ID: 235884
Problemy nowe Volvo FH4
ID: 235884
ID: 235884
Mam Volvo FH4 od nowości i od poczatku są problemy z Adblue. Serwis na gwaracji trzy razy naprawiał układ Adblue. Auto jest w drugim roku po grawaracji i znowu musiałem wymienić wtryskiwacz Adblue. To jest jakaś masakra. Ktoś też tak miał?
Nie wpominająć o akumulatorach ze roku nie wytrzymały.
Mam Volvo FH4 od nowości i od poczatku są problemy z Adblue. Serwis na gwaracji trzy razy naprawiał układ Adblue. Auto jest w drugim roku po grawaracji i znowu musiałem wymienić wtryskiwacz Adblue. To jest jakaś masakra. Ktoś też tak miał?
Nie wpominająć o akumulatorach ze roku nie wytrzymały.
~Max*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (17)
~Max | jak w temacie... | |||
~artur | u mnie przy awarii Adblue i pojawiły się błędy P20 E797, P204F93, P204A64 i włączyło się odliczanie czasu do przejścia w tryb pełzający. Auto zjechało na serwis i wymienili wtryskiwacz Adblue. Dodam tylko że samo zgłoszenie na ASV jest płatne. | |||
~Michał | kolego dla mnie Action Servis Volvo to dojenie z klienta kasy za wszystkie naprawy musisz zaplacić z góry wpłacajac minimum 6100 zł na konto Volvo a oni mają czas na rozliczenie 30 dni po naprawie. Jeżeli masz znowu problem to kolejne kwotę zabezpieczenia na naprawe musisz zapłacić. Anulacja zgłoszenia ASV jest też płatna | |||
~Sioferrr | Kolego ja mam volviaka z stycznia 2018 i już miałem wymieniany czujnik noxa od ADblue, pompę wspomagania, kolumnę kierownicza i oczywiście stabilizator się poluzowal "sam" a tak to wszystko git :DDDD | |||
~faq | Jeździsz sam czy szofer? Może wodę z banki wlewa:D, zawsze to pare groszy.. | |||
~kiero | U mnie w volvo na gwarancji wymienili tachograf co ciekawe auto przeszło w ryb awaryjny i nie dało sie sie normalnie zjechać na servis. Akumulatory też wymienili. Strach pomyśleć jak bedzie po gwarancji. | |||
pawel744
| Z VOLVO już tylko nazwa została. | |||
~kierowca | Ostatnie dobre Volvo to tzw. chińczyki, wiele jeździ do dzisiaj i przy odpowiednim dbaniu, auta sprawują się świetnie i jeszcze nigdy na drodze nie został. Obecne naszpikowane elektroniką, akumulatory-to już standard (poczytaj w gwarancji, trzeba je ładować pod prostownikiem raz na jakiś czas, bo auto nigdy nie doładuje). Te zabawki po okresie gwarancyjnym, mogą nie jednego przyprawić o zawrót głowy, trzeba mieć gruby portfel. | |||
~volvo | volvo to było volvo tak do 2008 roku, od tamtego czasu systematycznie schodzi na psy. z resztą inne marki podobnie | |||
pawel744
| Oprócz DAFa :) | 1 | ||
~Starszy 1 | Ja swoim Volvo FH4 na 160 tyś tez miałem awarie Adblue. Doczołgałem sie do serwisu tam zrobili czyszczenie i dopalanie PDF, po dwóch miesiącach znów to samo. Za drugim razem wymienili oba czujniki NOX. Powiem że jeden kosztuje 2250 a drugi 2900 netto. Na pocieszenie powiedzieliże że padają te czujniki tak co 200 tyś km. | |||
~mobilek | koledzy jezeli ktoś miał jakieś problemy z nowym modelem Volvo FH4 to prosze piszcie podająć najlepiej nr błedów. | |||
~Zródło: volvogroup. com | Ostatnio pojawiła sie informacja: Grupa Volvo wydała komunikat informujący o tym, że urządzenie odpowiedzialne za kontrolę emisji spalin, które było montowane w ciężarówkach sprzedawanych na niektórych rynkach zużywa się szybciej niż powinno powodując, że silnik przekracza limity emisji tlenków azotu (NOx). | |||
~Eda | mam błąd P204F93 odlicza 10 godzin do utraty mocy. co z tym zrobić/ kasowanie błędów wystarczy? Volvo FH500 2015rok | |||
~Gucio | Nie wystarczy, bledy skasujesz i znow wyskoczy komunikat -pewnie ktorys czujnik do wymiany. | |||
~Volviarz | Witam Grupę. Jak w temacie : ACM P20E997, P20A073, P204A64, P204F93. Dzisiaj mnie takie błędy wyskoczyły oczywiście utrata mocy za 10 godz. Ma pytanie czy mogę sobie pomóc na drodze, zjazd na bazę a zostało mi 5 godzin czasu a potrzebuję ok 10 na zjazd Czy da się ten zegar zresetować by liczył znowu te 10 godzin? Z góry dzięki za pomoc. | |||
MarcinPatryk
| P204F93 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz