ID: 240454
IDZIE WIELKI KRYZYS TRANSPORTOWY
ID: 240454
ID: 240454
Spowolnienie gospodarcze
Brexit
Potem kryzys> ogromny spadek frachtów
Jedyne rozwiązanie na utrzymanie Polskiego Transportu to obniżka płac kierowców na trudne czasy!
Firmy transportowe wychodzą teraz na zero więc Diety kierowców trzeba jak najszybciej obniżyć o połowę aby utrzymać Polską siłę transportu
Kierowcy muszą się poświęć albo inaczej pójdą na bruk!
Wybieracie bezrobocie czy mniejsze wynagrodzenia na trudne czasy?
Spowolnienie gospodarcze
Brexit
Potem kryzys> ogromny spadek frachtów
Jedyne rozwiązanie na utrzymanie Polskiego Transportu to obniżka płac kierowców na trudne czasy!
Firmy transportowe wychodzą teraz na zero więc Diety kierowców trzeba jak najszybciej obniżyć o połowę aby utrzymać Polską siłę transportu
Kierowcy muszą się poświęć albo inaczej pójdą na bruk!
Wybieracie bezrobocie czy mniejsze wynagrodzenia na trudne czasy?
~BMWX20*.7.147.212
*.7.147.212
Posty (4051)
~Gienio | Moj byly juz pryncypal vel kutafian bylorolny niech sie cieszy, ze mu przytargalem tego smietnika z 2011 roku parcha. | 1 | ||
~Transportowski | Gieniu a nawaliłeś do lodówki? | 1 | ||
~dobrya kolega | Dobrze ze idzie kryzys, moze dziadtransy zmniejsza ilosc samochodow to i pseldokierowcy bedo cicho siedziec w budzie | 1 | ||
~Xxx | Kierowcy już dawno sraj. ą w gacie. Szczekają jedynie forumowe kundle. | 1 | ||
~Xxx | Bezrobotne ameby błagają o pracę. Rekordzista w pięć lat 21 firm. Pełne oczko! Facet prawie płakał. Nie może znaleźć pracy. Ciekawe czy się domyśla powodu. Sądząc po nim raczej nie. Bierze to za atut. | 1 | ||
~Xxx | Dyskwalifikującą średnią jest już jeden pracodawca rocznie. Szkoda takiemu płacić czy w ogóle starać się żeby był zadowolony. Tak się zwolni. Zgarnie profity i po roku zniknie. | 1 | ||
~Xxx | Każdy z was forumowych czubów od dawna zamkną sobie drogę do dobrych firm. Dla tego wiecznie bełkoczecie o dziadach. Oczywiste, jesteście dziadami kierowcami. Co niektórzy nawet nie rozumieją że są pracownikami. | 1 | ||
~Sancho Pancho | A świnie dalej kwicza, Kwi Kwi Kwi | 1 | ||
~Tak bedzie | Kwik dziad transa jest juz slyszany w osciennych powiatach powiem jedna rade: sami za fajere to was czeka! Jest mniej humanitarna opcja nr2 duzo oliwy na zadek przed odsiadka za dlugi. | -1 | ||
~Gienio | Xxx ty parchu co to znaczy: "szkoda takiemu placic bo i tak sie zwolni"? Pracownikowi zaplata sie nalezy nawet za 1 dzien w pracy kutafianie do szczania, gumofilcu bylorolny. Jakie ty dajesz profity gownojadzie? Umowe na 40h w tygodzni na 2250 brutto? Taka kur... sie rozpoznaje od razu. | -1 | ||
Ł ysy
| Marzenia kierowców zaczynają spełniać się. "Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców " Dzisiejsze dane z rubryki "Praca ": Szukam pracy -311 Dam pracę- 313 z czego jeden pracodawca ogłasza się kilka razy. Marzenia już się spełniły. Świetlana przyszłość przed Wami. | -1 | ||
~Ordynator Panteras. | Panie głąbie glaca, 90 procent kierowców którzy się ogłaszają posiadają pracę (słyszałeś o bezrobociu w tym kraju?), ale szukają innej. Rolnicy też zmienili proporcje (na wiosnę wyglądać ona będzie odmiennie). A ty się jarasz tym przygłupie, jak dziewica wibratorem. | 1 | ||
Ł ysy
| Przygłupie ku ku, 90% szefów ma pełną obsadę, ale szukają lepszych i tańszych. Słyszałeś, aby kiedykolwiek ktoś płacił za gównianą pracę więcej niż za dobrą? Panantów z prawkiem C+E wymienia się na kierowców. Tak działają prawa dialektyczne opracowane przez twórców socjalu Marksa i Engelsa. "Ilość zmienis się w jakość " Największym paradoksem walki o dobro ludzi pracy był fakt, że największy bojownik Marks nigdy nie pracował. Był na garnuchu Engelsa. Czy przygłup ku ku zrozumiał? | -1 | ||
~Gienio | "Dobry i tani" to jest samochod z niemiec z cofnieta szafa. L ysy na tyle glupi ze nie rozumie korelacji. | 1 | ||
