ID: 232634
Ciąg dalszy wyłączników
ID: 232634
ID: 232634
W ciągu zaledwie 2 godzin inspektorzy zatrzymali do kontroli 4 ciągniki siodłowe z naczepami, w których były zainstalowane niedozwolone wyłączniki tachografów.
W ciągu zaledwie 2 godzin inspektorzy zatrzymali do kontroli 4 ciągniki siodłowe z naczepami, w których były zainstalowane niedozwolone wyłączniki tachografów.
~etransport.pl
Posty (22)
~Mikilanda | No kulwa de.. ile. No ale co weekend w domu, w sobotę wieczorem ale jest, był sąsiedzi widzieli | 1 | ||
~Inspektor ku-ku | Następna partia gumofilców do odstrzału. | 1 | ||
~Ł ysy | Tak trzymać chłopaki, mowa o inspektorach ITD. Gonić " porządnych "przewoźników. | |||
~Ł ysy | Coś mi się zdaje, że dobrze opłacani przez " porządnych "szefów, jeżdżący nówkami kierowcy mają pełne gacie. | 1 | ||
~Inspektor ku-ku | To dobrze, niech mają. | |||
~bary | Tepic de*ili ile wlezie bo to tyfusy zawdu. Kary powinny byc wyzsze (w koncu stac ich na wynalazki) i bardziej dokuczliwe tak dla idioty kierowcy jak i dla jego szefa. Bo nic nie dzieje sie bez wiedzy i zgody dziadtransa. Moze czasowe zakazy wykonywania pracy? | |||
raf1234567
| Tak trzymać firma powinna stracić licencję a kierowca uprawnienia. | |||
MagnusSE75
| Chyba właśnie czasowe zawieszanie licencji działałoby mocniej, niż te śmieszne mandaty. | |||
~faq | blokada ad blue.. ; | przecież pali się wtryskiwacz nie podąjąc mocznika do wydechu... Więcej szkody niż pożytku. Czyste mongolstwo... | |||
~Wielki Szu | Na moj ciasny łeb to niezrozumiałe. Załadował we warszawie zdejmuje w Paryżu a jazdy ma moze 9 godz? ?. Chyba ze cmr na granicy choćby niemieckiej wypisuje z innym adresem załadunku a oryginala chowa w gacie. Trudno wyczuć | |||
~Wielki Szu | Rozumiem gdzieś pod rampa na Wygnajewie. W razie wyższej potrzeby i tylko dla siebie a nie dla dziada. To jeszcze można pojąć ale na drodze???. | |||
~Ordynator ku-ku | Widziałem kiedyś gumofilcowy protokół przekazania pojazdu. Widniał tam napis-"sibi radio-szt 1". | |||
pawelfh
| Odnosnie emulatorów, czyli oszukuje państwo bo placi za norme której nie spełnia, w sumie logiczne, ale dlaczego posiadacze euro 6 płaca tyle co posiadacze euro 5? ? Czyli kto kogo oszukuje? ? | |||
~ł ysy | jazda na wyłacznikuj jest ok. nie trzeba sie brudzić wczołgójąc pod auto i klejąc pigółke. | |||
~ł ysy | niedługo wszystkich was to czeka poskramiacze 40 tonowych potworów, bedziecie jezdzić po 20h na dobę zeby utrzymać posadę a i kwestia zarówno ołacania mandatów jaki i odpowiedzialności karnej tez po waszej strone. Może wkońcu to do was zacznie docierać ale dla głupiego kierowcy najważniejsze że kolejną mała dziadfiremka zbankrutowała | |||
laki81
| Zastanawiam się, cy to się kiedyś skończy?Czy kierowcy zaczną się szanować?Ludzie przecież cała odpowiedzialność w razie wypadku, jakiegoś nieszczęśliwego zdarzenia ciąży tylko na Was kierowcach, wszyscy się odwrócą plecami a Wam zostaną tylko paragrafy i spaprane życie. Szef nie będzie już mówił dobrze, super. Ubezpieczyciel nie zapłaci nawet grosza i wtedy Wy możecie zostać golasami. W imię czego tak ryzykujecie, paru złotych więcej. Obudźcie się!!!Zanim los Wam otworzy oczy! | |||
laki81
| Przepraszam za literówkę "czy". | |||
~traker | Polski transport to wrzód na transportowej mapie Europy bo przez wyłączniki i kilometrówki zaniża stawki i psuje rynek. Dlatego Europa się broni chociażby przez zakaz robienia odpoczynków tyg. 45 h. | |||
~onuca | Okradają siebie i swoje rodziny a robi na obce dzieci za fałszywy uśmiech złodzieja BRAWO | |||
~traker | Upadek jednego dziada wymusza na innym dziadu równanie do góry. Dlatego kary powinny być dużo większe. Np. dla kierowcy za magnes pierwszy raz zatrzymanie kwitów na 3 miesiące za drugim razem dożywotka a dla firmy to samo z licencją. To by spowodowało wyższe stawki i automatycznie wyższe zarobki. | |||
~traker | Widzę że stawiacz minusów nie rozumie dlaczego magnes jest wrogiem lepszych stawek. A może po prostu jest zwykłym dziadprzewoźnikiem lub dziadspedytorem? | |||
Kwiatuuu
| Kiedy kierowcy, ktorzy tak chętnie się podkładają z wylacznikami zrozumieją, że są takimi samymi złodziejami jakby kradli w Żabce, albo tankowali na stacji benzynowej bez płacenia??? Ze psują rynek tym, ktorzy chcą jezdzic uczciwie i zgodnie z przepisami. Ze tak samo jak nie da się wygrać konkurencji ze złodziejem i paserem, tak stawki nie pójdą do góry, dopóki duża część bedzie kradła za pomocą manipulacji tachografów. Niepojęte jak duża czesc dała z siebie zrobić złodziei. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz