ID: 237718
Zmiana układu sił na niemieckim rynku usług TSL?
ID: 237718
ID: 237718
Girteka Logistics nawiązuje współpracę wiodącymi markami na świecie jako dostawca usług transportowych w Europie. Międzynarodowy transport dalekobieżny zawsze stanowił główny element rynkowego sukcesu firmy, która właśnie wkracza na niemiecki rynek wewnętrzny usług TSL.
Girteka Logistics nawiązuje współpracę wiodącymi markami na świecie jako dostawca usług transportowych w Europie. Międzynarodowy transport dalekobieżny zawsze stanowił główny element rynkowego sukcesu firmy, która właśnie wkracza na niemiecki rynek wewnętrzny usług TSL.
~etransport.pl
Posty (60)
~zcx | łysy i jego pie//do//lenie. od kilku lat be same bajki. zmień no płytę tłuku w końcu. a na te bajki o pogonionych polakach z girteki to co najwyżej w smardzewicach może znaleźć widownie. | 1 | ||
jacek-kuba
| hiena, jeszcze na koniec 2 słowa. Daj ogłoszenie, wypłata zawsze przed czasem, dniówka 330 zł na początek, urlop od całości, imprezy zakładowe, stosuj małe premie 500-1000 zł, na święta paczki, wczasy pod gruszą itp. Będzie szansa, że znajdziesz kierowcę, może bez doświadczenia, ale żelazo ruszy. Wszystko na spokojnie, głowa do góry-narta | |||
jacek-kuba
| aa powiem ci, że b. miłe jest np załadowanie, pospinanie towaru i odstawienie auta pod dom P. Kierowcy. Małe rzeczy, ale cieszą. Będzie dobrze | |||
~zcx | j-k łysy daje w ogłoszeniu 350 dniówki a i tak ogłoszenie wisi aktualne. rozszerzając przy tym rejon poszukiwań o opoczno piotrków i radomsko. | |||
jacek-kuba
| Może nikt nie chce wsiąść do różowej ciężarówki-widocznie to jest problem? | |||
~Wielki Szu | Tytuł jest powalający. Jaka zmiana sił? Toć girteką i kreejs od dawna okupuja niemiecki rynek. I nie tylko. Skandynawce od dawna próbują ich pogonić. Za pieniądze można wszystko pisać. Cel jest jeden. Pewnie chcą przeciągnąć do siebie ukraińskich szoferow od polskich panuf. | |||
~bary | Łysy może dotrze do ciebie że to niemiecki biznes jest na topie w Europie tak jak Francuzki to im się zazdrości a nie Litwie czy Polsce. Na zachodzie nikt nie buduje firmy na listingu czy wynajmie w całości. Tam część zasobów jest własnością firmy a właściciele znają wartość swojego majątku i go szanują. Im zaniżanie cen czy jazda po kosztach żeby coś spłacić nie przychodzi do głowy. Zreszta oni nie wyjdą z powodu podwyżki byle winiety mają swoje marzenia. A co do Girteki to będzie u Niemca konkurencja choć by z różnicy cen paliwa i płacy choć oni szybko sprowadza ich na ziemię. | |||
~Ł ysy | bary. Skąd ty to wszystko wiesz? Czyżby na Garbsenie były już wykłady na ten temat? Postów przygłupów zcx i busiarza nie ma sensu komentować. | |||
~Ł ysy | Kolejne kłody rzucone pod nogi polskim kierowcom. Jeżeli rzeczywiście Girteka zrealizuje swoj plan, za Girteką pójdą kolejne firmy z Pribałtyki. Wszystkie te firmy są powiązane z Rosją, na brak kapitału nie płaczą. Scenariusz jest łatwy do przewidzenia. Zacznie się rzeź niemieckich firm. "Polskie Pany Kieroffce "wracają od dobrego pana do polskiego dziada. Nie liczcie na zatrudnienie w litewskich firmach. Litowcy mają do oporu szoferów z byłych republik ZSRR. Czasami życie płata figle. Sny o potędze do lamusa. To tyle. | |||
~zcx | łysy tumanie a stronie girteki wakat dla kierowców cały czas aktualny. | |||
~zcx | łysy jakby cię ktoś nie znał to mógłby pomyśleć po twoich wpisach, że dysponujesz co najmniej taką kasą na inwestycję i zapleczem jak girteka. A nie taborem który można policzyć na palcach jednej dłoni w wieku 10+ | |||
~1234 | Taki mały news jeszcze, skoro już ten wątek niemiecki poruszony, od 2019 pojazdy w barwach Girt, również na PL rejestracjach. | |||
~Ł ysy | zcx. Wakat jest, ale nie dla Polaczków. Dając ogłoszenie szukam kierowców, nie pajaców takich jak ty. Ale pajacowaty zcx myśli, że skoro są wakaty każdy szoferski śmieć może mieć pracę. Nic z tego przygłupie. | |||
