ID: 235920
Jak polskie firmy walczą z niedoborem pracowników?
ID: 235920
ID: 235920
Podnoszenie kwalifikacji u obecnych pracowników, zwiększanie wynagrodzenia początkowego oraz powiększanie pakietu świadczeń pozapłacowych to główne działania podejmowane w walce z niedoborem kandydatów o pożądanych umiejętnościach.
Podnoszenie kwalifikacji u obecnych pracowników, zwiększanie wynagrodzenia początkowego oraz powiększanie pakietu świadczeń pozapłacowych to główne działania podejmowane w walce z niedoborem kandydatów o pożądanych umiejętnościach.
~etransport.pl
Posty (788)
~Kiero82 7 lat temu | ~Transportowski 201 8-09-05 21:07:42 kierowca a kto pracuje u Niemca, ktorego pradziadowie napadli na Polske i mo*dowali Polakow? Za pare Euro jestescie parobkami ale u dziada sie nie robi tylko w Germanii Od zawsze wiedzialem ze jestes prostakiem, ale nie przypuszczałem, ze az takim. Dziad transportowy, ktory czuje ze jego koniec jest bliski, zaczyna skomlec coraz głośniej. | |||
~Kiero82 7 lat temu | Transportowski, siegnij pamiecia w historię, i poczytaj co UPA robila Polakom, a dowiesz sie glabie, ze nawet Adolf tak okrutnych tortur nie stosowal. Za to taki prostak jak ty, brendzel87, Lysek i paru innych wychwalacie ich ponad wszystko, lacznie z calowaniem po pietach. Tylko skad prostak bez szkoly moze znac historie. | 1 | ||
PavelSPM
7 lat temu | Dawid87 Kierowca trafiłeś w sedno, mój dziadek nie walczył o taka Polskę, mój dziadek walczył w wehrmachcie. Tak z ciekawości. Czy to normalnie w Polsce szczyci się i chwali się że jego dziadek walczył na stronie wermachtu? | |||
~KierownikCE 7 lat temu | Transportowski kierowcom patriotyzm wypomina a sam jakoś zapomina, że przerzuty robi dla Niemca bo kasa lepsza. Przyganial kocioł garnkowi. Czasy się zmieniły, pracuje się tam gdzie lepiej płacą, robota wszak ta sama. I teraz pytanie do głąbów przewozniczych: dlaczego ludzie wolą pracować u Niemca, Holendra, Belga itp. tylko nie w swoim kraju? Odpowiedz jest prosta wypłata jest zawsze w tej samej wysokości, nawet jeśli zachorujesz czy pójdziesz na urlop. Zaklinajcie dalej rzeczywistość, czas chyba Aborygenów szukać. | 2 | ||
~KierownikCE 7 lat temu | Dawidek już lulu poszedł. Przed snem mamusia opier. dol dała że rodowe tajemnice sprzedaje na forum jak tania dziwka | |||
~Kiero82 7 lat temu | Kierowca, dawidek gdyby nie rodzoce, to bylby zwykla bezrobotna szuja, ktora stoi pod sklepem, i od rana pije piwo. | |||
~Transportowski 7 lat temu | KierownikCE zalatw jeszcze prace tym bezrobotnym ciulom z tego forum. Niech w kocu zaznaja prawdziwej zachodniej firmy, bo do konca zycia beda psioczyc na polskich dziadtransow. | |||
Borsuk183
7 lat temu | Ł ysy 2018-09-05 16:28:58 Borsuk masz poważne problemy z matematyką. Zarabiając szóstkę mieliście dużo mniej od Szwabów. Przy obecnych zarobkach różnica jest niewielka. Biorąc siłę nabywczą zarobionej kasy można powiedzieć, że zarabiacie więcej. Paru szoferskich iditów wygłaszających swoje racje na etransport nie jest reprezentatywną grupą dla całej szoferskiej społeczności. To tylko kilku idiotów. Z czym mam problem? Gdzie jest różnica między 2000 euro netto u Niemca a 8000 tyś. zł. w Polsce? Łysy, w składnikach wynagrodzenia szukaj tajemnicy. Taka kolej rzeczy, zarobki urosły, nadszedł czas jej pełnej legalizacji. | |||
~KierownikCE 7 lat temu | Transportowski każdy sam sobie znajdzie swoje miejsce. Pod warunkiem że chce pracować uczciwie i tak samo być wynagradzanym. | |||
~Ł ysy 7 lat temu | Nie ma jak to w letniej porze, można wysrać się na dworze. Letni wietrzyk w dope dmucha i po jajach chodzi mucha. | |||
~Zwykły kierowca 7 lat temu | Trzy firmy w których pracowałem przez ostatnie 5 lat już niecistnieja. Kierowców brakuje a pracy pełno... tak praca jest ale jaka? Pełno za4500 i 3/1 min. Nie piszcie bajek ze wszędzie płaca po 8 tys. 99% ogłoszeń o prace to mina. Odsiewajac dziadów na rynku mamy bezrobocie. Dobrej firmy łatwo nie znajdziesz. Słaby nowy kierowca który nie zgodzi się zapierdzielac na maksa tez miejsca tam nie zagrzeje. Idzie lipa. Zobaczycie kryzys jakiego jeszcze nie było. A w dodatku wszędzie Ukraińcy. Nie widzę przyszłości koloro tak jak większość z forum. Bo niby tecdziady u których pracujemy są wszędzie, pytanie gdzie macie te dobre firmy? Kasa w całości leci w dół obowiązki w górę mandaty w górę Ukraińców masa i to ma być *a raj? | |||
