Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

IDZIE WIELKI KRYZYS TRANSPORTOWY

ID: 240454


Spowolnienie gospodarcze
Brexit

Potem kryzys> ogromny spadek frachtów
Jedyne rozwiązanie na utrzymanie Polskiego Transportu to obniżka płac kierowców na trudne czasy!
Firmy transportowe wychodzą teraz na zero więc Diety kierowców trzeba jak najszybciej obniżyć o połowę aby utrzymać Polską siłę transportu
Kierowcy muszą się poświęć albo inaczej pójdą na bruk!
Wybieracie bezrobocie czy mniejsze wynagrodzenia na trudne czasy?

~BMWX20
*.7.147.212

Posty (4051)

~Gienio
Moj byly juz pryncypal vel kutafian bylorolny niech sie cieszy, ze mu przytargalem tego smietnika z 2011 roku parcha.

1

~Transportowski
Gieniu a nawaliłeś do lodówki?

1

~dobrya kolega
Dobrze ze idzie kryzys, moze dziadtransy zmniejsza ilosc samochodow to i pseldokierowcy bedo cicho siedziec w budzie

1

~Xxx
Kierowcy już dawno sraj. ą w gacie. Szczekają jedynie forumowe kundle.

1

~Xxx
Bezrobotne ameby błagają o pracę. Rekordzista w pięć lat 21 firm.
Pełne oczko!
Facet prawie płakał. Nie może znaleźć pracy.
Ciekawe czy się domyśla powodu.
Sądząc po nim raczej nie. Bierze to za atut.

1

~Xxx
Dyskwalifikującą średnią jest już jeden pracodawca rocznie.
Szkoda takiemu płacić czy w ogóle starać się żeby był zadowolony. Tak się zwolni. Zgarnie profity i po roku zniknie.

1

~Xxx
Każdy z was forumowych czubów od dawna zamkną sobie drogę do dobrych firm. Dla tego wiecznie bełkoczecie o dziadach.
Oczywiste, jesteście dziadami kierowcami.
Co niektórzy nawet nie rozumieją że są pracownikami.

1

~Sancho Pancho
A świnie dalej kwicza, Kwi Kwi Kwi

1

~Tak bedzie
Kwik dziad transa jest juz slyszany w osciennych powiatach powiem jedna rade: sami za fajere to was czeka! Jest mniej humanitarna opcja nr2 duzo oliwy na zadek przed odsiadka za dlugi.

-1

~Gienio
Xxx ty parchu co to znaczy: "szkoda takiemu placic bo i tak sie zwolni"? Pracownikowi zaplata sie nalezy nawet za 1 dzien w pracy kutafianie do szczania, gumofilcu bylorolny. Jakie ty dajesz profity gownojadzie? Umowe na 40h w tygodzni na 2250 brutto? Taka kur... sie rozpoznaje od razu.

-1

Ł ysy
Marzenia kierowców zaczynają spełniać się.
"Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców "
Dzisiejsze dane z rubryki "Praca ":
Szukam pracy -311
Dam pracę- 313
z czego jeden pracodawca ogłasza się kilka razy.
Marzenia już się spełniły.
Świetlana przyszłość przed Wami.

-1

~Ordynator Panteras.
Panie głąbie glaca, 90 procent kierowców którzy się ogłaszają posiadają pracę (słyszałeś o bezrobociu w tym kraju?), ale szukają innej.
Rolnicy też zmienili proporcje (na wiosnę wyglądać ona będzie odmiennie).
A ty się jarasz tym przygłupie, jak dziewica wibratorem.

1

Ł ysy
Przygłupie ku ku, 90% szefów ma pełną obsadę, ale szukają lepszych i tańszych. Słyszałeś, aby kiedykolwiek ktoś płacił za gównianą pracę więcej niż za dobrą?
Panantów z prawkiem C+E wymienia się na kierowców.
Tak działają prawa dialektyczne opracowane przez twórców socjalu Marksa i Engelsa.
"Ilość zmienis się w jakość "
Największym paradoksem walki o dobro ludzi pracy był fakt, że największy bojownik Marks nigdy nie pracował.
Był na garnuchu Engelsa.
Czy przygłup ku ku zrozumiał?

-1

~Gienio
"Dobry i tani" to jest samochod z niemiec z cofnieta szafa. L ysy na tyle glupi ze nie rozumie korelacji.

1

~Ordynator Panteras.
Glaca, twój problem polega na tym, że każdy profesjonalista omija ciebie i twoją śmieszną firemkę szerokim łukiem.
Skazany jesteś na pijaków i złodzieji, stąd twoje wieczne kwiczenie na temat lewych kwitów i kradzieży paliwa.
Reasumując, firma rzetelna pracowników nie szuka, dziad wiecznie.
A ty glaca jesteś tylko transportowym dziadygą.
Czy głąb czuje się usatykcjonowany?

