~Skoczek 2018-03-08 20:50:56 | New a o bhp na stanowisku pracy słyszałeś? | | | |
~New 2018-03-08 20:51:55 | Nie... prosze uswiadom mnie. | | | |
~Da_las 2018-03-08 20:52:04 | Skad tacy frajerzy jak new sie biora? W nocy nie, tacho wykorzystane na maksa nie, pauza promowa nie. Koles, po*o cie??? To jest koncert zyczen czy transport ciezki??!!! | | | |
~Da_las 2018-03-08 20:52:31 | Sorry, nie new tylko skoczek. | | | |
~New 2018-03-08 20:53:01 | Jakie bhp? Jezeli jezdzisz zgodnie z przepisami, tacho czyste, to o co Ci chodzi? | | | |
~Hahaaha 2018-03-08 20:53:07 | 300 zł to nie jest dużo cymbale! | | | |
~New 2018-03-08 20:54:21 | Da las... tez tego nie rozumie. | | | |
~lolo 2018-03-08 20:54:39 | jesteś leniem i obibokiem. chcesz pracować tylko w dzień idz na ciecia do tesco (za 1800pln) | | | |
~New 2018-03-08 20:55:27 | Skoczek, co z tym bhp??? | | | |
~Skoczek 2018-03-08 20:58:48 | Rozszyfruję : to skrót od bezpieczeństwo i higiena pracy. | | | |
~kierowca 2018-03-08 21:03:36 | Dlatego mam w dup... oferty pracy jazda na wyspę. Ostatnio 3mce jazda na wyspę ciągle kombinacje, wydruki, ty nie wyspany i ogień. Włażą, tną, zrywają plomby, srają-sprzątaj-Polic ja nic im nie zrobi, DOYEBIE TOBIE. Na... uj mi to potrzebne??Szefy zarabiają bo frachty poszły i idą w górę, bo normalni nie chcą jezdzić. Piekarze, tokarze itd, ja jade szef. Kółko 15zł spoko. Jakiś żart. Parking na wyspie to do 17. Jeszcze gorzej jak na faszyście. Teraz mają brak kasy będą karać na maxa zwłaszcza Polskie blachy
Są... ujami wobec Polskiego kierowcy. Niech poczują, i kierowcy powinni przestać tam jezdzić. Można stracić dorobek życia, w jeden dzień, mieć długi, siedzieć rok w angielskim pierdlu. Mimo tego że wiedzą o tym że np, klucz do sztab producent zmienia co 10 000 sztuk. masz 5 kluczy wejdziesz na każdą. Jechałem nową naczepą z Dunkierki. 6 kontroli, bo zawsze z Calais, sms nie zauważyłem. Kontrola stałem w Lile. 3 wyciągneli. Prosto na strzała Dunkirk, kontrole, ok. Zjezdzam z promu, na orbitalu mam 3 czarnych, dach rozcięty.
Mam w doooopie wyspę. | | | |
~kiero 2018-03-08 21:07:32 | Od 10 rano do 2 w nocy jest 16 godzin. Normalnie jadąc 10 godzin plus dwie pauzy po 45 minut koniec powinien być o 21:30. Potem pauza. | | | |
~Skoczek 2018-03-08 21:10:04 | Twierdzę na podstawie niemałego doświadczenia że nie ma na świecie kierowcy który dałby radę jechać non stop na tacho liczone w sposób matematyczny. Zresztą 561/2006 nic nie mówi że spedytor czy szef ma prawo wymagać w/w. | | | |
~Skoczek 2018-03-08 21:13:17 | kiero ale dochodzi jeszce praca bo wcześniej byłem w biurze, potem powiedzmy załadunek ale dla mnie bardziej chodzi o sposób myślenia spedytora | | | |
~Ł ysy 2018-03-08 21:14:07 | Mój kot zajszczał mi klawiaturę. | | | |
~Zakręcony 2018-03-08 21:17:31 | ~New
2018-03-08 20:47:00 Co w tym dziwnego, ze wymagaja wykorzystania tacha na maksa? Do zakonu nierobie!
