży transportowej czeka ciężki okres. Stracili jedną z najważniejszych przewag, którą mieli nad konkurencją z zagranicy – tanie zasoby siły roboczej. Wpłynęło to również na ich płynność finansową, która została znacznie zachwiana.
~etransport.pl
Posty (123)
~silwio | SPM tego nie zrozumie, bo na Białorusi te przepisy się nie liczą, przy kontroli liczy siem wielkość "tradycji".. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Siem... co za qrfa kmiot ze wsi. | |||
~silwio | O masz... miastowa panienka ku-ku, wypluta przez dziada... swoje żale tu zaczyna wylewać... | 1 | ||
~Pan Ordynator | Pewnie że pochodzę z miasta buraczyno. | |||
~silwio | Nooo, to masz powód do dumy panienko... -:) | 1 | ||
PavelSPM
| ~fryc "Jest to dla dobra takich kierowców jak szoszon, aby mógł sobie pojechać raz na jakiś czas na tydzień do domu. " Kłamiesz jak "siwy wałach". Właśnie 1-miesięczny okres rozliczenia i powalia po 3 tygodniach pracy pojechać na tydzień do domu, odbierając dni wolne za godziny nadliczbowe, nie tracąc roczny urlop. | |||
~fryc | Pracodawca nie ma obowiązku organizowania pracy po 10-12 godzin dziennie, aby szoszon mógł sobie jechać na tydzień do domu. Normalny dzień pracy wynosi 8 godzin. | 1 | ||
PavelSPM
| ~fryc "Normalny dzień pracy wynosi 8 godzin. " A to czy nie z tego powodu style "ryku" od ciebie o wprowadzeniu kierowcami "młotków" i "kopert", żeby ci dało się zamieścić aktywność kierowcy w 8 godzinach, przy 13-15 - godzinnych zmianach (szychtach), i zmniejszyć płacę lub dni wolne za godziny nadliczbowe? Wiadom o na kim "płonie czapka". | |||
~fryc | Kto ci powiedział, że musisz mieć codziennie 13-15 godzin aktywności. To są okresu maksymalne, ale nieobowiązkowe. | |||
~fryc | Można zakończyć pracę po 8 czy 9 godzinach i iść na odpoczynek. | |||
~fryc | Ale szoszon będzie stał ma mlotkach do 15 godzin i oszukiwał, że pracuje. | |||
silwio
| Nie tylko szoszon tak oszukuje... polskie trzymać za kierownicy podobnie potrafią robić... | 1 | ||
silwio
| trzymacze kierownicy | 1 | ||
PavelSPM
| ~fryc "Kto ci powiedział, że musisz mieć codziennie 13-15 godzin aktywności. " A, to kierowcy chcą mieć po 13-15-godzin zmiany (szychty), to już nie jest specyfiką pracy kierowcy? Podobno, znowu zgubiłeś się, zmieniając tematy. | |||
PavelSPM
| ~fryc To że mnie obmawiasz, obrażasz i oczerniasz - nie wybiela ciebie. | |||
~fryc | Szoszon ktoś cie oszukal strasząc, że polskie pany zmuszają do 15 godzin pracy. | 1 | ||
PavelSPM
| ~fryc Jak zawsze, kiedy nie masz czego powiedzieć i jak zareagować to zaczynasz kręcić, próbujesz obmówić, starasz się oczerniać i idziesz na zniewagi. Tak usprawiedliwiając się tylko wyśmiewasz się. Ponad cynizmu, chamstwa i impertynencji wyzywać jako "Szoszon" oponenta jednej narodowości czy chociażby słowiańskiej przynależności. Prześwieca i śmierdzi nie przykrytym nacjonalizmem i nazizmem. Wstydź się. Hańbisz polski naród. | |||
~fryc | Szoszon sobie wymyślił, że przez 3 tygodnie bez względu na ilość pracy będzie dobijal na mlotkach do 15 godzin dziennie. | 1 | ||
~dobry kolega | Pawelpsm ciagle gadasz o teoretycznych przepisach i co sie tobie nalezy otoz przyjmij do wiadomosci ze praktyka jest inna nawet na zachodzie a jak chcesz miec idealna prace to przyjedz do szwajcarii to jedyny kraj w europie gdzie twoje teorie sa praktyka | |||