Borsuk183
7 lat temu | ~Ł ysy 2018-09-06 06:27:25 Nie ma jak to w letniej porze, można wysrać się na dworze. Letni wietrzyk w dope dmucha i po jajach chodzi mucha. Weź spier... marna podróbko. Kierowca- na tacy dobrej pracy nie dostaniesz. Dziadów jest pełno o ciągle upadają, na ich miejsce powstają nowe. Tego nie zmienisz. Tak jest, było i będzie. Co do kryzysu, przychodzi cyklicznie, ten niby ma być "grubym resetem gospodarek" w celu wprowadzenia dużych zmian w prawodawstwie. | 1 | ||
Borsuk183
7 lat temu | Ale tego, kiedy i w jakiej formie to nie mnie oceniać. Kierowcy jako grupa zawodowa mają TERAZ swój czas. Co się uda a co nie zobaczymy za jakiś czas. | |||
~Zwykły kierowca 7 lat temu | Szefo mówi jasno ze przy takich stawkach frachtów nie zaplaci kierowcy więcej. Nie będzie robił na podatki i opłaty. Śmieje się ze sprzeda mi firmę i wtedy policzę sam czy mogę płacić więcej. Myśle ze jakaś racje ma. Sam widzę ze na rynku frachtów miodu nie ma. Nie myśle się zwalniać. Gacek jest na tyle obrotny ze przetrwa kazdy kryzys. Wole mieć o 300 zł mniej ale za to mam pewna prace. | |||
Borsuk183
7 lat temu | Ok, nie wnikamy teraz co to za wróżka zaniżyła frachty. To jest właśnie wolny rynek, szefowi się nie opłaca, zamyka firmę i robi coś innego. Chcesz pracuj nawet za 300 zł. Nikt ci nie zabroni. Szef uratuje firmę a ty masz pracę i jesteście razem szczęśliwi. | |||
~erto 7 lat temu | Zwykły kierowca brawo ty jednym słowem naiwniak albo takzw. prowokator | |||
Ł ysy
7 lat temu | Ł ysy. Podszywający się śmieciu, jeżeli lubisz, jak po jajkach chodzi mucha, nie musisz tego upubliczniać. | |||
Ł ysy
7 lat temu | Borsuk. Wiem, marzysz o pełnym ozusowaniu poborów. Tylko gdy to nastąpi stracisz pracę i będziesz zmiszony wrócić do wyuczonego zawodu. Pomyśl przez chwilę. | |||
Ł ysy
7 lat temu | Największym problemem dla polskiego kierowcy w pracy jest sama praca. | |||
~Pan Ordynator 7 lat temu | Łysek bredzisz bzdury jak mało który. Nikt w tym kraju za karę nie zostaje przewoźnikiem. Nie opłaca się, to wypad za burtę i po sprawie. Przynajmniej rynek oczyści się z transportowej szumowiny. | |||
~Pan Ordynator 7 lat temu | Myślisz przygłupie że ktoś będzie płakał nad twoją zasraną firemką? | |||
~Wawa 7 lat temu | Odnosząc się do tematu, poczytajcie tylko wpisy niby pracodawców :) obrażają nas a nawet nagrywane są filmy że niby kierowca zostaje się wtydy kiedy nic w życiu nie potrafisz, od co zachęty do tego zawodu o minimalnej płacy już nie wspomnę!!! | |||
kiero82
7 lat temu | Od kiedy panietan, to dziadom zawsze bylo malo. Wiecznie narzekanie pozostalo im do dzisiaj. Zbudowali firmy liczace po 100, 200 czy 500 aut, ale transport im sie nie opłaca. | 1 | ||
Dawid87
7 lat temu | "~Pan Ordynator 2018-09-0 6 08:36:15" W końcu jakiś post z którym się zgadzam, nie opłaca sie, wypad do łopaty. A wy tylko płacz. | |||
~Kiero82 7 lat temu | Brendzel, z Ciebie jest taka pokraka życiowa, ze nawet z lopata bys nie dal rady. Tatus za Ciebie musiałby nia operowac. | |||
~Pan Ordynator 7 lat temu | Czytałeś kiedyś Ciapek 87 abym pisał że mi się nie opłaca? | |||
Dawid87
7 lat temu | ośiołku82 spokojnie, nie boje się pracy fizycznej, | |||
Ł ysy
7 lat temu | Kiero82. Może po drugiej stronie mocy są firmy otwierane z myślą o pracownikach. Osobiście nie znam takich. Te które znam nastawione są na zysk. Swoją drogą te cudowne warunki płacy i pracy są tylko na etransport. Realny świat wygląda inaczej. Czekam na informację o wysyłką iu helikopterów po kierowców w celu odbycia pauzy w godziwych warunkach. | |||
Nadul
7 lat temu | jest mój ulubieniec - idę po popcorn i colę ; -) | |||
~Kiero82 7 lat temu | Zoska, wytrwaly człowiek z niego, skoro siedzi w budzie po 6 tygodni. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.