~Ordynator Panteras. | Glaca, twój problem polega na tym, że każdy profesjonalista omija ciebie i twoją śmieszną firemkę szerokim łukiem. Skazany jesteś na pijaków i złodzieji, stąd twoje wieczne kwiczenie na temat lewych kwitów i kradzieży paliwa. Reasumując, firma rzetelna pracowników nie szuka, dziad wiecznie. A ty glaca jesteś tylko transportowym dziadygą. Czy głąb czuje się usatykcjonowany? | 1 | ||
~Ordynator Panteras. | "usatysfakcjonowany" . Piszę z telefonu. | 1 | ||
Ł ysy
| Przygłupie ku ku. Całe szczęście, że tacy jak ty nie przychodzą. Wtedy byłby problem. Prosta droga do bankructwa. | |||
Ł ysy
| U takiego dziada jak ja kierowcy zjeżdżają do domu na każdy weekend. Pauzy odbierają na płatnych, bezpiecznych parkingach. Zarabiają przyzwoicie. Ty ćwoku wiecznie w budzie i na dzikusach. Śmiech mnie zbiera po przeczytaniu wypocin takich jak ty. Dodaj jeszcze :"cza się szanować " plus " u dziada nie pracuję ", będzie kpmplet. Będzie git. | 1 | ||
~zcx | tak jest super a rekrutacja trwa cały rok. | 1 | ||
~Ordynator Panteras. | Gdzie niby glaca, do ciebie? A co ja mógłbym robić u dziada, jeśli nawet nie tankuję i myję zestawu? Jako profesjonalista zakańczam pracę, bezpośrednio przy wjeździe do miejsca postoju (reszta to nie moja działka) . Jutro też będzie czekał. na mnie załadowany zestaw (ten którym zawsze jeżdżę). Ale... u dziada glaca się nie robi. Panimaju? | |||
kiero82
| Firma firmie nie równa. Jedna płaci godziwe, sprzęt ma dobry, pieniądze na wszystko są bez problemu, za to w innej wszystko jest na "nie". | 4 | ||
~Tylko 2/1 | Lepszy jest 2/1 bo ten weekend w domu to tak naprawde czesto 24h to tylko sie przespac i zjesc obiad i spowrotem a 2/1 to i chlanko na parkingu w weekend i pozniej zazwyczaj 8-9 dni lezenia a i kasa podobna. Ale zapomnialem ze u dziada to niemozliwe bo by musial placic 3 zusy na 2 klamoty :) | 1 | ||
kiero82
| Tylko 2/1 Moze i masz rację, ale nie każdy nadaje się na "skakanie" po autach. Jeszcze gdy dwa auta są przypisane trzem kierowcom, można przeżyć, ale w dużych firmach raczej jest to mało możliwe. | 4 | ||
Ł ysy
| Masz racje 2/1. Trzeba dać szansę kolegom. W weekendy żonie może się dłużyć. | -1 | ||
kiero82
| Co do zjazdów na weekendy, to wszystko zależy od czasu jaki przebywasz w domu, bo weekend co tydzień od soboty do poniedziałku, to też słabiutko, ale od piątku do poniedziałku, zapewne źle nie jest. | 3 | ||
Ł ysy
| Przygłup ku ku, fantazja cię ponosi. Napisz wprost :szef jedzie w trasę, ja łykam kasę. Paru przygłupów z tego forum i tak uwierzy. Taki urok forum. A tymczasem rubryka "Praca" powala marzenia szoferzyn. " cza "się szanować. Jak najdalej od hołoty. | |||
Ł ysy
| Od piątku, od godziny 15 do poniedziałku do godz 10. Oczywiście za min siedem klocków. Kiero82. Ty w takiej firmie pracujesz jak większość szoferzyn z tego forum. Z tych bajek śmieją się moje koty. | |||
kiero82
| Glaca Ale dlaczego nie wierzyć Ordynatorowi w to, że naczepę przed wyjazdem w trasę ma załadowaną? Pracowałem kiedyś w takiej firmie, że po zjeździe na bazę "ładowacz" brał naczepę, i jechał ja rozładować, często w różne miejsca polski. 10aut, 12naczep-tyle mieli taboru. Często po powrocie po pauzie dwu-trzy dniowe, naczepę kierowca miał już załadowaną. Oczywiście pauzy weekendowe robiło się w środku tygodnia, a weekendy jechało. Mi robota nie przypasowala, ale są tam tacy kierowcy, którzy pracują tam po kilka lat. | 4 | ||
kiero82
| Glaca O co ci chodzi człowieku? Od dawna pracuje w firmie, gdzie jestem codziennie w domu. Był jeden wyjątek, czyli kółko na zachód, ale oprócz tego, nie śpię w kabinie. Bredzisz i tyle. | 4 | ||
~Ordynator Panteras. | Głąbie glaca, zasada jest prosta. Mój szeryf ma firmę bo przynosi mu ona zysk. Ale zarabiają też pracownicy (po to pracują). A że obowiązują w firmie zasady bardziej koleżeńskie, jak rozkazy? Prostak i idiota tego nie zrozumie. Szeryf płaci, my pracujemy A że jest "lajt"? Bo to nie jest dziad. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz