ID: 238367
Czy przybędzie kierowców zawodowych? Zmiany w szkolnictwie branżowym stały się faktem
ID: 238367
ID: 238367
Wzmocnienie udziału pracodawców w kształceniu zawodowym, cykliczna prognoza zapotrzebowania na zawody, wprowadzenie stażu uczniowskiego, zmiany w egzaminie zawodowym, obowiązkowe szkolenia branżowe dla nauczycieli kształcenia zawodowego, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia uczniów w zawodach deficytowych - to najważniejsze zmiany, które wprowadza podpisana przez Prezydenta RP ustawa.
Wzmocnienie udziału pracodawców w kształceniu zawodowym, cykliczna prognoza zapotrzebowania na zawody, wprowadzenie stażu uczniowskiego, zmiany w egzaminie zawodowym, obowiązkowe szkolenia branżowe dla nauczycieli kształcenia zawodowego, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia uczniów w zawodach deficytowych - to najważniejsze zmiany, które wprowadza podpisana przez Prezydenta RP ustawa.
~etransport.pl
Posty (49)
~nowy11 | co za brednie jak to czytam to mnie na wymioty bierze kierowcow to jest do bolu. , przyjzyjdzie sie jak ma placone od Kilometa albo od frechtu!!! nie jedziesz nie zarabiasz a w pracy jestes? ? jestes!!! dlaczego polski transport lider w Eu bo pracodwaca nie placi wszystkiego kierowcy wezcie to zrozumcie wreszcie!! jakby mial zaplaci jak sie nalzey nie wysyalal by tak na Eu i 2-3 tyg by sie w kabinach nie siedzialo. pozdrawaim piszcie artykuly oparte na zyciu a nie brednie. | |||
Dawid87
| Nowy a ile sie należy? Zgodnie z przepisami podstawa +30 zl dziennie. Mało zarabiasz wrócić do wideł, Polska jest liderem wśród transport dzięki ciężkiej pracy nie tylko kierowców ale szefów, mechaników, spedytorów i wiele innych osób ciężko pracuje na to. Na parkingu o tym mówili? | 1 | ||
~kiero | Dawidku zgodnie z przepisami te nie mniej jak 30 zł to jak tak napiszesz w umowie o prace lub regulaminie pracy firmy. A szkoły zawodowe, ekstra tylko dobrze uczcie języków obcych żeby adept tej "uczelni" nie miał problemów z podjęciem pracy za granicą. Dodam ze u Niemca bardziej opłaca się uczyć zawodu bo oni za to płacą całkiem niezłe pieniądze, darmowe zakwaterowanie i wyżywienie. Chętnie przyjmują polską młodzież. | -1 | ||
~Parkingowy dyrektor | Jestem ciekaw ile CV leży u Dawidka za te 30zl... pewno ogień nimi w kominku rozpala jak to było kiedyś. Nie Pisz bredni bo każdy dooopppe wypnie na twoje 30zl. | |||
~bary | Szkolic to mogą ale ważne ilu trafi do tego zawodu i w nim zostanie. Mlodziez (normalna) nie chce tracić życia w budzie a resztę mieć na telefon. Do tego dziwne nie transparentne warunki rozliczeń i na 10 zostanie góra 1. A jak trafi na Dawida87 to i ten jeden się zmyje. | -1 | ||
Dawid87
| Tak tak kiero pisz dalej jaki to miód na zachodzie, ostatnio byl artykułu o pracy słowiańskich kierowców w Belgii czy Holandii, nie tak dawno temu o Duńskiej firmie zatrudniających kierowców z Filipin za 1000 euro i mieszkaniu 6 miesięcy w aucie. Angielski to podstawa w każdym zawodzie, prawdopodobnie wymóg ten postawiły kurorty w Egipcie gdzie Polacy zamawiaja w sposób "dwa bir plis, rozumiesz " | 1 | ||
~kiero | Dawidku a*alfabeto "słoweńskich" bo byli ze Słowenii. A tak nawiasem to ich szefa Słoweńca szukają listem gończym i zarekwirowali mu 20 zestawów, bo firma była zarejestrowana w Słowenii. Duńska firma a kierowcy z filipin zatrudnieni w polskim oddziale ciekawe prawda? | -1 | ||
Dawid87
| kiero wszystkie wymienione przypadki miały miejsce na zachodzie, nie w Polsce czy Słowenii. Bajki o raju na zachodzie możesz opowiadać kolegą z parkingu, | |||
~kiero | Dawidku na zachodzie ich namierzyli a firmy porejestrowane były w krajach dawnego bloku wschodniego. Przykład Dinotrans. Norwegowie chcą wprowadzić zakaz wjazdu do nich dla kierowców z Filipin. | |||
~gość | kiero, to na Norwegie nie masz szans | |||
~Edek z krainy kredek | Kierowców nie przybędzie, bo ta robota jest nie zapłacona. Wszędzie trąbią że kierowcy zarabiają po 6, 7, 8 tysięcy. Może i tak jest, ale niech napiszą za ile godzin pracy, i jaki jest system tej pracy. Stopa życiowa w Polsce się podniosła, chętnych do tego zawodu brak. Jak narazie, to więcej kierowców z tej branży odchodzi, niż przybywa. I tak niech pozostanie, bo za najniższą krajową, to niech dziady sobie sami jeżdżą. | |||
Dawid87
| Czy warto komentować bełkot edka, od 8-10 lat polskie firmy zwiększyły swój tabor o 80 tyś samochodów, kto nimi jeździ ufo, same jadą? | |||
~987 | Haha kolejna nadzieja dla polskich rekinów byznesu liczących na te tabuny młodych, wyksztalconych ludzi, których jedynym marzeniem jest niby praca u trochę cwanszego zlodzieja. Zwracam się do "ynteligencji tego narodu" ze wasz mokry sen się nie ziści, bo czasy gdy usilnie głoszona przez was propaganda działała, już przemijają. Widać to chociażby po coraz mniejszej sile przebicia na tym forum. Do przedmówcy, jak sam zauważyłeś kierowcy nimi jeżdżą, jeszcze jeżdżą. A jak przestaną to same nie pojadą. Jak myślisz kto będzie miał wtedy większy problem kierowca, który ma już tam odłożone, czy pracodawca, który wziął na to grubą kręchę, która sama się niestety nie spłaci. | |||
Dawid87
| 987 upadek polskiego transportu na tym forum przewidują mędrcy od 10 lat albo i dłużej, jak odejdą ci którzy mają już dosyć pieniędzy, przyjdą nowi którzy tez będą chcieć dorobić się, spokojnie nie matry sie o szefa, albo inaczej niż życz nikomu upadku | |||
~Lubie lizac | Sama ukraina u dawidka zapierd... Polacy wypinaja dup... na takich c*el... | |||
~kiero | Dawidku różnica jest taka że kierowcy starej daty często nie znali w dostatecznym stopniu obcego języka użytecznego na zachodzie, dlatego pracowali w polskich firmach. Młodzi ludzie w dzisiejszych czasach już w przedszkolu uczą się obcych języków przydatnych w uzyskaniu pracy w krajach starej unii. Bez bariery językowej wybiorą lepiej płatną pracę. | |||
~Fryderyk Engels | Tiry autonomiczne wyrugują polskie kmioctwo zasciankowe do zera. | |||
~Transportowski | Ukraińcy są wykształceni i znają języki, Polacy to różnie bywa, najlepiej posługują się łaciną. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz