ID: 232645
DMC pojazdu 5-osiowego
ID: 232645
ID: 232645
Witam,
wiem, że z pozoru wydaje się to kolejny wątek na poruszany już parę razy temat, ale jednak nie do końca.
Jak wiadomo w Polsce pojazd posiadający 5 osi, tak jak popularne na zachodzie i w Skandynawii wywrotki są traktowane według przepisów jak wywrotki 4-osiowe, czyli ich DMC wynosi maksymalnie 32t. Nie mówiąc o odstępstwie, bo jest to dosyć śliska sprawa.
Moje pytanie jest następujące, co w przypadku, gdy zarejestrujemy pojazd na firmę zarejestrowaną na przykład w Szwecji, gdzie DMC konstrukcyjne takiej wywrotki będzie jej DMC administracyjnym. Czy można bez problemu poruszać się takim pojazdem po drogach w Polsce? Jeśli nie, to dlaczego oraz jakie ewentualnie dokumenty byłyby do tego potrzebne?
Od razu proszę o wyrozumiałość, gdyż nie jestem obeznany w takich sprawach :)
Pozdrawiam
Jane k
Witam,
wiem, że z pozoru wydaje się to kolejny wątek na poruszany już parę razy temat, ale jednak nie do końca.
Jak wiadomo w Polsce pojazd posiadający 5 osi, tak jak popularne na zachodzie i w Skandynawii wywrotki są traktowane według przepisów jak wywrotki 4-osiowe, czyli ich DMC wynosi maksymalnie 32t. Nie mówiąc o odstępstwie, bo jest to dosyć śliska sprawa.
Moje pytanie jest następujące, co w przypadku, gdy zarejestrujemy pojazd na firmę zarejestrowaną na przykład w Szwecji, gdzie DMC konstrukcyjne takiej wywrotki będzie jej DMC administracyjnym. Czy można bez problemu poruszać się takim pojazdem po drogach w Polsce? Jeśli nie, to dlaczego oraz jakie ewentualnie dokumenty byłyby do tego potrzebne?
Od razu proszę o wyrozumiałość, gdyż nie jestem obeznany w takich sprawach :)
Pozdrawiam
Jane k
Posty (2)
FrancuskaBagietka
| jak w temacie... | |||
~zzx | potrzebne zezwolenie na kabotaż |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz