ID: 232459
Dlaczego zrobił się aż taki deficyt z kierowcami?
ID: 232459
ID: 232459
Starsi odeszli na emeryture czy może więcej samochodów przybyło? Jeszcze parę lat temu było w dostatku.
Starsi odeszli na emeryture czy może więcej samochodów przybyło? Jeszcze parę lat temu było w dostatku.
~Adam*.112.219.161
*.112.219.161
Posty (376)
~Ł ysy | szoferska hołota wylewa swoje żale | |||
~Kiero82 | Lysek, nie spinaj sie tak. | |||
~Ł ysy | Lekarstwem na twoją głupotę jest lokówka w d, u, p, e | |||
~Ł ysy | w konserwie mojego kota jest procentowo więcej mięsa niż w tej co pani jadzia w wiosce sprzedaje dla ludzi, spróbowałem i rzeczywiście ta kocia jest lepsza i bede ją kupował na kolacje | |||
Ł ysy
| Dzisiaj na wielu wątkach jakiś przygłup posługuje się moim nickiem. Miejcie tolerancję dla przygłupa. | -1 | ||
~kiero | ku ku to co wywalczyłeś przez te kilka lat na ET? Oczywiście oprócz tytułu imbecyla tysiąclecia. Zwykły dziad mąciwoda... | -1 | ||
~Kiero82 | Lysek, jak widac, masz swoich wielbicieli. | |||
~Taka prawda | Nie tylko kierowców zaczyna brakować ale i samochódow a to dlatego że nie ma kto jeździć | |||
~zcx | deficyt się nie zrobił, tylko wieś zabrała się za transport. | |||
~olo | bo głupich już nie ma do tej roboty. | |||
~Kierowca Wojskowy | A od kiedy to kierowców brakuje. Jak i teraz się słyszy o niewypłacalności firm albo płacą trochę a reszte nie. A więc głupich brakuje i za darmo. | |||
~kandydat na sołtysa | Ta robota już się nie opłaca. Dzisiaj jak ktoś umie i chce coś robić to ma więcej kasy i jest w domu. Robota jak napisano powyżej " dla głupich" Dzisiaj jak by mi ktoś za tą tyraczkę dawał 10. 000 PLN to bym się może dopiero zastanowił. | |||
PavelSPM
| A kto naprawdę chce zatrudnić prawdziwych kierowców zawodowych??? W tę bajkę już nikt nie wierzy. Potrzebują i szukają tych (niby "kierowców") kogo da się "strzyc", kto nie czytając wszystko podpisze i zgodzi się pracować jak za czasów feudalizmu - każdy bezmierny dzień za tyle ile zachce się dać, za nie legalne (nie opodatkowywane) wymyślone wypłaty jako, tak zwane, dniuwki, km, %, okordy, obroty i t. d., ta jeszcze i, oczywiście, z obciążeniem w końcu. No takich to w 21 stuleciu to "skąd wziąć", no skąd... Nie do przetrwania jak i nie do przeżycia. Jednym słowom - katastrofa !!! | |||
~kiero wawa | Bo nie ma bezrobocia i gdzie indziej można zarobić lepiej. Szwagier ma firmę budowlaną, hydraulik w zależności od stażu 25-30 zł netto/h. Elektryk podobnie. Robota na miejscu bez stresu. ZUS też nie od najniższej. | |||
~Pan Ordynator | Ale szwagier to nie rodzina. | |||
~dobry kolega | Ale jak on potrzebuje kasy to juz rodzina sam aktualnie cwicze cos takiego | |||
~3000zl | Pavel słusznie zauważyłeś, kto jest dzisiaj kierowcą. Takiemu panu szoferowi zawsze będzie mało. Wiec nie ma sensu płacić więcej. To najtańszy z najtańszych roboli. Z drugiej strony pomyśl logicznie, kto normalny płaci więcej w czasach gdy transport traci na rentowności. Tylko głu. pi szofer cieszy się ze zmian wprowadzanych przez UE. Tak glup. cze właśnie dla tego nie dostaniesz grosza więcej. Po prostu UE zabrała co twoje. Jaki głup. iec oczekuje podwyżek w sytuacji gdy firmy transportowe bankrutują? Będziecie zarabiać mniej i coraz mniej. Redukcja transportu, miliony kierowców ze wschodu, ba nawet z