ID: 232634
Ciąg dalszy wyłączników
ID: 232634
ID: 232634
W ciągu zaledwie 2 godzin inspektorzy zatrzymali do kontroli 4 ciągniki siodłowe z naczepami, w których były zainstalowane niedozwolone wyłączniki tachografów.
W ciągu zaledwie 2 godzin inspektorzy zatrzymali do kontroli 4 ciągniki siodłowe z naczepami, w których były zainstalowane niedozwolone wyłączniki tachografów.
~etransport.pl
Posty (22)
~Mikilanda | No kulwa de.. ile. No ale co weekend w domu, w sobotę wieczorem ale jest, był sąsiedzi widzieli | 1 | ||
~Inspektor ku-ku | Następna partia gumofilców do odstrzału. | 1 | ||
~Ł ysy | Tak trzymać chłopaki, mowa o inspektorach ITD. Gonić " porządnych "przewoźników. | |||
~Ł ysy | Coś mi się zdaje, że dobrze opłacani przez " porządnych "szefów, jeżdżący nówkami kierowcy mają pełne gacie. | 1 | ||
~Inspektor ku-ku | To dobrze, niech mają. | |||
~bary | Tepic de*ili ile wlezie bo to tyfusy zawdu. Kary powinny byc wyzsze (w koncu stac ich na wynalazki) i bardziej dokuczliwe tak dla idioty kierowcy jak i dla jego szefa. Bo nic nie dzieje sie bez wiedzy i zgody dziadtransa. Moze czasowe zakazy wykonywania pracy? | |||
raf1234567
| Tak trzymać firma powinna stracić licencję a kierowca uprawnienia. | |||
MagnusSE75
| Chyba właśnie czasowe zawieszanie licencji działałoby mocniej, niż te śmieszne mandaty. | |||
~faq | blokada ad blue.. ; | przecież pali się wtryskiwacz nie podąjąc mocznika do wydechu... Więcej szkody niż pożytku. Czyste mongolstwo... | |||
~Wielki Szu | Na moj ciasny łeb to niezrozumiałe. Załadował we warszawie zdejmuje w Paryżu a jazdy ma moze 9 godz? ?. Chyba ze cmr na granicy choćby niemieckiej wypisuje z innym adresem załadunku a oryginala chowa w gacie. Trudno wyczuć | |||
~Wielki Szu | Rozumiem gdzieś pod rampa na Wygnajewie. W razie wyższej potrzeby i tylko dla siebie a nie dla dziada. To jeszcze można pojąć ale na drodze???. | |||
~Ordynator ku-ku | Widziałem kiedyś gumofilcowy protokół przekazania pojazdu. Widniał tam napis-"sibi radio-szt 1". | |||
pawelfh
| Odnosnie emulatorów, czyli oszukuje państwo bo placi za norme której nie spełnia, w sumie logiczne, ale dlaczego posiadacze euro 6 płaca tyle co posiadacze euro 5? ? Czyli kto kogo oszukuje? ? | |||
~ł ysy | jazda na wyłacznikuj jest ok. nie trzeba sie brudzić wczołgójąc pod auto i klejąc pigółke. | |||
~ł ysy | niedługo wszystkich was to czeka poskramiacze 40 tonowych potworów, bedziecie jezdzić po 20h na dobę zeby utrzymać posadę a i kwestia zarówno ołacania mandatów jaki i odpowiedzialności karnej tez po waszej strone. Może wkońcu to do was zacznie docierać ale dla głupiego kierowcy najważniejsze że kolejną mała dziadfiremka zbankrutowała | |||
laki81
| Zastanawiam się, cy to się kiedyś skończy?Czy kierowcy zaczną się szanować?Ludzie przecież cała odpowiedzialność w razie wypadku, jakiegoś nieszczęśliwego zdarzenia ciąży tylko na Was kierowcach, wszyscy się odwrócą plecami a Wam zostaną tylko paragrafy i spaprane życie. Szef nie będzie już mówił dobrze, super. Ubezpieczyciel nie zapłaci nawet grosza i wtedy Wy możecie zostać golasami. W imię czego tak ryzykujecie, paru złotych więcej. Obudźcie się!!!Zanim los Wam otworzy oczy! | |||
laki81
| Przepraszam za literówkę "czy". | |||
~traker | Polski transport to wrzód na transportowej mapie Europy bo przez wyłączniki i kilometrówki zaniża stawki i psuje rynek. Dlatego Europa się broni chociażby przez zakaz robienia odpoczynków tyg. 45 h. | |||
~onuca | Okradają siebie i swoje rodziny a robi na obce dzieci za fałszywy uśmiech złodzieja BRAWO | |||
~traker | Upadek jednego dziada wymusza na innym dziadu równanie do góry. Dlatego kary powinny być dużo większe. Np. dla kierowcy za magnes pierwszy raz zatrzymanie kwitów na 3 miesiące za drugim razem dożywotka a dla firmy to samo z licencją. To by spowodowało wyższe stawki i automatycznie wyższe zarobki. | |||
~traker | Widzę że stawiacz minusów nie rozumie dlaczego magnes jest wrogiem lepszych stawek. A może po prostu jest zwykłym dziadprzewoźnikiem lub dziadspedytorem? | |||
Kwiatuuu
| Kiedy kierowcy, ktorzy tak chętnie się podkładają z wylacznikami zrozumieją, że są takimi samymi złodziejami jakby kradli w Żabce, albo tankowali na stacji benzynowej bez płacenia??? Ze psują rynek tym, ktorzy chcą jezdzic uczciwie i zgodnie z przepisami. Ze tak samo jak nie da się wygrać konkurencji ze złodziejem i paserem, tak stawki nie pójdą do góry, dopóki duża część bedzie kradła za pomocą manipulacji tachografów. Niepojęte jak duża czesc dała z siebie zrobić złodziei. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.