~zcx | Łysy a kto pozatrudniał w "twojej" firemce tych szoferskich śmieci? krasnoludki? wszy stkich to pouczasz jako to się powinno prowadzić biznes transportowy, jakie to auta powinno się kupować i jaką to wspaniałą metodę weryfikacji przy zatrudnieniu kierowców stosujesz. I ile to się max powinno płacić. A jak się okazuje wakat aktualny cały rok, w ogłoszeniach wypisujesz dniówki po 350 pln żeby ktoś zadzwonił i krąg poszukiwań niedługo przekroczy 100km od tej dziury w której mieszkasz i żeby nie ta tama to nie byłoby jej nawet na mapie. | |||
~zcx | twoje łysy 98% aktywności na tym forum to ubliżanie wszystkim bez względu kim są i co robią i wypisywanie jaki ty wspaniały z tą swoją wiedzą transportową. | |||
~Sancho Pancho | Odwalcie się od Łysego, oszcedzal na fryzjerze całe życie. To teraz ma swoje paryzanki. Również sobie chyba kwasem wypale i będę miał | |||
~zcx | Aż dziw łysy że z twoją "wiedzą" wdrożoną z działalność nie zostałeś laureatem "gazele biznesu" | 1 | ||
~erto | łysa pała dostała orgazmu i sam nie wie dlaczego, śmieszny typ z tymi swoimi urojeniami | |||
~Ł ysy | Trza iść w kolejkę do GS u. Sznurek i mientki drut rzucili. | |||
jacek-kuba
| tia oryginał przeprowadza teraz szkolenie u Mielczarka. Następnie spotkanie z Elvisem, potem z Napoleonem. Wieczorem ma apelować pod siedzibą TVN, że kiero mają robić za free. Jutro wyjazd do merkielowej żeby ukraińców nie zabierała. | |||
jacek-kuba
| Chłopak żyje w swoim wyimaginowanym świecie. żadne leki jak na razie. Nie mogą sprowadzić go na ziemię | |||
~x-man | typowe, jeden obraza drugiego i nic z tego nie wynika. powstanie takiego molocha w tak krotkim czasie jest ciekawe i wrecz zastanawiajace. dlaczego niemcy nie robudowuja floty bo sie trzymaja i szanuja to co Maja, rynek transportowy jest tak niestabilny ze nie wiadomo czy powiekszac czy nie, po drugie oni wola miec miej aut ale wiecej przwiezc i zarobic, po trzecie brak kierowcow. Girteka sciagnie kierowco z Azji na 8, 84 eur za godzine z dietami. rachunek jest prosty oni beda pracowac za ok 1000 Eur miesiecznei maks. Normalna niemieckca Firma nie da podstawy nizszej jak 1800-1900 Eur Brutto plus diety 24 eur albo wiecej. skonczy sie tak jak z Rico tylko potrwa to dluzej. dodatko w trzy lata flota 10000 aut ciekawe. nie widze tu rozwoju w sposob legalny to musi byc przykrywka dla czego wiekszego a Transport nie jest zyskowny zeby w krotkim czasie tak flote do przodu pchac. | |||
jacek-kuba
| To nowy plan Marshalla, żeby uwalić konkurencję. aa hiena do fryzjera żebyś poszedł przed wizytą u makreli | |||
~bary | Łysy znam sytuację u Niemca bo tam parę lat pracowalem. Niemieckie władze szanują swój biznes podobnie większość logistyk. A te które będą grały na obcych zostaną szybko sprowadzone na ziemi a kierowca z poza Schengen wystarczy wprowadzić ograniczenia formalne i po tanim biznesie. Niemcy zawsze byli pragmatyczni i szanowali swoich. Ale co ty wiesz o szacunku i uczciwości. Wczoraj stałeś w gnoju dzisiaj w biznesie. | |||
~Ł ysy | Fajnie się czyta nawiedzonych bezrobotnych pajaców. Tak trzymać chłopaki. W waszych postach jest radość z życia, samouwielbienie i totalna buta. Życie was szybko zweryfikuje. Szybciej niż plany Girteki. | |||
jacek-kuba
| hiena ty lepiej aplikuj o jakąś robotę to tych 2 biznesmenów z youtube. Bo jak ci wiadomo, oni już czeszą kasę. skonto jednak cuda czyni | |||
~Prorok | Lysego znowu zabulgotaliscie.. | |||
jacek-kuba
| Prorok spoko. łysy dostał perukę od Napoleona, leki zażyje, dostanie jakąś robotę za ciecia i będzie jeszcze półtora gościa z niego-ja wierzę w ludzi | |||
~Kryskamaryska | Łysy. Ty powinieneś z Jackowski przyszłość pisać. Takie same wizję macie i od paru lat ni-hooja się nie sprawdzają. | 2 | ||
~erto | biedny łysy życie go zaorało teraz sam musi dymać na jakiegoś dziada smutna prawda ale można było się tego spodziewać bo cóż może taki głupiutki misiu o małym rozumku |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.