Afryki ! Transport zrobi wszystko żeby zredukować koszty. A ty myślisz o podwyżce. Otwórzcie oczy, przestanie wierzyć w artykuły o braku szoferów. Jest was w samej Polsce wliczając ukraincow ze 3 miliony ! Logicznie myśląc, braku nie ma! Utrzymujący się nad stan obniża stawki. Dodam ze kolejne miliony szykują się do przyjazdu. Uprzedzam, tylko nie wypisujcie głupot ze ukraińcy nic nie potrafią. Człowieku ty masz tylko jechać jak nawi prowadzi. Wystarczy zainwestować w dobry system a szofery jeżdżą jak trzeba. Redukcja kosztów, plus tania konkurencja ze wschodu Na to się nazywacie. Nie na podwyżki. Wszystko idzie w kierunku o którym mówię od zawsze. Wasze teorie się nie sprawdzają. | |||
~dobry kolega | 3000zl w szwajcarii widze bardzo duzo ukraincow na polskich blachach i jeszcze nigdy nie spotkalem jakiegos chama ci ludzie szanuja to ze maja co jesc natomiast polski kierowca na rozmowie natychmiast zaczyna kozaczyc dlatego unikam takich kontaktow ukraincy na weekendzie wspolnie gotuja obiad i potrafia zaprosic kolege z ch a polacy tylko wypatruja gdzie za darmo mozna sie napic | |||
~Pan Ordynator | Nie chlej tyle goło/dupcu bosy. | |||
~Pan Ordynator | dobry zaczynasz pier/dolić głupoty. | |||
~dobry kolega | Wschodnia mentalnosc ma dobre strony ukrainiec za dobre slowo odda dusze tylko trzeba umiec z nimi rozmawiac | |||
~3000zl | Poruszając delikatnie temat fanatyzmu szoferów coś w stylu -oni dawają :) chyba domyślacie się komu powinniście podziękować. Kto wpuścił do pl miliony tanich robili? Miłej niedzieli głą. by. | |||
~dobry kolega | Ordynator ja to obserwuje na chlodno i taka jest prawda | |||
~Pan Ordynator | 3 tałzeny, jakich tanich roboli deklu? Chachły zarabiają tyle co Polacy. Przy okazji dziadom uratowali doopska. Powinniście ich po stopach całować, bo gdyby nie oni byłby bruk matole. | |||
~dobry kolega | Ordynator tu sie zgodze moze klamia ale wszyscy zgodnie gadaja ze maja w polskich firmach ok 7500 8000 pln | |||
~Pan Ordynator | Bo tyle mają. | |||
~dobry kolega | Czyli nie sa tacy tani bo w pl w fabryce ludzie zarabiaja 2500 pln | |||
~Pan Ordynator | Pewnie że nie są. I w przeciwieństwie do Polaków, są bardziej zjednoczeni i z determinowani. Jeśli dziad przestanie płacić, to się o tym przekona. | |||
~dobry kolega | Ordynator nigdzie nie ma miodu aktualnie stoje przymusowo w DDR bo nie zdazylem oclic towaru do ch w piatek a mialem rozladunek i sie mnie pytaja kim ja jestem bo mam inny akcent mowie zgadnij nie wiedzieli ale powiedzialem ze urodzilem sie w pl goscie malo nie zemdleli pyta ile zarabiasz mowie ze ok 5000e a oni tam maja 1300 e i niemcy w niemczech takie zycie | |||
albertbakula89
| Moim zdaniem jest to ciężki zawód Minusy ; -rozłaka z rodziną - socjal w aucie -ciągły pośpiech -kierowca przepracowuje 300-400 godzin w miesiącu pensja w zależności od wykonywanych transportów przyjmnijmy 4000-8000. W większości podstawa RESZTA POD STÓŁ - jeśli za granica trzeba dogadać się. Powiedzmy że wystarczy angielski i podstawy niemieckiego. - popyt na usługi jest duży dlatego wykorzystują do spedycjie nie masz ciężarówek nie powinno być wolno handlować frachtami Plusy: Jesteś sam dla siebie prezesem wstajesz patrzysz w lustro i mówisz dzień dobry Panie prezesie ; ) | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.