Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

LPG POLONIA

ID: 230362


Witam. Po zrobieniu uprawnień NO zacząłem poszukiwać pracy w sektorze transportu paliw. Zgłosili sie z LPG POLONII. Wiadomo jak to przez tel. Sama teoria. Pytanie moje do osób pracujących lub byłych pracowników, jak to tam z nimi wygląda? Czy oferowane pieniądze sa realne? Jaką kasa na własnej działalności? Z gory wielkie dzięki. Pozdrawiam

~visnia
*.146.225.204.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (12)

~visnia
jak w temacie...
~nol
gdzies czytalem zeby omijac lukiem ale kto wie jak jest na prawde...
~jogibubu
Straciłeś tylko pieniądze.
A w Poloni raczej na plus sie nie wyjdziesz.
Firma jest słabo rozwojowa chyba, że jesteś z Polski B na wschód od Wisły to nie ma w czym wybierać.
17luty1983
Jak byś poszedł jeździć na lukiola to samochody padliny. Robią coś jak się urwie. Techniczny to człowiek, który wszystko wie, wszędzie był i ogólnie co to nie on. Nie znam osoby z polonii w śród kierowców, który o nim bym miał nie tyle dobrem, ale nawet neutralne zdanie.
Jazda pod lotosem to samochody świeże. Kasa między 3. 5, a 4 koła. Od wszystkiego odprowadzony podatek.

1

~jogibubu
sprzet euro4 srednio są bardzo ekonomiczne palą 26 l. /100km
Kłębek drutu kupisz se na OLX sie - przyda sie
~visnia
Hmmm... To co byście polecieli jesli chodzi o Rejowiec Poznański? Do jakiej firmy uderzyć?
~Ziom
Anwim
~bombaj
Kolego wszystkie firmy paliwowe to teraz jedna wielka zmowa, kasa taka sama no może 200-300 zł różnicy mają cię za złodzieja i tyle. Jedyny plus to taki że codziennie jesteś w domu.

1

mlody343
visnia poszukałes jakaś godna firme w Rejowcu?
~Nowy
Jak tam żegnamy się z Lotosem słyszałem, pełna konspiracja, a szofery i tak mają swoje źródła
~Szofer666
DziadTrans jak większczość mydlenie oczu i pajacowanie już nie wspomnę o spedytorze szkoda słów :/
~Grzegorz M.
A ja tam na pracę w Poloni nażekał nie będę.
Gdy się przyjmowałem (międznarodówka) to Kierownik działu chemicznego jasno przekazał warunki na które mogłem się zgodzić lub nie.
Wszystko co ustaliliśmy telefonicznie było dotrzymane podczas okresu mojego zatrudnienia.
Robota raczej spokojna.
Ja tam szrotem nie jeździłem.
MAN TGX. pół automat-idzie się przyzwyczaić.
Planowanie pracy ok.
Co do minusów:
-Dużo papierów do ogarnięcia podczas przejmowania i zdawania auta.
-Norma paliwowa (której moim zdaniem nie powinno być wogóle).
-Zarobki w transporcie międzynarodowym materiałów ADR moim zdaniem powinny być wyższe.
Ogólnie Lpg Polonia to nie taka zła firma.
Ma swoje jasno określone zasady które akceptujesz albo nie.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.19.56.45

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels