ID: 233058
Renault premium 460dxi magnes
ID: 233058
ID: 233058
Przesiadłem się na premium 460dxi 2011 i pierwszy raz od 10lat miałem dylemat albo magnes na 20km albo 4dni w budzie no i jakoś doleciałem ale tutaj pytanie do tych co stosuja... Wyskoczył mi błąd zwalniacz zablokowany i auto zbytnio nie chciało iść a do tego biegi się nie bardzo przezucaly jaka może być tego przyczyna? Wszystkim prawym kierowca dziękuję za komentarze typu magnes jest be itp bo nie używam na codzien
Przesiadłem się na premium 460dxi 2011 i pierwszy raz od 10lat miałem dylemat albo magnes na 20km albo 4dni w budzie no i jakoś doleciałem ale tutaj pytanie do tych co stosuja... Wyskoczył mi błąd zwalniacz zablokowany i auto zbytnio nie chciało iść a do tego biegi się nie bardzo przezucaly jaka może być tego przyczyna? Wszystkim prawym kierowca dziękuję za komentarze typu magnes jest be itp bo nie używam na codzien
~Elu*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (28)
~Elu | jak w temacie... | 1 | ||
~abc | dawmo dawmo temu pisalem jak to obejsc... na tym forum... trzeba wyciagnac wtyczke tam gdzie bezpieczniki... chyba rozowa | 1 | ||
~Elu | Dzięki za rzeczową odp ale najbardziej mnie martwi ta zmiana biegów czy to wtedy ustępuje? Bo na uniwersytecie parkingowym usłyszałem że może to być problem kończącego sprzęgła | 1 | ||
~Prawy | * zlodzieja | 1 | ||
~Elu | Prawi się znaleźli nie jeżdżę pisałem bardziej interesuje mnie fakt czy bo wyjęciu tej wtyczki biegi się przezucaja normalnie czy faktycznie sprzęgło się kończy ale żebyś tak był w tej sytuacji albo kawałek na magnesie albo 4 dni kiblowania w budzie bo było boże ciało a firma dopiero w poniedziałek pracowala, wszyscy są tacy świeci a 3/4 na magnesie lata, to że masz porcelanę a szef wyłącznika nie założy nie czyni cię świętym ! Są sytuacje w których jeśli to możliwe bardzo pomoga. I pisałem że takich odp bardzo dziękuję bo 10 lat nie jeździłem | 1 | ||
~Prawy | 20km to doszedłbym na piechotę przez te 4dni. O transporcie publicznym nie wspomnę a tym bardziej prywatnym. Złodziej pozostaje złodziejem | 1 | ||
~Janusz | premium 460dxi 2011 w pamięci błędów na pewno wyskoczył błąd" różnica prędkości osi pow, 30 %" weźmie cię ogarnięty inspektor... i beczysz | 1 | ||
~Janusz | "Wyskoczył mi błąd zwalniacz zablokowany" założy łeś magnes, auto "nie widzi prędkości" i głupieje | 1 | ||
~D. e. b. i. l 20km. | 20km cryy. 15min przegiecia. Wydruk opis | 1 | ||
~Kiero | Wstyd mi za ciebie jako za kierowcę, ja pitole jakie głupie to teraz wszystko jest. W Polsce przekroczenie 15 min ponad dozwolony czas jazdy jest bezmandatowy, a magnesik, no cóż, twoje ryzyko | 1 | ||
~Donald Truck | wspaniale, 20 km przed domem-bazą cztery dni siedzieć w kabinie, bravo | 1 | ||
~Mlody | Jestem nowy a miałem ostatnio przygodę, że nie zdążyłem się rozładować (zamknęli mi magazyn przed nosem!) gdyż pauzę musiałem wykręcić - chodziło o przejechanie dosłownie nawet nie 300 metrów na firmę pod rampę. W efekcie pozostałem w weekend w budzie oraz jeszcze kara za nieterminowy rozładunek!? Czy w tej sytuacji jak bym użył magnesu aby nie przerywać pauzy jadąc Premiumką 460 z 2013r to by też wyskoczył taki błąd czy nie? Tacho cyfrowe - mógłbym jechać z jakąś minimalną prędkością. Bo rozumiem, że podjeżdżanie wg zasady minuty czyli poniżej 30 sekund w minucie będzie widoczne na karcie i tachografie?? | |||
~zcx | na żabę trzeba. | 1 | ||
~Roman | Żaba czyli zasada jednej minuty? To widać przy kontroli przecież! | |||
~zcx | Żaba czyli ruszania tak aby tacho nie przeskoczyło, czyli nie pełen obrót wału. | |||
~Roman | Nie znam tego? Jak to wyczuć i ile trzeba przerwy zrobić aby nie przeskoczyło? Możesz to rozwinąć? | |||
~Irwan | JPD zasady 1 min nie znacie żałosne. Jakimi starymi gratami się wozicie? Jeszcze imbecyl co założył durny wątek. 20km to mizesz z buta dla zrowia przejść, autobusem dojechać, taksówką lub z domu ktoś może to ogarnąć. Gdyby to była prawda to za taką głupotę zapłaciłbyś jak za zboże plus twoja głowa. | |||
~Maniek-Miedźna. (SPS) | Wrzyscy juz plujo!-z lewa i prawa z jednej CI z drugiej TAMCI!!!-i piejo z tego wrzystkiego bo nie majo kiero który siondzie za Fajero!. TYLE!!! | |||
~kris | Irwan zasada jednej minuty dotyczy jazdy w korku zeby ci nie liczyło czasu pracy jak podjezdzasz co parę metrów a nie do podjezdzania pod rampę. | |||
~Mlody | Panowie może ktoś objaśni - czy to chodzi o tę zasadę jednej minuty czy o coś innego? Bo nie rozumiem jak mam podjeżdżać żabą pod rampę aby się wał nie przekręcił? Przecież to chyba nie możlilwe? To po kilka centymetrów?? Jeste kolego zcx?? | |||
~Ł ysy | zcx to idiota. Jego teksty mają wartość papieru toaletowego | |||
~kris | Kolego młody kazdy ruch jest rejestrowany tylko jak jedziesz w korku to ci nie zalicza go do czasu pracy. Ale jak ty stoisz na pauzie a potem podjezdzasz pod rampę to jak sie wytłumaczysz. Tylko idioci kierowcy twierdzą ze tego nie widać. Jak ci ITD sciagnie dane z tacho to sie nie wypłacisz | |||
gigi
| co tak krzyczycie, niech walą rzepy na kaloryfer i dzida... jak są bogaci... | |||
gigi
| jak ich stać niech jeżdżą bez karty... | |||
~zcx | Łysy śmieciu Pilnuj sioferów bo ci kolejny ucieknie i pół taboru będzie stało pod stodołą. | |||
~Młody | No to szkoda; ( Myślałem, że coś się da zrobić aby te kilkadziesiąt czy kilkaset metrów max się podjechać czasem w takiej awaryjnej sytuacji : ( Dowiedziałem się też właśnie, że w tym Renault Premium z uwagi na to, że jest pierwsza rejestracja z 8 października 2012r to już tachograf ma jakieś dwa zasilania czy coś i żaden magnes nie wchodzi w grę; ( | |||
~Ronin | kris zasada jednej minuty dotyczy jazdy w korku żeby nie naliczyło czasu pracy??? Normalnie the beściak jesteś :) :) :) | |||
~kris | Czasu jazdy miało byc ronin. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.