ID: 235920
Jak polskie firmy walczą z niedoborem pracowników?
ID: 235920
ID: 235920
Podnoszenie kwalifikacji u obecnych pracowników, zwiększanie wynagrodzenia początkowego oraz powiększanie pakietu świadczeń pozapłacowych to główne działania podejmowane w walce z niedoborem kandydatów o pożądanych umiejętnościach.
Podnoszenie kwalifikacji u obecnych pracowników, zwiększanie wynagrodzenia początkowego oraz powiększanie pakietu świadczeń pozapłacowych to główne działania podejmowane w walce z niedoborem kandydatów o pożądanych umiejętnościach.
~etransport.pl
Posty (788)
~Kiero82 | Lysek, a kto tutaj tak dobrze zarabia pracujac w pl firmie? | |||
Borsuk183
| Łysy- ale to już było... przy "szóstkach". Miałem stracić pracę i wrócić do wyuczonego zawodu. Dobra, tym razem zrobimy tak że powiemy sprawdzam, dopiero jak będziesz pisał, jak zawsze zresztą, gdy pojawi się na forum 12 tyś. i ZUS od 6 tyś. Sprawdzimy czy nam pracę (tą samą firmę) a co tam w twojej słychać. | 1 | ||
Borsuk183
| Mam* | |||
~Borewicz07 | A ja tam w ogole nie widzę, zeby firmy transportowe walczyly z niedoborem kierowcow. Taka anegnotka. Kolega pracowal w UK jako kierowca w firmie istniejacej 20lat. Warunki pracy i placy bdb, auta zadbane a szef firmy jezdzil 10letnim Fordem. I nie byl konskim filozofem jak wiekszosc polskich bossow transportowych | |||
barracuda
| Ł ysy daj przyklad i wróć do wyuczonego zawodu. Albo nie wracaj, jak długo dzieci wytrzymały by z chamem-nauczycielem w-f? | |||
~Transportowski | Borewicz07 my nie walczymy z niedoborem kierowców, bo jest ich za dużo, my walczymy z hołotą na forum i za kierownicą. | |||
barracuda
| Na szczęście, w większości firm (w tym również mojej), nikt nie walczy z kierowcami. Wszyscy ze sobą współpracują. Może to nie tak? | 1 | ||
~Transportowski | barracuda oczywiście, że tak Urząd Pracy współpracuje z bezrobotnymi dziad-kierowcami. Masz rację. Urząd Pracy to teraz twoja firma. | |||
barracuda
| Nie oceniaj innych-według siebie. | |||
~Wielki Szu | A ogłoszenie ł ysego dalej wisi na słomiance w posredniaku. | |||
~erto | Transportowski dziadu jak tam odnalazłeś swoją dziadtransową rodzinę z Niemiec, raczej do takiego pajaca jak ty to się nikt nie będzie chciał przyznać | |||
Ł ysy
| Borsuk. Pisałem wcześniej, nikt nie zapłaci 12 tyś zł. Chyba wszyscy wiedzą dlaczego poza kilkoma tłumokami z etransport. Śnić zawsze możecie. | 1 | ||
~Transportowski | erto zaczął się rok szkolny, może dzieci ze szkoły pomogą tobie poprawnie napisać skargę do kancelarii Premiera. | |||
Nadul
| Ł ysy, nie chce mi się szukać, ale gościu z Gryfina już tyle oferuje. Fakt, że chce żeby kierman był na działalności. Masz chyba konto na Facebooku? | |||
Nadul
| Musi też siedzieć cały miesiąc w budzie na trasach Niemcy - Szwecja | |||
Dawid87
| Nadul 12 tyś brutto, ile to wyjdzie netto? odlicz urlop L4, księgową ile zostanie na rękę, ile km trzeba zrobić na te 12 tyś | |||
Nadul
| jednak jest w stanie tyle zapłacić, a co komu ile zostaje, to już inna brocha | 1 | ||
~Borewicz07 | Japier. le przestancie już z tą kwotą 12000brutto dla kierowcy. Przecież nikt i nigdy takich pieniedzy nie dostanie. | |||
Nadul
| znalazłem gościa, ale nie będę publicznie pisał kto to taki. Mogę ( jak ktoś chce ) podrzucić facebookowy profil na czacie ; -) | |||
Ł ysy
| etransport jest jedynym miejscem, w którym każdy kierowca dobrze zarabia. Na tym skończmy jałową dyskusję. | 1 | ||
~Wielki Szu | Ja pracuje za 12 koła i podstawie brutto 4000 tyś. Biuro w Polsce centrala, wiadomo że gdzie indziej. Dojechać muszę 500 km ale deputat paliwowy jest. Praktycznie legalny. Jeśli po turnusie wezmę dla siebie 40 litrów nikt nic nie mówi. Ostatnio kamera mnie nagrała na ids jak w bańkę lalem. W ramach deputaty wolno. Byle nie przeginać. | |||
Ł ysy
| Nadul. Facet ponoć płaci 12 tyś na działalności? Wystawia facet fakturę i gówno go obchodzi co Pan Kieroffca zrobi. Przyjmując brak urlopu /jeden miesiąc w plecy /, plus koszty związane z ZUS i skarbówką, dołączmy koszty obslugi księgowej, dojazdy. , cienko widzępowyższe zarobki. Oferta dla tych z inteligencją ameby. | |||
Nadul
| Ł ysy. dlatego wolę dyskutować na facebooku. Przynajmniej wiem z kim mam do czynienia, a tu nie wiadomo z której strony i od kogo można kupą oberwać. Tu można mieć wszystko ( firmę transportową, dobrą pracę ) - tam jednak nie jest się anonimowym. | |||
Nadul
| nie rozumiesz mnie Ł ysy. Pisałem wyżej, że jest w stanie tyle położyć na stół, a jak kto dalej rozliczy, to już jego problem | 1 | ||
~Wielki Szu | Akurat tu należy przyznać rację smardzewickiemu jełopowi. Działalność jest beeee. Od początku do końca. | 1 | ||
~Wielki Szu | Nawet przejście na emeryturę z działalności wygląda inaczej niż że stosunku do pracy. | |||
Borsuk183
| Łysy- 2018-09-06 12:18:08 Borsuk. Pisałem wcześniej, nikt nie zapłaci 12 tyś zł. Chyba wszyscy wiedzą dlaczego poza kilkoma tłumokami z etransport. Śnić zawsze możecie. Dzisiaj nie ale za dwa lata... | |||
Dawid87
| Nadul jeżeli zaproponuje 30 tyś kierowcy, ale na działalności, paliwo po jego stronie i autostrady, to też napiszesz że ktoś proponuje zarobek w takiej kwocie, wiesz jaka jest różnica między słowami obrót, dochód, zysk | 2 | ||
Ł ysy
| Borsuk. Pozostaje ci śnić przez dwa lata. | |||
~Wielki Szu | Dawid. Stary ohp owocu. Jeśli pisząc pytasz kogoś o coś to na końcu zdania stawia się znak zapytania. Rozumiem że w OHP tego nie uczyli. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.