Wykorzy stać tacho na maksa (561) w przeciągu miesiąca równa się najczęściej kolizją z innymi ustawami dotyczącymi czasu pracy. | | | |
~Da_las 2018-03-08 21:18:46 | Frajerze, myslales, ze przyjdziesz i spadytor bedzie cie po rekach calowal a szef po glowce glaskal??? A tu taki lisc od zycia. Jeszcze raz sie pytam, to jest transport ciezki czy koncert zyczen???!!! | | | |
~Skoczek 2018-03-08 21:21:50 | Zakręcony albo kolizja z innym użytkownikiem drogi ze zmęczenia i zaśnięcia za kółkiem. No ale co znaczy życie kierowcy w porównaniu z koniecznością przewiezienia spóźnionego ładunku? | | | |
~Patryk 2018-03-08 21:22:16 | Pytanie do autora postu.
To jak według Ciebie powinna wyglądać praca kierowcy?
Pytam nie żeby obrazić, odpowiedź może jakiś pracodawca szef to przeczyta.
Mała kropla skałę drąży... | | | |
~Skoczek 2018-03-08 21:24:28 | Da_las to że do ciebie zwracają się per "frajerze" nie oznacza automatycznie że inni też są lachociągami... | | | |
~gość 2018-03-08 21:26:43 | Ciekawe porównanie, a czym się różni frajer od lachociąga, bo nie wiem | | | |
~Skoczek 2018-03-08 21:27:18 | Patryk powinna wyglądać tak żeby mu się oczy ze zmęczenia same nie zamykały. | | | |
~Zakręcony 2018-03-08 21:28:52 | ~Skoczek
2018-03-08 21:21:50 Zakręcony albo kolizja z innym użytkownikiem drogi ze zmęczenia i zaśnięcia za kółkiem. No ale co znaczy życie kierowcy w porównaniu z koniecznością przewiezienia spóźnionego ładunku?
Jaką koniecznością? Kto wymyśla konieczność? Od spóźnień i ewentualnych obciążeń są ubezpieczalnie. Z całą pewnością kierowca nie powinien ponosić odpowiedzialności za spóźnienie jeżeli starał się dostarczyć towar w miarę swoich możliwości. Przekraczanie prędkości nie jest w tym wypadku dopuszczalne, a bardzo często stosowane. | | | |
~New 2018-03-08 21:29:21 | Patryk, wczesniej to opisalem | | | |
~Zakręcony 2018-03-08 21:29:44 | ... nie wspominając już o tachu! | | | |
~New 2018-03-08 21:30:45 | Skoczek... mowiac krotko, nie nadajesz sie na kierowce i to wszystko w temacie. | | | |
~New 2018-03-08 21:32:15 | Zakrecony, otworz oczy... pisalem o jezdzie na legalu, z czystym tachem. | | | |
~Skoczek 2018-03-08 21:33:29 | Jeździłem do niedawna pod spedytorką gdzie robiłem nieraz i 3000 km tygodniowo, atmosfera była fajna, żadnego nacisku, wyspany, wypłazowany, żadnych spięć, dodatkowo dochodziły jeszcze promy. Czyli jednak można. | | | |
~New 2018-03-08 21:34:07 | Skoczek... idz lepiej do tego zakonu, tam mozrsz podrzemac w kazdej chwili i ile chcesz, padniesz krzyzem i drzemka. | 1 | | |
~Zakręcony 2018-03-08 21:37:17 | New... jeżeli zdajesz sobie sprawę z tego, że nie potrafisz ułożyć roboty to daj sobie spokój. Rozumiem, że opanowałeś do perfekcji 561, ale to nie wszystko. Wierz mi... czas zweryfikuje twoje wiadomości na temat pracy kierowców. | | | |