ID: 235884
Problemy nowe Volvo FH4
ID: 235884
ID: 235884
Mam Volvo FH4 od nowości i od poczatku są problemy z Adblue. Serwis na gwaracji trzy razy naprawiał układ Adblue. Auto jest w drugim roku po grawaracji i znowu musiałem wymienić wtryskiwacz Adblue. To jest jakaś masakra. Ktoś też tak miał?
Nie wpominająć o akumulatorach ze roku nie wytrzymały.
Mam Volvo FH4 od nowości i od poczatku są problemy z Adblue. Serwis na gwaracji trzy razy naprawiał układ Adblue. Auto jest w drugim roku po grawaracji i znowu musiałem wymienić wtryskiwacz Adblue. To jest jakaś masakra. Ktoś też tak miał?
Nie wpominająć o akumulatorach ze roku nie wytrzymały.
~Max*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (17)
~Max | jak w temacie... | |||
~artur | u mnie przy awarii Adblue i pojawiły się błędy P20 E797, P204F93, P204A64 i włączyło się odliczanie czasu do przejścia w tryb pełzający. Auto zjechało na serwis i wymienili wtryskiwacz Adblue. Dodam tylko że samo zgłoszenie na ASV jest płatne. | |||
~Michał | kolego dla mnie Action Servis Volvo to dojenie z klienta kasy za wszystkie naprawy musisz zaplacić z góry wpłacajac minimum 6100 zł na konto Volvo a oni mają czas na rozliczenie 30 dni po naprawie. Jeżeli masz znowu problem to kolejne kwotę zabezpieczenia na naprawe musisz zapłacić. Anulacja zgłoszenia ASV jest też płatna | |||
~Sioferrr | Kolego ja mam volviaka z stycznia 2018 i już miałem wymieniany czujnik noxa od ADblue, pompę wspomagania, kolumnę kierownicza i oczywiście stabilizator się poluzowal "sam" a tak to wszystko git :DDDD | |||
~faq | Jeździsz sam czy szofer? Może wodę z banki wlewa:D, zawsze to pare groszy.. | |||
~kiero | U mnie w volvo na gwarancji wymienili tachograf co ciekawe auto przeszło w ryb awaryjny i nie dało sie sie normalnie zjechać na servis. Akumulatory też wymienili. Strach pomyśleć jak bedzie po gwarancji. | |||
pawel744
| Z VOLVO już tylko nazwa została. | |||
~kierowca | Ostatnie dobre Volvo to tzw. chińczyki, wiele jeździ do dzisiaj i przy odpowiednim dbaniu, auta sprawują się świetnie i jeszcze nigdy na drodze nie został. Obecne naszpikowane elektroniką, akumulatory-to już standard (poczytaj w gwarancji, trzeba je ładować pod prostownikiem raz na jakiś czas, bo auto nigdy nie doładuje). Te zabawki po okresie gwarancyjnym, mogą nie jednego przyprawić o zawrót głowy, trzeba mieć gruby portfel. | |||
~volvo | volvo to było volvo tak do 2008 roku, od tamtego czasu systematycznie schodzi na psy. z resztą inne marki podobnie | |||
pawel744
| Oprócz DAFa :) | 1 | ||
~Starszy 1 | Ja swoim Volvo FH4 na 160 tyś tez miałem awarie Adblue. Doczołgałem sie do serwisu tam zrobili czyszczenie i dopalanie PDF, po dwóch miesiącach znów to samo. Za drugim razem wymienili oba czujniki NOX. Powiem że jeden kosztuje 2250 a drugi 2900 netto. Na pocieszenie powiedzieliże że padają te czujniki tak co 200 tyś km. | |||
~mobilek | koledzy jezeli ktoś miał jakieś problemy z nowym modelem Volvo FH4 to prosze piszcie podająć najlepiej nr błedów. | |||
~Zródło: volvogroup. com | Ostatnio pojawiła sie informacja: Grupa Volvo wydała komunikat informujący o tym, że urządzenie odpowiedzialne za kontrolę emisji spalin, które było montowane w ciężarówkach sprzedawanych na niektórych rynkach zużywa się szybciej niż powinno powodując, że silnik przekracza limity emisji tlenków azotu (NOx). | |||
~Eda | mam błąd P204F93 odlicza 10 godzin do utraty mocy. co z tym zrobić/ kasowanie błędów wystarczy? Volvo FH500 2015rok | |||
~Gucio | Nie wystarczy, bledy skasujesz i znow wyskoczy komunikat -pewnie ktorys czujnik do wymiany. | |||
~Volviarz | Witam Grupę. Jak w temacie : ACM P20E997, P20A073, P204A64, P204F93. Dzisiaj mnie takie błędy wyskoczyły oczywiście utrata mocy za 10 godz. Ma pytanie czy mogę sobie pomóc na drodze, zjazd na bazę a zostało mi 5 godzin czasu a potrzebuję ok 10 na zjazd Czy da się ten zegar zresetować by liczył znowu te 10 godzin? Z góry dzięki za pomoc. | |||
MarcinPatryk
| P204F93 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.