PavelSPM
| Kierowca w jednej DOBIE może mieć czasu pracy ("jazda" + "młotki") nie więcej niż 12 godzin, a z czasem pracy w porze nocnej tylko 10 godzin, w ramach 13-15-godzinnych pracowniczych zmian (szycht). Zaczynając nową pracowniczą DOBĘ, trzeba zawsze pilnować czasu pracy w poprzedniej nie zakończonej pracowniczej DOBIE, żeby nie przekroczyć ilość dozwolonych godzin pracy w tej poprzedniej DOBIE. UWAGA !!! Ograniczenie 10 czy 12 godzin PRACY ("jazda" + "młotki") dotyczy okresu 24 kolejnych godzin, poczynając od godziny, w której kierowca rozpoczyna pracę. Ograniczenie 9 czy 10 godzin JAZDY dotyczy okresu dziennego czasu prowadzenia pojazdu od zakończenia jednego dziennego okresu odpoczynku do rozpoczęcia następnego dziennego okresu odpoczynku lub pomiędzy dziennym okresem odpoczynku a tygodniowym okresem odpoczynku. | |||
PavelSPM
| Wystarczy wprowadzać "łóżko" do tachografu tylko w miarę potrzeby, wymaganych przepisami, w czasie odebrania przerw (15; 30; 45 minut) czy odpoczynków (9; 11; 24; 45 godzin), a reszta czasu rejestrować, wspierając się na przepisy, "młotkami" i "kopertą" (najkorzystniej - "młotki"), i spokojnie bez problemów da się wypracować w jednym tygodniu (w 5-6-dziennym okresie przy 13-15-godzinnych pracowniczych zmianach (szychtach) maksymalnie dopuszczone 60 godzin pracy ("jazda" + "młotki"). Sprawdzono w praktyce. | |||
~Ł ysy | Pavel. Twoje brednie skwituje krótko. Jak ci nie pasuje praca w Polsce, u polskiego pracodawcy wy pier da laj. Na co czekasz? Won. | 1 | ||
silwio
| Pavel nie pracuje w PL... Ale ciągle siem ogłasza że... chce u nas pracować... | 1 | ||
~Ł ysy | To samo dotyczy wszystkich szoferskich przygłupów. Won i po rybach. Przestańcie wreszcie pisać o łzach wylewanych przez przewoźników. Łzy są widziane u przewozowych głupków. Przewoźnicy mają się dobrze. Jeszcze lepiej bez szoferskiej hołoty z etransport. | |||
~miro | Łysy, umowa jest umowa, łamanie umowy przez jedną stronę powoduje odejście drugiej strony od umowy. pazerność? Tak, rynek nie jest z gumy, a Polska jest za cienka w Parlamencie EU i konsekwencje będą opłakane, chyba że jakieś ustępstwa, poddaństwo ze strony pl zatrzyma to. | |||
~Ł ysy | Pavel. Takich głupiocwanych leszczy jak ty, polskie sądy już wyprostowały. Miłośnicy młotków po przegranych roszczeniowych sprawach mieli sprawy o próbę wyłudzenia. Wyrastasz na parkingowego guru. Tylko chlystku nie zgrywaj inostrańca. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Łysek klamoty wyszorowane że się tu udzielasz? | |||
Kierownikciezarowki
| Łysek A dlaczego nie używać mlotkow w tachografie? Załadu nek, rozladunek, tankowanie, wymiana koła i tym podobne, w 90% w takich przypadkach ustawialem właśnie na młotki. Nie ma tutaj żadnego wyłudzenia kasy. | |||
silwio
| Dziada ku-ku... jajka wyszorowane w klozecie?... nie rób wstydu kierowcom, musisz się umyć... -:) | 1 | ||
PavelSPM
| ~Ł ysy "wy pier da laj. Na co czekasz? Won. " Mnie to możesz tylko wypędzać po internecie, a ciebie to wreszcie swoje "podejmą na widły", jak nie raz było w historii z takimi jak ty. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.