~Skoczek 7 lat temu | New a o bhp na stanowisku pracy słyszałeś? | | | |
~New 7 lat temu | Nie... prosze uswiadom mnie. | | | |
~Da_las 7 lat temu | Skad tacy frajerzy jak new sie biora? W nocy nie, tacho wykorzystane na maksa nie, pauza promowa nie. Koles, po*o cie??? To jest koncert zyczen czy transport ciezki??!!! | | | |
~Da_las 7 lat temu | Sorry, nie new tylko skoczek. | | | |
~New 7 lat temu | Jakie bhp? Jezeli jezdzisz zgodnie z przepisami, tacho czyste, to o co Ci chodzi? | | | |
~Hahaaha 7 lat temu | 300 zł to nie jest dużo cymbale! | | | |
~New 7 lat temu | Da las... tez tego nie rozumie. | | | |
~lolo 7 lat temu | jesteś leniem i obibokiem. chcesz pracować tylko w dzień idz na ciecia do tesco (za 1800pln) | | | |
~New 7 lat temu | Skoczek, co z tym bhp??? | | | |
~Skoczek 7 lat temu | Rozszyfruję : to skrót od bezpieczeństwo i higiena pracy. | | | |
~kierowca 7 lat temu | Dlatego mam w dup... oferty pracy jazda na wyspę. Ostatnio 3mce jazda na wyspę ciągle kombinacje, wydruki, ty nie wyspany i ogień. Włażą, tną, zrywają plomby, srają-sprzątaj-Polic ja nic im nie zrobi, DOYEBIE TOBIE. Na... uj mi to potrzebne??Szefy zarabiają bo frachty poszły i idą w górę, bo normalni nie chcą jezdzić. Piekarze, tokarze itd, ja jade szef. Kółko 15zł spoko. Jakiś żart. Parking na wyspie to do 17. Jeszcze gorzej jak na faszyście. Teraz mają brak kasy będą karać na maxa zwłaszcza Polskie blachy
Są... ujami wobec Polskiego kierowcy. Niech poczują, i kierowcy powinni przestać tam jezdzić. Można stracić dorobek życia, w jeden dzień, mieć długi, siedzieć rok w angielskim pierdlu. Mimo tego że wiedzą o tym że np, klucz do sztab producent zmienia co 10 000 sztuk. masz 5 kluczy wejdziesz na każdą. Jechałem nową naczepą z Dunkierki. 6 kontroli, bo zawsze z Calais, sms nie zauważyłem. Kontrola stałem w Lile. 3 wyciągneli. Prosto na strzała Dunkirk, kontrole, ok. Zjezdzam z promu, na orbitalu mam 3 czarnych, dach rozcięty.
Mam w doooopie wyspę. | | | |
~kiero 7 lat temu | Od 10 rano do 2 w nocy jest 16 godzin. Normalnie jadąc 10 godzin plus dwie pauzy po 45 minut koniec powinien być o 21:30. Potem pauza. | | | |
~Skoczek 7 lat temu | Twierdzę na podstawie niemałego doświadczenia że nie ma na świecie kierowcy który dałby radę jechać non stop na tacho liczone w sposób matematyczny. Zresztą 561/2006 nic nie mówi że spedytor czy szef ma prawo wymagać w/w. | | | |
~Skoczek 7 lat temu | kiero ale dochodzi jeszce praca bo wcześniej byłem w biurze, potem powiedzmy załadunek ale dla mnie bardziej chodzi o sposób myślenia spedytora | | | |
~Ł ysy 7 lat temu | Mój kot zajszczał mi klawiaturę. | | | |
~Zakręcony 7 lat temu | ~New
2018-03-08 20:47:00 Co w tym dziwnego, ze wymagaja wykorzystania tacha na maksa? Do zakonu nierobie!
Wykorzy stać tacho na maksa (561) w przeciągu miesiąca równa się najczęściej kolizją z innymi ustawami dotyczącymi czasu pracy. | | | |
~Da_las 7 lat temu | Frajerze, myslales, ze przyjdziesz i spadytor bedzie cie po rekach calowal a szef po glowce glaskal??? A tu taki lisc od zycia. Jeszcze raz sie pytam, to jest transport ciezki czy koncert zyczen???!!! | | | |
~Skoczek 7 lat temu | Zakręcony albo kolizja z innym użytkownikiem drogi ze zmęczenia i zaśnięcia za kółkiem. No ale co znaczy życie kierowcy w porównaniu z koniecznością przewiezienia spóźnionego ładunku? | | | |
~Patryk 7 lat temu | Pytanie do autora postu.
To jak według Ciebie powinna wyglądać praca kierowcy?
Pytam nie żeby obrazić, odpowiedź może jakiś pracodawca szef to przeczyta.
Mała kropla skałę drąży... | | | |
~Skoczek 7 lat temu | Da_las to że do ciebie zwracają się per "frajerze" nie oznacza automatycznie że inni też są lachociągami... | | | |
~gość 7 lat temu | Ciekawe porównanie, a czym się różni frajer od lachociąga, bo nie wiem | | | |
~Skoczek 7 lat temu | Patryk powinna wyglądać tak żeby mu się oczy ze zmęczenia same nie zamykały. | | | |
~Zakręcony 7 lat temu | ~Skoczek
2018-03-08 21:21:50 Zakręcony albo kolizja z innym użytkownikiem drogi ze zmęczenia i zaśnięcia za kółkiem. No ale co znaczy życie kierowcy w porównaniu z koniecznością przewiezienia spóźnionego ładunku?
Jaką koniecznością? Kto wymyśla konieczność? Od spóźnień i ewentualnych obciążeń są ubezpieczalnie. Z całą pewnością kierowca nie powinien ponosić odpowiedzialności za spóźnienie jeżeli starał się dostarczyć towar w miarę swoich możliwości. Przekraczanie prędkości nie jest w tym wypadku dopuszczalne, a bardzo często stosowane. | | | |
~New 7 lat temu | Patryk, wczesniej to opisalem | | | |
~Zakręcony 7 lat temu | ... nie wspominając już o tachu! | | | |
~New 7 lat temu | Skoczek... mowiac krotko, nie nadajesz sie na kierowce i to wszystko w temacie. | | | |
~New 7 lat temu | Zakrecony, otworz oczy... pisalem o jezdzie na legalu, z czystym tachem. | | | |
~Skoczek 7 lat temu | Jeździłem do niedawna pod spedytorką gdzie robiłem nieraz i 3000 km tygodniowo, atmosfera była fajna, żadnego nacisku, wyspany, wypłazowany, żadnych spięć, dodatkowo dochodziły jeszcze promy. Czyli jednak można. | | | |
~New 7 lat temu | Skoczek... idz lepiej do tego zakonu, tam mozrsz podrzemac w kazdej chwili i ile chcesz, padniesz krzyzem i drzemka. | 1 | | |
~Zakręcony 7 lat temu | New... jeżeli zdajesz sobie sprawę z tego, że nie potrafisz ułożyć roboty to daj sobie spokój. Rozumiem, że opanowałeś do perfekcji 561, ale to nie wszystko. Wierz mi... czas zweryfikuje twoje wiadomości na temat pracy kierowców. | | | |