ID: 231199
spedytor... ?
ID: 231199
ID: 231199
witam, szukam informacji o pracy spedytora. Konkretnie od blisko 10 lat mieszkam w uk, od ponad roku pracuje jako transport planner co jest chyba najbardziej zblizone do spedytora u nas w kraju, planuje powrot do polski I chcialabym nadal pozostac w transporcie.
Bede wracac w okolice Bydgoszczy, jak wyglada sytuacja zarobkowa? nie mam pojecia jakie stawki obowiazuja w Polsce, a przydalby sie miec jakies rozeznanie. Zastanawiam sie rowniez nad zrobiebiem kursu CPC managerskiego w transprcie europejskim, czy bedzie on przydatny w Polsce? moze ktos wyjechal z UK I jest w stanie powiedziec jak bardzo taka praca sie rozni w Polsce? jakies opinie, porady? bede bardzo wdzieczna :)
witam, szukam informacji o pracy spedytora. Konkretnie od blisko 10 lat mieszkam w uk, od ponad roku pracuje jako transport planner co jest chyba najbardziej zblizone do spedytora u nas w kraju, planuje powrot do polski I chcialabym nadal pozostac w transporcie.
Bede wracac w okolice Bydgoszczy, jak wyglada sytuacja zarobkowa? nie mam pojecia jakie stawki obowiazuja w Polsce, a przydalby sie miec jakies rozeznanie. Zastanawiam sie rowniez nad zrobiebiem kursu CPC managerskiego w transprcie europejskim, czy bedzie on przydatny w Polsce? moze ktos wyjechal z UK I jest w stanie powiedziec jak bardzo taka praca sie rozni w Polsce? jakies opinie, porady? bede bardzo wdzieczna :)
Posty (50)
coffee
| jak w temacie... | |||
coffee
| witam, szukam informacji o pracy spedytora. Konkretnie od blisko 10 lat mieszkam w uk, od ponad roku pracuje jako transport planner co jest chyba najbardziej zblizone do spedytora u nas w kraju, planuje powrot do polski I chcialabym nadal pozostac w transporcie. Bede wracac w okolice Bydgoszczy, jak wyglada sytuacja zarobkowa? nie mam pojecia jakie stawki obowiazuja w Polsce, a przydalby sie miec jakies rozeznanie. Zastanawiam sie rowniez nad zrobiebiem kursu CPC managerskiego w transprcie europejskim, czy bedzie on przydatny w Polsce? moze ktos wyjechal z UK I jest w stanie powiedziec jak bardzo taka praca sie rozni w Polsce? jakies opinie, porady? bede bardzo wdzieczna :) | |||
jacek-kuba
| Daj sobie spokój z pracą w tej branży. Wyjdź za mąż za kierowcę i będziesz żyła jak w puchu. Dzisiaj kierowcy są na wagę złota. | |||
coffee
| dziekuje za rade, mam juz meza I poki co nie zamierzam go wymieniac :) jak na razie bardzo lubie swoja prace, dlatego chcialbym to pociagnac dalej po powrocie do kraju, natomiast nie wiem jak wyglada nasza polska rzeczywistosc :) | |||
gustav
| Wracasz do Polski i pytasz o zarobki? Jak myślisz? 1800 czy 2600 PLN? No chyba, że masz swoją bazę klientów... ale z tego co czytam to nie. | |||
coffee
| Dokladnie, tak jak wyzej napisalam. Planuje powrot I chcialabym miec rozeznanie jak to wyglada. Nie jestem w stanie zgadnac jakie stawki placa w Polsce bo nie ma mnie tam od 10 lat, stad chyba calkiem jasne pytanie? Gdybym miala rozeznanie na polskim rynku I baze klientow nie pytalabym tutaj :) Jednakze dziekuje ze bardzo wnikliwy i pomocny komentarz. | |||
gustav
| Ty chyba (raczej na pewno) nie rozumiesz pojęcia "baza klientów", tak więc 1800. Teraz zapytaj o cenę masła, sera... | |||
coffee
| dzieki bardzo, doglebna odpowiedz wniosla wiele do tematu, jesli nie masz nic wiecej istotnego do dodania to daruje sobie odpowiedz na twoje kolejne komentarze, bo szkoda czasu. A o cene masla, sera czy cukru zapytam na odpowiednim forum tematycznym, nie jestem tu aby zasmiecac watki jak pewne osoby. | |||
~gnebca | zarobki jako spedytor czy dyspozytor to w granicach 2000zl-3000zl jak firma dobra lub jak się ma duzy staż baza klientów to zależy od firmy można ją zdobyc na dwojaki sposób poprzez stała współprace na giełdach (ale to masz baze klientów spedycji a nie prosto od producenta - no ale by zdobyc od producenta to raczej trza mieć znajomości). ogólnie moim zdaniem zawód nie godny - siedzenie 8h przed kompem i użeranie się z telefonami czasem i 100 dziennie praca po 10h lub więcej soboty tez pod telefonem bo sa załadunki - no chyba ze dla kobiety co wychowuje w domu dzieci i pracuje home office a tak to już lepiej cos innego te 2500zl to teraz wszędzie prakttcznie płacą | -2 | ||
~gnebca | a tak z drugiej strony spytam ile tam zarabiasz w UK jako transport planner? | -2 | ||
~DIXI | coffe skoro jestes tam juz 10 lat to zapewne wielkim twoim atutem bedzie bardzo dobra znajomosc jezyka Angielskiego bo 80% Polskich spedytorów zna jezyk Angielski tylko w stopniu komunikatywnym, wiec start masz bardzo dobry | 2 | ||
coffee
| gnebca dzieki za odpowiedz, wlasnie zastanawiam sie jak to ugryzc, ja tutaj nie musze szukac klientow, bo pracuje w dluzej firmie ktora ma 200+ wlasnych ciezarowek (tankowcow) i dla nich musze rozplanowac zaladunki ale to nasze ciezarowki I nasz produkt wiec sytuacja zupelnie inna.. Czasem Jak sie nie wyrabiamy to biore podwykonawcow... Nie wiem czy to w takim wypadku bardziej w logistyke nie wchodzi? Zarobki Jak widze szalu nie ma... : ( Tutaj jako transport planner mam niecale 2tys na reke. | |||
coffee
| DIXI tak angielski w mowie I pismie na poziomie bardzo zaawansowanym, nie powiem, ze perfekcyjny bo Jak anglik nigdy nie bede brzmiec ale mysle, ze jest bardzo dobrze :) fajnie byloby gdybym w pracy miala caly czas kontakt z angielskim szkoda byloby zapomniec :) | |||
~DIXI | w mojej okolicy tzw planer z dobrym Angielskim który nie musi miec bazy klientów tylko planuje prace dla aut zarabia od 4 tys w góre | |||
~DIXI | w jaki rejon PL zamierzasz wracać? | |||
coffee
| No 4 brzmi juz znacznie lepiej :) a skad jestes? Ja bede wracac do malej miesciny w kujawsko-pomorskim, ale moge dojezdzac do Bydgoszczy lub Chojnic | |||
~Milicja | 4 tyś bez większego problemu, oczywiście wszystko zależy jak będziesz ogarniać pracę | |||
~DIXI | WLKP | |||
mareco
| Nie słuchaj śmiesznych rad. Powinnaś zarabiać min. 4 000. Szkoda, że Bydgoszcz bo na południu Polski to sam bym Cię zatrudnił lub co najmniej kliku znajomych. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.