1

~Ordynator Panteras.
"usatysfakcjonowany" .
Piszę z telefonu.

1

Ł ysy
Przygłupie ku ku. Całe szczęście, że tacy jak ty nie przychodzą.
Wtedy byłby problem. Prosta droga do bankructwa.
Ł ysy
U takiego dziada jak ja kierowcy zjeżdżają do domu na każdy weekend. Pauzy odbierają na płatnych, bezpiecznych parkingach. Zarabiają przyzwoicie.
Ty ćwoku wiecznie w budzie i na dzikusach.
Śmiech mnie zbiera po przeczytaniu wypocin takich jak ty.
Dodaj jeszcze :"cza się szanować " plus " u dziada nie pracuję ", będzie kpmplet. Będzie git.

1

~zcx
tak jest super a rekrutacja trwa cały rok.

1

~Ordynator Panteras.
Gdzie niby glaca, do ciebie?
A co ja mógłbym robić u dziada, jeśli nawet nie tankuję i myję zestawu?
Jako profesjonalista zakańczam pracę, bezpośrednio przy wjeździe do miejsca postoju (reszta to nie moja działka) .
Jutro też będzie czekał.
na mnie załadowany zestaw (ten którym zawsze jeżdżę).
Ale... u dziada glaca się nie robi.
Panimaju?
kiero82
Firma firmie nie równa.
Jedna płaci godziwe, sprzęt ma dobry, pieniądze na wszystko są bez problemu, za to w innej wszystko jest na "nie".

4

~Tylko 2/1
Lepszy jest 2/1 bo ten weekend w domu to tak naprawde czesto 24h to tylko sie przespac i zjesc obiad i spowrotem a 2/1 to i chlanko na parkingu w weekend i pozniej zazwyczaj 8-9 dni lezenia a i kasa podobna. Ale zapomnialem ze u dziada to niemozliwe bo by musial placic 3 zusy na 2 klamoty :)

1

kiero82
Tylko 2/1
Moze i masz rację, ale nie każdy nadaje się na "skakanie" po autach.
Jeszcze gdy dwa auta są przypisane trzem kierowcom, można przeżyć, ale w dużych firmach raczej jest to mało możliwe.

4

Ł ysy
Masz racje 2/1. Trzeba dać szansę kolegom. W weekendy żonie może się dłużyć.

-1

kiero82
Co do zjazdów na weekendy, to wszystko zależy od czasu jaki przebywasz w domu, bo weekend co tydzień od soboty do poniedziałku, to też słabiutko, ale od piątku do poniedziałku, zapewne źle nie jest.

3

Ł ysy
Przygłup ku ku, fantazja cię ponosi. Napisz wprost :szef jedzie w trasę, ja łykam kasę.
Paru przygłupów z tego forum i tak uwierzy.
Taki urok forum.
A tymczasem rubryka "Praca" powala marzenia szoferzyn.
" cza "się szanować.
Jak najdalej od hołoty.
Ł ysy
Od piątku, od godziny 15 do poniedziałku do godz 10.
Oczywiście za min siedem klocków.
Kiero82. Ty w takiej firmie pracujesz jak większość szoferzyn z tego forum.
Z tych bajek śmieją się moje koty.
kiero82
Glaca
Ale dlaczego nie wierzyć Ordynatorowi w to, że naczepę przed wyjazdem w trasę ma załadowaną?
Pracowałem kiedyś w takiej firmie, że po zjeździe na bazę "ładowacz" brał naczepę, i jechał ja rozładować, często w różne miejsca polski.
10aut, 12naczep-tyle mieli taboru.
Często po powrocie po pauzie dwu-trzy dniowe, naczepę kierowca miał już załadowaną.
Oczywiście pauzy weekendowe robiło się w środku tygodnia, a weekendy jechało.
Mi robota nie przypasowala, ale są tam tacy kierowcy, którzy pracują tam po kilka lat.

4

kiero82
Glaca
O co ci chodzi człowieku?
Od dawna pracuje w firmie, gdzie jestem codziennie w domu.
Był jeden wyjątek, czyli kółko na zachód, ale oprócz tego, nie śpię w kabinie. Bredzisz i tyle.

4

~Ordynator Panteras.
Głąbie glaca, zasada jest prosta.
Mój szeryf ma firmę bo przynosi mu ona zysk.
Ale zarabiają też pracownicy (po to pracują).
A że obowiązują w firmie zasady bardziej koleżeńskie, jak rozkazy?
Prostak i idiota tego nie zrozumie.
Szeryf płaci, my pracujemy
A że jest "lajt"?
Bo to nie jest dziad.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.17.80.220

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce